فارکس پرشین

ساخت وبلاگ

Signals™ BBQ Alarm Thermometer with Wi-Fi and Bluetooth® Wireless Technology

متخصصان BBQ به عنوان قطب عملیاتی BBQ خود به سیگنال ها نگاه می کنند. سیگنال ها به صورت بی سیم دما و هشدارهای مهم را به دستگاه هوشمند و داشبورد وب شما برای ردیابی و تجزیه و تحلیل سوق می دهد. یک فن Billows اختیاری اضافه کنید تا در حالت سیگاری خود شماره گیری کنید.

تعداد بررسی Tuto: 474 PLP پیام: متخصصان BBQ به عنوان قطب عملیاتی BBQ خود به سیگنال ها نگاه می کنند. سیگنال ها به صورت بی سیم دما و هشدارهای مهم را به دستگاه هوشمند و داشبورد وب شما برای ردیابی و تجزیه و تحلیل سوق می دهد. یک فن Billows اختیاری اضافه کنید تا در حالت سیگاری خود شماره گیری کنید. PLP Sublist: جدید! زنگ هشدار BBQ 4 کانال حرفه ای. با بلوتوث یا Wi-Fi ارتباط برقرار کنید. راه اندازی فوق العاده آسان. آشپز خود را از هرجایی پیگیری کنید. یک ابزار رویایی عاشق BBQ! TURNTO میانگین رتبه بندی: 4. 3 پیام قیمت PDP/PLP: آنچه را که می خواستید دریافت کنید - زمان محدود پیام ویژه PLP/PDP: متخصصان BBQ به عنوان قطب عملیاتی BBQ خود به سیگنال ها نگاه می کنند. سیگنال ها به صورت بی سیم دما و هشدارهای مهم را به دستگاه هوشمند و داشبورد وب شما برای ردیابی و تجزیه و تحلیل سوق می دهد. یک فن Billows اختیاری اضافه کنید تا در حالت سیگاری خود شماره گیری کنید. لوازم جانبی: 770 لوازم جانبی: 414 لوازم جانبی: 848 لوازم جانبی: 912 لوازم جانبی: 583 لوازم جانبی: 125 کاوشگر: 131 کاوشگر: 550 کاوشگر: 141 کاوشPA: 1096 ATC-PRODUCT-PA: 1095 نور پس زمینه: با نور پس زمینه نوع: بلوتوث ، سنسور Wi-Fi نوع: Thermistor ATC-Product: 902 ATC-Product: 1083 ATC-Product: 126 ATC-Product: 770 NO SENSORS: 4کاوشگر کانال: لوازم جانبی 997: 411 لوازم جانبی: 1006 لوازم جانبی: 1016 جستجوی کلید واژه ها: سیگاری-استقلال و فروش: 1046

کشتی های سیگنال با 3 پروب پخت و پز پخت و پز دما (47 "طول کابل) ، 1 پروب هوای دما بالا (47" طول کابل (طول کابل 47 ") و گیره رنده ، آداپتور قدرت 12 ولت USB و 8 حلقه پروب رنگ سیلیکونی با دما بالابشر

با برنامه Thermoworks کار می کند

سیگنال ها همچنین به عنوان یک زنگ پروب مرخصی بدون برنامه ، مستقل کار می کنند.

اتصال بی سیم: با استفاده از تلفن یا رایانه لوحی خود با بلوتوث و Wi-Fi ساخته شده ، سیگنال ها را با استفاده از تلفن یا رایانه لوحی خود کنترل کنید ، جزئیات آشپز شما را به هر کس ، هر کجا در جهان پخش می کند.

4 کانال: اجاق گاز و چندین گوشت خود را مشاهده کنید ، هر چهار کانال ، از جمله هشدارهای زیاد و پایین و دمای حداقل و حداکثر برای هر یک ، روی صفحه نمایش بزرگ و جسورانه یا دستگاه هوشمند خود را مشاهده کنید.

طراحی هوشمندانه و بادوام: ویژگی هایی که به قالب بندی با کیفیت و قابلیت استفاده از splash-proop برای استفاده در خارج از کشور و پشتوانه مغناطیسی برای گزینه های اضافه شده اضافه می شود. این رقابت ها را تا سالها فراتر می برد.

از پروب های Pro-Series® استفاده می کند: از بین 6 طرح کاوشگر انتخاب کنید که پروب های ما دقیق ترین ، بادوام ترین و ماندگار ترین در صنعت هستند. با کاوشگرهای اضافی ، عملکرد را به سیگنال های خود اضافه کنید.

سازگار با billows: با استفاده از فن کنترل دمای BBQ ما استفاده کنید ، فن کنترل BBQ ما را به سیگنال های خود وصل کنید تا ساعت بعد از ساعت در گودال BBQ خود در دمای آشپزخانه شماره گیری کنید. دما را از راه دور تنظیم کنید.

  • با برنامه Thermoworks و مستقل کار می کند
  • در جای خود با پایه محکم و آهنرباهای قوی در پشت باقی می ماند
  • صفحه نمایش سبک داشبورد به سبک برای ردیابی دما ، آلارم ، حداقل/حداکثر
  • باتری قابل شارژ با آداپتور برق شامل
  • طراحی شده در یوتا توسط Thermoworks

طراحی شده برای تیم های BBQ رقابت ، دودی های تجاری ، سرآشپزهای حرفه ای و کسانی که می خواهند مانند آنها آشپزی کنند ، سیگنال هایی با Wi-Fi داخلی و فناوری بی سیم بلوتوث دارای 4 کانال نظارت مداوم با دما با تمام ویژگی های قدرتمند و راحتی شما هستنداز Thermoworks انتظار داشته باشید.

سرانجام ، یک دماسنج زنگ هشدار 4 کانال که با دستگاه هوشمند شما کار می کند و به عنوان یک واحد مستقل با دکمه های فیزیکی (بنابراین نیازی به خاک هوشمند خود نیست). سیگنال ها با فناوری Wi-Fi و Bluetooth Wireless روی آن وارد می شوند ، بنابراین شما یک سیگنال مداوم و هشدارهای در زمان واقعی دریافت می کنید ، چه در یک مزرعه و چه در سطح شهر. تنظیم سریع و آسان است بدون اینکه نیاز به خواندن کتابچه راهنمای دستورالعمل داشته باشید. سیگنال ها جدا از رقابت است ، از صفحه نمایش داشبورد عظیم و با نور پس زمینه و مورد محکم و مقاوم در برابر آب و هوا گرفته تا نام کانال های قابل برنامه ریزی و نوارهای رنگی سیلیکون با دمای بالا جدید ، بنابراین شما می دانید که کانال با کدام کاوشگر می رود. سیگنال ها از پروب های دما از درجه یک تجاری تجاری منحصر به فرد برای ترمورک استفاده می کنند تا دقت بهتری ، پاسخ سریعتر ، دامنه دمای وسیع تر و عمر مفید طولانی تر ارائه دهند. یکباره بیشتر بپزید و کمتر در مورد نتایج با سیگنال ها نگران باشید.

سیگنال ها برای ردیابی دما در مدت زمان طولانی با روش های پخت و پز گرم متوسط مانند سیگار کشیدن ، کباب کردن اجاق گاز ، سرخ کردن عمیق ، خانه داری و ویدیویی و استفاده از آن در هنگام کباب کردن طراحی شده است. به معنای استفاده از سیگنال ها به جای دماسنج خواندن فوری دیجیتال ، مانند ترماپن یک یا ترموپوپ استفاده نمی شود ، یا از آن استفاده می شود.

فناوری بی سیم Wi-Fi و بلوتوث ساخته شده با انعطاف پذیری فناوری Wi-Fi و Bluetooth Wireless که درست در آن ساخته شده است ، همیشه به دستگاه هوشمند خود متصل خواهید شد. برخلاف سایر بچه ها ، راه اندازی آسان-به صورت پیاز.

برنامه رایگان Thermoworks با برنامه Thermoworks BBQ در تلفن یا رایانه لوحی خود هشدارهای در زمان واقعی دریافت می کنید. نام کانال ها را سفارشی کنید ، هشدارها را تنظیم کنید ، نمودارها را مشاهده و بارگیری کنید. چندین سیگنال یا دستگاه های Thermoworks خود را به طور همزمان با استفاده از همان برنامه کنترل کنید.

سیگنال های توابع ابر از Wi-Fi برای ذخیره آشپزهای شما در ابر استفاده می کنند. به نمودارهای خود ، حداکثر/دقیقه قرائت و هشدار تاریخ در هر زمان در برنامه دسترسی پیدا کنید یا آنها را برای ذخیره سازی بایگانی در تلفن خود بارگیری کنید. ابر یک رکورد زنده را در طول آشپزهای شما نگه می دارد و به شما امکان می دهد دمای خود را از هر تلفن یا رایانه لوحی همزمان ردیابی کنید.

چهار کانال چهار کاوشگر را می پذیرند. همراه با سه پروب پخت و پز با دما و یک پروب هوای دما بالا برای نظارت بر دمای گودال شما.

سیگنال های پروب سری طرفدار با تمام پروب های سری ما کار می کنند. کاوشگرهای طرفدار سریال Thermoworks برای دقت ، دوام و مقاومت در برابر حرارت بهترین در تجارت هستند. اعتماد به نفس خود را با پروب و کنتورهای Thermoworks بدست آورید.

به راحتی هر ورودی کاوشگر یک نام چهار شخصیت متفاوت برای هر صفحه نمایش کانال (یعنی گوشت گاو ، گوشت خوک ، بره) را به راحتی شناسایی کنید. به علاوه ، سیگنال ها دارای 8 باند رنگ سیلیکونی با دمای بالا هستند که به هر انتهای هر کاوشگر می چرخند ، بنابراین می توانید با یک نگاه مشاهده کنید که کدام یک از ورودی ها را با کدام کاوشگر قرار می دهد.

همچنین به عنوان یک واحد مستقل کنترل تمام توابع موجود در سیگنال های تلفن یا دکمه های فیزیکی موجود در دستگاه را کنترل می کند. صفحه نمایش بزرگ و جسورانه مانند داشبورد ، شناسه نام کانال ، دمای فعلی ، تنظیمات زنگ بلند و پایین و حالت زنگ هشدار را برای هر کانال نشان می دهد ، به علاوه سطح حجم ، وضعیت باتری و وضعیت بی سیم. تمام توابع موجود در واحد را با دکمه های فیزیکی یا از طریق تلفن خود کنترل کنید.

مهر و موم های قالب دار مقاوم در برابر آب برای محافظت از ضد چلپ چلوپ دارای امتیاز IP66 ، برای استفاده در فضای باز ایمن است. هیچ کیسه ضد آب اضافی یا موارد مورد نیاز نیست.

شامل باتری قابل شارژ باتری و آداپتور برق حداکثر 16 ساعت استفاده مداوم است. شامل آداپتور برق USB 12 ولت و بند ناف برای افزونه و بازی یا شارژ باتری است.

طراحی شده در یوتا توسط Thermoworks

از وبلاگ

بیاموزید که چگونه بوقلمون دودی بم بم درست کنید! این پیاده روی همچنین دمای بحرانی مورد نیاز برای لذت بردن از بوقلمون دودی کاملاً پخته شده را به شما می آموزد.

پخت و پز کامل برس ها برای یک درب عقب خیلی طولانی می شود. سعی کنید فقط تخت را بپزید! بیاموزید که چگونه در اینجا ، از جمله دمای بحرانی برای موفقیت.

دودکش گوشت که فقط در هنگام پختن به درستی قابل مصرف است. اسرار حرارتی را برای درست کردن این هیولا گوشت بیاموزید!

کباب سنتی با برنامه جدید Thermoworks باعث افزایش داده ها می شود. نمودارها ، داده های زمان واقعی و امکان مقایسه آشپزهای گذشته را در یک برنامه دریافت کنید.

سیگنال های Thermoworks WiFi/Bluetooth BBQ بررسی دماسنج

اگر می خواهید دمای خود را در تلفن خود بررسی کنید ، واقعاً هیچ رقابتی وجود ندارد که فقط باید سیگنال ها را خریداری کنید. بررسی را بخوانید

بررسی سیگنال های Thermoworks

با توانایی سیگنال ها برای تنظیم هشدارها ، دریافت هشدارها ، مشاهده و ذخیره نمودارها ، کانال های نام ، اتصال از طریق Wi-Fi یا بلوتوث ، این یک جعبه ابزار BBQ و Grilling شما علاوه بر این باعث می شود. همه در یک بسته بندی آسان برای استفاده آسان که توسط یکی از بهترین شرکت های نظارت بر دما پشتیبانی می شود. بررسی را بخوانید

سیگنال های Thermoworks بررسی دماسنج 4 کانال

به نظر من ، سیگنال ها بسیار رقابتی هستند و محصول زیادی را برای 229 دلار که برای این واحد هزینه می کنید ، می توانید محصول زیادی دریافت کنید. قادر به خواب بیشتر ، کار بیشتر و غیره بدون نیاز به نشستن در آنجا و بچه نگه داشتن سیگاری به تنهایی ارزش هزینه محصول را دارد. بررسی را بخوانید

بررسی و آزمایش سیگنال های Thermoworks

سیگنال ها دسته کوچک موسیقی جاز دماسنج WiFi/Bluetooth WiFi/Bluetooth Thermoworks است و این یکی از بهترین مواردی است که ما تاکنون استفاده کرده ایم. در اینجا ما و چرا در جایگاه شماره 1 ما به عنوان بهترین دماسنج WiFi قرار دارد. بررسی را بخوانید

بررسی سیگنال های Thermoworks

Thermoworks آخرین سیگنال های اضافی یک مانیتور باربیکیو بی سیم است که از اتصال Wi-Fi و بلوتوث برای نظارت بر دمای مواد غذایی و گودال شما استفاده می کند. اکنون می توانید بدون سرمایه گذاری در کوره های گران قیمت Wi-Fi ، در هر مکانی با اتصال به اینترنت در ارتباط باشید. بررسی را بخوانید

مشخصات فنی
دامنه کاوشگر-58 تا 572 درجه فارنهایت (-50 تا 300 درجه سانتیگراد)
کابل حداکثر دماحداکثر 700 درجه فارنهایت (370 درجه سانتیگراد)
دقت1. 8 درجه فارنهایت (1. 0 درجه سانتیگراد) ا ز-4 تا 248 درجه فارنهایت (-20 تا 120 درجه سانتیگراد) 3. 6 درجه فارنهایت (2. 0 درجه سانتیگراد) ا ز-58 ت ا-4 درجه فارنهایت / 248 تا 392 درجه فارنهایت (-50 ت ا-20 درجه سانتیگراد / 120 تا 200 درجه سانتیگراد) 5. 4 درجه فارنهایت (3. 0 درجه سانتیگراد) از 392 تا 572 درجه فارنهایت (200 تا 300 درجه سانتیگراد)
حداکثر حجم صدا90db
بي سيمرادیو W i-Fi - 802. 11b/g/n (2. 4 گیگاهرتز) دامنه W i-Fi - وابسته به نسخه بلوتوث روتر - 4. 2 محدوده بلوتوث - حدود 95 فوت خط دید (وابسته به دستگاه)
تائیدیهایالات متحده (FCC) ، کانادا (IC) ، اتحادیه اروپا (CE - با کلیه دستورالعمل های مربوطه برای اروپا مطابقت دارد) ، AU/NZ (RCM)
مقاومت آبIP66 Splash-Proof
دامنه عملیاتی32 تا 122 درجه فارنهایت (0 تا 50 درجه سانتیگراد)
نور پسند20 ثانیه
وضوح0. 1 درجه فارنهایت (درجه سانتیگراد)
واحد° C/° F قابل تعویض است
حسگردرمانگر
عمر باتریقابل شارژ ، حدود 16 ساعت
زمان شارژحدود 12 ساعت
قدرت شارژر/ACکابل USB-C و آداپتور 12 ولت ایالات متحده (شامل)
نمایش دادن1. 88 H x 3. 97 W اینچ (48 ساعت x 101 W mm)
اندازه محصول3. 26 H x 5. 19 W x 1. 92 D اینچ (83 H x 132 W x 49 D mm)

 

پروب آشپزی دما بالا سریال (شامل)
کابل حداکثر دما700 درجه فارنهایت (370 درجه سانتیگراد)
حداکثر دما644 درجه فارنهایت (340 درجه سانتیگراد)
ابعاد انتقال1. 4 L x 0. 35 اینچ دیا.(35. 6 لیتر x 8. 9 میلی متر قطر.)
دامنه کاوشگر-58 تا 572 درجه فارنهایت (-50 تا 300 درجه سانتیگراد)
طول کابل47 اینچ (1. 2 متر)
ابعاد کاوشگر6 L x 0. 13 اینچ دیا. به Dia 0. 08 اینچ کاهش می یابد.(152. 4 لیتر x 3 میلی متر قطر. به 2 میلی متر قطر کاهش می یابد.)

 

Clip Probe Air Temp High Temp Air (شامل)
کابل حداکثر دما700 درجه فارنهایت (370 درجه سانتیگراد)
حداکثر دما644 درجه فارنهایت (340 درجه سانتیگراد)
ابعاد انتقال1. 4 L x 0. 35 اینچ دیا.(35. 6 لیتر x 8. 9 میلی متر قطر.)
دامنه کاوشگر-58 تا 572 درجه فارنهایت (-50 تا 300 درجه سانتیگراد)
طول کابل47 اینچ (1. 2 متر)

برای اطلاعات بیشتر و نکات عیب یابی به مرکز راهنما ما مراجعه کنید.

Billows - فن کنترل دمای BBQ - اکنون در طول ساعت ها بدون نیاز به نگرانی در مورد شعله ور ، سوختگی ، تنظیم دریچه یا تمایل به ذغال سنگ ، در دسترس است. با اطمینان BBQ خود را با دقت کیفیت Thermoworks کنترل کنید.

برنامه Thermoworks

زنگ هشدارها را تنظیم کنید ، هشدارها را دریافت کنید ، نمودارها را مشاهده کنید و ذخیره کنید ، کانال های نام ، از طریق فناوری Wi-Fi یا Bluetooth Wireless متصل شوید.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 70 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 23:37

در برنامه های پشتیبانی شده iPad ، مانند پیام ها ، نامه ها ، یادداشت ها و کتاب ها ، می توانید عکس ها ، تصاویر صفحه نمایش و پرونده های PDF را علامت گذاری کنید ، طرح ها را بکشید ، یادداشت ها را اضافه کنید و سایر مواد را با استفاده از ابزارهای طراحی شده ساخته شده.

В приложении «Заметки» показана нарисованная от руки схема с растениями. Внизу экрана отображается панель инструментов «Разметка» отображается с инструментами рисования и выбора цвета.

نمایش ، حرکت و پنهان کردن نوار ابزار Markup

برای نمایش نوار ابزار Markup در برنامه های پشتیبانی شده ، روی دکمه ها ضربه بزنید یا "علامت گذاری" را لمس کنید ، سپس هر یک از اقدامات زیر را انجام دهید.

حرکت نوار ابزار مارک. نوار ابزار را به هر لبه صفحه بکشید.

(از لبه نوار ابزار نزدیک به مرکز صفحه بیرون بروید.)

تاشو خودکار نوار ابزار در هنگام ترسیم یا ورودی متن. دکمه ها را لمس کنید ، سپس پارامتر "به طور خودکار تمیز" را روشن کنید.

برای نمایش مجدد کل نوار ابزار ، نسخه تاشو آن را نوار بزنید.

مخفی کردن نوار ابزار. دکمه ها یا "آماده" را لمس کنید.

ترسیم یا افزودن متن در برنامه ها با استفاده از پانل "مارک"

در نوار ابزار مارک ،

توجه داشته باشید. اگر نوار ابزار علامت گذاری در برنامه پشتیبانی شده نمایش داده نشده است ، دکمه را نوار بزنید یا روی "علامت گذاری" کلیک کنید. اگر نوار ابزار چرخانده شده است ، آن را لمس کنید.

هنگام نوشتن متن یا نقاشی ، می توانید هر یک از اقدامات زیر را انجام دهید.

تغییر ضخامت خط. ابزار طراحی انتخاب شده را در نوار ابزار لمس کنید ، سپس گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

تغییر در شفافیت. ابزار طراحی انتخاب شده را در نوار ابزار لمس کنید ، سپس Runner را بکشید.

تغییر رنگ. رنگ مورد نظر را در صفحه رنگ واقع در نوار ابزار "مارک" انتخاب کنید.

تصحیح خطا. دکمه ها را لمس کنید.

ترسیم یک خط مستقیمخط کش را در نوار ابزار لمس کنید ، سپس یک خط را در لبه خط کش بکشید.

برای تغییر زاویه خط کش ، با دو انگشت روی خط کش بزنید و آنها را نگه دارید ، سپس انگشتان خود را بچرخانید.

برای جابجایی خط کش بدون تغییر زاویه تمایل ، آن را با یک انگشت بکشید.

برای پنهان کردن حاکم ، دوباره خط کش را در نوار ابزار لمس کنید.

در برنامه "یادداشت ها" می توانید متنی را با استفاده از Apple Pencil بنویسید و متن بلافاصله به چاپی تبدیل می شود. به بخش انتخاب و ویرایش نقشه ها و متن دست نوشته مراجعه کنید.

ترسیم یک شکل

می توانید از عملکرد "مارک" برای ترسیم اشکال هندسی (خطوط ، قوس ها و غیره) در نمودارها و طرح ها استفاده کنید.

در برنامه پشتیبانی شده در نوار ابزار Markup ، دسته ، نشانگر یا مداد را لمس کنید.

توجه داشته باشید. اگر نوار ابزار علامت گذاری در برنامه پشتیبانی شده نمایش داده نشده است ، دکمه را نوار بزنید یا روی "علامت گذاری" کلیک کنید. اگر نوار ابزار چرخانده شده است ، آن را لمس کنید.

یک شکل را بدون پاره کردن انگشت یا مداد سیب (روی مدل های پشتیبانی شده) از صفحه بکشید ، سپس مکث کنید.

نقاشی با یک شکل ایده آل جایگزین می شود.(اگر ترجیح می دهید چهره ای را که با دست کشیده شده است بگذارید ، دکمه ها را لمس کنید.)

می توانید ارقام زیر را ترسیم کنید: خطوط مستقیم ، فلش ، قوس ، خطوط مداوم با چرخش 90 درجه ، مربع ، دایره ، مستطیل ، مثلث ، پنجم ، ابرهای گپ ، قلب ، ستاره و ابرها.

تغییر متن یا نقشه های نسخه خطی

ابزار Lasso را در نوار ابزار "علامت گذاری" (بین پاک کن و خط کش) انتخاب کنید ، سپس هر یک از اقدامات زیر را برای انتخاب محتوایی که باید تغییر یابد انجام دهید.

انتخاب یک کلمه یا یک شیء کشیده. دو بار آنها را لمس کنید.

انتخاب یک جملهسه بار آنها را لمس کنید.

انتخاب بند یا بخشی از متن. کلمه اول را لمس کنید و آن را نگه دارید ، سپس آن را به کلمه آخر بکشید. برای یک انتخاب دقیق تر ، به آرامی بکشید.

در برنامه "یادداشت ها" ، ابزارهای علامت گذاری متن دست نوشته را به طور جداگانه از اشیاء ترسیم شده تشخیص می دهند ، بنابراین می توانید فقط متن دست نوشته را انتخاب کنید. برای درج نقشه ها در منطقه انتخاب شده ، می توانید ابزار انتخاب را روی آنها بکشید.

انتخاب چندین شیء ترسیم شده. ابزار Lasso را انتخاب کنید ، اشیاء را با انگشت یا مداد سیب خود دور کنید ، سپس مورد انتخاب شده را نوار بزنید.

توجه داشته باشید. اگر نوار ابزار علامت گذاری نمایش داده نمی شود ، دکمه را نوار بزنید یا روی "مارک" کلیک کنید. اگر نوار ابزار چرخانده شده است ، آن را لمس کنید.

با انتخاب محتوا که باید تغییر یابد ، روی آن ضربه بزنید ، سپس هر یک از اقدامات زیر را انجام دهید.

برش ، کپی ، حذف یا تکثیر. گزینه مورد نظر را لمس کنید.

در حال حرکت. محتوا را لمس کرده و آن را نگه دارید تا زمانی که بلند شود ، سپس آن را به جایی که نیاز دارید بکشید.

مشاورهبرای تغییر رنگ متن و نقاشی های دست نوشته شده ، یکی از رنگ ها را در نوار ابزار "مارک" نوار بزنید. همچنین می توانید اشیاء منتخب را با کشیدن آنها به یک مکان جدید منتقل کنید.

اطلاعات در مورد روش های دیگر ویرایش متن و نقشه های دست نوشته در برنامه "یادداشت ها" در نقشه و نوشتن متن در برنامه "یادداشت ها" در iPad آورده شده است.

پاک کردن خطاها

توجه داشته باشید. اگر نوار ابزار علامت گذاری نمایش داده نمی شود ، دکمه را نوار بزنید یا روی "مارک" کلیک کنید. اگر نوار ابزار چرخانده شده است ، آن را لمس کنید.

دو بار پاک کن را در نوار ابزار Markup نوار کنید ، سپس یکی از اقدامات زیر را انجام دهید.

پاک کردن پیکسل ها."پاک کن پیکسل ها" را انتخاب کنید ، سپس با انگشت یا مداد سیب خود را با یک خطا حرکت دهید.

پاک کردن شی"پاک کن اشیاء" را انتخاب کنید ، سپس با یک انگشت یا مداد سیب روی شیء ضربه بزنید.

جابجایی بین پاک کن پیکسل ها و پاک کن اشیاء. دوباره پاک کن را لمس کنید ، سپس پارامتر "پاکل پاک کن" یا "پاک کن اشیاء" را انتخاب کنید.

مشاورهمی توانید با مسواک زدن از گوشه پایین سمت چپ صفحه با استفاده از Apple Pencil ، از صفحه نمایش عکس بگیرید و بلافاصله صفحه نمایش صفحه را علامت گذاری کنید. در صورت عدم وجود مداد سیب ، می توانید از صفحه نمایش عکس بگیرید و سپس مینیاتور را لمس کنید که به طور خلاصه در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 62 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 23:14

کاهش صدور انتشار معتبر (CERS) پس از یک فرآیند تأیید دقیق که توسط دبیرخانه تغییرات آب و هوایی سازمان ملل اداره می شود ، توسط پروژه های کاهش گاز گلخانه (GHG) در کشورهای در حال توسعه به دست می آید. با خرید و لغو CER ها از طریق این پلتفرم ، شما از مزایای زیست محیطی آنها استفاده می کنید. CER ها از گردش خارج می شوند و آنها را برای استفاده بیشتر مسدود می کنند. به این ترتیب ، شما به چالش تغییرات آب و هوا پاسخ می دهید و به جامعه ما کمک می کنید تا به بی طرفی جهانی آب و هوا نزدیکتر شوند (تأثیر خالص صفر بر آب و هوا). علاوه بر این ، شما از پروژه های ارزشمندی حمایت می کنید که مزایای توسعه پایدار را برای کشورهای در حال توسعه به ارمغان می آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، اکنون از آب و هوا Neutral دیدن کنید: چرا جبران می شود؟اکنون آب و هوا خنثی است

"لغو داوطلبانه" یا "لغو" CERS چیست؟

CER ها در پایگاه داده های الکترونیکی ثبت و ردیابی می شوند و به عنوان ثبت نام های انتشار می شناسند. CER های ارائه شده در این پلتفرم در رجیستری مکانیسم توسعه پاک (CDM) که توسط دبیرخانه تغییر آب و هوا سازمان ملل اداره می شود ، ثبت و ردیابی می شوند. لغو داوطلبانه ، همچنین به عنوان لغو به آن گفته می شود ، فرایندی در رجیستری CDM است که توسط آن CER ها از گردش خارج می شوند و از استفاده بیشتر جلوگیری می کنند. این شبیه به از بین بردن آنها یا علامت گذاری آنها است تا دیگر از آنها استفاده نشود.

کاهش انتشار معتبر یا CERS چیست؟

کاهش صدور انتشار یا CER گواهینامه های الکترونیکی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از مکانیسم توسعه پاک (CDM) فعالیت ها یا برنامه های فعالیت (POA) مطابق با قوانین و الزامات CDM صادر می شود. هر CER معادل یک تن متریک دی اکسید کربن (CO2E) است که از جو اجتناب کرده یا از آن خارج می شود.

از مزایای زیست محیطی CERS می توان ادعا کرد که انتشار گازهای گلخانه ای خود را از جمله کاربردهای دیگر جبران یا جبران می کند.

مکانیسم توسعه تمیز یا CDM چیست؟

مکانیسم توسعه تمیز (CDM) یکی از مکانیسم های انعطاف پذیر است که کشورهای توسعه یافته می توانند در تحقق اهداف خود تحت پروتکل کنون کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی (UNFCCC) از آنها استفاده کنند. CDM امکان اجرای پروژه هایی را فراهم می کند که از انتشار گازهای گلخانه ای از جو جلوگیری یا حذف می شود. برای هر تن از انتشار گازهای گلخانه ای که حذف شده یا از آن جلوگیری می شود ، CDM یک CER را در معرض روند تأیید بین المللی قرار می دهد.

پروژه های CDM برای دستیابی به دو هدف تعیین شده است: (الف) برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و (ب) برای حمایت از توسعه پایدار در کشورهای در حال توسعه.

جبران انتشار گازهای گلخانه ای چیست؟

جبران انتشار گازهای گلخانه ای عمل ادعای مزایای زیست محیطی فعالیتهای کاهش گاز گلخانه ای به منظور جبران انتشار گازهای گلخانه ای غیرقابل اجتناب در جای دیگر است.

منافع زیست محیطی فعالیتهای کاهش در گواهینامه های افست ارائه شده است. گواهینامه های افست صادر شده توسط مکانیسم توسعه پاک (CDM) کاهش انتشار معتبر (CERS) است. هر CER معادل یک تن دی اکسید کربن (CO2) است که از جو اجتناب کرده یا از آن خارج می شود.

با استفاده از CERS ، انتشار گازهای گلخانه ای جبران می شود. CER ها می توانند در جهت اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای یا برای اهداف داوطلبانه استفاده شوند. این پلتفرم از جبران داوطلبانه پشتیبانی می کند.

از نظر فنی ، جبران خسارت در پایگاه داده رجیستری CDM صورت می گیرد که استفاده از CERS هرچند معاملات از نوع لغو را ثبت می کند. معامله لغو ، همانطور که از نام آن پیداست ، CERS را باطل می کند تا از آنها برای هیچ هدف دیگری استفاده نشود.

جبران بودجه اجرای پروژه های CDM در کشورهای در حال توسعه ، توسعه پایدار و انواع مزایای اقتصادی و اجتماعی.

جبران با CERS چگونه به اقدامات آب و هوایی کمک می کند؟

بی طرفی آب و هوا تأثیر صفر در جو ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای است. برای دستیابی به بی طرفی آب و هوا ، باید انتشار گازهای گلخانه ای خود را اندازه گیری و کاهش دهیم. اما حتی با تمام تلاش ما ، فعالیت های روزانه و عملیات تجاری منجر به انتشار گازهای گلخانه ای غیرقابل اجتناب می شود. به همین دلیل است که جبران خسارت برای خنثی سازی آب و هوا مهم است تا زمانی که می توان انرژی فعالیتهای ما را از منابع تمیز تولید کرد.

جبران خسارت راهی برای جلوگیری از اقدام نیست. در جایی که تولید گازهای گلخانه ای به طور کامل از بین نرود ، جبران نشانگر تعهد به مدیریت گاز گلخانه ای در حالی که جامعه در نیمه دوم قرن بیست و یکم به سمت بی طرفی آب و هوا کار می کند.

آیا CERS Trusted Offsets است؟CERS چگونه تولید می شود؟

  • استفاده از سوخت های فسیلی کثیف را با انرژی تجدید پذیر تمیز (باد ، هیدرو ، خورشیدی ، زیست توده) جایگزین کنید.
  • کاهش مصرف انرژی و استفاده از سوخت های فسیلی از طریق اقدامات بهره وری انرژی (اجاق گازهای تمیز ، لامپ های با انرژی کارآمد).
  • از جمله رویکردهای دیگر ، کربن قبلاً آزاد شده در درختان و گیاهان دیگر (جنگل زدایی و پروژه های احیاء جنگل) را ضبط کرد.

پروژه های CDM به استانداردهای دقیق فن آوری رعایت می شوند و از طریق یک روند نظارت ، گزارش و تأیید بین المللی به شدت مورد بررسی قرار می گیرند.

CDM یک سبد قوی از CERS را برای انتخاب ارائه می دهد. با بیش از 7،500 پروژه در بیش از 100 کشور در حال توسعه ، جبران خسارت در دسترس است تا بتواند طیف گسترده ای از اهداف پایداری و مسئولیت اجتماعی را برآورده کند.

پروژه های CDM با اجتناب از بیش از 1. 5 میلیارد تن انتشار گازهای گلخانه ای اعتبار داده شده است.

آیا می توانم CER را برای اهداف دیگری غیر از لغو داوطلبانه خریداری کنم؟

شماره. این پلتفرم فقط گزینه خرید جبران خسارت را برای لغو داوطلبانه ارائه می دهد. این پلتفرم مبادله ای نیست و فقط استفاده از جبران خسارت را برای یک دلیل داوطلبانه امکان پذیر می کند.

آیا بعد از اتمام خرید من CERS را دارم؟

نه. شما در حال خرید لغو Cers هستید که انتخاب کرده اید. ارائه دهنده CERS مالکیت قانونی را به شما منتقل نمی کند. در عوض ، CER ها لغو می شوند (از گردش خارج می شوند و آنها را برای استفاده بیشتر مسدود می کنند) و شما یک گواهی برای لغو داوطلبانه دریافت می کنید.

آیا گواهی برای لغو CERS دریافت می کنم؟

آره. شما می توانید یک گواهی دیجیتالی (یک تأیید) از خرید لغو داوطلبانه CERS را به آدرس ایمیلی که در این سکو ارائه کرده اید دریافت کنید. این تأیید نام ذینفع را نشان می دهد که گواهینامه به آنها ارائه شده است و دلیل جبران خسارت. تأیید در طی 2 روز کاری پس از اتمام خرید شما ارسال می شود.

آیا می توانم دلیل خرید CER ها را در گواهینامه نشان دهم؟

آره. هنگامی که سفارش خود را بررسی می کنید ، از شما خواسته می شود دلیل خرید را نشان دهید. می توانید بین یک سری از گزینه های استاندارد انتخاب کنید ، یا می توانید دلیل منحصر به فرد خود را در کادر متن ارائه دهید. در صفحه دوم پرداخت ، می توانید از گزینه "نمایش پیش نمایش تأیید" استفاده کنید تا ببینید که گواهی نهایی شما چگونه به نظر می رسد.

آیا می توانم گیرنده گواهی را انتخاب کنم؟

این پلتفرم برای صدور گواهینامه به نام خریدار پیکربندی شده است. اگر به عنوان کاربر شرکت ثبت نام کنید یا آدرس شرکت را وارد کنید ، این نام شرکت نمایش داده شده در گواهینامه است. به خط اول در کادر آدرس در صفحه دوم پرداخت توجه کنید. نام موجود در آن خط اول در گواهینامه نمایش داده می شود. می توانید با استفاده از علامت به علاوه در کنار جعبه آدرس ، این خط اول را مستقیماً در صفحه پرداخت تغییر دهید. از گزینه "نمایش پیش نمایش تأیید" (در همان صفحه پرداخت) استفاده کنید تا ببینید که گواهی نهایی شما چگونه به نظر می رسد.

آیا می توانم CERS را که در رجیستری کشورهای ضمیمه I تحت UNFCCC ، مانند ثبت اتحادیه اروپا قرار دارند ، لغو کنم؟

نه. فقط CER های واقع در رجیستری CDM را می توان از طریق سیستم عامل لغو کرد.

آیا هزینه یا هزینه ای برای استفاده از سیستم عامل وجود دارد؟

نه. استفاده از این سکو رایگان است.

پرداخت

چه روش های پرداخت موجود است؟

  1. حساب پی پال؛
  2. کارت اعتباری یا بدهی (این گزینه توسط PayPal نیز پشتیبانی می شود اما نیازی به داشتن یک حساب پی پال ندارد) ؛
  3. انتقال بانکی.

روش پرداخت پیشنهادی از طریق یک حساب پی پال است. این ایمن ترین و ساده ترین روش است که منجر به تکمیل معامله بصورت آنلاین می شود.

اگر از کارت اعتباری یا بدهی استفاده می کنید ، لطفاً تمام جزئیات را با دقت وارد کنید (همه زمینه ها باید تکمیل شوند) در قالب درخواست شده. پی پال هیچ مشکلی در مورد جزئیات پرداختی که وارد می کنید نشان نمی دهد و همچنین هیچ خطایی را که ممکن است تشخیص دهد نشان نمی دهد. شما به سادگی دوباره به صفحه پرداخت اولیه هدایت می شوید تا ورودی را تکرار کنید.

اگر پرداخت انتقال بانکی را انتخاب می کنید ، از جمله هنگامی که این تنها روش موجود برای خرید است ، باید پس از قرار دادن و تأیید سفارش خرید ، یک ایمیل را از ارائه دهنده حاوی جزئیات حساب بانکی آنها دریافت کنید. هزینه های انتقال بانکی ممکن است قابل اجرا باشد و بسته به شرایط و ضوابط بانکهای درگیر در معامله ممکن است متفاوت باشد. به عنوان یک خریدار ، از شما خواسته شده است که تمام هزینه های بانکی را پوشش دهید. اختلافات یا تقسیم هزینه های بانکی ممکن است مستقیماً با ارائه دهنده توافق شود تا اطمینان حاصل شود که پرداخت پذیرفته شده است. هنگامی که ارائه دهنده پیشنهاد CERS را به عنوان "پرداخت شده" از طریق نامه های الکترونیکی به آدرس ایمیل که در این سیستم عامل ارائه داده اید ، تأیید خرید خود را دریافت خواهید کرد.

مهم:

UNFCCC طرف قرارداد لغو CER بین خریدار و ارائه دهنده نیست. هرگونه اختلاف در رابطه با معامله خرید باید با توجه به شرایط و ضوابط استفاده برای پلتفرم حل شود (به 10. وضوح اختلاف و مصونیت از شرایط و ضوابط استفاده مراجعه کنید: https://offset. climateneutralnow. org/conditions-OF- استفاده)

اپراتور دروازه پرداخت یا یک واسطه مالی (مانند بانک) ، بسته به روش پرداخت ، شخص ثالث قرارداد لغو CER است. بر این اساس ، UNFCCC هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه اعمال یا حذف اپراتور دروازه پرداخت یا واسطه مالی نمی پذیرد.

سفارشات با روش پرداخت انتقال بانکی که در 90 روز پرداخت نمی شوند (به صورت پرداخت شده مشخص می شوند) لغو می شوند. اگر دلیلی برای حفظ وضعیت سفارش وجود داشته باشد ، خریدار یا ارائه دهنده باید از طریق "تماس با ما" به UNFCCC اطلاع دهند.

حساب پی پال من برای تأیید پرداخت من وقت می گذارد ، مشکل چیست؟

حساب پی پال شما به یک حساب بانکی و/یا کارت اعتباری/اعتباری مرتبط است. پی پال چک های امنیتی پیچیده را برای هر معامله اعمال می کند و برای پی پال غیر معمول نیست که تا زمان انجام چک ها معامله را به حالت تعلیق درآورد. به اصطلاح Echecks به طور معمول طی 5 روز کاری تکمیل می شوند. شما باید بتوانید وضعیت معامله را در گزارش معاملات حساب PayPal خود تأیید کنید. پس از تأیید معامله توسط PayPal ، تصدیق اقدامات آب و هوایی خود را طی 1 روز کاری دریافت خواهید کرد. در صورت بروز هرگونه شک ، لطفاً با ما در goclimateneutralnow@unfccccccc. int تماس بگیرید.

ایجاد یک حساب جدید

من نمی توانم یک حساب جدید ایجاد کنم. چرا؟

آیا این امکان وجود دارد که قبلاً از آدرس ایمیل که برای ایجاد حساب جدید استفاده می کنید استفاده کرده اید؟در این حالت ، سیستم به شما اجازه نمی دهد دوباره از آن حساب استفاده کنید. اگر با این مشکل روبرو هستید ، لطفاً با ما در goclimateneutralnow@unfccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

چگونه یک حساب ثبت شده را فسخ کنیم؟

برای درخواست بسته شدن یک حساب ثبت شده ، لطفاً یک ایمیل به آدرس: goclimateneutralnow@unfccccc. int ارسال کنید.

برای ارائه دهندگان

ارائه cers

اگر من CERS را برای لغو روی سکو ارائه دهم ، برای من چه فایده ای دارد؟

این پلتفرم کانال برای ارائه CERS شما به عموم مردم است. دبیرخانه UNFCCC از طریق ابتکاری به نام آب و هوا Neutral Now ، این بستر را در بین انواع ذینفعان ترویج می کند و CERS شما را در گروه گسترده تری از خریداران بالقوه قرار می دهد.

آیا هزینه یا هزینه ای برای استفاده از سیستم عامل وجود دارد؟

نه. استفاده از این سکو رایگان است. تنها هزینه آن مبلغی است که توسط دروازه پرداخت (PayPal) شارژ می شود.

آیا می توانم قیمتی را که در آن CERS خود ارائه می دهم را انتخاب کنم؟

آره. قیمت CERS خود را انتخاب خواهید کرد. در صورت تمایل می توانید قیمت های مختلف را برای بلوک های مختلف CER ها انتخاب کنید (از صدور مختلف).

آیا می توانم قیمت Cers را که ارائه داده ام تغییر دهم؟

آره. شما می توانید در هر زمان به حساب خود وارد شوید و قیمت Cers را که ارائه کرده اید تغییر دهید. برای انجام این کار ، شما باید پیشنهاد موجود را لغو کرده و پیشنهاد جدیدی را با قیمت متفاوت منتشر کنید.

شما قادر نخواهید بود هیچ پیشنهادی را که سفارش برای آن در حال پردازش است ، لغو کنید. بعداً می توانید دوباره امتحان کنید (در صورت اتمام سفارش) یا با ما تماس بگیرید: goclimateneutralnow@unfcccc. int

آیا می توانم بلوک های مختلف CER را با قیمت های مختلف ارائه دهم؟

آره. در صورت تمایل می توانید قیمت های مختلفی را برای بلوک های مختلف CERS انتخاب کنید ، با ایجاد چندین پیشنهاد با بلوک های مختلف CERS. با این حال ، شما می توانید فقط یک پیشنهاد برای هر بلوک CERS برای کل یا کاهش مقدار بلوک ایجاد کنید.

آیا CER از CP1 و CP2 (دوره تعهد 1 و 2 پروتکل کیوتو) واجد شرایط هستند؟

آره. هر دو واجد شرایط هستند. در حال حاضر هیچ محدودیتی برای CP1 Cers وجود ندارد.

آیا می توانم فقط بخشی از Cers را که در حساب (های) رجیستری CDM دارم ، ارائه دهم؟

آره. می توانید مقدار Cers را که می خواهید ارائه دهید انتخاب کنید. شما می توانید تمام CER های خود یا فقط کسری را ارائه دهید. شما می توانید یک پیشنهاد برای هر بلوک CERS ارائه دهید.

آیا اگر سهم درآمد (SOP) هنوز پرداخت نشده باشد ، می توانم CERS را ارائه دهم؟

شماره SOP را باید پرداخت کرد تا CERS را روی سکو ارائه دهد. پرداخت جزئی SOP در موارد خاص امکان پذیر است. برای بررسی اینکه آیا برای پرداخت جزئی SOP واجد شرایط هستید ، با ما تماس بگیرید:

آیا می توانم قبل از انتشار آنها CERS را ارائه دهم و پس از فروش آنها از صدور درخواست می کنم؟

شماره CER ها باید صادر شود و سهم درآمد حاصل از پرداخت قبل از ارائه در این سکو.

آیا می توانم Cers را ارائه دهم که در رجیستری کشورهای ضمیمه I (به عنوان مثال رجیستری سوئیس) قرار دارند؟

نه. فقط Cers واقع در حساب در حال تعلیق یا حساب های نگهدارنده دائمی از رجیستری CDM می تواند از طریق این سیستم عامل ارائه شود.

آیا می توانم CERS را برای اهداف غیر از لغو داوطلبانه ارائه دهم؟آیا می توان CERS را در سایر ثبت ها به حساب های دیگر منتقل کرد؟

شماره. این پلتفرم فقط گزینه لغو داوطلبانه را ارائه می دهد.

آیا CER های من از حساب کاربری در ثبت CDM به حساب من در سیستم عامل منتقل می شوند؟

نه. Cers در حساب رجیستری CDM باقی مانده است. این پلتفرم فقط CERS را که در رجیستری CDM دارید ، نقشه برداری و نشان می دهد و به شما امکان می دهد برخی یا همه CER ها را ارائه دهید. حساب روی سیستم عامل یک حساب نگهدارنده نیست.

پس از اتمام پرداخت ، این پلتفرم به رجیستری CDM دستور می دهد تا داوطلبانه COR های مربوطه را لغو کند.

شما می توانید در دسترس بودن CERS در پیشنهاد مربوطه کاهش یافته و برگزاری شما در رجیستری CDM نیز به همان میزان CERS لغو شده کاهش می یابد.

چگونه می توانم برای ارائه CERS برای یک حساب کاربری درخواست کنم؟

نقاط کانونی برای دامنه (A) (طبق گفته های روشهای ارتباطی (MOC)) یا نمایندگان حساب دائمی باید یک ایمیل را به goclimateneutralnow@unfccc. int ارسال کنند.

دریافت پرداخت

چه روش هایی برای دریافت پرداخت های من در دسترس است؟

این پلتفرم از سیستم پی پال برای پردازش پرداخت از خریداران استفاده می کند. یک خریدار باید یک حساب پی پال داشته باشد یا از کارتهای اعتباری برای پرداخت بدون حساب پی پال استفاده کند.

به عنوان ارائه دهنده CERS ، برای دریافت پرداخت های خود باید از حساب PayPal موجود خود استفاده کنید ، یا می توانید یک حساب جدید PayPal ایجاد کنید. توصیه می کنیم یک حساب کاربری را درخواست کنید ، که رایگان است.

مهم: حساب پی پال شما باید برای دریافت نقل و انتقالات بین المللی فعال شود.

همچنین امکان دریافت درآمد حاصل از انتقال بانک وجود دارد. اگر می خواهید روش پرداخت انتقال بانکی برای شما فعال شود یا اطلاعات مفصلی در مورد این روند دریافت کنید ، لطفاً با ما تماس بگیرید: goclimateneutralnow@unfccc. int

برای نقل و انتقالات بانکی مهم است:

  1. پس از تأیید سفارش ، از طریق ایمیل از شما خواسته می شود تا در اسرع وقت جزئیات حساب بانکی خود را در اختیار خریدار قرار دهید اما حداکثر تا 2 روز کاری. شما همچنین باید سفارش را به عنوان در حال انجام علامت گذاری کنید.
  2. پس از دریافت پرداخت در حساب بانکی خود ، سفارش را به صورت پرداخت شده علامت گذاری خواهید کرد.
  • شما می توانید حداقل حد مجاز را برای پرداخت انتقال بانکی خود تعیین کنید.
  • UNFCCC در یک طرف قرارداد لغو CER بین خریدار و ارائه دهنده نیست. هرگونه اختلاف در رابطه با معامله خرید باید با توجه به شرایط و ضوابط استفاده برای پلتفرم حل شود (به 10. وضوح اختلاف و مصونیت از شرایط و ضوابط استفاده مراجعه کنید: https://offset. climateneutralnow. org/conditions-OF- استفاده).

صلاحیت ارائه CER در بستر آنلاین

چه کسی می تواند از این سیستم عامل برای ارائه CERS استفاده کند؟

هر نقطه کانونی برای حوزه (الف) (طبق بیانیه روش‌های ارتباطی (MOC)) یا نماینده حساب نگهداری دائمی با پروژه‌ها/PoAهایی که دارای CER در حساب معلق یا در یک حساب نگهداری دائمی (PHA) ثبت CDM هستند،با سهم درآمد (SoP) پرداخت شده، واجد شرایط استفاده از پلت فرم برای ارائه CER هستند.

اگر در آینده CER صادر کنم، آیا می‌توانم از این پلتفرم استفاده کنم؟

بله، اگر پروژه شما CER ها را صادر کند و سهم درآمد (SoP) پرداخت شود، شما واجد شرایط استفاده از پلتفرم برای ارائه آن CER هستید.

پرداخت جزئی SoP در موارد خاصی امکان پذیر است. برای بررسی اینکه آیا واجد شرایط پرداخت جزئی SoP هستید یا خیر، با ما تماس بگیرید: goclimateneutralnow@unfccc. int

آیا یک شرکت کننده معمولی پروژه، که نقطه کانونی نیست، می تواند CER را ارائه دهد؟

شرکت‌کنندگان پروژه (PP) با حساب‌های نگهداری دائمی در رجیستری CDM می‌توانند برای یک حساب کاربری در پلتفرم درخواست دهند. سایر شرکت‌کنندگان پروژه که CERها را در حساب معلق ثبت CDM دارند، می‌توانند طبق بیانیه Modalities of Communication (MOC) از پلتفرم از طریق نقطه کانونی برای حوزه (a) استفاده کنند.

هر PP از یک کشور غیر ضمیمه I می تواند با ثبت CDM برای یک حساب نگهداری دائمی (PHA) برای دریافت CERها درخواست دهد. پس از ارسال CERها به این PHA، PP که نماینده حساب می شود می تواند برای یک حساب کاربری در پلتفرم درخواست دهد.

نقش من در پلتفرم به عنوان نقطه کانونی یک پروژه/PoA چیست؟

به عنوان نقطه کانونی (FP) برای محدوده (الف) (طبق بیانیه روش‌های ارتباطی (MOC)، حساب را در پلتفرم برای دارایی‌های CER در حساب در حال انتظار ثبت CDM مدیریت می‌کنید. شما همچنین پروژه(ها)/PoA(هایی) را که می خواهید از آنها CER ارائه دهید، به دبیرخانه UNFCCC در میان می گذارید و دبیرخانه حساب پلت فرم شما را به شماره(های) پروژه/PoA مرجع مربوطه نگاشت (وصل می کند).

به‌عنوان FP، می‌توانید مقادیر CER خود را در پلتفرم ببینید و پیشنهادات را به دلخواه خود ایجاد و اصلاح کنید.

سایر الزامات برای ارائه CERها در بستر آنلاین

اگر CERها را از طریق پلتفرم ارائه دهم، آیا می توانم آنها را از طریق کانال دیگری نیز ارائه دهم؟

بله ، شما می توانید CERS خود را برای فروش از طریق کانال های دیگر ارائه دهید. هیچ نیاز انحصاری در سکو وجود ندارد. با این حال ، اگر CER هایی را که از طریق کانال دیگری مانند یک معامله مذاکره شده در این سکو ارائه می شود ، می فروشید ، ابتدا باید پیشنهاد خود را از این سیستم عامل خارج کنید و سپس درخواست ارسال ارسال را از طریق کانال معمولی به رجیستری CDM ارسال کنید. اگر بلوک CERS شما تعداد کافی از CERS را برای پوشش پیشنهاد پلت فرم فعلی و درخواست حمل و نقل شما دارد ، نیازی نیست که پیشنهاد خود را از این سیستم عامل خارج کنید.

نکته مهم: در صورت فروش همزمان CERS که از طریق کانال دیگری بر روی سکو ارائه می شود ، هرگونه سفارش در حال انجام در زمان برداشت پیشنهاد از این سکو ابتدا باید برآورده شود.

آیا من موظف هستم که از ابزار سودمند توسعه پایدار (ابزار SD) استفاده کنم تا بتوانم CER های خود را از طریق این سیستم عامل ارائه دهم؟

نه. استفاده از ابزار SD داوطلبانه است. با این حال ، انتشار گزارش ابزار SD ، توصیه می شود جذابیت CERS خود را افزایش دهید. می توانید از اینجا به ابزار SD دسترسی پیدا کنید

اگر من CERS خود را از طریق سیستم عامل ارائه دهم ، آیا می توانم از طریق درخواست منظم برای لغو داوطلبانه ، از همان CERS درخواست کنم؟

بله ، این امکان پذیر است. لطفاً توجه داشته باشید که اگر بلوک CERS شما تعداد کافی از CERS را برای پوشش پیشنهاد پلت فرم فعلی شما و درخواست لغو داوطلبانه منظم دارد ، نیازی به برداشت پیشنهاد خود از این سکو ندارید.

الزامات اداری

برای فرآیند لغو CERS از طریق پلتفرم ، آیا نیاز به ارسال درخواست اصلی لغو امضا شده به رجیستری CDM دارم؟

شماره ارائه دهندگان CER ها نیازی به ارسال درخواست لغو اصلی امضا شده به رجیستری CDM ندارند. روند لغو از طریق سیستم عامل خودکار است.

آیا می توانم وضعیت معاملات مربوط به CERS من را بررسی کنم؟

آره. می توانید وضعیت معاملات را بررسی کرده و با ورود به حساب خود روی سیستم عامل ، روی آنها جستجو کنید.

آیا می توان یک بررسی پس زمینه خریدار را برای اهداف "مشتری خود را بدانید" انجام دهید؟

پس از تأیید معامله (پرداخت) بر روی سیستم عامل ، سیستم اطلاعات تماس خریدار را برای شما در اختیار شما قرار می دهد تا بررسی پس زمینه را انجام دهید. این شبیه به نحوه رسیدگی به eBay است که الزامات "مشتری خود را می شناسید".

آیا CERS بلافاصله پس از پرداخت لغو می شود ، یا قبل از دریافت پرداخت ، لغو اتفاق می افتد؟

لغو CERS پس از تأیید معامله پرداخت توسط سیستم پرداخت (PayPal) یا خودتان (در صورت پرداخت انتقال بانکی) تأیید شد. انتظار می رود تکمیل معامله لغو داوطلبانه و تحویل گواهی لغو حداکثر تا 2 روز کاری در حداکثر انجام شود.

تصاویر و توضیحات پروژه های موجود در سیستم عامل

آیا می توانم تصویر و توضیحات پروژه را انتخاب کنم که می خواهم برای CERS و پروژه های موجود در سیستم عامل نمایش داده شود؟

بله ، این امکان پذیر است. ارسال تصاویر پروژه و توضیحات هر دو الزامات اجباری هستند. توضیحات پروژه شما باید دقیق و مطابق با اطلاعات ارسال شده به هیئت اجرایی CDM تحت رویه چرخه پروژه باشد و تصویر (های) شما باید یک نمایش واقعی از پروژه شما باشد.

برای ارسال توضیحات و تصاویر پیشنهادی خود باید با goclimateneutralnow@unfccc. int تماس بگیرید. دستورالعمل های زیر باید رعایت شود: • توضیحات پروژه/POA: بیش از 500 کلمه طول ندارد.• تصاویر: 800x600 پیکسل حداقل و در رابطه 4x3.

آیا می توانم نشان دهم که آیا پروژه من طبق استاندارد طلا یا سایر استانداردهای داوطلبانه نیز تأیید شده است؟

آره. شما می توانید داوطلبانه این موضوع را در قسمت توضیحات پروژه نشان دهید. شما باید با goclimateneutralnow@unfccc. int تماس بگیرید تا از توضیحات شما درج شده باشد.

خرید CERS برای لغو از سایر ارائه دهندگان

آیا می توانم CER را برای لغو از سایر ارائه دهندگان در این سکو خریداری کنم؟

آره. اگر فردی 18 سال یا بالاتر هستید می توانید لغو CER ها را بر روی سکو به عنوان یک شخص خصوصی یا به عنوان نماینده سازمان خود خریداری کنید. با این حال ، نمی توان مالکیت CERS ارائه شده بر روی سکو توسط یک ارائه دهنده دیگر را در اختیار داشت

سوالات عمومی

چه کسی می تواند از این پلتفرم برای خرید لغو CERS استفاده کند؟

هر فرد 18 ساله و بالاتر می تواند لغو CER ها را بر روی سکو به عنوان یک شخص خصوصی یا به عنوان نماینده یک سازمان خریداری کند.

برای پشتیبانی تماس بگیرید

لطفاً برای سایر سؤالات با goclimateneutralnow@unfccc. int تماس بگیرید.

خط مشی حل شکایت کاربر

مشکل با سفارش (برای خریداران)

اگر با یک سفارش مشکلی پیش آمد ، اولین قدم تماس با ما است (برای دستورالعمل های خاص به زیر مراجعه کنید). بسته به اینکه مشکل چیست ، ممکن است از شما بخواهیم مستقیماً با ارائه دهنده تماس بگیرید. شما باید از بهترین تلاش خود برای حل و فصل هر مشکلی بین شما و ارائه دهنده به طور دوستانه استفاده کنید. اگر قادر به دستیابی به توافق به تنهایی نیستید ، ممکن است مطابق با شرایط و ضوابط استفاده ، مشکل خود را به یک ادعا تشدید کنید.

اگر مشکل یک مشکل فنی با این پلتفرم است ، ما شما را در مورد نحوه برخورد با این مشکل بررسی و آگاه خواهیم کرد.

با ما در goclimateneutralnow@unfccccc. int با جزئیات مشکل تماس بگیرید و شامل "مشکل با سفارش" در خط موضوع شوید.

مشکل مربوط به گواهینامه (برای خریداران)

در صورت بعید نیست که شما برای CERS برای لغو هزینه کرده باشید و در مدت 72 ساعت پس از اتمام معامله پرداخت ، گواهی دریافت نکرده اید ، با ما در goclimateneutralnow@unfcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc رنگ تماس بگیرید و شامل "گواهی دریافت نشده" در خط موضوع باشید.

توجه داشته باشیم که دلیل شما برای خرید CERS برای لغو ، که در گواهی شما ظاهر می شود ، نمی تواند پس از خرید تغییر یابد.

لیست مشکل (برای ارائه دهندگان)

اگر در لیست یک مورد مشکلی دارید ، اولین قدم مراجعه به راهنمای سریع ارائه شده توسط ما در طی فرآیند ثبت نام اولیه است. اگر با مراجعه به راهنمای سریع قادر به حل این مشکل نیستید ، با آن در goclimateneutralnow@unfcccccc. int تماس بگیرید و "مشکل لیست" را در خط موضوع قرار دهید.

مشکل ایجاد یا دریافت پرداخت از طریق PayPal (برای خریداران و ارائه دهندگان)

اگر مشکلی برای تهیه یا دریافت پرداخت از طریق PayPal برای لغو CERS دارید ، باید مطابق با مطالبات آن و خط مشی حل اختلاف ، مستقیماً با پی پال تماس بگیرید.

سلب مسئولیت در تصاویر مورد استفاده در این وب سایت

مگر در مواردی که بیان شده باشد ، برخی از تصاویر مورد استفاده در این سایت فقط برای اهداف مصور هستند و ممکن است پروژه های واقعی را به تصویر نکشند.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 64 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 22:54

اگر مدتی است که در حال حاضر در بازار سهام سرمایه گذاری کرده اید ، مطمئناً ، شاخص Dow Jones 30 متعلق به لیست تماشای شما است ، به خصوص اگر بر بازار ایالات متحده نظارت کنید.

مانند S& P 500 و Nasdaq 100 ، داو جونز 30 نیز یکی از برجسته ترین شاخص های جهان است.

برای بسیاری از سرمایه گذاران و بازرگانان ، ضرب و شتم بازار به معنای ضرب و شتم یک شاخص مانند DJ 30 است. بنابراین آنها از نزدیک حرکت آن را تماشا می کنند.

اگر یک معامله گر فعال هستید ، مطمئناً ، نمی توانید بررسی کنید که آیا این شاخص بالا یا پایین است یا اینکه آیا نمونه کارها شما از آن بهتر است.

فهرست مطالب:

شاخص Dow Jones 30 چیست؟

داو جونز همچنین به عنوان میانگین صنعتی داو ، داو 30 و داو جونز (DJIA) شناخته می شود. این شرکت از 30 شرکت عظیم در ایالات متحده تشکیل شده است. این توسط ویراستار وال استریت ژورنال چارلز داو ایجاد شده و به نام وی و شریک تجاری وی ، ادوارد جونز نامگذاری شده است. DJ30 دومین شاخص قدیمی در ایالات متحده است.

top 30 companies dow jones index

30 شرکت برتر داو جونز با وزن در سال 2022:

چه کسی باید در فهرست Dow Jones 30 سرمایه گذاری کند؟

سرمایه گذاران بلند مدت

Dow Jones Index سبد شرکتهای جامد است و همچنان با گذشت زمان درآمد جذاب را تولید می کند. ETF محبوب ، SPDR DOW JONES میانگین صنعتی ETF Trust (DIA) ، که شاخص DJIA را ردیابی می کند به طور متوسط 32 ٪ بازده کل به مدت 3 سال است.

اما مانند سایر شرکت های تحت تأثیر تورم اخیر و کندی بازار ، سرمایه گذاران بلند مدت هنوز هم می توانند از سرمایه گذاری یک شاخص عالی مانند داو جونز بهره مند شوند.

سرمایه گذاران کم خطر

سرمایه گذاری در یک شاخص معمولاً از سرمایه گذاری در یک سهام به تنهایی بی ثبات است زیرا این صندوق برای شرکت های مختلف متنوع است. علاوه بر این ، مؤلفه های شاخص داو جونز شرکت های پایدار و تثبیت شده ای هستند.

معامله گرانی که می خواهند پرچین شوند

معامله گران تهاجمی که در بازارهای پرخطر مانند رمزنگاری و تجارت ارزهای خارجی قرار دارند می توانند با سرمایه گذاری در داو جونز 30 برای به حداقل رساندن برخی خطرات و اضافه کردن برخی از ثبات ، از نمونه کارها خود محافظت کنند.

سرمایه گذاران که شرکت های آمریکایی را دوست دارند

داو جونز 30 در مارک های قابل توجه جهان مانند اپل ، مک دونالد ، ویزا ، Procter & Gamble ، IBM ، والت دیزنی ، بوئینگ ، گروه گلدمن ساکس و موارد دیگر قرار دارد. اگر می خواهید نمونه کارها خود را با سهام ایالات متحده متمرکز کنید ، شاخص DJ30 می تواند یک قطعه خوب از نمونه کارها شما باشد.

چگونه می توان در فهرست Dow Jones 30 سرمایه گذاری کرد؟

مرحله 1: یک حساب کارگزار قابل اعتماد را باز کنید

dow jones 30 index companies

می توانید با استفاده از یک کارگزار آنلاین معتبر که CFD مانند Etoro را ارائه می دهد ، سرمایه گذاری در فهرست Dow Jones 30 را شروع کنید. این برای مبتدیان و متخصصان بسیار کاربر پسند است. افتتاح حساب معاملاتی رایگان و سریع است.

سرمایه گذاری در شاخص بورس سهام مانند داو جونز ریسک بزرگی را به همراه دارد. باید در نظر بگیرید که آیا می توانید خطر از دست دادن پول خود را در معرض خطر قرار دهید.

مرحله 2: برخی از سهام Dow Jones 30 را از طریق CFD بخرید

سرمایه گذاری بلند مدت خود را شروع کنید و با خرید برخی از سهام شاخص Dow Jones 30 با استفاده از CFDS (قرارداد اختلاف) ، نمونه کارها خود را محافظت کنید. عقب بنشینید و استراحت کنید تا رسیدن به اهداف تجاری خود.

مرحله 3: از کمترین اهرم استفاده کنید

ما فرض می کنیم که وقتی می خواهید در داو جونز 30 سرمایه گذاری کنید ، می خواهید خطرات را به حداقل برسانید. بنابراین ، استفاده از یک موقعیت تجاری غیرقانونی می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند.

مرحله 4: از دست دادن توقف خود را تنظیم کنید

تنظیم ضرر توقف به هر موقعیت تجاری کمک می کند تا در صورت ایجاد ضرر توقف به طور خودکار بسته شود. این ویژگی برای هر معامله گر اختیاری است که ضررهای زیاد را از وقوع به حداقل برساند و کنترل کند.

مرحله 5: سود هدف خود را تعیین کنید

تعیین سود هدف شما باعث می شود وقتی به درصد مشخصی از سود برسد یا به مقدار مشخصی از سود برسد ، موقعیت تجارت شما به طور خودکار بسته شود. عالی درست است؟

بهترین داو جونز ETF

سرمایه گذاری در ETF (صندوق مبادله ای) روش دیگری برای سرمایه گذاری در شاخص داو جونز است. بهترین Dow Jones ETF در بازار امروز SPDR DOW JONES میانگین صنعتی ETF (DIA) است. این یک ETF غیر لک است که عملکرد DOW و تخصیص سهام آن را کپی می کند.

best dow jones ETF SPDR dow jones industrial average ETF performance

عملکرد 5 ساله SPDR DOW JONES میانگین صنعتی ETF Trust

مؤلفه های برتر جهان:

  • 50 شرکت برتر S& P 500 در سال 2022
  • 100 شرکت برتر شاخص NASDAQ 100 در سال 2022
  • 30 شرکت برتر شاخص PSE در سال 2022
  • 35 شرکت برتر UK100 UK100
  • اجزای یورو stoxx 50

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است و نباید به عنوان یک توصیه حرفه ای در نظر گرفته شود. همه سرمایه گذاری ها خطرات دارند. فقط پولی را که می توانید از دست دهید ، ریسک کنید. همیشه قبل از سرمایه گذاری هر دارایی ، تحقیقات خود را انجام دهید.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 419 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 22:32

اگر می دانید چگونه سرمایه گذاری و تجارت هوشمندانه داشته باشید ، بازارهای مالی می توانند یک منبع عالی برای ایجاد ثروت باشند. بسیاری از افراد علاقه مند به غوطه وری در آنها هستند. این بازار عظیم شامل اوراق بهادار مانند سهام ، صندوق های مبادله ای ، ابزارهای مشتق و موارد دیگر است. غالباً ، مردم با تحقیقات اندک پرش می کنند و وقتی گیر می کنند ، نمی دانند از کجا مشاوره بگیرند. انجمن های معاملات سهام می توانند در تهیه ساختار برای کمک به ایجاد یک استراتژی معاملاتی بسیار مفید باشند.

معاملات سهام پیچیده است ، هرچند که ساده به نظر می رسد. این امر به ابزارها و منابع زیادی نیاز دارد تا شما را قادر به انجام معاملات سودآور کند. بنابراین ، سرمایه گذاران که می خواهند بدانند چگونه سهام را تجارت کنند یا به روزرسانی ها و اطلاعات مربوط به بازار را دریافت کنند ، می توانند از انجمن های معاملاتی سهام هوشمندانه استفاده کنند. این که آیا شما به دنبال معاملات نوسان ، معاملات گزینه ها یا اطلاعات تجزیه و تحلیل بنیادی طولانی مدت هستید ، یک انجمن بورس برای شما وجود دارد.

16 بهترین انجمن معاملات سهام شما می توانید هم اکنون بپیوندید

انجمن های معاملات سهام چیست؟

یک انجمن معاملات سهام معمولاً بستری است که افراد همفکر می توانند با هم جمع شوند و در مورد ایده های مختلف مربوط به بورس سهام و تجارت آنلاین سهام بحث کنند. این جوامع بازرگانان فعال به سایر سرمایه گذاران کمک می کنند تا یکپارچه استراتژی های عالی تجارت و سرمایه گذاری را در قالب نکات سهام ، دانش بازار ، تحقیق و یا به سادگی اجازه دهند تا اعضا به اعضای دیگر این مجمع سؤالاتی بپرسند.

بیشتر ، انجمن های معاملات سهام در قالب وبلاگ های مالی یا انتشارات تحقیقاتی هستند. بخش نظرات تحت هر مقاله به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا در بحث های مربوط به بازار شرکت کنند. علاوه بر این ، برخی از جوامع جامع سرمایه گذاری محتوای رایگان و پرداخت شده ، از جمله مکالمات در بسیاری از موضوعات غیر مالی را ارائه می دهند. با این حال ، در بعضی موارد ، این انجمن ها همچنین می توانند به جای تابلوهای پیام رسانی سنتی ، به سایت های شبکه های اجتماعی شبیه شوند.

کاربران باید توجه داشته باشند که این انجمن های معاملاتی سهام فقط برای اهداف بحث و گفتگو هستند و در غیر این صورت نمی توانند از آنها استفاده کنند تا محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند.

چگونه مبتدیان می توانند از آنها کامل استفاده کنند؟

کسانی که تازه شروع به مشاغل معاملات بورس سهام خود می کنند ، به تجارت سهام بصورت آنلاین استفاده نمی شوند و چیزهای زیادی برای یادگیری دارند. از آنجا که انجمن های معاملاتی سهام دارای یک کتابخانه گسترده از منابع یادگیری با کیفیت بالا هستند ، می توانند برای سرمایه گذاران تازه کار که می خواهند سرمایه گذاری را شروع کنند و یاد بگیرند که چگونه سهام را تجارت کنند ، گران باشند.

این انجمن های معاملات سهام نمایانگر جنبه جامعه سرمایه گذاری سهام است. آنها به عنوان بستری برای جمع آوری دانش و تخصص دسته ای از سرمایه گذاران همفکر عمل می کنند و محیطی را ایجاد می کنند که به همه امکان می دهد در مورد امور مالی بحث کنند و با کمک یکدیگر یاد بگیرند. هر شخصی که با آنها در ارتباط است می تواند از محتوای مالی استاندارد شده با کیفیت بالا ارائه شود ، در نتیجه استراتژی های معاملاتی خود را با گذشت زمان بهبود می بخشد.

هر انجمن معاملات سهام دارای نقاط قوت ، تمرکز و مخاطبان هدف خود است. برای استفاده کامل از آنها ، مبتدیان ابتدا باید تصمیم بگیرند که به چه اطلاعاتی نیاز دارند. کسانی که می خواهند در زمان های نزدیک به خریداران و فروشندگان سهام عالی تبدیل شوند ، باید قبل از خرید سهام ، این منابع آموزنده را به درستی دنبال کنند ، خواه بازار صعودی باشد یا نزولی. اگر به دنبال جوامع دیگر در سیستم عامل های مختلف هستید ، می توانید بهترین گروه های Discord Trading Trading و همچنین بهترین اتاق های گفتگوی سهام را مرور کنید.

بهترین انجمن های معاملات سهام

امروزه چندین هزار انجمن معاملات سهام سهام به صورت آنلاین وجود دارد که تصمیم گیری برای معامله گران سهام دشوار است که تصمیم بگیرند که در هنگام تجارت آنلاین ، کدام یک مناسب برای آنها باشد. برای کمک به آنها در فرایند انتخاب ، ما لیست قطعی از برخی از بهترین انجمن های معاملاتی سهام را گردآوری کرده ایم که باعث صرفه جویی در وقت سرمایه گذاران و کمک در روند یادگیری آنها می شود.

1. سرمایه گذاری هشتگ

سرمایه گذاری هشتگ یکی از جدیدتر و بهترین انجمن های تجاری است و تقریباً به هر نوع سرمایه گذار می پردازد. این پلتفرم که در سال 2019 راه اندازی شد ، انجمن های مدرن و دوستانه موبایل ، چت های گروهی مانند Telegram و WhatsApp و اخبار بازار را کنترل می کند. یک فرآیند ایجاد پروفایل عمیق وجود دارد و کاربران همانطور که در رسانه های اجتماعی انجام می دهند ، از سایر کاربران پیروی می کنند. سرمایه گذاری هشتگ در راه تبدیل شدن به یک شبکه اجتماعی تمام عیار است که صریحاً به سمت سرمایه گذاران و بازرگانان سهام با کیفیت بالا هدف قرار گرفته است. این که آیا شما به دنبال ایده های سهام فردی ، EFT ها ، فهرست ها یا حتی سهام سود سهام هستید ، این مکان برای شما است.

2. Stockopedia

Stockopedia در درجه اول به سرمایه گذاران بلند مدت می پردازد. این بستر باورنکردنی کلیه اطلاعات و تحقیقات را از طریق نمرات Stockrank و صفحه های از پیش تعریف شده گردآوری و خلاصه می کند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از همان داده هایی از منابع مانند ValuerAnk و Growthrank که از صفحه های از پیش ساخته آن استفاده می کنند ، صفحه های سهام خود را بسازند.

علاوه بر این ، StockOpedia آب و برق دیگری از جمله ردیابی و ابزارهای لیست تماشا را فراهم می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا عملکرد اوراق بهادار خود را به راحتی با یک نگاه پیگیری کنند. سه نمودار طرح حباب داده های موجود در دارایی های نمونه کارها را بر اساس رشد ، ارزش ، کیفیت و حرکت لیست می کند. این جامعه بسیار عالی است ، به ویژه در هنگام رکود اقتصادی با رشد و عقب ماندگی.

3. جامعه احمق Motley

فرقی نمی کند شما یک سرمایه گذار جدید یا با تجربه باشید. حتماً نام آن را شنیده اید: Motley Fool. این پلتفرم یک ارائه دهنده برتر اخبار مالی آنلاین است و مکانی عالی برای هر نوع سرمایه گذار برای تأمین اطلاعات مالی است. هیئت بحث و گفتگو در جامعه Motley Fool یک مجمع سرمایه گذاری است که تقریباً تمام موضوعات اساسی مالی را در بر می گیرد. این انجمن به کاربران امکان می دهد برنامه ریزی مالی ، سرمایه گذاری ، انتخاب دقیق سهام پول ، سهام A به Z و موارد دیگر را بیاموزند.

بهترین چیز در مورد Motley Fool این است که علاوه بر بحث های سرمایه گذاری و مباحث مالی استاندارد ، شامل موضوعات سرگرم کننده ای مانند غذا و نوشیدنی ، دین و فرهنگ و غیره نیز می شود. در نتیجه شرکت در این بخش ، سرمایه گذاران می توانند تقریباً در مورد هر چیزی در زیر آفتاب بحث کنند. Motley Fool محصولات مرتبط دیگری دارد و یک نمایشگر عالی برای یافتن سهام است.

4. Futures. io

Futures. io یک مجمع عظیم تجارت سهام است که در حال حاضر ماهانه حدود 250،000 بازدید کننده سایت را ساعت می گذارند. بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل تعداد زیادی از وبینارهای تجاری که در آن وجود دارد ، بسیار قابل اعتماد می دانند ، جایی که سرمایه گذاران می توانند طیف وسیعی از موضوعات مربوط به امور مالی را با یکدیگر بیاموزند و بحث کنند. اگر کسی می خواهد به منابع وب سایت دسترسی بیشتری داشته باشد ، می توانید با پرداخت اشتراک مادام العمر تنها 100 دلار از گزینه های نخبه استفاده کنید.

5. به دنبال آلفا

جستجوی آلفا یک بستر خارق العاده است که در آن تقریباً همه می توانند اطلاعات را ارائه دهند. در اینجا آلفا به نرخ بازده بالاتر از حد متوسط اشاره دارد و کسانی که از این پلتفرم به درستی پیروی می کنند می توانند بازده بالایی دریافت کنند. بسیاری از مشاوران سرمایه گذاری درجه یک ، مدیران پول و نویسندگان خبرنامه سرمایه گذاری کار خود را در اینجا منتشر می کنند و بخش نظرات تحت مقالات آنها به یک انجمن برتر بورس تبدیل شده است.

6. Trade2win

Trade2Win یکی دیگر از جامعه آنلاین قابل توجه سرمایه گذاران و بازرگانان است که بیش از 325،000 عضو و 1. 3 میلیون پست انجمن دارد. رابط کاربری دوستانه و کاربردی با تلفن همراه آن از زمان آغاز به کار در سال 2001 به جامعه خود کمک کرده است. بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران روزانه به دلیل دوز روزانه اطلاعات ارزشمند و ضروری به آن بستگی دارند. در اینجا کاربران می توانند تجربیات خود را با سایر ابزارها و خدمات تجاری در بخش بررسی ها به اشتراک بگذارند تا دیگران بتوانند از تجربیات خود بیاموزند.

7. Gurufocus

Guru Focus با تأکید بر اقدامات سرمایه گذاران بزرگ موفق و سایر مدیران پول نهادی ، تحقیقات مالی و اخبار را ارائه می دهد. گفته می شود که معاملات تقریباً 175 معلمان مختلف را ردیابی می کند ، که بیشتر آنها مدیر صندوق ، افراد دارای ارزش خالص بالا و مدیر عاملان و CFO شرکت های بزرگ هستند.

علاوه بر این ، این خدمات مختلف دیگر مانند اخبار و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی ، اسکنر سهام و یک انجمن بحث و گفتگو را ارائه می دهد. اگر می خواهید از ویژگی های پیشرفته این انجمن معاملات سهام استفاده کنید ، سالانه 400 دلار برای شما هزینه خواهد کرد.

8. شیر

مجمع شیر از سال 1999 به وجود آمده و دارای هزاران عضو است. پیوستن به آن رایگان است و یکی از انجمن های فعال تر است. همچنین قابلیت های اضافه شده ای برای مشاهده دیگران وجود دارد و به راحتی می بینید که سایر اعضای با سرمایه گذاری خود چگونه کار می کنند. نکته اصلی این انجمن این است که در حال حاضر دوستانه موبایل نیست و بحث و گفتگو در مورد آن دشوارتر است.

9. Stockaholics

Stockaholics یکی دیگر از انجمن های پر جنب و جوش است که از سال 2010 در آنجا حضور داشته است. این مجمع موضوعات مختلفی از جمله چالش های روزانه سهام را دارد. آنها همچنین به یک اتاق چت و نظرسنجی می بالند. مهمتر از این ، آنها همچنین مسابقات زیادی دارند که سرمایه گذاران می توانند از جمله محتوای روزانه و هفتگی به آن بپیوندند.

10. سهامدار

Stockrants بیشتر از یک طراحی سنتی به عنوان یک انجمن برخوردار است. Stockrants مجهز به یک ابزار چت و بخشی با پیوندها به ابزارهای مختلف معاملاتی است. به نظر می رسد این وب سایت فعالیت کمتری و کمتری در گروه دارد. این انجمن دوستانه ترین جامعه در اینترنت نیست.

11. InvestorShub. com

InvestorShub احتمالاً یکی از انجمن های بزرگتر معاملات سهام است که حدود 10 میلیون ماهانه در وب سایت وجود دارد. متأسفانه ، این دوستانه با تلفن همراه نیست ، بنابراین قادر به بحث در مورد دور از رایانه شما دشوار خواهد بود. با این وجود ، جامعه با انواع مختلفی از مطالب از جمله رمزنگاری بارگیری می شود.

12. معامله گر نخبگان

Trader Elite دارای بیش از 95000 عضو است و در سایت خود ذکر می کند که بیش از 4. 2 میلیون پست دارند! این امر احتمالاً نخبگان را به یکی دیگر از انجمن های بزرگتر برای سرمایه گذاران سهام تبدیل می کند. این سایت از سال 1997 به صورت آنلاین و برای معامله گران علاقمند به سهام ، معاملات آتی ، گزینه ها ، فارکس و ارزهای رمزنگاری شده است.

13. کارخانه فارکس

کارخانه فارکس خود را به عنوان جامعه برای بازرگانان حرفه ای تبادل خارجی افتخار می کند. با بیش از 1 میلیون وب سایت ماهانه منحصر به فرد ، Forex Factory مکان بحث فارکس است. ویژگی قابل توجه کارخانه فارکس رویدادهای تقویم است که مربوط به سرمایه گذاران است.

14. babypips

Babypip یکی دیگر از جامعه های شگفت انگیز است که در آموزش فارکس برای مبتدیان متمرکز است. Babypips همچنین شامل منابع آموزشی برای هر مبتدی جدید است که می خواهد تجارت FX را بیاموزد. Babypips همچنین حدود 1. 5 میلیون منحصر به فرد در ماه دریافت می کند و آن را به یکی از انجمن های بزرگتر تبدیل می کند. آنها همچنین برخی از وبلاگ های مفید را می نویسند.

15. گوشه ای از Berkshire و Fairfax

گوشه ای از Berkshire و Fairfax بهترین مکان برای هرکسی است که به شدت یک سرمایه گذار ارزشمند است. این انجمن ها در هر ماه حدود 150 کیلومتر منحصر به فرد می شوند و آن را به اندازه مناسبی تبدیل می کنند. همچنین دارای تابلوهای پیام جداگانه ای است که در مورد سرمایه گذاری های وارن بافت و همچنین Prem Watsa بحث می کنند.

16. Stockhouse

Stockhouse یکی دیگر از جامعه های بزرگتر با بیش از 4 میلیون قطب ماهانه است. آنها همچنین مقالات و مطالب به روز را ارسال می کنند. این سایت کاملاً دوستانه تلفن همراه نیست اما به نظر می رسد در حال بهبود است. به نظر می رسد این انجمن بیشتر به سمت کلاه های کوچک متمرکز شده است.

این گزینه ها چت Discord معامله واقعی است

در حالی که اینترنت با اتاق های گفتگوی معاملاتی ریخته می شود ، که بسیاری از آنها حتی هزاران دلار برای پیوستن به آن هزینه می کنند ، این گزینه های کوچکتر که اتاق چترهای Discord را تجارت می کند معامله واقعی است و در واقع ارائه خدمات ارزشمند تجارت ، آموزش و جامعه بدون سر و صدا و اسپم ازاتاق های گران قیمت بزرگتر. با داشتن هزینه ماهانه فوق العاده کم هزینه ، باشگاه معاملات گزینه ها (برای دیدن بررسی های آنها اینجا کلیک کنید) نیاز به یک برنامه برای پیوستن به اطمینان از اینکه هر یک از اعضای اختصاص داده شده و جدی در مورد تجارت خود به سطح بعدی است ، نیاز دارد. اگر به دنبال تغییر در استراتژی های معاملاتی خود هستید ، برای درخواست عضویت در اینجا کلیک کنید.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 22:06

با ماهیت بی ثبات بازار رمزنگاری ، تجارت با استفاده از شاخص های فنی و روند فنی محتاطانه است. احتمالاً با ترکیب هر دو نوع شاخص ، میزان موفقیت تجارت افزایش می یابد تا میزان و جهت عملکرد قیمت را نشان دهد.

یک اشتباه معمولی که اکثر معامله گران مرتکب می شوند این فرض است که دانش روند بازار برای تضمین سودآوری کافی است. شاخص های حرکت باید بخشی از هر باشدتجارتدر صورت امکان استراتژی ، زیرا آنها اطلاعاتی در مورد قدرت روند به شما ارائه می دهند. همچنین می توانید از این شاخص ها برای شناسایی معکوس های احتمالی ، یعنی هنگامی که روند از دست می دهد ، استفاده کنید.

مقادیر شاخص معمولاً در حدود یک پایه در یک محدوده از پیش تعریف شده نوسان می کند ، اما ممکن است نوسان آنها در یک محدوده محدود نباشد. از آنجا که حرکت سرعت تغییر را اندازه گیری می کند ، افزایش سریع قیمت منجر به حرکت شدید می شود ، در حالی که تغییر قیمت کندتر نشان دهنده حرکت ضعیف است.

اینجاست که شاخص های MACD و RSI وارد می شوند.

حرکت میانگین واگرایی همگرایی (MACD)

MACD یک شاخص روند است. ساخت شاخص MACD بر اساس تفاوت بین دو میانگین متحرک نمایی (EMA) است.

با تنظیمات پیش فرض MACD می توانید خط MACD و خط سیگنال را ایجاد کنید.

خط MACD = میانگین حرکت ساده 12 روزه (EMA)-میانگین حرکت ساده 26 روزه (EMA)

خط سیگنال = 9 روز متوسط متحرک (EMA) از خط MACD

البته با ظهور اینترنت و فناوری ، تمام این محاسبات در قسمت برگشت شما اتفاق می افتدبستر معاملاتیبشردر اینجا قوانینی برای تجارت MACD آورده شده است.

از تنظیمات پیش فرض MACD زیر استفاده کنید:

  • سریع EMA: 12
  • آهسته EMA: 26
  • صاف: 9 (خط سیگنال)

راه اندازی طولانی تجارت با MACD

  • MACD از بالای خط سیگنال عبور می کند.
  • هیستوگرام MACD از خط صفر عبور می کند.
  • وقتی MACD از خط سیگنال خود عبور می کند ، طولانی بروید ، اما فقط وقتی شمع بعدی صعودی است.

راه اندازی تجارت کوتاه با MACD

  • MACD از زیر خط سیگنال عبور می کند.
  • هیستوگرام MACD از زیر خط صفر عبور می کند.
  • وقتی MACD از زیر خط سیگنال خود عبور می کند ، بفروشید ، اما فقط وقتی شمع بعدی نزولی است.

شاخص قدرت نسبی (RSI)

همانطور که از نام آن پیداست ، از RSI برای تعیین حرکت (یعنی قدرت) یک روند استفاده می شود. این شاخص از خطی تشکیل شده است که بین 0 تا 100 نوسان می کند.

RSI قدرت حرکت قیمت را نسبت به زمان و حرکت افزایش یا سقوط یک جنبش بازار ضبط می کند. شاخص قدرت نسبی اطلاعاتی را در مورد اینکه آیا بازار در منطقه Overbought یا منطقه Oversold قرار دارد ، ارائه می دهد.

  • هنگامی که بالاتر از 70 در مقیاس ارزش ها باشد ، یک بازار به عنوان "بیش از حد" تعریف می شود ، به این معنی که انتظار می رود پایان یک صعود باشد.
  • از طرف دیگر ، اگر در مقیاس مقادیر زیر 30 باشد ، یک بازار به عنوان "oversold" تعریف می شود ، به این معنی که پایان یک روند نزولی انتظار می رود.
  • مقدار بالاتر از 50 نشان می دهد که قدرت خریداران غالب است ، بنابراین قیمت ها افزایش می یابد. مقدار زیر 50 نشان می دهد که فروشندگان تسلط دارند و قیمت ها بر این اساس کاهش می یابد.

شاخص RSI دارای مقیاس ارزش از 0 تا 100 است و به نسبت متوسط افزایش قیمت به متوسط کاهش قیمت اشاره دارد. این میانگین ها مانند میانگین حرکت نمایی قبل از تبدیل قدرت نسبی به شاخصی که بین 0 تا 100 نوسان می کند ، محاسبه می شود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که RSI هم یک شاخص عقب مانده و هم یک شاخص پیشرو است. این شرکت به طور گسترده ای توسط معامله گران در ترکیب با سایر شاخص ها و نوسان سازها برای تولید سیگنال های تجاری دقیق استفاده می شود.

استراتژی حرکت مضاعف با استفاده از شاخص های RSI و MACD

معامله گران می توانند از RSI و MACD برای ایجاد تجارت استفاده کنند. هنگام ترکیب RSI و MACD ، فرد منتظر است تا هر دو شاخص سیگنال معاملاتی ارائه دهند. در اینجا قانون کلی شست هنگام استفاده از این استراتژی تجارت است. RSI هنگامی که خط RSI از منطقه Overbought یا Oversold دور می شود ، سیگنال معاملاتی می دهد. MACD هنگامی که خط MACD کوتاه مدت از خط سیگنال بلند مدت در تقاطع می کند ، سیگنال معاملاتی را ارائه می دهد.

به محض بازگشت RSI به یک محدوده شدید ، موقعیت بسته می شود و خطوط MACD دوباره از یکدیگر عبور می کنند.

سیگنال بخرید

با RSI و MACD ، سیگنال خرید وقتی تولید می شود:

  • RSI از بالای 50 عبور کرده است. این نشان می دهد که حرکت صعودی در حال برداشتن است.
  • هیستوگرام MACD از بالای سطح 0 عبور می کند و خط MACD از بالای خط سیگنال عبور می کند.
  • وقتی RSI به 70 رسید ، موقعیت را ببندید.

همانطور که دراتریوم (ETH)قیمت چارت ، تمام قوانینی که در بالا مورد بحث قرار گرفتیم مورد احترام بازار قرار گرفت و می توانیم یک جنبش بازار مطلوب را ببینیم.

تأیید مضاعف نمونه سیگنال خرید در نمودار قیمت اتریوم |منبع:ETH/USDT

فروش سیگنال

با RSI و MACD ، سیگنال فروش هنگامی تولید می شود:

  • RSI از زیر 50 عبور کرده است. این نشان می دهد که حرکت نزولی در حال برداشتن است.
  • هیستوگرام MACD از زیر سطح 0 عبور می کند و خط MACD از زیر خط سیگنال عبور می کند.
  • وقتی RSI به 30 رسید ، موقعیت را ببندید.

از زیربیت کویننمودار قیمت ، می توانیم خط RSI را که زیر 50 قرار دارد ، در حالی که هیستوگرام در MACD در همان زمان زیر صفر کاهش یافته است ، مشاهده کنیم. همچنین ، می توانیم خط MACD را در زیر خط سیگنال مشاهده کنیم که یک سیگنال فروش واضح است.

تأیید مضاعف نمونه سیگنال فروش در نمودار قیمت بیت کوین |منبع:BTC/USDT

نتیجه

ترکیب MACD و شاخص های RSI ساده ترین و مؤثرترین راه تجارت با روند بازار و حرکت است. با این حال ، همانطور که در مورد هر استراتژی تجاری دیگر وجود دارد ، اغلب از آن استفاده کنیدالگوهای نمودار شمعدانبشراین به شما کمک می کند تا از هر سیگنال کاذب بالقوه تولید شده توسط تأیید مضاعف جلوگیری کنید. امیدواریم این مقاله را آموزنده پیدا کنید. ادامه دادنوبلاگ Kucoinبرای محتوای جالب تر آموزشی. بهترین ها!

آیا می دانید که Kucoin نمودارهای حق بیمه TradingView را به همه مشتریان خود ارائه می دهد؟با این کار ، می توانید با دسترسی به صدها شاخص ، نوسان ساز و سایر ابزارهای تجاری معتبر ، تجزیه و تحلیل فنی خود را افزایش دهید.

در Kucoin ثبت نام کنید ، و امروز تجارت را شروع کنید!

Also Subscribe to our Youtube Channel >>>به پادکست دهه 60 گوش دهید

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 372 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 21:43

امروز ، پروژه های جدید بیشتر و بیشتر در بازار cryptocurrency ظاهر می شوند. بسیاری از آنها با هدف توسعه سیستم پرداخت دیجیتال و در آینده ، اجرای کامل مفهوم جدید امور مالی غیر متمرکز (DEFI) و همچنین در انتقال به دوران اینترنت جدید-وب است. 3. 0یکی از رهبران صنعت ، پروژه TON است که یک سفر دشوار را پشت سر گذاشته و در حال حاضر یکی از امیدوار کننده ترین جامعه رمزنگاری محسوب می شود. بیایید در مورد اینکه چه کسی TON ایجاد کرده است صحبت کنیم ، چه مشکلی با این پروژه روبرو شده است و در حال حاضر چه فرصت هایی را برای کاربران فراهم می کند.

تن چیست؟

Ton (شبکه باز) یک پروژه رمزنگاری نسل سوم است که توسط جامعه توسعه دهنده بنیاد مستقل TON مدیریت و پشتیبانی می شود. Ton یک اکوسیستم از چندین پروژه در حال توسعه است و دارای یک جامعه فعال بزرگ از کاربران است.

شبکه Ton دارای یک نشانه داخلی - Toncoin است. این در میان 30 ارز برتر ارز توسط سرمایه گذاری در بازار است و خود را به عنوان وسیله ای مناسب و سریع برای پرداخت های دیجیتال اثبات کرده است.

тoncoin در بازار cryptocurrency

امروز Toncoin یک رمزنگاری امیدوار کننده است ، کل سرمایه گذاری که از ابتدای تجارت در اوت 2021 تا نوامبر 2022 به بیش از 8 میلیارد دلار رسیده است. حداکثر شماره 5 میلیارد سکه است. اکنون این پروژه در حال حاضر 1. 4 میلیون کاربر فعال دارد.

Winter Crypto Toncoin و همچنین بیشتر ارزهای رمزنگاری شده را تحت تأثیر قرار داده است. طبق گفته CoinmarketCap ، در تاریخ 27 دسامبر 2021 ، نرخ ارز به هر سکه 4. 5 دلار به اوج رسید و پس از آن این کاهش آغاز شد. اوج قیمت در سال 2022 در 10 فوریه 2. 8 دلار و 2. 3 دلار در 29 آوریل است. در ماه های اخیر ، این سکه در محدوده 0. 81-1. 95 دلار با حجم معاملات روزانه 5 میلیون دلار معامله شده است. حداقل نرخ ارز رمزنگاری برای شش ماه گذشته 0. 81 دلار است. اکنون این نشانه در مرحله رشد پایدار است.

نمودار Toncoin به USD در CoinmarketCap.

چگونه تن ظاهر شد و رها شد

TON در ابتدا به عنوان بستری برای توسعه و اجرای برنامه های غیر متمرکز (DAPP) ایجاد شد. بنیانگذاران آن برادران نیکولای و پاول دوروف بودند که قبلاً به عنوان سازندگان مسنجر تلگرام شناخته می شدند. سپس این نشانه گرام خوانده می شد و قرار بود به پول داخلی پیام رسان تبدیل شود. فرض بر این بود که این سکه می تواند برای پرداخت اشتراک و محتوای انحصاری ، کالاها و خدمات استفاده شود.

تلگرام به دلیل تمرکز بر آزادی و استقلال کاربران خود معتبر است. به همین دلیل است که IEO (ارائه مبادله اولیه) سکه های گرم با مشارکت Space Investments Limited و Exchange Crypto Liquid در سال 2018 علاقه ویژه ای را از سوی سرمایه گذاران به خود جلب کرد. سپس ، طی دو هفته ، توسعه دهندگان موفق شدند 1. 7 میلیارد دلار سرمایه گذاری بی سابقه ای جمع کنند. اجرای کامل Gram Token در شبکه اجتماعی برای پاییز 2019 برنامه ریزی شده بود.

این پروژه پس از دخالت SEC (کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده) در توسعه متوقف شد. در 11 اکتبر 2019 ، بیانیه ای صادر کرد که خواستار متوقف کردن توزیع cryptocurrency بود. در ژوئن سال 2020 ، نشانه های گرم به عنوان اوراق بهادار ادعا شده بودند و گردش مالی آنها غیرقانونی شد. برای محافظت از شهرت تلگرام ، پاول دوروف در یک پست تلگراف از امتناع خود از حمایت بیشتر این پروژه خبر داد.

دوروف نوشت: "متأسفانه ، ما - 96 ٪ از جمعیت جهان که در جای دیگر زندگی می کنند - به تصمیم گیرندگان وابسته هستند که توسط 4 ٪ زندگی در ایالات متحده انتخاب شده اند".

تمام داده های تن به حوزه عمومی تبدیل شدند و مدیریت به یک تیم توسعه بنیاد مستقل Ton منتقل شد.

تولد دوباره تن

در حال حاضر ، بنیاد TON تنها سازمان رسمی است که درگیر توسعه تن است. در نتیجه درخواست تجدید نظر برای تیم تلگرام ، دامنه رسمی این پروژه در تاریخ 4 اوت 2021 به آن منتقل شد. با این حال ، حتی امروز Toncoin کاملاً غیر متمرکز است ، به این معنی که هر دارنده توکن می تواند در بهبود آن شرکت کند ، وتصمیمات از طریق رأی کلی توسعه دهندگان مستقل گرفته می شود.

سیستم غیر متمرکز در مرحله اول منجر به فراوانی از ابتکارات برای مدرن سازی blockchain شد ، بنابراین یک ساختار افقی معرفی شد که در آن جامعه علاقه مندان به بخش هایی تقسیم می شود که هر یک از آنها در زمینه خود مانند طراحی ، سیستم blockchain مشغول است، و غیره. این تأثیر مثبتی بر پروژه داشته است و تعداد مسابقات و نوآوری هایی که با کمک های مالی در معادل TON اهدا می شوند ، افزایش یافته است.

فن آوری های blockchain ton

blockchain toncoin مبتنی بر قراردادهای هوشمند Ethereum است و از پشتیبانی Sharding برخوردار است و این بدان معنی است که معاملات در حالت چند رشته ای یا به صورت موازی انجام می شوند. این می تواند با افتتاح چندین صندوق پول در هنگام ظاهر شدن یک صف در یک سوپر مارکت مقایسه شود. یک الگوریتم مشابه در blockchain سکه Solana اجرا شد ، که سریعترین رمزنگاری در سال 2020 شد. سرعت معامله بالا (حداکثر 1 میلیون معاملات در ثانیه!) و هزینه های پایین شبکه ، نقدینگی خوبی را در بازار فراهم می کند. در سال 2022 ، Toncoin در حال حاضر در مبادلات مشهور رمزنگاری مانند Huobi Global ، Kucoin ، Uniswap Dex معامله می شود.

در دسامبر سال 2021 ، بنیانگذار تلگرام ، پاول دوروف از بنیاد تن حمایت کرد: «من افتخار می کنم که فناوری ای که ما ایجاد کردیم زنده و در حال تحول است. وقتی صحبت از مقیاس پذیری و سرعت می شود ، تن هنوز سالها از هر چیز دیگری در قلمرو blockchain جلوتر است. این شرم آور بود که ببینیم این پروژه به نفع بشریت نیست. »

کل مسئله برنامه ریزی شده برای Toncoin 5 میلیارد سکه است. هنگام توزیع نشانه ها ، معدن (یک الگوریتم در نتیجه کاربران در ازای تأمین انرژی محاسباتی به رایانه) رمزنگاری دریافت می کنند) در ابتدا انتظار نمی رفت. چنین فرصتی فقط پس از ترک پاول دوروف از پروژه ظاهر شد.

تیم بنیاد TON مجدداً پیشنهاد اولیه سکه ها را انجام نداد. در عوض ، تمام نشانه ها در قراردادهای هوشمند یک شبکه موازی که در الگوریتم اجماع IPOW (اثبات اولیه کار) اجرا می شود ، قرار گرفتند. این امر به کاربران امکان می دهد سکه های معدن را که به طور مساوی توزیع شده اند ، معدن کنند و از این طریق شبکه را از تمرکز محافظت کنند.

معدن Toncoin به طور رسمی در تاریخ 28 ژوئن 2022 به پایان رسید و کل شبکه blockchain Ton به الگوریتم اجماع POS (اثبات سهام) تبدیل شد. اکنون نقش اصلی در تعلق به اعتبار سنج ها است ، که کاربرانی هستند که نرم افزار را اجرا می کنند. آنها امنیت شبکه را حفظ می کنند و معاملات را انجام می دهند و پاداش آن را دریافت می کنند. دارندگان تن می توانند با جمع آوری (انتقال یا ذخیره سکه ها) ، هنگامی که یا در پشتیبانی خود شبکه شرکت می کنند ، یا وجوه خود را به اعتبار سنج های قابل اعتماد منتقل کنند.

نحوه ذخیره Toncoin

یکی از اصلی ترین مزایای پروژه TO برای کاربران عادی ، سادگی آن است. برای استفاده از Toncoin ، نیازی به ثبت نام طولانی و پیچیده نیست. هر کاربر می تواند با استفاده از ربات Wallet ، کیف پول خود را مستقیماً در پیام رسان تلگرام ایجاد کند. این کیف پول در بخش پیوست ها ادغام خواهد شد ، بنابراین در آینده ارسال نشانه ها به مخاطبین شما دشوارتر از ارسال عکس یا جغرافیایی نیست. این مهم است که در نظر داشته باشید که کیف پول ربات حضانت است ، به این معنی که برای ذخیره نشانه ها 100 ٪ ایمن نیست.

کیف پول برای ذخیره ارزهای رمزنگاری می تواند حضانت و غیر حضانت باشد. حضانت به معنای ذخیره کلیدهای دسترسی خصوصی در اشخاص ثالث است (اغلب اینها مبادلات رمزنگاری هستند). هنگام استفاده از کیف پول های غیر حضانت ، فقط کاربران کلیدهای دسترسی را می شناسند و کاملاً مسئول بودجه خود هستند.

بهترین کیف پول برای تن توسط توسعه دهندگان و اعضای جامعه Toncoin ایجاد شده است. لیست کامل را می توان در بخش کیف پول در وب سایت رسمی مشاهده کرد. کیف پول های غیر حضوری امن ترین محسوب می شوند. بیایید چند مورد از محبوب ترین آنها را ذکر کنیم.

فارکس پرشین...

ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 356 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 21:19

آنچه می توانیم برای علم داده از جیم سیمونز ، بهترین سرمایه گذار در تاریخ اخیر بیاموزیم

اولین باری که من از جیم سیمونز شنیدم به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل در سال 2007 بود ، وقتی که من در حال جستجوی کتابهای درسی هندسه دیفرانسیل از کنجکاوی بودم ، نام ریاضیدان معروف را پیدا کردم. در آن زمان ، من کمی می دانستم که در آستانه یکی از بحران مالی بدتر در تاریخ اخیر و همچنین یک رویداد مهم در سیاست ایالات متحده قرار داشتیم.

مدتی بعد در سال 2009 ، من با یک فارغ التحصیل امور مالی در یک کارکرد دانشگاهی در ملبورن آشنا شدم که پس از پرسیدن چه کاری انجام دادم ، به طور خلاصه در مورد فناوری های رنسانس یا Rentech اظهار داشت. او شروع به نقاشی تصویری از صندوق پرچین مخفی و غیرمستقیم کرد که هیچ کس را با مدرک مالی استخدام نکرد. فقط فارغ التحصیلان STEM ، ترجیحاً در علوم سخت ، مانند فیزیک و ریاضیات. به نظر می رسید مانند فرقه ای از کیمیاگران مالی امروزی که در یک ساختمان اداری در جایی در لانگ آیلند ، نیویورک قرار دارند.

من مجذوب شدم: در اینجا یک صندوق پرچین بود که مانند اکثر بودجه فعالیت نمی کرد و تمام معاملات خود را به صورت خودکار و بی پروا با حداقل مداخله انسانی انجام می داد. داستان واقعاً با من صحبت کرد زیرا من همیشه با پیش بینی آینده ، خواه در تجارت و یا در غیر این صورت ، وسواس داشته ام ، و ساخت دستگاه هایی که به ما کمک می کنند تا این کار را به طور مؤثر انجام دهیم (در آن مرحله ، من هیچ ایده ای نداشتم که شروع کنمشغلی در علوم داده).

باز هم ، نام جیم سیمونز آمد.

فارغ التحصیل خاطرنشان كرد كه پس از اتمام پایان نامه دكتر ، باید درخواست كنم. در آن زمان ، تحقیقات دانشگاهی هنوز چیزی نزدیک به قلب من باقی مانده است ، بنابراین من هرگز فرصتی برای کمیت بودن نداشتم. پول به عنوان حل مشکلات چالش برانگیز و پیشبرد مجموعه دانش بشر مهم نبود. یا با خودم فکر کردم.

بنابراین جالب بود که کمی بیش از یک دهه بعد ، من می دیدم که جیم سیمونز و Rentech در فید توییتر خود ظاهر می شوند ، با مدالیون ، رکورد صندوق پرچمدار آنها در توییت ، با 66 ٪ درخشان نسبت به سال گذشتهبازده سالانه قبل از هزینه (39 ٪ پس از هزینه). این متعاقباً من را به حساب Gregory Zuckerman از جیم سیمونز ، Rentech و بازیگران درخشان و رنگارنگ شخصیت هایی که Rentech را امروز تبدیل کرده اند ، سوق داد.

داستان Rentech و بازده پدیده آنها از منظر علوم داده جالب است ، زیرا این یکی از اولین صندوق های پرچین بود که از ابزارهای مشابهی که امروزه داریم ، مانند یادگیری ماشین ، به بازارها استفاده می کرد. در اینجا چند درسهایی وجود دارد که می توانیم از این کتاب شگفت انگیز نوشته شده استخراج کنیم.

n همیشه مدل های خود را به حقیقت ببرید

با تعریف یک مدل ، از آنجا که این یک نمایش فشرده شده از واقعیت است ، فقط در بهترین حالت می تواند واقعیت را تقریبی کند. سوال اینجاست که چقدر از واقعیت فاصله دارد؟

در به اصطلاح علوم سخت ، مدل ها از دقت پیش بینی بالایی برخوردار هستند. مدل های مکانیک و گرانش نیوتنی (که توسط نسبیت عام کنار گذاشته می شود) بسیار خوب کار می کند ، به گونه ای که می توانیم موشک ها و پروب ها را به فضا با دقت نسبتاً بالایی راه اندازی کنیم. علاوه بر این ، مدل های فیزیکی که امروز به ما اعتماد می کنیم تا به ما در راه اندازی موشک ها کمک کنیم ، انتظار نمی رود چندین هزار سال به آینده تغییر کند. این به دلیل زیبایی فرآیندهای طبیعی است: گرانش در گوشه ما از کهکشان اساساً به همان روشی که یک گوشه دور دیگر از جهان است ، کار می کند. در فرآیندهای طبیعی ثبات تصادفی وجود دارد.

در هنگام مدل سازی فعالیت های انسانی در بازار چنین نیست. ما فقط داده های پاک در مورد نحوه رفتار بازار نداریم (گرچه در زمان های اخیر این مسئله کاملاً تغییر کرده است) ، و همچنین ما به اندازه مشاهدات زیادی نداریم ، زیرا بازار سهام فقط حدود صد سال یا بیشتر برمی گرددبشر

به طور طبیعی ، ما باید در مورد مدل هایی که می سازیم ، یک دوز سالم از شک و تردید داشته باشیم.

در این کتاب نمونه هایی از رقبا در اختیار ما قرار گرفت. Rentech تنها بنگاهی نبود که از روشهای کمی در تجارت استفاده کرد. یکی دیگر از صندوق های رقیب مدیریت بلند مدت سرمایه (LTCM) بود که توسط جان دبلیو ماریوث در سال 1994 تأسیس شد و دارای چراغ هایی مانند Myron S. Scholes (از معادله مشهور سیاه و سفید) و رابرت مرتون ، دو برنده جایزه نوبل در آن بود. اقتصاد. بر خلاف Rentech ، محققان LTCM معتقد بودند که مدل های آنها حقیقت را منعکس می کند. آنها کمی می دانستند که اعتماد مطلق آنها به مدل های آنها ، خنثی کردن آنها در اواخر سال 1998 خواهد بود و با وجود دستاوردهای چشمگیر اولیه ، تمام پول خود را از دست می دهند.

در مقابل ، هنگامی که در سال 2008 با بحران وام مسکن زیر نظر روبرو شد ، علی رغم اعتراضات تیمش ، جیم سیمونز با فروش این سیستم را به حداقل رساند تا خسارت را به حداقل برساند. علاوه بر این ، او صندوق را با گزینه های نفتی قبل از جنگ نخستین خلیج فارس در دهه 90 محافظت کرد. به عبارت دیگر ، هنوز تصمیمی بر اساس شهود هدایت شده انسان گرفته شده است. در زمان های شدید ، مدل ها می توانند شکست بخورند و داوری انسان هنوز مورد نیاز است.

مشکلات LTCM نیز با استفاده بیش از حد از اهرم ، همانطور که توسط Ed Thorp لمس شده است ، که می تواند از 30 تا 1 تا 100 تا 1 باشد ، فراتر از آنچه که توسط معیار کلی توصیه شده است ، پیچیده شده است. استفاده از اهرم هیچ مشکلی ندارد. Rentech از اهرم نیز استفاده کرد. اما وقتی قضاوت شما نادرست و بدتر از آن است ، شما با این فرض که حقیقت را می دانید ، اعتماد به نفس کاذب دارید.

نکته اصلی در اینجا سازگاری و تکرارپذیری است. مدل های موجود در فیزیک بارها و بارها به طور مداوم پیش بینی می کنند و نتایج آنها می تواند تکثیر شود. در مقابل ، مدل های تجارت و به طور معمول آنهایی که با رفتار انسان سر و کار دارند ، به همان اندازه سازگار نیستند. به عنوان مثال ، محصولات و ویژگی های جدید می تواند بر رفتار مصرف کننده و احساسات به طور غیر منتظره ای از جمله استفاده از محصول به روش های ناخواسته تأثیر بگذارد.

بعضی اوقات ، قضاوت بشر در صورت تغییر چشم انداز به دلیل شرایط غیرمعمول که توسط یک مدل اسیر نشده است ، به شدت تغییر می کند. همچنین دانستن محدودیت های یک مدل و همچنین فرضیاتی که وارد آن شد ، بسیار مضاعف است.

علاوه بر این ، به عنوان دانشمندان داده ، این وظیفه ما این است که انتظارات را در مورد مدل هایی که می سازیم ، مدیریت کنیم و ذینفعان را در مورد محدودیت های ابزارهای خود احتیاط کنیم.

به معنای واقعی کلمه ، برای داشتن پاک ترین داده ها می پردازد

من مانند بسیاری از مهندسان داده ، دانشمندان و تحلیلگران دیگر در سراسر جهان ، روزانه با مشکلات داده روبرو می شوم. از داده های گمشده گرفته تا داده های مدل شده اشتباه گرفته تا عدم تطابق توزیع بین داده های آموزش و تولید ، من همه آنها را در طول حرفه خود دیده ام.

تمیز کردن ، بررسی اینکه آیا داده ها معنا پیدا می کنند ، و نوشتن تست در مورد داده ها (وظایف جمع آوری شده در مورد داده ها همانطور که من آن را می نامم) جنسی ترین بخش کار نیست. ببین ، من آن را دریافت می کنم. قرار است علوم داده جنسی ترین کار قرن بیست و یکم باشد. قرار است سرگرم کننده و پر زرق و برق باشد ، مانند بوت کردن خوشه ای از Tesla V100s آموزش یک سبک برای تولید مدلهای مد جعلی زندگی برای یک کاتالوگ فروش. در اصل ، این سمت پنهان علم داده است که روابط عمومی را به دست نمی آورد.

با این حال اجتناب ناپذیر است.

به عنوان مصرف کنندگان پایین دست تولیدکنندگان داده در هر شرکتی ، همیشه در داده ها نواقصی وجود خواهد داشت ، زیرا روش های بسیاری بیشتر از آن وجود دارد که به درستی پیش بروند. تغییرات UI/UX وجود دارد که به تیم داده ها ابلاغ نمی شوند ، که یک بار در حرفه من اتفاق افتاد. علاوه بر نویسنده ، تغییراتی در یک طرح ایجاد شده است که هیچ کس از آن آگاه نبود. یک ویژگی محصول کاهش می یابد و باعث می شود دقت یک مدل به طور قابل توجهی فرو رود. قطع سرور باعث ایجاد حوادث گمشده می شود. حتی در شرکت های بالغ داده محور مانند Google ، این مشکلات هنوز هم در تیم ها و بخش های مختلف محصول وجود دارد.

در واقع ، منظورم این است که یک سرایدار داده ، در واقع یکی از مهمترین بخش کار است. اگر می خواهید مدل های شما به طور دقیق پیش بینی کنند ، بهتر است در وهله اول به الگوهای مناسب داده شود. قانون زباله های غالباً ذکر شده در گارباژ اعمال می شود!

در روزهای ابتدایی ، جیم سیمونز و تیمش با همان مشکلات روبرو شدند. در داده های قیمت کالا شکاف هایی وجود دارد. یک بانک اطلاعاتی مرکزی خوب از داده های مالی و قیمت گذاری حتی در آن زمان وجود نداشت.

خوشبختانه ، این تیم یک ریاضیدان به نام Sandor Strauss داشت که به عنوان اولین پاک کننده داده خود عمل می کرد. تلاش زیادی از طرف وی برای جستجوی داده های کالایی از Dunn & Hargitt انجام شد ، سپس فهرست بندی کرد و آنها را به سایر اطلاعات تاریخی اضافه کرد. وی ناسازگاری را بررسی کرد ، یک دانش آموز را برای انجام چک های کیفیت داده در مورد قیمت کالاهای استراوس جمع آوری کرد و با زحمت قیمت های جمع آوری شده را با سایر منابع اطلاعاتی مانند سالنامه ها و بایگانی های دیوار سنت ژورنال مقایسه کرد.

این فداکاری و وسواس کامل اشتراوس به این کار بود که تفاوت بزرگی ایجاد کرد. از آنجا که داده ها بسیار تمیزتر شدند ، گزینه های بسیار بیشتری را باز کرد و Rentech امکان پیش بینی و تجارت با افزایش زمان دقیق را فراهم کرد. این امر به آنها نسبت به سایر بنگاهها منجر شد و سود بیشتری کسب کرد. سایر داده های محیطی تمیز استراوس که بعداً جمع آوری شد ، در تهیه Rentech بیشتر از یک لبه ارزشمند است ، زیرا سیگنال های اضافی به مدل اصلی آنها اضافه می شوند. تمام این سرمایه گذاری پر دردسر برای اطمینان از مهمترین داده های آنها در حال پاک شدن و سود سهام تازه در جاده است.

در مورد Rentech ، داده ها توسط بازاری تولید شده است که بسیار آشوب آور بود ، و داده ها توسط اشخاص ثالث جمع آوری می شود که همیشه کیفیت داده های جمع آوری شده را تضمین نمی کنند.

خوشبختانه ، بر خلاف Rentech ، بیشتر ما می توانیم در مکانهایی که در آن کار می کنیم تغییر کند ، زیرا ما به طور معمول با داده های تولید شده در داخل می پردازیم. ما می توانیم از فرایندهایی که اطمینان حاصل می کند تا حد امکان تمیز باشد ، دفاع ، آموزش و ایجاد کنیم. ما می توانیم کانال های ارتباطی را بهبود بخشیم تا تغییرات بالادست در صورت امکان ، حتی در مرحله برنامه ریزی ، قبل از دست شناخته شود. ما می توانیم ذینفعان را متقاعد کنیم که تغییرات فرهنگی را برای بهبود جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل در سراسر محصول ایجاد کنند. این هرگز کامل نخواهد بود ، اما هدف این است که مشکلات داده را به حداقل برساند تا اینکه آنها را به طور کامل ریشه کن کنید.

چه کسی می داند؟برخی از این داده ها ممکن است راه های جدیدی را برای ویژگی های محصول در آینده باز کنند ، دقیقاً مانند آنچه برای Rentech انجام داد.

ما حتی ابزارهای بیشتری از گذشته برای ارائه بررسی کیفیت داده داریم. یکی از ابزارهای مورد علاقه من در اواخر ابزار Data Build یا DBT است که قطعاً با معرفی چک و تعادل به کیفیت داده در Canva تفاوت ایجاد کرده است.

k اکنون "چرا" همیشه مفید نیست

یکی از موضوعات غالب در سرمایه گذاری ، دلبستگی یک روایت دروغین برای توضیح تغییرات قیمت در بازار است.

ما انسانها عاشق داستان هستیم. ما سعی می کنیم برای هر چیزی توضیحی پیدا کنیم. ما می شنویم که چرا بازار یک روز خاص در رسانه ها بالا رفته است یا نه در رسانه ها. شاید این آخرین تغییر در داده های اشتغال ملی باشد. شاید این یک پروانه باشد که بالهای خود را در گوشه ای از جهان می چرخاند. حقیقت این است که ، هیچ کس کاملاً نمی تواند به طور خاص بداند. اگر کسی ادعا کند این کار را انجام می دهد ، آن شخص یا توهین آمیز است ، یا یک دروغگو که سعی در فروش محصولی دارد.

سؤال اساسی که باید از خود بپرسیم ، این است که آیا این مهم است که اگر بدانیم علت چیست؟

در معاملات ، عوامل علّی لزوماً مشخص نیستند. با این حال ، مهم است که اگر یک سیگنال بالقوه کشف شده از داده ها سودآور باشد. به این معنا ، پیش بینی ها فقط به وظیفه مورد نظر محدود می شوند ، یعنی به حداکثر رساندن احتمال تجارت سودآور. واضح است که این متناسب با مدل تبعیض آمیز است. در حالی که همبستگی ها علیت برابر نیستند ، آنها جنبه های علت را منعکس می کنند و اغلب به اندازه کافی خوب هستند که در کار پیش بینی مورد استفاده قرار می گیرند. یادگیری ماشین واقعاً فقط از بسیاری از همبستگی های ضعیف در کنار هم سوءاستفاده می کند ، و تلاش برای مهندسی معکوس دلایلی که منجر به این امر از این مدل شده است ، یک احمق است.

با این وجود ، هرچند ، Rentech ، طبق این کتاب ، فقط بیش از 50 ٪ میزان موفقیت در هر تجارت را دارد ، اما آنها با حجم زیاد معاملات و همچنین اندازه موقعیت آن را تشکیل می دهند. ما می توانیم ببینیم که دقت پیش بینی اهمیت دارد ، اما چگونگی پیش بینی ها در فرآیند تصمیم گیری عمیقاً بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد.

در کار اخیر من در مورد پیش بینی حفظ در Canva ، برای من بسیار وسوسه انگیز بود که داستانی را در مورد اینکه چرا برخی از مشتریان حفظ می کنند و برخی دیگر در محصول اشتراک ما نیستند ، وصل کنم. یک الگوریتم مانند XGBOOST ممکن است نمرات اهمیت ویژگی را ارائه دهد ، اما هرگز قادر به مشخص کردن عوامل علیت پنهان اساسی نخواهد بود. با این حال ، در مورد استفاده من ، مهمتر از این است که بفهمم دلایل آن چیست ، بلکه برای من آموزنده تر است که مدلی را تهیه کنم که کار مورد نظر خود را به خوبی انجام دهد: به تصمیم گیری در مورد اینکه کاربران در درک محصول ما به کمک نیاز دارند ، کمک می کندبشر

درک علل اصلی احتباس در مقابل چرند ، به منابع خارجی اضافی داده ها و دانش دامنه ، مانند بررسی های کیفی و احساسات رسانه های اجتماعی یا تکنیک های جدید مانند یادگیری ماشین علیت و یادگیری ماشین قابل تفسیر نیاز دارد.

مسلماً ، این امر در شرایط فعلی حقوق شخصی به داده ها ، با اجرای قانون مانند آیین نامه عمومی حمایت از داده ها (GDPR) و حق مصرف کننده برای توضیح پیش بینی های ارائه شده در مورد آنها ، چالش برانگیزتر است. با این حال ، ما می توانیم این مسئله را همیشه با صریح در مورد داده های آموزش ، فرضیاتی که وارد مدل شد و نسخه مناسب مدل ها برای حفظ سابقه در حال اجرا از گذشته ، کاهش دهیم.

داستان Rentech و جیم سیمونز یک داستان جذاب است. اگرچه کتاب زوکرمن با توجه به اینکه چقدر مخفی است ، نمی تواند جزئیات بیشتری را در مورد عملکرد داخلی Rentech ارائه دهد ، اما نگاه های ما کافی است تا درس های مورد نیاز خود را برای علوم داده ارائه دهیم. موضوعاتی که ده ها سال پیش با آنها روبرو بودند ، اساساً همان موضوعاتی است که امروز با آن روبرو هستیم.

شاید یکی از جالب ترین درس ها ، هیچ ارتباطی با علوم داده نداشته باشد: جیم سیمونز کار تجاری خود را در سن 41 سالگی آغاز کرد. اگر چیزی وجود داشته باشد که بتوانیم از آن فاصله بگیریم ، این است که شروع به کار جدید هرگز دیر نیست!

ویرایش: در نسخه قبلی ذکر شده است که جیم سیمونز برنده جایزه نوبل است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 46 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 21:07

چگونه می توان با تنظیم تنظیمات صفحه نمایش کامل روی تلویزیون دریافت کرد.

تلویزیون ها باید انواع ورودی ها و انواع سیگنال ها را اداره کنند. بسته به نوع سیگنال دریافت شده ، تلویزیون باید این سیگنال را پردازش کند و نحوه نمایش آن را روی صفحه تعیین کند.

در تلویزیون تنظیماتی وجود دارد که می تواند برای انتخاب نحوه پردازش و نمایش سیگنال روی صفحه استفاده شود.

اگر خطوط روی صفحه نمایش وجود دارد ، صفحه مبهم است ، دارای تصاویر دوتایی است ، بسیار روشن یا تاریک است ، یا رنگ های عجیب و غریب دارد ، به نحوه عیب یابی تصویر تلویزیونی و مشکلات صفحه مراجعه کنید

نکته مهم: در این موضوع ، تنظیمات تلویزیون برای نمایش اندازه مناسب تصویر در تلویزیون و جلوه های آن معرفی شده است. با این حال ، بسته به تصویر هدف ، توجه داشته باشید که ممکن است توسط تنظیمات تلویزیون حل نشود. موارد زیر را از قبل بررسی کنید.

مواردی که باید قبل از تغییر تنظیمات بررسی شود:

  • منوی تلویزیون را بررسی کنید - اگر منو نیز کشیده یا تحریف شده باشد ، ممکن است تلویزیون به سرویس نیاز داشته باشد.
  • تغییر به منبع ورودی متفاوت - کابل ، DVD ، Bl u-ray و غیره را بررسی کنید. اگر فقط یک دستگاه مشکل دارد ، تنظیمات موجود در آن دستگاه را به جای تلویزیون بررسی کنید.
  • محتوا را بررسی کنید - برنامه ، فیلم یا محتوایی که تماشا می کنید ممکن است با نسبت ابعاد پخش شود یا ضبط شود که صفحه شما را به طور کامل پر نکند یا ممکن است به صورت کشیده یا تحریف نمایش داده شود. به عنوان مثال ، برخی از محتوای فیلم در قالب سینمایی 21: 9 ضبط می شود که هنگام مشاهده روی یک صفحه گسترده (16: 9) با میله های سیاه در بالا و زیر تصویر نمایش داده می شود.
  • COPTION CLOSE (CC) و خدمات داده گسترده (XDS) را بررسی کنید - اگر این ویژگی ها در تلویزیون روشن شود ، این ممکن است باعث کشش ، تحریف یا قطع شدن تصویر شود. سعی کنید زیرنویس بسته یا داده های داده گسترده را خاموش کنید تا ببینید مسئله حل شده است یا خیر.
  • مسئله ممکن است مربوط به برنامه باشد - بالا یا پایین صفحه ممکن است هنگام تماشای برخی از اخبار یا برنامه های ورزشی توسط آگهی ها یا تیک ها پوشانده شود. اینها بخشی از سیگنال پخش هستند و قابل تغییر یا حذف نیستند.
  • برخی از گزینه ها ممکن است قادر به تغییر نباشند - برخی از دستگاه ها و تلویزیون ها توانایی تغییر نسبت ابعاد تصویر را ندارند که سیگنال 720P یا 1080i در حال خروج یا دریافت است.

بخش های تنظیمات:

تنظیم دستگاه متصل به تلویزیون (بازگشت به بالا)

اولین قدم برای تعیین نحوه تنظیم تلویزیون ، بررسی سیگنال وارد شده به تلویزیون برای اطمینان از تنظیم صحیح آن است. دستگاهی که به تلویزیون شما متصل است ممکن است دارای تنظیماتی باشد که بر نحوه خروجی سیگنال به تلویزیون شما تأثیر می گذارد. این دستگاه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • جعبه های کابل
  • گیرنده های ماهواره ای
  • ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال (DVR)
  • پخش کننده های Blu-ray و DVD
  • گیرنده های A/V
  • سیستم های بازی
  • کامپیوترهای شخصی
  • سایر دستگاه های ویدیویی (دوربین ، دوربین فیلمبرداری و غیره)
  • پاسخ: کابل ، ماهواره ، Blu-ray ، DVD و غیره
  • ب: تلویزیون

تنظیمات در این دستگاه ها می تواند بر وضوح (480 ، 720 ، 1080 ، 2160) و نسبت ابعاد (4: 3 ، 16: 9) سیگنال تأثیر بگذارد و می تواند بر نحوه نمایش تصویر در تلویزیون تأثیر بگذارد. برای اطلاعات بیشتر ، به آنچه در مورد قطعنامه و نسبت ابعاد برای تلویزیون من معنی دارد مراجعه کنید؟پاسخ.

به طور کلی ، تنظیمات دستگاه متصل به تلویزیون شما باید تنظیم شود تا با بالاترین وضوح تلویزیون شما که می تواند بپذیرد (480 ، 720 ، 1080 ، 2160) باشد. اگر تلویزیون صفحه گسترده ای دارید ، نسبت ابعاد دستگاه متصل به تلویزیون در صورت امکان باید روی 16: 9 تنظیم شود.

تنظیم تلویزیون - حالت های اتوماتیک (بازگشت به بالا)

مهم: برای یافتن تنظیمات برای مدل های خاص ، لطفاً دستورالعمل های عملیاتی را در تلویزیون خود بررسی کنید.

بیشتر تلویزیون ها دارای تنظیماتی هستند که می توانند به طور خودکار بهترین راه برای نشان دادن تصویر روی صفحه را تعیین کنند. به این تنظیمات از منوی تلویزیون قابل دسترسی است. بسته به مدل خود ، به تنظیمات از کنترل از راه دور به شرح زیر دسترسی پیدا کنید:

توجه: اگر کنترل از راه دور شما دارای یک برچسب دکمه گسترده است ، بزرگنمایی کنید یا به بخش بعدی برویدتنظیم تلویزیون - حالت های دستی.

نحوه روشن/خاموش کردن خودکار

  • با استفاده از دکمه تنظیمات سریع (برای مدل های منتشر شده در سال 2019 یا بعد)
    1. در کنترل از راه دور ، دکمه (تنظیمات سریع) را فشار دهید.
    2. تنظیمات را انتخاب کنید.
  • با استفاده از دکمه خانه یا منو
    1. در کنترل از راه دور ، دکمه Home یا Menu را فشار دهید.
    2. تنظیمات را انتخاب کنید.(برای Android TV ™ ، تنظیمات را انتخاب کنید)
  • صفحه نمایش و صدا یا تصویر و نمایش - صفحه را انتخاب کنید.
  • صفحه نمایش یا تنظیمات سیستم - صفحه را انتخاب کنید.
  • صفحه نمایش را انتخاب کنید .
  1. حالت گسترده را روی خودکار یا خودکار تنظیم کنید.
  2. قسمت نمایش خودکار را روی آن تنظیم کنید. توجه: هنگامی که حالت گسترده به صورت خودکار یا خودکار روشن است ، به طور خودکار حالت گسترده را با توجه به سیگنال ورودی از تجهیزات خارجی تغییر می دهد. اگر می خواهید تنظیمات دلخواه خود را حفظ کنید ، خاموش را انتخاب کنید.

از دستگاه (های) متصل خود محتوا بازی کنید تا ببینید آیا این مسئله مسئله را حل می کند یا خیر. اگر اینطور نیست ، به بخش بعدی ادامه دهید.

تنظیم حالت های TV - MANUAL (بازگشت به بالا)

برخی از سیگنال های دریافت شده توسط تلویزیون شما ممکن است به درستی با حالت های اتوماتیک نمایش داده نشوند. در این حالت می توانید حالت های نمایش را به صورت دستی تغییر دهید تا سعی کنید مسئله را اصلاح کنید.

کنترل از راه دور خود را برای یک دکمه با برچسب گسترده ، بزرگنمایی یا. این دکمه از طریق تنظیمات حالت گسترده موجود که ممکن است سیگنال را به درستی نمایش داده شود ، چرخه می زند. برای تغییر حالت گسترده ، دکمه کنترل از راه دور خود را بارها و بارها فشار دهید.

  • پاسخ: نمونه ای از یک دکمه در ریموت

توجه: اگر ریموت شما یکی از این دکمه ها را ندارد ، تنظیمات در منوی تلویزیون موجود است. به تنظیمات صفحه به همان روشی که هنگام انتخاب حالت های اتوماتیک انجام داده اید دسترسی پیدا کنید ، اما گزینه Wide Mode را انتخاب کنید. شرح تنظیمات مختلف حالت گسترده در زیر نشان داده شده است:

مهم:

  • همه تنظیمات حالت گسترده در همه مدل ها موجود نیست.
  • برخی از تلویزیون ها هنگام دریافت سیگنال 720p یا 1080i نمی توانند نسبت ابعاد را تغییر دهند.
  • توجه داشته باشید که تصویر ممکن است کشیده شده باشد یا ممکن است قسمت هایی از تصویر هنگام استفاده از گزینه بزرگنمایی یا حالت گسترده قطع شود. اگر در حال تماشای یک برنامه ورزشی یا پخش خبری هستید ، ممکن است اطلاعات مربوط به نمرات و خبرنامه ها قابل مشاهده نباشد. در این موارد ، ممکن است بخواهید اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما برای مشاهده طبیعی تنظیم شده است.

4: 3 منبع - یک تصویر 4: 3 را در اندازه اصلی خود نشان می دهد ، با میله های جانبی برای پر کردن صفحه 16: 9.

16: 9 منبع - یک تصویر 4: 3 را نشان می دهد که به صورت افقی تا 16: 9 در قالب 4: 3 کشیده شده است.

علاوه بر تنظیمات حالت گسترده ، گزینه های تنظیمات اضافی زیر ممکن است در تلویزیون شما در دسترس باشد تا بیشتر تصویر نمایش داده شده را تنظیم کنید:

 

تنظیماتشرح
عریضبه طور خودکار حالت گسترده را تغییر می دهد تا با سیگنال ورودی مطابقت داشته باشد.
4: 3 پیش فرضقالب صفحه نمایش پیش فرض را برای یک سیگنال ورودی 4: 3 تنظیم می کند.
منطقه نمایش خودکاربه طور خودکار تصویر را به مناسب ترین منطقه نمایشگر تنظیم می کند.
منطقه نمایشتنظیمات تصویر اضافی را فراهم می کند که سیگنال ورودی 1080i/1080p باشد و حالت گسترده روی آن تنظیم شود.
موقعیت صفحه نمایشموقعیت چپ و بالا به پایین تصویر را تنظیم می کند.(وقتی حالت گسترده روی زوم گسترده ، عادی یا کامل تنظیم می شود ، موقعیت بالا به پایین قابل تنظیم نیست.
اندازه عمودیاندازه عمودی تصویر را تنظیم می کند.(در صورت تنظیم حالت گسترده در دسترس نیست ، اندازه عمودی تصویر را تنظیم می کند. (در صورت تنظیم حالت گسترده روی حالت عادی یا کامل در دسترس نیست).
مرکز افقیموقعیت چپ سمت راست تصویر را تنظیم می کند.
مرکز عمودیموقعیت بالا به پایین تصویر را تنظیم می کند.

تنظیم تلویزیون هنگام اتصال رایانه (بازگشت به بالا)

تنظیمات زیر هنگام اتصال یک رایانه شخصی (PC) به تلویزیون شما در دسترس است. این تنظیمات به شما امکان می دهد تا نسبت ابعاد رایانه شخصی را تنظیم کنید تا به بهترین وجه در صفحه تلویزیون متناسب باشد.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 56 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 20:52

خزانه داران در یک محیط استرس کار می کنند که به یکباره اقتصادی ، عملیاتی و مالی است. در اینجا ما مراحل را برای کمک به بهینه سازی نقدینگی در حال حاضر و در طولانی مدت بررسی می کنیم ، با نگاهی به پنج عنصر اصلی: دید ، دسترسی ، پیش بینی جریان پول ، سرمایه گذاری و مکانیک جمع آوری.

Martijn Stoker ، رئیس راه حل های نقدینگی توسعه تجارت ، J. P. Morgan and Rohit Godara ، عمده فروشی راه حل های پرداخت ، J. P. Morgan

به عنوان متخصصان خزانه داری و پرداخت ، ما می دانیم که شما با بسیاری از جنبه های ناشی از عواقب ناشی از همه گیر جهانی ، از جمله ، اما محدود به:

  • دسترسی به نقدینگی
  • مقابله با اختلال در زنجیره تأمین
  • تنظیم با تغییر نیازها و رفتارهای مصرف کننده.

در این مقاله چارچوبی را برای کار با این چالش ها به صورت سیستماتیک و گام به گام ارائه می دهیم.

Virtual Account Liquidity & API Infographics_v4

خزانه داران شرکت در روز قبل به موقعیت های نقدی خود نگاه می کنند. با این حال ، در مواقع خزانه داری استرس باید دید در زمان واقعی را در موقعیت های نقدی ایجاد کرده و بافر کافی برای مدیریت کمبودها ایجاد کنند. به تدریج اطمینان حاصل کنید که به حساب های بانکی ، گزارشگری و سیستم هایی که آنها را گزارش می دهند دسترسی دارید.

از آنجا که نوسانات در سیستم باقی می ماند ، قرار گرفتن در معرض این سیالیت را مرور کنید. مواضع ارز خارجی خود را بررسی کنید و چگونه این موارد با قرار گرفتن در معرض ارز خارجی شما مطابقت دارد.

با تأثیر بر عملیات جهانی ، خزانه داران همچنین باید خطر تسویه حساب های دیررس و از دست دادن درآمد را از دیدگاه طرف مقابل بانکی در نظر بگیرند. آیا می دانید در صورت لزوم کدام یک از طرف های شما می توانند از طرف شما به سرعت اجرا کنند؟

همچنین ممکن است سودمند باشد که از روابط بانکی خود بهره مند شوید و به شرکای دیگری که ممکن است بانک ها برای خدمت به مشتریان خود استفاده کنند ، ادامه دهید.

Liquidity graphics v0_1

1. اطمینان حاصل کنید که دید در جریان است و با ابزارهای آنلاین و گزارش در زمان واقعی ادامه خواهد یافت.

2. زنده ماندن راه حل های چند بانکی موجود مانند رفت و آمد چند بانکی یا گزارش را کشف کنید.

3. به منظور پشتیبانی از برنامه ریزی احتمالی ، فرآیندهای دستی را برای گزارش های چند بانکی تنظیم کنید.

4- برای افزایش دید ، عقلانیت بانکی و حساب را کاوش کنید.

Liquidity graphics v0_1

5- ارزیابی ریسک همتایان بانکی ، مستقیم و غیرمستقیم را ارزیابی کنید.

6. برای تسهیل دید در زمان واقعی ، فرآیندهای خودکار و ساده را خودکار کنید.

7. در یک ساختار نقدینگی خودکار و در سطح جهانی کارآمد قرار دهید.

Virtual Account Liquidity & API Infographics_v4

یک دیدگاه جهانی در مورد اینکه نقدینگی در آن برگزار می شود کاملاً مهم است. به همان اندازه مهم این است که نقدینگی را بدست آورید که باید به صورت عادلانه انجام شود.

بررسی کنید که ساختارهای نقدینگی موجود در سطح جهان به بازارهای کلیدی شما در دسترس هستند. این ممکن است به یک ساختار نقدینگی منجر شود که از نظر ماهیت جهانی توسط مراکز نقدینگی منطقه ای پشتیبانی می شود.

اطمینان حاصل کنید که بر اساس مالیات ، مقررات و قوانین مرزی آگاهی از آنچه می توان به آنها دسترسی پیدا کرد ، وجود داشته باشد. از منظر بودجه خارجی می تواند درک و شناسایی در دسترس بودن خطوط اعتباری به عنوان یک اقدام توقف عقب مفید باشد.

Liquidity graphics v0_1

1. نیازهای بودجه اضافی را شناسایی و برطرف کنید.

2. شناسایی قابلیت های خودکار موجود برای تأمین اعتبار (به عنوان مثال فرآیندهای فقط در زمان).

3. با بانک خود گزینه های بودجه متنوع و اعتبار را کاوش کنید.

Liquidity graphics v0_1

4- برای استفاده مؤثرتر از بودجه داخلی و مدیریت ریسک ، ساختارهای خزانه داری پیشرفته مانند یک بانک داخلی را در نظر بگیرید.

5- قابلیت های بودجه خودکار را کاوش کنید.

6. ساختار پوشش را برای متمرکز کردن استخرهای چند بانکی در نظر بگیرید.

7. ساختار نقدینگی خود را برای فرصت های کارآیی ارزیابی کنید.

8- تأمین اعتبار در سطح محلی ، منطقه ای و جهانی به عنوان یک اقدام احتمالی.

Virtual Account Liquidity & API Infographics_v4

هنگامی که دید و دسترسی به خوبی تنظیم شد ، می تواند زمان مناسبی برای تیز کردن پیش بینی جریان نقدی شما باشد.

با تمام متغیرهای موجود و ناشناخته های جدید ، ممکن است بخواهید فرضیات و محاسبات خود را دوباره بررسی کنید. با تیم های محلی و منطقه ای خود در سراسر تجارت ارتباط برقرار کنید تا فرکانس ، جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و دقت پیش بینی را بهبود بخشید. همچنین ممکن است بخواهید سیستم عامل های گزارشگری و زیرساخت های فناوری را مرور کنید تا اطمینان حاصل شود که سازمان مالی می تواند به سرعت در برابر تغییرات در شرایط تجاری پاسخ دهد.

در آخر ممکن است شرکت ها به نفع برنامه ریزی سناریو در مورد نیاز و در دسترس بودن نقدینگی باشند ، همراه با جایی که ممکن است براساس پیش بینی ها مورد نیاز باشد.

Liquidity graphics v0_1

1. با تیم های منطقه ای و کاربردی برای تلاش و بهبود دقت پیش بینی ارتباط برقرار کنید.

2. لیستی از تأمین کنندگان و پرداخت های آینده (مانند حقوق و دستمزد ، مالیات یا پرداخت کوپن) را که ممکن است نیاز به تأمین مالی داشته باشد یا نیاز به استفاده از تأمین مالی داشته باشد ، در اولویت قرار دهید. دومی ممکن است شامل Revolver ، تأمین مالی زنجیره تأمین (SCF) و حساب های یکبار مصرف (SUA) باشد.

Liquidity graphics v0_1

3. برای مدیریت شرایط ، ساده کردن فرآیندها و کسب درآمد در صورت امکان ، ابزارهای سرمایه در گردش را کاوش کنید. امور مالی زنجیره تأمین ، برنامه های کارت (کارت های P ، حساب های واحد استفاده) و تخفیف های پویا. این ممکن است به حمایت از سلامت طرف مقابل و کمک به ادغام عمودی زنجیره ارزش در شرایط آینده کمک کند.

4- با شرکای بانکی کار کنید تا از ابزارهایی برای بهبود آشتی و نرخ درخواست نقدی استفاده کنید.

Virtual Account Liquidity & API Infographics_v4

به شدت حفظ نقدینگی "آماده دسترسی" کافی در ترازنامه یک ارائه دهنده بانکی قابل اعتماد برای نیازهای فوری را در نظر بگیرید-بر خلاف نگه داشتن صندوق های بازار پول (MMF) یا سپرده های ترم (TDS) ، که تمایل دارند دوره های قفل شده را کاهش دهندبشر

از آنجا که نرخ ها در سراسر جهان کاهش می یابد و حساسیت های قیمت گذاری در حال کاهش است ، ممکن است تمایل بیشتری به نگه داشتن مانده های عملیاتی پایدار با یک شریک بانکی قوی و پایدار داشته باشد.

ارزیابی کنید که آیا سرمایه گذاری های فعلی و تخصیص نقدی شما هنوز در نظر شما در مورد ماتریس در دسترس بودن بازده ریسک قرار دارد. قفل کردن پول نقد خود در ساختارهای بلند مدت و با بازده بسیار بالا ممکن است بهترین انتخاب در حال حاضر نباشد.

Liquidity graphics v0_1

1. ارزیابی و کسب دید در سرمایه گذاری های جاری (به عنوان مثال ارزیابی مدت زمان ، قرار گرفتن در معرض طرف مقابل).

2. تخصیص به سرمایه گذاری در محدوده طرف مقابل.

3. تفکیک خود را از نقدی و تخصیص مجدداً ارزیابی کنید.

Liquidity graphics v0_1

4- ارزیابی کنید که آیا اقدامات اضافی مانند بررسی فوق العاده هیئت مدیره ، در مورد سیاست های سرمایه گذاری که باید اصلاح شوند ، لازم است.

Virtual Account Liquidity & API Infographics_v4

تکنیک های بهینه سازی نقدینگی به طور بالقوه می توانند تأثیر منفی را در خط پایین شما کاهش داده و هزینه ها را پس انداز کنند. در نظر بگیرید که از سیستم عامل های جهانی و فناوری بانکی ما به همراه سیستم های خود استفاده کنید ، تا حد امکان با نقدینگی بالادست با حداقل اختلال در تجارت اساسی و بدون تلاش اضافی IT.

این راه حل ها همچنین می توانند بار کاری دستی را برای آشتی ، به ارمغان آوردن کارآیی عملیاتی و اجازه دادن به منابع موجود برای سایر فعالیت های خزانه داری به حداقل برسانند.

Liquidity graphics v0_1

1. با شرکای خود کار کنید تا برنامه ریزی احتمالی خود را در صورت عدم موفقیت معاملات به دلیل تعادل کافی درک کنید.

2. راه حل های نقدینگی فعلی خود را بهینه سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که نقدی داخلی را بهبود می بخشید ، تأثیرات FX را کاهش داده و از خط پایین خود پشتیبانی می کنید.

Liquidity graphics v0_1

3. اثربخشی فرایندهای کلی مدیریت نقدی خود را ارزیابی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً با نماینده خدمات خزانه داری J. P. مورگان خود تماس بگیرید.

ملاحظات بیشتر در مورد مدیریت نقدینگی

  • یادداشت های مرجع مجازی (VRN) و حساب های مجازی مزایای سرعت آشتی و دسترسی سریعتر به پول نقد از منابع مختلف را بدون نیاز به مدیریت تغییر قابل توجه به همراه می آورند.
  • حساب های مجازی الزامات مربوط به بودجه شرکتهای تابعه را ردیابی می کنند و می توانند بدون نیاز به تقسیم بیش از حد بزرگ در شرکتهای تابعه ، به صورت تعقیب و گریز بپردازند و از موقعیت نقدی در زمان واقعی حساب فیزیکی استفاده کنند.
  • جمع آوری مفهومی می تواند به عنوان یک راه حل مدیریت ارز در مقابل بازار مبادله FX فعالیت کند. با توجه به نوسانات و معاملات یک طرفه ، گسترش شما می تواند به شدت در بازار نوسان کند. در یک استخر مفهومی چند ارز می توانید بدون این نگرانی مستقیم به موقعیت های ارزی خود دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب را در مورد اینکه چگونه می توانید از مزایای تمرکز مدیریت نقدی از طریق جمع آوری چند ارز و سایر نوآوری ها استفاده کنید.

استفاده از قدرت دیجیتال برای مدیریت اختلال

مقیاس اختلال ناشی از بحران COVID-19-از جمله حرکات فیزیکی محدود شده و فشارهای جریان نقدی-وظیفه خزانه داری را در کنار هم قرار داده است. در این مقاله ، ما به این موضوع می پردازیم که چگونه خزانه داران در حال افزایش قابلیت های دیجیتالی برای محافظت از هسته ، پایداری استمرار عملیاتی و ساخت برای آینده هستند.

این ماده به طور انحصاری برای سود و استفاده داخلی از مشتری JPMorgan که مستقیماً به آن پرداخته می شود (از جمله شرکتهای تابعه مشتری ، "شرکت") برای کمک به شرکت در ارزیابی یک معامله (های) احتمالی تهیه شده است و حمل نمی کند. هرگونه حق افشای هر طرف دیگر. این مطالب فقط برای اهداف بحث و گفتگو است و بدون مراجعه به سایر توجیهات ارائه شده توسط JPMorgan ناقص است. نه این ماده و نه هیچ یک از محتوای آن ممکن است بدون رضایت کتبی قبلی JPMorgan ، برای هر هدف دیگری فاش یا مورد استفاده قرار گیرند.

J. P. Morgan ، JPMorgan ، JPMorgan Chase و Chase نام بازاریابی برای برخی از مشاغل JPMorgan Chase & Co. و شرکت های تابعه آن در سراسر جهان (به طور جمعی ، "JPMC") هستند. محصولات یا خدمات ممکن است توسط بانکهای تجاری مانند JPMorgan Chase Bank ، N. A. ، اوراق بهادار یا سایر شرکت های وابسته به غیر بانکی یا سایر نهادهای JPMC به بازار عرضه و یا ارائه شود. افراد تماس با JPMC ممکن است کارمند یا افسران هر یک از نهادهای فوق و اصطلاحات "J. P. مورگان "،" JPMorgan "،" JPMorgan Chase "و" Chase "اگر و در اینجا مورد استفاده قرار می گیرد ، شامل همه این کارمندان یا افسران و/یا نهادهای بدون در نظر گرفتن نام (های) بازاریابی است. هیچ چیز در این ماده درخواست JPMC از هر محصول یا خدماتی نیست که طبق قوانین یا مقررات قابل اجرا غیرقانونی باشد.

سرمایه گذاری یا استراتژی های مورد بحث در اینجا ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. نه JPMorgan و نه هیچ یک از مدیران ، افسران ، کارمندان یا نمایندگان آن نباید در مورد هرگونه مسئولیت یا مسئولیت شرکت یا هر یک از طرفین با توجه به محتوای هرگونه امور ذکر شده در اینجا ، یا به عنوان نتیجه این ماده مورد بحث قرار بگیرند. این ماده در نظر گرفته نشده است و نباید به آنها اعتماد کرد ، به حسابداری ، مشاوره حقوقی یا مالیاتی یا توصیه های سرمایه گذاری. لطفاً در مورد چنین مواردی با مشاور مالیاتی ، حقوقی ، حسابداری یا سرمایه گذاری خود مشورت کنید.

همه محصولات و خدمات در کلیه مناطق جغرافیایی موجود نیست. صلاحیت محصولات و خدمات خاص منوط به تعیین نهایی توسط JPMC و یا شرکت های وابسته/شرکت های تابعه آن است. این ماده تعهد هیچ یک از نهادهای JPMC را برای تمدید یا ترتیب اعتبار یا ارائه سایر محصولات یا خدمات دیگر ایجاد نمی کند و JPMorgan حق برداشت در هر زمان را ذخیره می کند. کلیه خدمات مشمول قوانین ، مقررات و مصوبات و اعلان های قابل اجرا هستند. این شرکت باید محدودیت ها و محدودیت های خاص را طبق قوانین صلاحیت خود که ممکن است به دلیل ماهیت آن یا محصولات و خدمات ذکر شده در اینجا قابل استفاده باشد ، بررسی کند.

علی رغم هر چیزی برعکس ، اظهارات موجود در این ماده در نظر گرفته نشده است که از نظر قانونی الزام آور باشند. هر محصول ، خدمات ، شرایط یا موارد دیگری که در اینجا شرح داده شده است (غیر از مربوط به محرمانه بودن) مشمول شرایط مستندات قانونی جداگانه و یا بدون اطلاع قبلی در معرض تغییر است.

JPMorgan Chase Bank ، N. A. عضو FDIC.

JPMorgan Chase Bank ، N. A. ، طبق قوانین ایالات متحده با مسئولیت محدود سازماندهی شده است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 409 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 20:40

Understanding TAKT Time and Cycle Time vs. Lead Time

هنگام تهیه برنامه های پروژه ، مدیران پروژه می خواهند منابع ، گردش کار و زمان لازم برای تکمیل پروژه را بهینه کنند. درک تفاوت بین زمان TAKT ، زمان چرخه و زمان سرب فرآیندهای مهمی است که برای نامزدهای شش سیگما و مدیریت پروژه به طور یکسان بسیار مهم است.

تبدیل به یک مدیر سیستم کیفیت معتبر شوید

Takt Time در مقابل زمان چرخه در مقابل زمان سرب

زمان Takt اندازه گیری میزان زمان بین اتمام یک واحد و آغاز بعدی است. زمان چرخه به میانگین زمان لازم برای تکمیل یک واحد واحد اشاره دارد. زمان سرب به مدت زمانی که از تاریخ دریافت سفارش به تاریخ تحویل می رسد اشاره دارد.

در اینجا تمام آنچه شما باید در مورد زمان چرخه در مقابل زمان سرب در مقابل زمان Takt بدانید وجود دارد:

مولفه های

زمان بین شروع و اتمام فرآیند تولید

زمان چرخه

زمان سرب به تعداد ساعات یا روزها بین سفارش و تحویل اشاره دارد

زمان چرخه به تعداد ساعات یا روزهایی که برای تولید یک واحد طول می کشد اشاره دارد.

مشتریان می توانند آن را ببینند زیرا این امر همچنین بر فرآیندهای خارج از تولید تأثیر می گذارد.

با توجه به این واقعیت که فقط فرآیندهای مرتبط با تولید گنجانده شده است ، فقط مدیریت تجارت ممکن است آن را ببیند.

یک نمای کلی از عملیات تولید و فروش ارائه می دهد. برای محاسبه نرخ ورود به کار می رود.

حس نرخ خروجی را می دهد. این به عنوان سنج برای نرخ تکمیل عمل می کند.

برای بررسی دلایل تأخیر در راه حل مشتری

برای بررسی نیاز راه حل.

زمان

زمان چرخه

زمان TAKT میانگین زمان است که بین آغاز دو واحد محصول پی در پی تولید می شود.

زمان چرخه موجودی اصطلاحی است که در داخل برای توصیف مدت زمان لازم برای تبدیل مواد اولیه به کالاهای نهایی استفاده می شود.

TAKT TIME = زمان تولید موجود / تعداد واحدهای سفارش داده شده (تقاضای مشتری)

زمان چرخه = زمان تولید خالص / تعداد واحدهای تولید شده.

زمان

زمان بین شروع و اتمام فرآیند تولید

زمان TAKT میانگین زمان زمانی است که بین آغاز دو واحد محصول پی در پی تولید می شود.

در مدیریت موجودی ، زمان سرب به زمان بین زمانی که مشتری درخواست یک محصول یا خدمات و هنگام تحویل سفارش را می دهد ، اشاره دارد.

TAKT TIME = زمان تولید موجود / تعداد واحدهای سفارش داده شده (تقاضای مشتری)

زمان سرب = زمان پیش پردازش (برنامه ریزی) + زمان پردازش (تهیه و تولید) + زمان پس از پردازش (اعزام)

زمان سرب چیست؟

زمان سرب به طور کلی فاصله زمانی بین شروع و نتیجه گیری یک روش است. چندین راه حل مختلف بسته به تجارت متفاوت است وقتی صحبت از معنای دقیق زمان سرب می شود.

تولید ، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت پروژه سه صنعت هستند که در آن زمان سرب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • زمان قبل از پردازش در مورد زمان لازم برای ایجاد برنامه ها و مدیریت مدارک است) و زمان پردازش زمان لازم برای ساخت محصول است. زمان پس از پردازش بخشی از زمان سرب در تولید است (یعنی زمان لازم برای تحویل محصول به مشتری).
  • دوره سرب در مدیریت زنجیره تأمین زمانی است که بین هنگام سفارش برای تأمین و هنگام تحویل تأمین از تأمین کننده ، بین می شود.
  • زمان سرب اصطلاحی است که در مدیریت پروژه برای توصیف مدت زمان لازم برای انجام یک مجموعه خاص از فعالیت ها استفاده می شود. این به همپوشانی بین این دو اشاره دارد و شامل وابستگی بین عملیات است.

زمان چرخه چیست؟

در اصل ، این مقدار زمان لازم برای انجام یک کار است. این فرایند شامل زمان لازم برای تولید مورد و همچنین مراحل انتظار (مدت زمانی است که مورد در انتظار "در انتظار" در صفحه باقی مانده است) بین جلسات کار فعال.

زمان چرخه به دوره ای اشاره دارد که تیم قبل از تهیه محصول برای حمل و نقل در ساخت یک محصول کار می کند. این مقدار زمان لازم برای انجام یک عملیات است. این زمان واقعی را برای تهیه کالا و دوره های انتظار صرف می کند ، یا مدت زمانی که کار در بین دوره های کار فعال "منتظر" نگه داشته می شود.

بیشتر مردم وقتی به طور متناوب "زمان سرب" و "زمان گرفتن" را اشتباه می گیرند ، در مورد زمان چرخه فکر می کنند. این یک KPI مهم در ساخت است.

ممکن است زمان چرخه با استفاده از دو عدد محاسبه شود. تعداد کل کالاهای تولید شده و کل زمان لازم برای تهیه تعداد کالاها.

زمان

در آلمانی ، Takt مخفف Takzeit است ، به معنای موسیقی یا ریتم موسیقی. Takt یک اندازه گیری و یک رشته است که مبتنی بر اصول و شیوه های تولید شناخته شده و موجود است. زمان Takt حداکثر زمان قابل قبول برای پاسخگویی به خواسته های مشتری است. به عبارت دیگر ، زمان TAKT سرعتی است که برای تأمین نیازهای مشتری باید محصول ایجاد شود.

فرمول زمان TAKT = (زمان خالص در دسترس برای تولید)/(تقاضای روزانه مشتری).

بیایید این مثال را از صنعت خدمات در نظر بگیریم: فرم های حسابداری توسط کارمندان یک شرکت خوانده می شود و به مشتری باز می گردد. این شرکت یک روز کاری 9 ساعته برای کارمندان خود دارد که از این تعداد 1 ساعت استراحت ناهار اختصاص یافته است.

  • زمان تولید موجود = 8 ساعت یا 480 دقیقه
  • فرض کنید مشتری 20 فرم حسابداری را برای خواندن ارسال می کند
  • فرمول زمان Takt = 480/24 = 20 دقیقه/فرم

این بدان معناست که کارکنان برای پاسخگویی به نیازها یا خواسته های مشتری باید با سرعت 20 دقیقه در هر فرم کار کنند. این محاسبه چندین فرضیه ضمنی را ایجاد می کند ، بنابراین اجازه دهید ابتدا به این موارد نگاه کنیم.

  • محاسبه فوق در کار انجام شده به صورت موازی عامل نیست ، به این معنی که بیش از یک نفر در همان زمان روی همان شکل کار می کند. برای نشان دادن: جین در 10 دقیقه از مرحله کار را انجام می دهد ، در حالی که رودنی مرحله B کار را در 5 دقیقه انجام می دهد - به طور موازی. سپس ، جیجی در 2 دقیقه دو قطعه را آشتی می دهد. زمان TAKT در هر فرم از نظر تحویل 12 دقیقه است.
  • زمان Takt تقاضای روزانه مداوم را در طول روز فرض می کند. اگر تقاضا در طول روز نوسان داشته باشد ، باید زمان TAKT تعدیل شود.

 

آیا علاقه مند به یادگیری لاغر شش سیگما و اهمیت آن هستید؟پیش نمایش دوره صدور گواهینامه کمربند سبز Lean Six Sigma را بررسی کنید.

 

مزایای محاسبه زمان TAKT

برای محاسبه زمان TAKT مزایای بسیاری وجود دارد. در میان آنها عبارتند از:

  • تخمین هر فرآیند ارائه خدمات
  • استاندارد کردن فرآیندهای کاری خود
  • افزایش کارایی با کاهش زمان تمرین
  • حفظ یک گردش کار ثابت تولید
  • تعیین اهداف زمان واقع بینانه
  • به حداقل رساندن اضافه کاری کارگر
  • کاهش خطاها و افزایش کیفیت محصول یا خدمات.

به طور خلاصه ، Takt Time به شما کمک می کند تا وقتی تیم ها تیم های بیش از حد کار می کنند ، متوجه شوید که آنها را به سمت قربانی کردن کیفیت سوق می دهد تا بتوانند استانداردهای غیر منطقی را رعایت کنند. در مقابل ، شما می توانید تیم هایی را کشف کنید که کاری برای انجام دادن ندارند. از این گذشته ، داشتن کارگرانی که در اطراف هدر رفتن نشسته اند ، به همان اندازه کارکنان بیش از حد کار شده است که چنان استرس دارند که اشتباه می کنند.

اگر اولویت بالایی را برای توزیع یک مساوی به طور مساوی قرار دهید ، زمان Takt می تواند کمک بزرگی باشد.

ماشین حساب زمان

با استفاده از مثال بالا ، فرض خواهیم کرد که فرآیند حسابداری مرحله جدیدی را برای 4 مرحله اضافه می کند ، با زمان چرخه واقعی نشان داده شده است. در اینجا نحوه محاسبه زمان TAKT آورده شده است:

  • مرحله A = 4 دقیقه
  • مرحله B = 5 دقیقه
  • مرحله C = 5 دقیقه
  • آشتی = 6 دقیقه

این موارد را اضافه کنید ، و خواهید فهمید که به طور متوسط ، کارکنان شرکت 20 دقیقه برای تکمیل یک فرم می گذرانند ، به این معنی که آنها درست در هدف هستند! اگر کارکنان به طور مداوم بتوانند این میزان کار را حفظ کنند ، نیازهای مشتری را برآورده می کنند.

حرفه خود را در مدیریت کیفیت سریع پیگیری کنید

زمان TAKT برای محاسبه میزبان پارامترهای دیگر نیز مانند اندازه دسته ای استفاده می شود. اکنون ، ما تمام زمان چرخه ای را که در مرحله قبل داشتیم اضافه خواهیم کرد. مدت زمان چرخه کل 20 دقیقه داشتیم. بنابراین ، زمان TAKT 20 دقیقه است. اکنون:

زمان کل چرخه/زمان takt = 1

این محاسبه نشان می دهد که شما اکنون برای تکمیل این سفارش 24 فرم در یک روز 480 دقیقه ممکن ، به یک ایستگاه کاری نیاز دارید و به مدت 20 دقیقه کار می کنید. این اغلب به اندازه خدمه شناخته می شود.

چگونه می توان زمان سرب در مقابل چرخه را محاسبه کرد؟

اگر تمام اطلاعات و دسترسی به ابزارهای مناسب مدیریت پروژه را دارید ، محاسبه زمان و زمان اصلی هر پروژه بسیار ساده است. نمودار جریان تجمعی عملی ترین و پرکاربردترین روش برای تعیین زمان سرب و چرخه (CFD) است.

CFD در ساده ترین شکل خود ، نمادی است که پیشرفت پروژه را بر روی یک نمودار ترسیم می کند. در حالی که محور افقی زمان را نشان می دهد ، محور عمودی واحدهای WIP را نشان می دهد. هر بخش از CFD ، که به بخش های مجزا از هم جدا شده است ، یک ستون واحد از یک تخته Kanban را نشان می دهد. سه دسته اساسی ، وظایف برنامه ریزی شده ، وظایف در حال انجام و وظایف تمام شده ، درست مانند هیئت Kanban است.

برای تعیین زمان سرب ، شما فقط باید داده ها را از لحظه اضافه کردن درخواست به عقب نشینی سیستم تفسیر کنید ، از طریق فرآیند (در حال انجام) حرکت می کند و در نهایت به اتمام می رسد (تکمیل شده). مدت زمان این مجموعه داده با زمان سرب مطابقت دارد.

دوره اولیه در حالی که این مورد در عقب مانده باقی مانده است باید برای زمان چرخه محاسبات رد شود ، اما باید زمان شروع کار در نظر گرفته شود. همچنین به یاد داشته باشید که زمان چرخه به عنوان زمان صرف شده در واحد محاسبه می شود.

درک زمان تولید

اگرچه زمان و زمان چرخه Takt ابزارهای خارق العاده ای است ، اما موقعیت هایی وجود دارد که آنها نمی توانند کل داستان را بگویند. یک سفارش تا زمانی که در دست آنها نباشد ، هیچ کاری برای مشتری انجام نمی دهد. اگرچه زمان چرخه بخشی از زمان سرب است ، اما اولی در نظر نمی گیرد:

  • زمان بین مشتری قرار دادن سفارش و آغاز تولید
  • زمان تکمیل سفارش به تحویل آن

این زمان ها بخشی از چرخه عمر تولید است و باید مورد توجه قرار گیرد. مدیران هوشمند بارهای فوق الذکر را از ساعتهای کاربردی فرمول TAKT کم می کنند. این باید در شرایطی مانند نگهداری ، تغییر ابزار و حتی امکان خرابی غیر منتظره یا برنامه ریزی نشده باشد.

منظور ما از "زمان تولید" است. این به سادگی تصدیق واقعیت ها و مشکلات تولید و فاکتورسازی در مقدار مناسب خرابی در پیش بینی های تولید کلی شما است.

اما به جای قرار دادن بار کارکنان خود برای نظارت و جمع آوری داده های خرابی ، سرمایه گذاری در یک راه حل نظارت بر دستگاه را که به طور خودکار خرابی را ردیابی می کند ، در نظر بگیرید.

 

همچنین بخوانید: مدیریت کیفیت در مدیریت پروژه

 

آیا به دنبال ایجاد حرفه خود در صنعت سریعترین رشد هستید؟به برنامه تحصیلات تکمیلی ما در مدیریت پروژه بپیوندید. اکنون ثبت نام کنید!

 

کسب 146 PDU |تعامل زنده 8 برابر |چندین پروژه سنگفرش

نتیجه

درک زمان چرخه ، زمان سرب و زمان Takt اولین قدم برای مدیران پروژه و پزشکان لاغر است تا یک قدم را برای بهبود کارآیی عملکرد خود نزدیک کنند. SimpleLea گزینه های کامل آموزش برای مدیریت پروژه ، مدیریت کیفیت و موارد دیگر را ارائه می دهد. متخصصان با تجربه و دارای مجوز تمام دوره های ما را آموزش می دهند ، و آنها به گونه ای طراحی شده اند که به شما در گذراندن امتحانات خود در اولین امتحان کمک کنند!

این ویدیوی Simplilea را در مورد "مقدمه به لاغر شش سیگما" که توسط متخصصان شش سیگما ما ارائه شده است که اصول اولیه شش سیگما را پوشش می دهد ، بروید.

به صورت رایگان یاد بگیرید! در کانال YouTube ما مشترک شوید و بخشی از جامعه 400K+ Happy Happy Communics باشید.

کلاسهای آموزش کلاس در کلاس آنلاین کمربند سبز Lean Six Sigma را در شهرهای برتر پیدا کنید:

نامتاریخمحل
دوره آموزش صدور گواهینامه کمربند سبز7 ژانوی ه-5 فوریه 2023 ، دسته آخر هفتهشهر شمادیدن جزئیات
دوره آموزش صدور گواهینامه کمربند سبز14 ژانوی ه-12 فوریه 2023 ، دسته آخر هفتهشهر شمادیدن جزئیات
دوره آموزش صدور گواهینامه کمربند سبز4 فوری ه-5 مارس 2023 ، دسته آخر هفتهشهر شمادیدن جزئیات

درباره نویسنده

ورم

Eshna در PMP ، Prince2 ، Itil ، ITSM و هک اخلاقی می نویسد. او کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی انجام داده است و یک مدال طلای در همان است. او یک خواننده بی پروا ، چندین مقاله در روزنامه های پیشرو ملی مانند TOI ، HT و Telegraph ارسال کرده است. او عاشق مسافرت و عکاسی است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 65 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 20:18

معاملات نوسان یکی از معدود رویکردهای تجاری است که برای معامله گر خرده فروشی مناسب است-حتی اگر شغل تمام وقت داشته باشید.

از آنجا که نیازی به گذراندن تمام روز در مقابل صفحه نمایش نیست ، و هنوز هم فرصت های تجارت کافی را ارائه می دهد تا بتوانید بازده مداوم از بازارها ایجاد کنید.

آیا شما می خواهید بیشتر بدانید؟

سپس راهنمای معاملات نوسان امروز برای شما مناسب است زیرا شما یاد خواهید گرفت:

سپس بیایید شروع کنیم!

مبانی معاملات نوسان: تجارت نوسان چیست و چگونه کار می کند

معاملات نوسان یک روش تجارت است که به دنبال ضبط نوسان (یا "یک حرکت") در بازارها است.

ایده این است که با خروج از معاملات خود قبل از ورود فشار مخالف ، تا حد امکان "درد کمی" تحمل کنید.

این بدان معنی است که شما سود خود را قبل از معکوس بازار رزرو می کنید و دستاوردهای خود را از بین می برید.

در اینجا یک مثال آورده شده است:

در اینجا نمونه ای از معاملات نوسان در USD/JPY وجود دارد:

Swing Trading, S, S

و در اینجا جوانب مثبت و منفی تجارت نوسان است ...

طرفداران:

  • لازم نیست ساعت ها را در مقابل مانیتور خود بگذرانید زیرا معاملات شما برای روزها یا حتی هفته ها ادامه دارد
  • این برای کسانی که شغل تمام وقت دارند مناسب است
  • استرس کمتر در مقایسه با معاملات روز

منفی ها:

  • شما قادر نخواهید بود روندها را سوار کنید
  • شما یک شبه خطر دارید

سپس اجازه می دهیم استراتژی های خروج ورود به تجارت نوسان را پوشش دهیم ...

روشهای معاملاتی نوسان: از کجا می توان بهترین فرصت های تجاری را پیدا کرد

وقتی به سوپر مارکت می روید و به دنبال خرید سیب هستید ، آیا وقتی 10 دلار است آن را خریداری می کنید؟

ترجیح می دهید چند روز صبر کنید تا ببینید قیمت آن کاهش می یابد تا بتوانید آن را با قیمت 2 دلار یا کمتر خریداری کنید.

و این برای تجارت نوسان نیز همین است!

شما نمی خواهید وقتی که قیمت آن بالا است ، طولانی بروید.

در عوض ، شما می خواهید از منطقه ای با ارزش که قیمت آن "ارزان" است وارد شوید.

احتمالاً تعجب می کنید:

"چگونه منطقه ای از ارزش را تعریف می کنید؟"

خوب ، شما می توانید استفاده کنید

حمایت و مقاومت

پشتیبانی - منطقه ای در نمودار شما با فشار احتمالی خرید

مقاومت - منطقه ای در نمودار با فشار احتمالی فروش

Swing Trading, S, S

بنابراین اگر می خواهید "پایین فروش بالا بخرید" ... پس پشتیبانی طولانی و مقاومت کوتاه.

اما این همه به این دلیل نیست که شما نیز می توانید از آن استفاده کنید ...

میانگین متحرک (MA)

در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است:

هنگامی که بازار گرایش دارد ، در یک خط مستقیم بالا نمی رود.

این حرکت بالاتر ، عقب نشینی به سمت منطقه ای با ارزش و سپس ادامه تجارت بالاتر.

و بازار به کجا می رسد؟

احتمالاً به سمت میانگین متحرک.

Swing Trading, S, S

نکته حرفه ای:

در یک بازار گرایش قوی ، قیمت تمایل به عقب نشینی به سمت 20mA دارد.

در یک روند سالم ، قیمت تمایل به عقب نشینی به سمت 50mA دارد.

در یک روند ضعیف ، قیمت تمایل به عقب نشینی به سمت 100mA و فراتر از آن دارد.

خط روند

خط روند رو به بالا - منطقه "شیب دار" در نمودار که فشار خرید به سمت بالا را نشان می دهد.

خط روند رو به پایین - منطقه "شیب دار" در نمودار که نشان دهنده فشار فروش رو به پایین است.

در اینجا یک مثال خط روند رو به بالا وجود دارد:

Swing Trading, S, S

اطلاعات بیشتری در مورد استراتژی ورود به تجارت در نوسان و چگونگی بهتر شدن ورودی های خود هنگام نوسان معاملات کشف خواهید کرد.

تجارت نوسان: چه زمانی وارد تجارت می شوید؟

به طور کلی 2 روش وجود دارد که می توانید در مورد آن پیش بروید.

شما می توانید لحظه ای که قیمت به منطقه ای از ارزش برسد ، وارد تجارت شوید یا اجازه دهید قبل از انجام تجارت ، علائم وارونگی را نشان دهد.

اکنون هیچ درست یا اشتباهی وجود ندارد ، هر دو رویکرد می توانند کار کنند.

اما شخصاً ، من ترجیح می دهم ابتدا به بازار علائم وارونگی را نشان دهم.

  • استراحت کاذب
  • الگوهای شمعدان وارونگی صعودی - چکش
  • الگوهای شمعدان معکوس نزولی - ستاره تیراندازی

استراحت کاذب

این استراتژی ورود به تجارت نوسان از معامله گران Breakout که "به دام افتاده اند" استفاده می کند.

در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است ...

معامله گران Breakout تمایل دارند که به شکستن اوج خود ادامه دهند.

اما چه اتفاقی می افتد که بازار بیشتر از بین برود ، فقط برای معکوس کردن به سمت نزولی؟

خوب ، اکنون معامله گران Breakout به دلیل اینکه موقعیت های طولانی خود به رنگ قرمز است ، به دام افتاده اند.

و اگر بازار همچنان پایین بیاید ، باعث از بین رفتن آنها می شود که باعث کاهش قیمت بیشتر می شود.

و اینگونه است که شکست کاذب می تواند به عنوان یک محرک ورود به تجارت باشد.

در اینجا یک مثال وجود دارد: یک استراحت دروغین در اوج

Swing Trading, S, S

الگوهای شمعدان وارونگی صعودی - چکش

الگوهای شمعدان وارونگی صعودی نشان می دهد که خریداران لحظه ای کنترل می کنند.

اکنون ، الگوهای شمعدانی با صعودهای مختلف مانند چکش ، مشروبات الکلی صعودی ، ستاره صبح و غیره وجود دارد.

اما برای این مقاله ، من چکش را پوشش خواهم داد:

چکش یک الگوی وارونگی صعودی (1- شمع) است که پس از کاهش قیمت شکل می گیرد.

در اینجا نحوه تشخیص آن آورده شده است:

  • کم و بدون سایه بالایی
  • قیمت در بالا ¼ محدوده بسته می شود
  • سایه پایین حدود 2 یا 3 برابر طول بدن است

و این به معنای چکش است ...

  1. با باز شدن بازار ، فروشندگان کنترل را به دست گرفتند و قیمت را پایین آوردند
  2. در اوج فروش ، فشار خرید عظیم قدم برداشت و قیمت را بالاتر برد
  3. فشار خرید آنقدر قوی است که بالاتر از قیمت افتتاحیه بسته است

به طور خلاصه ، یک چکش یک الگوی شمعدان معکوس صعودی است که نشان دهنده رد قیمت های پایین تر است.

الگوهای شمعدان معکوس نزولی - ستاره تیراندازی

الگوهای شمعدان معکوس Bearish نشان می دهد که فروشندگان لحظه ای کنترل می کنند.

در حال حاضر ، الگوهای شمعدانی معکوس مختلف مانند ستاره تیراندازی ، مشروبات الکلی نزولی ، ستاره عصر و غیره وجود دارد.

اما برای این مقاله ، من ستاره تیراندازی را پوشش خواهم داد:

ستاره دنباله دار

یک ستاره تیراندازی یک الگوی معکوس نزولی (1- شمع) است که پس از یک قیمت پیشرفته شکل می گیرد.

در اینجا نحوه تشخیص آن آورده شده است:

  • کم و بدون سایه پایین
  • قیمت در پایین ¼ محدوده بسته می شود
  • سایه فوقانی حدود 2 یا 3 برابر طول بدن است

و این به معنای ستاره تیراندازی است ...

  1. با باز شدن بازار ، خریداران کنترل را به دست گرفتند و قیمت را بالاتر بردند
  2. در اوج خرید ، فشار عظیم فروش قدم برداشت و قیمت را پایین آورد
  3. فشار فروش آنقدر قوی است که زیر قیمت افتتاح بسته شده است

به طور خلاصه ، یک ستاره تیراندازی یک الگوی شمعدان معکوس نزولی است که نشان دهنده رد قیمت های بالاتر است.

حال اگر می خواهید در مورد الگوهای مختلف شمعدان اطلاعات بیشتری کسب کنید ، راهنمای هیولا را برای الگوهای شمعدان بررسی کنید.

معاملات نوسان: از کجا می توانید ضرر خود را تنظیم کنید تا زودرس متوقف نشوید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید انجام دهید این است که از دست دادن توقف محکم داشته باشید.

شما احتمالاً فکر می کنید ...

"اما یک ضرر محکم خطر من را کاهش می دهد و خطر پاداش من را بهبود می بخشد."

از آنجا که بیشتر از این ، قبل از اینکه بازار به نفع شما حرکت کند ، ابتدا متوقف می شوید.

این بدان معناست که تجزیه و تحلیل شما ممکن است صحیح باشد اما شما هنوز هم از دست دادن پول می پردازید زیرا از دست دادن توقف شما خیلی محکم است.

بنابراین ، راه حل چیست؟

اندازه از دست دادن توقف خود را افزایش دهید تا بتوانید در برابر "سر و صدای" بازارها مقاومت کنید و حرکت بازار را به نفع خود تماشا کنید.

ضرر توقف شما باید در مکانی باشد که در صورت رسیدن ، راه اندازی معاملات شما را باطل می کند.

این بدان معنی است که اگر شما یک الگوی سر و شانه را کوتاه کنید ، پس از دست دادن توقف شما باید در سطحی باشد که اگر بازار به آن برخورد کند ، کل الگوی "نابود شده" است.

یا اگر پشتیبانی طولانی دارید ، پس از دست دادن توقف شما باید زیر پشتیبانی باشد به گونه ای که اگر بازار به آن برخورد کند ، احتمال وجود دارد ، پشتیبانی شکسته می شود.

اکنون ، من پیشنهاد نمی کنم توقف های خود را دقیقاً زیر پشتیبانی یا مقاومت قرار دهید زیرا به راحتی متوقف می شوید.

درعوض ، آن را به "بافر" بدهید تا تجارت شما فضای بیشتری برای تنفس داشته باشد.

اگر می خواهید تصمیم بگیرید که چه مقدار "بافر" برای شما فراهم می کند ، می توانید از شاخص متوسط دامنه واقعی (ATR) استفاده کنید و از دست دادن توقف خود 1ATR را در زیر پشتیبانی قرار دهید.

منظور من این است:

Swing Trading, S, S

حال اگر می خواهید توضیح مفصلی درباره این مفهوم داشته باشید ، پس از این فیلم آموزشی در زیر مشاهده کنید ...

معاملات نوسان: از کجا می توان قبل از اینکه بازار معکوس 180 درجه ای را در برابر شما انجام دهد ، سود کسب کنید

ایده نوسان تجارت این است که با خروج از معاملات خود قبل از وارد شدن فشار مخالف ، "درد کمی" را تحمل کنید.

بنابراین دقیقاً به چه معنی است؟

اگر طولانی هستید ، می خواهید در مناطقی که فشار فروش می تواند وارد شود سود کسب کنید (مانند نوسان زیاد ، مقاومت و غیره).

یا اگر کوتاه باشید ، می خواهید در مناطقی که فشار خرید وارد می شود سود کسب کنید (مانند کم نوسان ، پشتیبانی و غیره).

Swing Trading, S, S

نکته حرفه ای: سود هدف خود را در سطح بالا/پایین مطلق قرار ندهید زیرا بازار ممکن است قبل از رسیدن به هدف شما ، معکوس 180 درجه انجام دهد.

درعوض ، قبل از سود هدف خود ، از معاملات خود چند پیپ خارج کنید.

یک استراتژی تجارت نوسان ساده که کار می کند

حال ، بیایید معماها را با هم قطعه قطعه کنیم و بنابراین می توانید یک استراتژی معاملاتی نوسان را که کار می کند ، تدوین کنید.

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است:

  1. شناسایی یک بازار دامنه (شرایط بازار)
  2. صبر کنید تا قیمت به پشتیبانی برسد (مساحت ارزش)
  3. اگر قیمت به پشتیبانی می رسد ، منتظر یک استراحت کاذب باشید (ماشه ورودی)
  4. ضرر خود را در زیر شمع پایین تنظیم کنید و قبل از مقاومت سود کسب کنید (از دست دادن و سود هدف)

Swing Trading, S, S

و اینجا دیگری است (اما در یک روند نزولی):

Swing Trading, S, S

این تنها راه برای تجارت بازارها نیست.

از آنجا که با استفاده از اصولی که من به اشتراک گذاشته ام ، می توانید از مناطق مختلف با ارزش مانند (خط روند ، کانال روند ، میانگین حرکت و غیره) نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، استراتژی های معاملاتی Swing را که کار می کنند بررسی کنید.

سوالات متداول

شماره 1: کدام میانگین متحرک را در نمودارها اعمال می کنید؟

در TradingView ، من 20 ، 50 و 200 MAS را در حالت آماده به کار دارم. اما اگر آنها منطقی باشند ، آنها را روشن می کنم. مثلا:

  • اگر قیمت در یک روند قوی باشد ، من 20 کارشناسی ارشد را نمایش می دهم
  • اگر قیمت در یک روند سالم باشد ، من 50 کارشناسی ارشد را نمایش می دهم
  • اگر قیمت به هیچ MA احترام نمی گذارد ، من هیچ MAS در نمودار خود نخواهم داشت

شماره 2: بهترین بازه زمانی برای استفاده برای معاملات نوسان کدام است؟

بهترین بازه زمانی وجود ندارد. بهترین بازه زمانی احتمالاً یکی از مواردی است که می توانید به آن متعهد شوید و به طور مداوم با آن تجارت کنید. برای من ، من دوست دارم معاملات نوسان را در هر جایی بین بازه زمانی 4 ساعته و روزانه انجام دهم.

شماره 3: کدام یک از این موارد برای استفاده در استراتژی های خروج ورود به تجارت بهترین استفاده است - مقاومت پشتیبانی ، میانگین حرکت یا روند؟

در اینجا بهترین چیز وجود ندارد. این به وضعیت بازار بستگی دارد:

  • اگر بازار در یک روند ضعیف یا در محدوده باشد ، مقاومت پشتیبانی مفید خواهد بود
  • اگر بازار در یک روند قوی قرار دارد ، ممکن است بخواهید از 20 کارشناسی ارشد استفاده کنید
  • اگر بازار در یک روند سالم قرار دارد ، می توانید از 50 کارشناسی ارشد استفاده کنید
  • اگر بازار به یک خط روند احترام می گذارد ، می توانید از آن خط روند استفاده کنید

بنابراین همه چیز به وضعیت بازار در حال حاضر بستگی دارد.

نتیجه

شما در راهنمای معاملاتی نوسان امروز آموخته اید - معاملات فروش در مورد گرفتن "یک حرکت" در بازار با خروج از معاملات خود قبل از ورود به فشار است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 19:58

weekly crypto price analysis

تجزیه و تحلیل قیمت رمزنگاری هفتگی این هفته ، ارزهای رمزپایه روند را پوشش می دهد. بیت کوین ، اتریوم ، Cardano ، Polkadot ، Ripple و Binance Coin Bnb. بازارهای cryptocurrency اصلاح شده به عنوان داده های مشاغل ایالات متحده منعکس کننده یک بازار کار سرسختانه قوی است و تأیید بیشتر به اعتقاد سرمایه گذاران مبنی بر ادامه فدرال رزرو با افزایش نرخ تهاجمی خود را ادامه می دهد. رهبران بازار بیت کوین و اتریوم در حال حاضر در یک مرحله ادغام تجارت می کنند و دومی موفق به بازپس گیری برخی از گمشده ها شده است. در همین حال ، بیت کوین به سطح 20،400 دلار صعود کرد ، اما در طول آخر هفته پس از فشار فروش کوتاه مدت ، یک عقب نشینی جزئی مشاهده شد. اتریوم همچنین به اوج هفتگی 1،380 دلار رسید اما به 1،327. 95 دلار بازگشت ، جایی که در حال حاضر تجارت می کند.

Crytocurrencies قیمت گرما ، منبع: COIN360

با نگاهی به قیمت Cryptocurrency ، بیشتر آلتکوها در خونریزی تجارت می کنند و بدترین مجریان روز ، حقوق ذخیره RSI و ECASH XEC هستند که به ترتیب 12. 17 ٪ و 6. 23 ٪ کاهش یافته اند. Ripple و Stellar برترهای برتر هفته در میان آلتکوها هستند که بیش از 6 ٪ به دست می آورند. پس از بسته شدن هفته ، عقب نشینی های شدید به سمت روند نزولی در سراسر بازار بازی می شود و در نتیجه بازگرداندن قابل توجهی میان مدت وجود دارد و پس از آن شاهد خواهیم بود که بازارها احتمالاً طی هفته های بعد پایین تر می شوند در صورت عدم موفقیت قیمت ها.

تجزیه و تحلیل قیمت رمزنگاری هفتگی: کاهش احساسات نزولی در کل بازار رمزنگاری

با نگاهی به کل بازار cryptocurrency ، برخی از دارایی های دیجیتالی در چند ساعت گذشته در حال تحرک مثبت هستند و چشم انداز مثبتی را برای هفته بعد نشان می دهند. به عنوان مثال ، برخی از نوسانات قیمت و تغییر قیمت با وجود آشفتگی فعلی مشاهده شده است. فروش رمزنگاری در تاریخ 3 اکتبر ، بیشتر ارزهای رمزنگاری شده بخش بزرگی از ارزش خود را از دست می دهند. از آن زمان بازار در تلاش است تا برخی از کشش ها را به دست آورد.

در سه ماهه آخر سال ، سرمایه گذاران همچنان به داده های تورم توجه می کنند. هرگونه نشانه ای از تورم می تواند باعث بهبودی شدید در دارایی های ریسک شود ، اما اگر تورم سرسختانه بالا بماند ، دور فروش می تواند دنبال شود.

BTC/USD

قیمت بیت کوین امروز 19،516. 38 دلار است که حجم معاملات 24 ساعته 24،781،059،317. 04 دلار است . bitcoin در 24 ساعت گذشته 1. 24 درصد کاهش یافته است. بیت کوین در تاریخ 04/010/2022 به 20400 دلار رسید و از آن زمان به 19،514. 9 دلار رسیده است. تظاهرات امدادرسانی بیت کوین در منطقه بین میانگین حرکت 50 روزه ساده (SMA) (20،019 دلار) و خط پایین آمدن با مقاومت شدیدی روبرو است. این نشان می دهد که خرس ها در راهپیمایی ها به فروش می رسند و سعی می کنند قیمت آن را به 18،626 دلار بکشند.

image 103

نمودار هفتگی BTC/USDT ، منبع: TradingView

آزمایش مجدد مکرر سطح پشتیبانی تمایل به تضعیف آن دارد. اگر خرس ها قیمت زیر پشتیبانی قوی را با قیمت 18،626 دلار غرق کنند ، جفت BTC/USDT ممکن است شاهد فروش وحشت باشد. این می تواند درها را برای بازپرداخت احتمالی پایین ژوئن با 17،622 دلار باز کند.

برای باطل کردن این دیدگاه نزولی ، گاوها باید قیمت بالاتر از خط پایین آمدن را تحت فشار قرار دهند و حفظ کنند. اگر این اتفاق بیفتد ، حرکت صعودی می تواند انتخاب کند ، و این زوج می توانند به 22،799 دلار تجمع کنند. خرس ها ممکن است در این سطح یک چالش شدید ایجاد کنند.

مهمتر از همه ، یک استراحت زیر یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به 18. 950 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD وجود داشت. این زوج حتی زیر سطح 18. 800 دلاری قرار گرفتند و پشتیبانی اصلی بعدی را با 18،600 دلار آزمایش کردند. در ابتدا ، یک خط اصلی روند نزولی با مقاومت نزدیک به 19،950 دلار در همان نمودار شکل می گیرد. اگر تصحیح صعودی وجود داشته باشد ، قیمت می تواند برای صعود از سطح 20،000 دلار و میانگین حرکت 100 ساعته ساده تلاش کند. مقاومت اصلی برای یک حرکت صعودی پایدار در نزدیکی منطقه 19. 900 دلار است.

ETH/$

حرکت قیمت Ethereum در هفته گذشته ، قبل از اینکه بازار شاهد حرکت صعودی شدید بود که قیمت ها را به سمت 1،328. 73 دلار سوق داده بود ، در 24 ساعت گذشته ، در آنجا در 24 ساعت گذشته متوقف شده است. در 24 ساعت گذشته ، در 24 ساعت گذشته قرار گرفته است. نبرد گاو نر. خرس ها نسبت به فشار دادن قیمت ها فراتر از سطح فعلی ، دلسرد هستند.

image 102

نمودار هفتگی ETH/USD ، منبع: TradingView

پس از اوج گرفتن 1. 380 دلار در روز پنجشنبه ، بازار شروع به عقب نشینی کرد و اصلاح مناسبی را به پشتیبانی 1،321. 75 دلار تنظیم کرد. با این حال ، پس از تلاش دیگر برای حرکت بالاتر ، حرکت قیمت رمزنگاری حدود 1350 دلار تغییر کرد و در ساعات بعدی به سرعت از دست داد.

ETH/USD از 4 اکتبر در نزدیکی EMA 20 روزه (1،364 دلار) معامله می کند. این نشان می دهد که خریداران انتظار دارند که بهبودی بیشتر گسترش یابد.

اگر خریداران قیمت بالاتر از EMA 20 روزه و مقاومت افقی را به 1410 دلار برسانند ، جفت ETH/USDT می تواند به خط مقاومت کانال نزولی تجمع کند. این سطح ممکن است فروش شدید خرس ها را به خود جلب کند.

اگر قیمت از خط مقاومت به شدت پایین بیاید ، نشان می دهد که این زوج ممکن است برای چند روز دیگر اقامت خود را در داخل کانال افزایش دهد.

حرکت صعودی ممکن است پس از آنکه گاوها قیمت بالای کانال را پیش ببرند ، انتخاب شود. از طرف دیگر ، اگر خرس ها قیمت زیر پشتیبانی 1،220 دلار را غرق کنند ، فروش می تواند تشدید شود.

شاخص های فنی نشان می دهد که ETH در حال حاضر در حالت تعادل قرار دارد زیرا MACD در آستانه عبور از خط سیگنال قرمز از بالا ، یک متقاطع صعودی قرار دارد. RSI در حال حاضر در 50 سال است که نشان می دهد بازار نه بیش از حد است و نه بیش از حد.

XRP/USD

تجزیه و تحلیل قیمت رمزنگاری هفتگی ، نشان می دهد که ریپل در تلاش است تا اولین مانع سربار را نزدیک 0. 51 دلار پاک کند و میزان بالای 0. 56 دلار را که در 23 سپتامبر ساخته شده است ، مجدداً مجدداً بازگرداند. صعود

image 101

نمودار هفتگی XRP/USD ، منبع: TradingView

حرکت صعودی شدید پس از افتتاح XRP نمودار هفتگی با یک شمعدان قرمز بزرگ وجود دارد. علاوه بر این ، این سکه اکنون بالاتر از SMA های 20 روزه و 50 روزه است که یک نشانه صعودی برای رمزنگاری است.

میانگین های متحرک Upsloping و RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت در برابر صعود است. اگر خریداران قیمت بالاتر از 0. 56 دلار را تحت فشار قرار دهند ، جفت XRP/USDT می تواند حرکت بیشتر و تجمع را به 0. 66 دلار انتخاب کند.

در مقابل ، اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت سربار با 0. 56 دلار کاهش یابد ، خرس ها سعی می کنند این جفت را به EMA 20 روزه بکشند. یک بازگشت شدید از این سطح می تواند این مزیت را به نفع خریداران حفظ کند ، اما یک شکست زیر این پشتیبانی می تواند این جفت را به 0. 41 دلار برساند.

در حال حاضر ، گاوها از منطقه پشتیبانی 0. 50 دلاری در حال دفاع هستند و به احتمال زیاد آنها تلاش دیگری برای فشار قیمت ها بالاتر از منطقه مقاومت 0. 55 دلار انجام می دهند. اگر آنها موفق شوند ، می تواند فشار جدی در خرید وجود داشته باشد ، و قیمت ها حتی ممکن است سطح 0. 5500 دلار را پس بگیرند. پشتیبانی اصلی در حال حاضر نزدیک به سطح 0. 450 دلار است که در زیر آن قیمت ریپل می تواند ضرر و زیان را نسبت به آخرین نوسان پایین 0. 4013 دلار افزایش دهد.

سول/دلار

تجزیه و تحلیل قیمت Solana در تجزیه و تحلیل رمزنگاری هفتگی نشان می دهد که Sol در 3 روز گذشته در یک گوه در حال سقوط بوده است. سولانا به شدت به 31. 2 سقوط کرد اما به سمت هفتگی 34. 50 دلار برگشت. افزایش شدید فشار فروش بالاتر از سطح اصلاح فیبوناچی 23. 6 ٪ حرکت صعودی از 31. 2 دلار پایین به 34. 50 دلار بالا بود. این قیمت منطقه مقاومت 34. 00 دلاری را شکست و با 35. 17 دلار به مقاومت عمده بعدی صعود کرد. کارگران در تلاشند تا در سولانا (SOL) کمترین حد بیشتری را تشکیل دهند. این قیمت در تاریخ 3 اکتبر 32. 91 دلار برگشت و در 4 اکتبر به SMA 50 روزه (34. 70 دلار) رسید.

image 100

نمودار هفتگی SOL/USD ، منبع: TradingView

EMA 20 روزه (33. 17 دلار) مسطح است و RSI در نزدیکی میانی قرار دارد و حاکی از تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت زیر میانگین های متحرک پایدار باشد ، جفت SOL/USDT می تواند به 31. 65 دلار کاهش یابد. اگر قیمت از پشتیبانی با قدرت برگردد ، نشان می دهد که عمل محدوده محدوده ممکن است برای چند روز دیگر ادامه یابد.

خریداران باید قیمت بالای مقاومت سربار را با 35. 50 دلار فشار دهند تا مسیر راهپیمایی احتمالی را به 39 دلار پاک کنند. از طرف دیگر ، اگر قیمت زیر 31. 65 دلار پایین بیاید ، این زوج می توانند پشتیبانی مهم را با 30 دلار دوباره امتحان کنند.

ADA/USD

تجزیه و تحلیل قیمت Cardano بر اساس تجزیه و تحلیل قیمت رمزنگاری هفتگی ، نشان می دهد که ADA از 0. 4365 دلار کاهش یافته است. دارایی دیجیتال در 3 روز گذشته در روند نزولی مداوم بوده است زیرا نزولی در کل بازار رمزنگاری کاهش می یابد. ADA در 30 سپتامبر زیر خط صعودی شکست، و خرس ها با موفقیت از سطح مجدد از 4-6 اکتبر از سطح استفاده کردند. این نشان می دهد که خرس ها خط صعود را به مقاومت می اندازند.

image 99

نمودار هفتگی ADA/USD ، منبع: TradingView

خرس ها تلاش خواهند کرد تا پشتیبانی مهم را با 0. 40 دلار به چالش بکشد. اگر این پشتیبانی از بین برود ، فروش می تواند حرکت کند ، و جفت ADA/USDT می تواند مرحله بعدی روند نزولی را آغاز کند. سپس این زوج می توانند به 0. 35 دلار کاهش یابد.

اگر گاوها بخواهند از پای دیگر خودداری کنند ، باید به سرعت قیمت بالای میانگین های متحرک را فشار دهند. اگر این اتفاق بیفتد ، این زوج می توانند به خط پایین آمدن صعود کنند. خریداران برای پیشنهاد تغییر روند بالقوه باید از این مانع پیشی بگیرند.

شاخص های فنی سیگنال می دهند که ADA ممکن است روند صعودی خود را ادامه دهد زیرا تمام خطوط متوسط در حال حرکت در قلمرو صعودی هستند. نشانگر MACD همچنین سیگنال های صعودی را نشان می دهد در حالی که خط RSI در 55. 0 ساکن است ، که نشان می دهد هنوز هم در مدت نزدیک جایی برای دستاوردها وجود دارد. یک استراحت بالاتر از 0. 5000 دلار می تواند منجر به تجمع به سطح 0. 5200 دلار شود ، در حالی که یک شکست زیر 0. 4600 دلار ممکن است منجر به کاهش به سطح 0. 4400 دلار شود.

نتیجه گیری تجزیه و تحلیل قیمت رمزنگاری هفتگی

به طور کلی تجزیه و تحلیل قیمت رمزنگاری هفتگی ما نشان می دهد که ما در هفته قبل از تنظیم صعود در هفته ، شاهد ادغام خواهیم بود. از آنجا که چندین اوج و پایین تر در سراسر Altcoins اصلی ایجاد شده است ، عملکرد قیمت رمزنگاری هنوز نزولی است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 65 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 19:34

Secure Code Warrior Courses helps devs write secure code

این شرکت ادعا می کند که یکی از ویژگی های جدید پلت فرم رمزگذاری امن Warrior Secure Code به سازمان ها کمک می کند تا مهارت های رمزگذاری امن را ارتقا دهند ، رعایت نظارتی را برآورده کنند و یک وضعیت امنیتی قوی تر ایجاد کنند.

ویژگی های جدید دوره های پلت فرم Secure Code Warrior ، سازمانها را قادر می سازد تا مهمترین زبانها و انواع مسائل امنیتی را هدف قرار دهند و در نتیجه امنیت کد های کد آنها را بهبود بخشند.

هر یک از ماژول های یادگیری دوره ها به توسعه دهندگان کمک می کند تا آسیب پذیری های امنیتی را در بیش از 20 زبان برنامه نویسی مختلف از جمله C#، Java EE ، Python ، JavaScript ، Kotlin و Swift پیدا کنند ، شناسایی و رفع کنند. این شرکت گفت: زبان های اضافی مانند Docker و Kubeetes در نسخه های بعدی در دسترس خواهند بود.

هنگام ایجاد یک دوره جدید ، مدیران منطقه مشکل خاص (به عنوان مثال ، تزریق SQL) ، زبانها و چارچوب های خاص مورد استفاده سازمان و ماژول ها و فعالیت ها را انتخاب می کنند (ارائه شده توسط Secure Code Warrior ، مانند "مکان یابی و رفع مشکل متوسطآسیب پذیری تزریق SQL ') گنجانده شده است.

به افراد می توان دوره های خاصی را در داخل سکو اختصاص داد و برخی از دوره ها می توانند برای همه کارمندان موظف باشند تا حداقل سطح تخصص را تضمین کنند. تاریخ های تکمیل و محدودیت های زمانی می تواند برای اطمینان از پیشرفت تعیین شود و یادگیری با ارائه یک تابلوی رهبری دوره موفقیت آمیز و تکمیل چالش بازی می شود.

این پلتفرم همچنین به توسعه دهندگان ارشد این امکان را می دهد تا با انجام موفقیت آمیز چالش ها بدون عبور از مواد آموزشی ، صلاحیت خود را در حوزه های خاص به سرعت ثابت کنند.

Secure Code Warrior Courses Playing a Challenge

این پلتفرم یک API گزارشگری را برای ادغام با سیستم های مدیریت یادگیری و ابزارهای هوش تجاری ارائه می دهد.

بنیانگذار Code Warrior و CTO Matias Madou به ITWire گفت که این شرکت متوجه شده است که آموزش مبتنی بر فیلم راهی برای رفتن نیست و یادگیری نیاز به زبان و چارچوب خاص برای تأمین نیازهای مختلف توسعه دهندگان است.

وی پیشنهاد کرد که توانایی ارائه آموزش های بسیار مرتبط با فرهنگ داخلی سود خواهد برد. رویکرد Secure Code Warrior به این معنی است که توسعه دهندگان یاد می گیرند که چگونه مشکلات را تشخیص دهند و سپس چگونه آنها را برطرف کنند ، و بنابراین چگونه می توانند کار بهتری انجام دهند.

پیتر بریتلیف ، مدیر ارشد بازاریابی محصول ارشد Warrior ، خاطرنشان کرد: این پلتفرم (از جمله دوره ها) به توسعه دهندگان کمک می کند تا آنچه را که بیشترین موارد را برای سازمان های خود دارند ، متمرکز کنند ، آموزش هدایت شده را فراهم می کند تا افراد مجبور نباشند از کجا شروع کنند و باز نمی شوند. یک دوره جدید تا زمانی که آنها گذشته را تمام نکرده اند.

مادو گفت ، این امر به عهده مدیریت این است كه امنیت مهم باشد و وقت خود را برای توسعه دهندگان برای بهبود مهارت های خود اختصاص دهد. آنها با نقشه برداری بر روی دوره ها ، آنها "چیزی بسیار عملی به توسعه دهندگان می دهند."

وی افزود: "ما دوست داریم با شرکت هایی که می خواهند این کار را به طور واقعی انجام دهند" کار کنیم ، نه فقط به دلایل "انطباق".

این بدان معنا نیست که انطباق مهم نیست و دوره ها می توانند به سازمانها کمک کنند تا با استانداردهایی مانند PCI-DSS و NIST پیروی و حفظ کنند.

مادو گفت ، پلت فرم Secure Code Warrior به گونه ای طراحی شده است تا بتواند نیازهای مشتریان سازمانی را برآورده کند. از طرف دیگر ، محتوا برای سازمان های کوچک مناسب است ، به خصوص که یک دوره می تواند چندین زبان را در خود جای دهد. با این حال ، وقتی کمتر افراد آموزش دیده باشند ، تأثیر کمتری خواهد داشت.

Code Warrior ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Pieter Danhieux گفت: "من قاطعانه معتقدم که کد با کیفیت باید کد امن باشد. آسیب پذیری های مکرر نرم افزار همچنان مستمری از صنعت نرم افزار است زیرا سازمان ها برای مدیریت حجم کامل آنها تلاش می کنند. یادگیری توسعه دهنده خود را بر روی آنچه مهم است ، متمرکز کنید ، و باعث کاهش کار و اصلاح کد می شود. "

"همه ما در گذشته نوعی یادگیری خسته کننده را تجربه کرده ایم و در حالی که مهم است ، آموزش انطباق به ندرت باعث می شود افراد از شادی پرش کنند.-PowerPoint ، و به مشاغل کمک می کند تا ضمن کاهش آسیب پذیری های مکرر ، وضعیت امنیتی مثبت را تقویت کنند. "

"مشتریانی که تاکنون دوره هایی را تجربه کرده اند ، بازخورد بسیار مثبتی را در مورد انعطاف پذیری ارائه شده و توانایی آن در شکل دادن به محتوا که یک رویکرد سازمان یافته تر ، ساختار یافته تر و هدفمند تری برای یادگیری چگونگی رمزگذاری ایمن فراهم می کند ، به اشتراک گذاشتند. الزامات ارزیابی شرکت پس از تکمیل ماژول های اختصاص یافته در دوره ها. "

دوره ها بلافاصله به عنوان یک ویژگی استاندارد Warrior Code Secure در دسترس است.

لطفاً به جامعه ما در اینجا بپیوندید و به VIP تبدیل شوید.

مشترک شدن در خبرنامه بروزرسانی Itwire در اینجا به ما در Itwiretv Community YouTube ما در اینجا به آخرین اخبار اینجا بپیوندید

ابر هیبریدی را فعال کنید و از زمان تأخیر شبکه استفاده کنید

Hybrid Cloud قول می دهد بهترین ها را در هر دو جهان جمع کند و مشاغل را قادر به ترکیب مقیاس پذیری و مقرون به صرفه بودن ابر با عملکرد و کنترل کنید که می توانید از زیرساخت های پیش فرض خود بدست آورید.

کاهش تأخیر WAN یکی از بزرگترین مسائل مربوط به عملکرد ابر ترکیبی است. استفاده از فشرده سازی و فداکاری داده ها می تواند تأخیر شبکه شما را کاهش دهد.

شرکت تحقیقاتی ، بازارها و بازارها پیش بینی کرده اند که اندازه بازار ابر ترکیبی از 38. 27 میلیارد دلار در سال 2017 به 97. 64 میلیارد دلار تا سال 2023 رشد خواهد کرد.

امکانات جابجایی بسیاری از مزایای داشتن سرورهای خود را در ابر و در عین حال کنترل فیزیکی سیستم های شما را فراهم می کند.

مجاورت ابر ارائه شده توسط امکانات Colocation می تواند شما را قادر سازد تا از اتصالات پهنای باند پایین تاخیر کم خود به ابر و همچنین ایجاد اتصال محکم به شبکه شرکت های داخلی خود استفاده کنید.

این مقاله سفید را بارگیری کنید تا دریابید که در مورد فعال کردن ابر ترکیبی در سازمان خود چه چیزی باید بدانید.

وبینار خود را در itwire تبلیغ کنید

همه چیز در مورد وبینارها است.

بودجه بازاریابی اکنون روی وبینارهای همراه با تولید سرب متمرکز شده است.

اگر می خواهید یک وبینار را تبلیغ کنید ، حداقل یک کمپین 3 تا 4 هفته را قبل از رویداد خود توصیه می کنیم.

کمپین Itwire شامل تبلیغات گسترده در سایت خبری ما itwire. com و تبلیغات برجسته خبرنامه https://itwire. com/itwire-update. html و اخبار تبلیغاتی و سرمقاله است. به علاوه مصاحبه ویدیویی از بلندگو کلیدی در تلویزیون Itwire https://www. youtube. com/c/itwiretv/videos که در پست های تبلیغاتی در صفحه اصلی Itwire استفاده خواهد شد.

اکنون ما از Lockdown خارج می شویم که Itwire برای کمک به وبینارها و کمپین ها و کمک های شما از طریق پرداخت قسمت و شرایط گسترده ، یک بسته تقویت کننده تجارت وبینار و سایر برنامه های حمایتی متمرکز خواهد شد. ما همچنین می توانیم تبلیغات و محتوای نوشتاری شما را به علاوه مصاحبه ویدیویی شما ایجاد کنیم.

ما مشتاقانه منتظر بحث در مورد اهداف مبارزات انتخاباتی شما با شما هستیم. لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 66 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 19:20

small real body at the top of the candlestick with a long lower shadow and no upper shadow

شمعدان یک الگوی معکوس روند نزولی است که در حین صعود رخ می دهد و می تواند بالای آن صعود را نشان دهد. سایه پایین پایین شمع نشان می دهد که خرس ها قادر به پایین آمدن قیمت ها در طول روز بودند که نشان می دهد آسیب پذیری در نزولی وجود دارد. با این حال ، گاوها توانستند قیمت ها را تقریباً نزدیک به جایی که جلسه معاملاتی آغاز شده بود ، به دست آوردند. این مهم است که منتظر تأیید باشید که این روند در واقع به Bearish تغییر کرده است. این تأیید زمانی اتفاق می افتد که نزدیک جلسه معاملات بعدی زیر بدن واقعی مرد آویزان باشد (نیسون ، 1994 ، ص 60). اگر نزدیک جلسه معاملات بعدی بالاتر از مرد آویزان باشد ، الگوی شمعدان مرد آویزان باطل است.

شمعدان مرد آویزان بعدی تعریف شده است:

  • معمولاً مرد حلق آویز هیچ سایه فوقانی یا سایه فوقانی بسیار کوچکی ندارد.
  • بدن واقعی باید در صدر محدوده معاملات شمعدان باشد. بدن واقعی می تواند صعودی یا نزولی باشد ، اما با داشتن مرد آویزان ترجیح می دهد نزولی باشد.
  • سایه پایین مرد آویز باید حداقل دو برابر ارتفاع بدن واقعی باشد.

پیش فرض برای الگوی شمعدان مرد آویز در یک برنامه معمولی نمودار رایانه در زیر نشان داده شده است (Thinkorswim ، 2011):

  • بدنه واقعی مرد حلق آویز 30 ٪ از میانگین ارتفاع واقعی بدن در طی 20 جلسه معاملاتی گذشته است.
  • سایه پایین باید حداقل 2 برابر ارتفاع بدن واقعی باشد.
  • روند 3 جلسه معاملاتی گذشته به سمت بالا است.

نیسون (1991) بیان می کند: "هرچه سایه پایین تر طولانی تر باشد ، سایه فوقانی کوتاه تر و بدن واقعی کوچکتر باشد ، مرد آویزان نزولی معنادارتر است. بشراگر بدن واقعی انسان آویز سیاه باشد ، کمی نزولی تر است. "دلیل اینکه اگر بدن واقعی انسان آویزان نزولی باشد ، این است که گاوها نتوانستند قیمت ها را به سطح باز برگردانند ، گاوها در واقع برای روز زمین را از دست دادند. این نشان می دهد که روند صعودی قبلی ممکن است از دست دادن قدرت باشد و تغییر روند ممکن است در چند روز معاملاتی آینده رخ دهد.

روانشناسی الگوی شمعدان مرد آویزان

دلیل اینکه الگوی شمعدان مرد آویزان نیاز به تأیید روز دوم دارد از طریق روانشناسی بازار توضیح داده می شود. معمولاً فعال ترین قسمت های یک روز تجارت ، افتتاح و بسته شدن آن است. از آنجا که طبق تعریف ، افتتاح و بسته شدن مرد آویز در انتهای بالای شمع رخ می دهد ، هر معامله گر که در افتتاحیه و بسته شدن خریداری شده است ، اگر روز بعد جلسه معاملاتی کمتر شود ، پول خود را از دست می دهند. بسته به اینکه شمع نزولی چقدر شدید به نزولی است ، معامله گران خریداری شده در روز بازرگانی مرد آویزان ممکن است تسلیم شوند ، به خصوص اگر یک صعود شکسته شده باشد ، و با ضرر و زیان بفروشد و یک فروش بیشتر را بدست آورد. و تأیید اینکه مرد حلق آویز واقعاً برتر است. در مقابل ، اگر روز بعد از باز شدن شمعدان مرد آویزان ، معامله گران که در باز و نزدیک مرد آویز خریداری شده اند در موقعیت های برنده هستند و هیچ دلیلی برای فروش نمی بینند زیرا این فقط ادامه صعود قبل از شکست است. الگوی انسان حلق آویز.

مرد حلق آویز تا روز دوم پایین تأیید شد

a candlestick chart with a hanging man follwed by a bearish candlestick that confirms the hanging man

نمودار بالاتر از میانگین ETF صنعتی داو جونز (DIA) یک کانال قیمت رو به بالا را نشان می دهد که با یک شمعدان مرد آویزان در صدر قرار دارد. توجه کنید که چگونه شمعدان مرد آویزان بالاتر از کانال قیمت بالا باز شد و بالاتر از کانال قیمت بسته شد. بنابراین به نظر می رسد مانند یک شکست به تازگی رخ داده است. متأسفانه برای گاوها ، روز بعد به پایین رفت. به عنوان یادآوری در مورد روانشناسی الگوی مرد آویزان ، معامله گران که باز و نزدیک را خریداری کرده اند ، اکنون در موقعیت باخت قرار دارند و به دلیل یک شکست کاذب سقوط کرده اند. در تجارت ، این معامله گران "آویزان مانده اند" و احتمالاً ضررهای خود را کاهش می دهند ، بنابراین فشار فروش بیشتری را به ETF اضافه می کنند. در این مثال ، مرد حلق آویز آغاز یک روند نزولی چند ماهه بود.

مرد حلق آویز که روز دوم بالاتر است

candlestick chart where a hanging man appears but the next day the uptrend continues, hanging man is invalidated

نمودار بالاتر از Gold ETF (GLD) هنگام ظاهر شدن یک مرد حلق آویز ، قیمت را به طور پیوسته بالاتر می کند. با این حال ، روز بعد بازتر از نزدیک مرد آویزان بود و شمع صعودی روز بعد بالاتر از بالای مرد آویزان بسته شد. این بدیهی است که مطابق با قاعده مشترک نیاز به شمع روز دوم برای باز کردن زیر بدن واقعی شمعدان مرد آویزان نیست و بنابراین سیگنال معکوس مرد آویزان را خالی می کند.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 63 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 18:57

سیگار کشیدن گونز یک تیم برچسب به یاد ماندنی در WWE بود و چیزهای زیادی وجود دارد که طرفداران باید در مورد آنها بدانند.

هواداران کشتی گیری بیلی گان را برای تیم برچسب افسانه ای WWE Attitude Era Team خود می شناسند که Age New Age با جاده Dogg یا سوء استفاده های مدرن او در تمام کشتی های نخبه با پسران خود The Gunn Club و تحسین برانگیز است. اما قبل از همه اینها ، او یک تیم برچسب موفق متفاوت داشت: سیگار کشیدن گونز ، با برادر کایفاب بارت گان.

سیگار کشیدن گونز به عنوان یک دوتایی در حال خاموش شدن بود ، زیرا دوران نسل جدید به دوران نگرش می پرداختند ، بنابراین ممکن است هواداران خیلی از تیم و دستاوردهای آن آگاه نباشند. بیایید نگاهی به تمام وقت گونز با هم ، از ریشه های آنها گرفته تا تجزیه آنها و فراتر از آن بیندازیم.

10/10 هنگام آموزش ملاقات کرد

بارت و بیلی گان در واقع در اوایل مشاغل خود با تعجب روبرو شدند. بیلی گان در سال 1989 و بارت گان در سال 1991 آغاز شده بود ، اما در یک لحظه در اوایل دهه 90 آنها در یک مدرسه آموزشی که توسط "عاشق قاره" ادی منسفیلد اداره می شد ، ملاقات کردند ، که بزرگترین ادعای بدنام آن آشکار کردن برخی از اسرار کشتی گیری به جان بوداستوسل در 20/20.

حضور در مدرسه کم بود و به گفته بیلی گان ، او و شریک تیم آینده وی با تماشای هر کشتی که در تلویزیون بود و سپس سعی در بازآفرینی آن در رینگ داشت ، تکنیک های دیگری را آموزش دادند.

9/10 به عنوان سواران طولانی در IWF همکاری کرد

ادی مانسفیلد همچنین در اوایل دهه 90 پوند به نام فدراسیون بین المللی کشتی ، به ویژه برای اولین نمایش کشتی در استودیوهای جهانی ، جایی که WCW ، Impact و بعداً AEW تولید می شود ، ارتقاء خود را داشت. سیگار کشیدن آینده گونز برای IWF نیز کشتی گرفت و به عنوان کیپ وینچستر (بیلی) و برت کلت (BART) تحت عنوان تیم برچسب ، سواران بلند را نامگذاری کرد.

موضوع کابوی مطمئناً همانطور که دستاوردهای قهرمانی آنها خواهد بود ، به WWE ادامه می یابد ، زیرا سواران طولانی در طول زمان خود با ارتقاء ، مسابقات قهرمانی تیم IWF Tag را برگزار می کردند.

8/10 در سال 1993 به WWE امضا شد

سواران طولانی فرصت بزرگ خود را برای تحت تأثیر قرار دادن مسئولان WWE-و طرفداران-در یک چالش کشتی در اوایل آوریل 1993 قرار دادند. در مسابقه آزمایشی خود ، که غیرمجاز بود اما بعداً در DVD WWE منتشر نشده منتشر شد: 1986-1995 ، کیپ وینچستر وبرت کلت بری هوروویتز و رنو ریگینز را به دست گرفت.

با پیروزی در مقابل آنچه که احتمالاً بزرگترین جمعیتی بود که سواران طولانی در مقابل آن کشتی گرفته بودند ، این دوتایی نیز موفق شد یک قرارداد WWE را از آن به دست آورد ، زیرا آنها در محل استخدام شدند.

7/10 در سال 1995 عناوین تیم برچسب را به دست آورد

سیگار کشیدن گونز یک ماه پس از تلاش خود اولین بار در تلویزیون تلویزیونی خود را انجام داد و بقیه را در سال های 1993 و 1994 صرف کارگران چمباتمه و به دست آورد و مخالفان قابل توجه تر را در مسابقات پرداخت در هر دیدگاه به دست آورد.

در اواخر ژانویه 1995 ، گونز اولین شوت تلویزیونی خود را در مسابقات تیم جهانی WWE Tag Team دریافت کرد و باب هالی و بچه 1-2-3 را در دوشنبه شب را شکست داد. این عنوان برچسب افتتاحیه 69 روز طول می کشد و به WrestleMania 11 به دست اوون هارت و یوکوزونا پایان می یابد.

6/10 به عنوان مدیر آفتابی به دست آورد

بارت و بیلی گون عنوان قهرمانی را از هارت و یوکوزونا به دست آوردند ، اما پس از سلطنت 143 روزه ، این دوتایی مجبور شد کمربندها را خالی کند ، بنابراین بیلی گان می توانست جراحی گردن مورد نیاز را دریافت کند. پس از بهبودی بیلی ، گونز به رینگ بازگشت و برای سومین بار قهرمان شد که آنها در ماه مه 1996 گودوین ها را شکست دادند.

اما در برنده شدن در کمربندها ، آنها نیز بر روی سرمربی گودوینز ، سانی پیروز شدند ، که تصمیم گرفت مشتری های قدیمی خود را برای مدیریت قهرمانان تیم جدید برچسب بزند.

5/10 آفتابی باعث هرج و مرج در سیگار کشیدن گونز شد

در حالی که به دست آوردن یک مدیر به نظر می رسد نشانه موفقیت است ، اثبات این است که سیگار کشیدن گونز با سانی است. به نظر می رسید که بین بیلی گان و سانی شکوفا می شود ، بسیار به شکوه بارت گان.

وقتی The Gunns قهرمانی تیم Tag Team را به تیم Bulldog بریتانیا و اوون هارت از دست داد ، مسائل در خانه شما به سر می برند. در پس از مسابقه ، سانی به دلیل از دست دادن کمربند روی گنز بیرون رفت.

4/10 اختلاف شکست

درگیری کامل بین بیلی گان و بارت گان ، با شروع بیلی در وسط مسابقه تیم برچسب در یک قسمت اواخر اکتبر 1996 از سوپراستارها و سپس داشتن یک درگیری در Ringside در Raw زیر قرار گرفت.

اولین برخورد عمده آنها در اواسط ماه نوامبر در سری Survivor Series 1996 خواهد بود و در تیم های مخالف رقابت می کند. یک ماه بعد ، این دو در یک مسابقه کوتاه یک به یک در RAW به رقابت می پردازند و در پایان با بیلی گان مصدومیت گردن را پشت سر می گذارد که او را برای چند ماه بیرون آورد.

3/10 یک مسابقه نهایی یک نفره داشت

بیلی گان و بارت گان هرگز واقعاً نتوانستند مسابقه بزرگ خود را با هم کسب کنند ، اما آنها یک مسابقه نهایی تک در WWE داشتند. در بهار سال 1997 ، بیلی گان از آسیب دیدگی فوق الذکر خود به تلویزیون WWE بازگشت و سرانجام مرد هونکی تونک را به عنوان یک مدیر بدست آورد و به عنوان "صخره ای" بازپرداخت شد.

پس از گذشت چند ماه ، Rockabilly و Bart Gunn در یک مسابقه تک در اوایل ژوئن 1997 RAW با هم دیدار کردند و Rockabilly برنده آخرین مسابقه تلویزیونی بارت گون برای این شرکت برای نزدیک به نه ماه شد.

2/10 پس از شکستن به تیم های برچسب جدید منتقل شد

در پاییز سال 1997 ، Rockabilly با همکاری دیگری با یک کشتی گیر مجرد بی جهت و موسیقی ، جسی جیمز ، به "بد" بیلی گان و جاده Dogg ، The New Age Outlaws تبدیل شد. در بهار سال 1998 ، بارت گان به عنوان Bodacious BART ، نیمی از Express Midnight Revived به عنوان بخشی از زاویه تهاجم NWA به WWE بازگشت.

در حالی که داستانی تهاجم در نهایت فراموش نشدنی بود ، دو شریک سابق در پایان به مصاف King of the Ring ‘98 رسیدند زیرا اکسپرس نتوانست مسابقات قهرمانی تیم WWE WWE Outlaws را به دست آورد.

1/10 بیلی سعی کرد بارت را از نزاع و جدال برای همه مسابقات دور نگه دارد

بعداً در سال 1998 ، بارت گان با شرکت در نزاع برای همه ، یک تورنمنت بد تصور که دارای Midcard WWE و زیر رقابت در مسابقات حقوقی قانونی بود ، در تاریخ WWE به بدنام می رسید.

به گفته خود بیلی گان ، او کاملاً آگاه بود که شریک تیم سابق وی در یک مبارزه با کمال تعجب بسیار شگفت آور بود و به پشت صحنه مدیریت هشدار داد که بارت احتمالاً در این مسابقات پیروز خواهد شد. پیش بینی بیلی به حقیقت پیوست ، زیرا بارت گان چندین ضربه غافلگیرکننده را به ثمر رساند ، از جمله یکی از "دکترمرگ "استیو ویلیامز ، که WWE انتظار داشت برای همه برنده شود.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 431 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 18:38

در چند ماه گذشته تغییر بزرگی در بازارها رخ داده است. تورم رکورد بالا ، جنگ روسیه و اوکراین ، افزایش قیمت نفت و گاز-مقابله با آن چیزهای زیادی وجود دارد.

بسیاری از معامله گران در حال از دست دادن هستند زیرا سعی می کنند تجارت را مجبور کنند. آنها نمی فهمند که چرا استراتژی های آنها دیگر کار نمی کنند.

در مواقعی مانند این ، تطبیق برای بقای شما در بازار سهام بسیار مهم است. من می خواهم به شما کمک کنم درک کنید که چرا - و همچنین نحوه تنظیم.

مایک "هودی" هادسون نمونه ای عالی از نحوه سازگاری و شکوفایی در یک بازار در حال تغییر است. این معامله گر خود اعلام شده "بی تاب" اخیراً مجبور شد برخی از ترفندهای تجاری را بسازد ، که او در مورد عمیق در یک وبینار زنده صحبت می کرد.

چیزهای زیادی برای باز کردن از وبینار وی در مورد سازگاری با تغییر الگوهای برک آوت وجود دارد ، بنابراین اجازه دهید وارد شویم.

در اینجا آمده است که چگونه هودی توانسته است در یک بازار در حال تغییر سودآور بماند ...

توجه: آیا می خواهید الهام بخش تر از بازار باشد؟این معامله گر توانست تجارت خانوادگی خود را نجات دهد - و خانه خود را بپردازد! در اینجا چگونه است

فهرست مطالب

ضرب و شتم بازار گرم

Breakout یکی از استراتژی های طولانی مورد علاقه Huddie است. او در ابتدا این سبک تجارت را از یکی از بزرگترین بازرگانان در تمام دوران - تیم گریتانی - آموخت.(نسخه خود را از DVD معروف "Trading Tickers" در اینجا دریافت کنید.) با گذشت سالها ، او نسخه خود را از این استراتژی اقتباس کرده است.

در سالهای 2020 و 2021 ، او همیشه این استراتژی را معامله کرد. این به او کمک کرد تا علامت سود میلیون دلاری را تصویب کند. این قسمت از Twist Podcast را که شامل هودی در هفته او بود ، از دست ندهید ...

در اینجا نحوه معامله او این الگوی آورده شده است:

  • هودی به دنبال شکستن روزانه در سطح کلیدی در سهام با حجم بالا و مقاومت در برابر سربار بود.
  • او در یک دونده قدرتمند موقعیتی را به دست می آورد و سهام آن را نزدیک می کرد.
  • او یک شبه نگه داشته است. روز بعد این امر بسیار زیاد خواهد شد و او می تواند به سنبله صبح بفروشد.

شرکت پشتیبانی.. روز بعد آن تا 50 دلار بود!

اما هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد ...

یک بازار در حال تغییر

در شش ماه گذشته ، الگوی و استراتژی هادی نیز به خوبی بازی نکرده است.

در بازار فعلی ، شکاف های گسترده ای در طول شب وجود ندارد. حرکات بزرگ برای توسعه بیشتر طول می کشد. بازارها کاملاً ریز و درشت هستند ، بنابراین اقدامات جانبی و ادغام بیشتری وجود دارد.

مطمئناً ... شما هنوز هم می توانید سطح برک آوت را خریداری کرده و با ریسک گسترده ای نگه دارید. اما این برای هر معامله گر کار نمی کند. هودی یکی از آنهاست ...

او می داند که نگه داشتن طولانی تر از یک شبه متناسب با شخصیت او نیست. او برای شروع با معاملات طولانی راحت نیست. و او یک معامله گر بیمار نیست. نگه داشتن در میان شیب های بزرگ او را احساساتی می کند.

برای او ، دو انتخاب وجود داشت: یا از معاملات معامله متوقف شوید یا سازگار شوید و رویکرد و انتظارات خود را تغییر دهید ...

چه سازگار به نظر می رسد

در اینجا نحوه تغییر اوضاع برای هودی آورده شده است.

در تاریخ 3 فوریه 2022 ، گروه نوآوری Kaival Brands Group ، Inc. (NASDAQ: KAVL) یک روز بزرگ روزانه در سطح 1. 10 دلار داشت.

این به طور معمول جایی است که هودی شکست را خریداری کرده و آن را یک شبه نگه می دارد. اما او این بار نبود. و این یک چیز خوب است که او نکرد ...

به جای اینکه روز بعد را ببندد ، کاول به پایین رفت.

بعد از چند روز تماشای کاول ، هودی متوجه الگوی آشکار در نمودار شد ...

نمودار Kavl: 3 ماهه ، شمع روزانه-حسن نیت ارائه دهنده StockStotrade. com

این یک شمع سبز بزرگ به دنبال یک روز ادغام ، سپس یک روز بزرگ سبز بزرگ ...

بعد از چند روز دیدن این موضوع ، هودی چیز جدیدی را امتحان کرد.

او در پایان روز ادغام خریداری کرد و یک شبه برگزار کرد و انتظار داشت که صبح یک شکاف بالا برود.

معاملات او کار کرد. اما آنها منجر به دستاوردهای عظیمی مانند او در گذشته بودند.

این یک مثال عالی از نحوه عملکرد گذشته نشانگر بازده آینده نیست.

تطبیق در یک بازار کثیف: 3 نکته

فرقی نمی کند که شما چه نوع معامله گر هستید یا چقدر تجربه بازار سهام دارید - تلاش برای تنظیمات جدید ناراحت کننده است. بهترین راه برای راحت شدن؟تلاش خود را ادامه دهید. در اینجا سه نکته برای کمک به شما در سازگاری آورده شده است.

1. به دنبال الگوهای

سرب هودی را دنبال کنید و به دنبال الگوهای مکرر باشید. نمودارها را مطالعه کنید تا چشمان شما خونریزی شود. احساس:

  • اقدام قیمت
  • احساسات
  • روند

تاریخ تکرار نمی شود ، اما اغلب قافیه می شود. مطالعه گذشته می تواند به شما در آماده سازی فرصت های آینده کمک کند.

2. تجارت کاغذ

معاملات کاغذ یکی از بهترین راهها برای تنظیم استراتژی شما بدون قرار دادن پول نقد سخت درآمد خود در خط است. از StockStotrade برای تجارت مجموعه های جدید در زمان واقعی استفاده کنید. محاکمه 14 روزه خود را از اینجا شروع کنید.

3. با سایر معامله گران ارتباط برقرار کنید

یکی از بهترین راهها برای یادگیری آنچه در حال حاضر در بازار کار می کند ، مشاهده آنچه سایر معامله گران انجام می دهند. چه چیزی باعث می شود آنها تجارت کنند؟آنها در نمودار یا عملکرد قیمت چه چیزی را مشاهده می کنند؟

StockStotrade دارای یک تن منابع برای کمک به شما در ارتباط با سایر معامله گران است. در حال حاضر می توانید به STT ، ابزار چت و موارد دیگر برای یک قیمت پایین دسترسی پیدا کنید ... این فرصت را برای یادگیری از دیگران و بهبود تجارت خود در حال حاضر بدست آورید.

بازارها تغییر خواهند کرد. میتوانی؟

تغییر در بازار سهام اجتناب ناپذیر است. حتی اگر همین الگوی 99 بار پشت سر هم کار کرده باشد ، هیچ تضمینی وجود ندارد که 100 مین بار کار کند.

اگر می خواهید در این بازی برای مسافت طولانی بمانید ، به عنوان یک معامله گر ، باید مایل باشید سازگار شوید.

حتی اگر این ناراحت کننده بود ، هودی حاضر به سازگاری و امتحان کردن چیز جدیدی بود. این به او کمک کرد تا راهی جدید برای تجارت در بازار فعلی خردسال پیدا کند.

او ممکن است به دنبال این الگوی باشد ... یا ممکن است تمرکز خود را کاملاً تغییر دهد. این چگونه سازگار است - شما باید آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند.

برای ادامه یادگیری آماده هستید؟این فرصت شگفت انگیز را از دست ندهید ...

آره! من می خواهم StockStotrade را فقط با 7 دلار امتحان کنم!

چگونه می توانید برای زنده ماندن در بورس سهام ، یادگیری و تطبیق را ادامه دهید؟نظر خود را بگذارید و به من اطلاع دهید که چه فکر می کنید!

یک پلتفرم. یک سیستمهر ابزاری

آیا علاقه مند به امتحان کردن پلت فرم تجاری شماره 1 هستید؟شروع به کار بدون ریسک کنید.

سهام من که در ماه نوامبر تماشا می کنم ، خارج از کشور نیستند ... بازار از اواسط اکتبر در حالت بهبودی بوده است.

الگوهای فقط یک متغیر هستند که باید قبل از ورود به تجارت در نظر بگیرند. قبل از پرش به تجارت فقط بر اساس.

در بازار فعلی ، یافتن سهام عالی برای تجارت و اجرای برنامه شما دشوارتر است ... سهام.

پیام بگذاریدلغو پاسخ

** نتایج معمولی یا تضمینی نیست. عملکرد گذشته نشانگر بازده آینده نیست و سرمایه گذاری مالی به طرز خطرناکی خطرناک است. کلیه مطالب با توجه به صلاحیت ها و محدودیت های مندرج در دوره های خدمات و استفاده ارائه می شود.

این فقط برای اهداف اطلاعاتی است زیرا StockStotrade به عنوان یک کارگزار اوراق بهادار یک مشاور سرمایه گذاری ثبت نشده است. هیچ اطلاعاتی در اینجا به عنوان کارگزاری اوراق بهادار ، سرمایه گذاری ، مالیات ، حسابداری یا مشاوره حقوقی در نظر گرفته نشده است ، به عنوان پیشنهاد یا درخواست پیشنهاد فروش یا خرید ، یا به عنوان تأیید ، توصیه یا حمایت مالی از هر شرکت ، امنیت یا صندوق.

StockStotrade نمی تواند و نمی تواند کفایت ، صحت و سقم هرگونه اطلاعات ، مناسب بودن یا سودآوری هر سرمایه گذاری خاص یا ارزش بالقوه هر سرمایه گذاری یا منبع اطلاعاتی را ارزیابی ، تأیید یا تضمین کند. خواننده مسئولیت پیش بینی و تصمیمات سرمایه گذاری خود را بر عهده دارد ، باید قبل از انجام هرگونه سرمایه گذاری ، به دنبال مشاوره یک متخصص اوراق بهادار واجد شرایط باشد و قبل از سرمایه گذاری ، هرگونه و همه خطرات را بررسی و درک کند.

قبل از انجام هرگونه سرمایه گذاری ، باید به مشاوره یک متخصص اوراق بهادار واجد شرایط بپردازید و قبل از سرمایه گذاری ، هرگونه خطرات و همه خطرات را بررسی و درک کنید.

StockStotrade به هیچ وجه ضمانت پرداخت بدهی ، وضعیت مالی یا مشاوره سرمایه گذاری از اوراق بهادار ذکر شده در ارتباطات یا وب سایت ها را ندارد. علاوه بر این ، StockStotrade هیچ گونه مسئولیتی را برای هرگونه ضرر مستقیم یا متعاقب آن ناشی از هرگونه استفاده از این اطلاعات نمی پذیرد. در صورت تفسیر به عنوان مشاوره ای که برای تأمین نیازهای سرمایه گذاری هر سرمایه گذار خاص طراحی شده است ، این اطلاعات در نظر گرفته نشده است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 76 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 18:22

بیشتر حامیان برنامه های مزایای تعریف شده شرکت ها به خوبی از چگونگی تغییر نرخ بهره می توانند بر وضعیت بودجه برنامه و ترازنامه شرکت ها تأثیر بگذارند و توجه زیادی به محافظت از این خطر داشته باشند. با این حال ، این تمرکز بر ریسک نرخ بهره اغلب ریسک گسترش اعتبار را تحت الشعاع قرار می دهد ، که در سالهای اخیر بیشتر شده است. این امر به ویژه صادق است زیرا نرخ بهره بسیار پایین مانده است ، گسترش ها بی ثبات بوده است ، و عطش عملکرد فقط افزایش یافته است. با این وجود ، بسیاری از حامیان مالی برنامه این تعیین کننده مهم وضعیت صندوق بازنشستگی و اثربخشی استراتژی در ریسک را به طور کامل در نظر نمی گیرند. در این یادداشت تحقیق ، ما ماهیت ریسک اعتباری را برای حقوق بازنشستگی شرکت ها ، 1 چالش های محافظت از آن به طور مؤثر و تعامل بین حمایت از گسترش اعتبار و نمونه کارها رشد بررسی می کنیم.

اعتبار گسترش می یابد

به عنوان یک یادآوری ، طبق استانداردهای حسابداری ایالات متحده ، بدهی های بازنشستگی شرکت با استفاده از بازده در اوراق بهادار شرکت با کیفیت بالا ، به ویژه اوراق قرضه دارای AA ، با اصطلاح ساختار بدهی ها تخفیف می یابد. از آنجا که بازده اوراق بهادار شرکتی ترکیبی از بازده خزانه داری و اعتبار شرکت ها یا اعتبار ، گسترش ، 2 حامی برنامه در معرض خطر نرخ بهره (به عنوان مثال ، مؤلفه خزانه داری نرخ تخفیف) و ریسک گسترش اعتبار (یعنی تفاوت بین تفاوت بینبازده اوراق بهادار شرکت و عملکرد خزانه داری با واسطه).

کاهش ریسک نرخ بهره به طور معمول شامل ترکیبی از طولانی شدن مدت زمان سبد درآمد ثابت و افزایش تخصیص درآمد ثابت است به طوری که ریسک نرخ بهره دارایی با ریسک بیشتر با ریسک نرخ بهره مطابقت دارد. کاهش ریسک گسترش اعتبار پیچیده تر است ، اما حامیان مالی برنامه اغلب از ظرافت های درگیر غافل می شوند. در عوض ، آنها ممکن است با انتخاب یکی از سه گزینه ، یک مسیر ساده تر را دنبال کنند: مدت طولانی متنوع ، 100 ٪ خزانه داری یا 100 ٪ اعتبار اعتباری. در حالی که هر یک از این گزینه های ساده ممکن است اولین قدم معقول باشد ، آنها باید با اقدامات اضافی که یک رویکرد تصفیه شده تر برای محافظت از ریسک اعتباری را تشکیل می دهد ، تکمیل شود. این امر به ویژه از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا ریسک گسترش اعتبار بیشتر می شود: گسترش طولانی AA (همانطور که توسط بخش AA از شاخص اعتبار بلند مدت ایالات متحده آمریکا محصور شده است) به بخش حتی بیشتری از عملکرد طولانی مدت AA تبدیل شده است ، از 12 ٪ به 15٪ قبل از بحران مالی جهانی 2008-09 در سالهای اخیر بین 30 تا 40 درصد (شکل 1).

شکل 1. تجزیه عملکرد Barclays Long Credit AA AA به بازده خزانه داری قابل مقایسه و گسترش اعتبار 31 دسامبر 2006-30 ژوئن 2016 • مشاهدات 36 ماهه

Figure 1. Decomposition of the Yield of the Barclays US Long Credit Aa Index into the Comparable Treasury Yield and Credit Spread. December 31, 2006 – June 30, 2016 • Rolling 36-Month Observations

منبع: بارکلیز. یادداشت ها: داده ها روزانه است.

در این مدت ، گسترش AA کاملاً بی ثبات بوده است. از 31 دسامبر 2006 ، آنها در 28 ٪ از کل دوره های 12 ماهه و در 17 ٪ از کل دوره های شش ماهه با بیش از 50 امتیاز پایه (BPS) حرکت کرده اند (شکل 2). برای مدت زمان مسئولیت برنامه معمولی هشت تا 16 سال ، تغییر 50 جفت باز در گسترش به یک مسئولیت تغییر ارزش فعلی تقریباً 4 ٪ تا 8 ٪ ترجمه می شود. برای یک برنامه 500 میلیون دلاری ، این می تواند ترازنامه شرکت ها را با ده ها میلیون دلار تأثیر بگذارد و می تواند تا 10 میلیون دلار هزینه بازنشستگی را تحت تأثیر قرار دهد.

شکل 2

Figure 2. Frequency of Spread Changes in the Barclays US Long Credit Aa Index Over Select Time Intervals. December 31, 2006 – June 30, 2016

بنابراین ، تغییرات گسترش اعتبار نشان دهنده یک خطر بازنشستگی مادی است و پس از ریسک نرخ بهره ، کاهش این خطر باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

پرچین کاملی وجود ندارد

از لحاظ تئوریکی ، "پرچین کامل" در برابر ریسک گسترش اعتبار ، سبد اوراق قرضه شرکتهای دارای درجه AA است که با مدت زمان و ساختار مدت بدهی های بازنشستگی مطابقت دارد. با این حال ، در واقعیت ، جهان AA آنقدر محدود و متمرکز است که سرمایه گذاری در یک نمونه کارها دارای رتبه 100 ٪ AA هم غیر عملی و هم خطرناک است.

هر دو فضای اعتباری طولانی AAA و AA بسیار اندک هستند (شکل 3). آنها با هم ، حداکثر ، یک چهارم از کل جهان اعتبار طولانی را تشکیل می دهند. برعکس ، فضاهای اعتباری طولانی A و BAA هر یک یک سوم تا نیمی از کل جهان اعتبار طولانی را تشکیل می دهند و شامل بسیاری از نام های تراشه آبی قابل تشخیص هستند. با توجه به چالش سرمایه گذاری ، جهان سرمایه گذاری AA حتی کوچکتر از آن است که شاخص ها نشان می دهند ، زیرا این شاخص ها شامل بسیاری از صادرکنندگان غیر شرکتی کوچک و بالقوه غیرقانونی هستند. این موارد شامل شهرداری هایی است که مونیس های مشمول مالیات را صادر می کنند ، حاکمیت هایی که بدهی با ارزش دلار را صادر می کنند ، و دانشکده ها و دانشگاه هایی که فقط گاهی اوقات بدهی صادر می کنند ، از جمله دیگران.

شکل 3. ترکیب شاخص اعتبار طولانی ایالات متحده و شاخص اوراق قرضه شرکت های طولانی ایالات متحده از طریق کیفیت از تاریخ 30 ژوئن 2016

Figure 3. Composition of Barclays US Long Credit Index and US Long Corporate Bond Index by Quality. As of June 30, 2016

در واقع، از 30 ژوئن 2016، کمتر از 25 شرکت اوراق قرضه با رتبه Aa را با بیش از ده سال تا سررسید منتشر می کنند. با توجه به این واقعیت و ترکیب متمرکز جهان طولانی Aa (شکل 4)، سرمایه گذاری صرفاً در این جهان منجر به پرتفوی های بسیار متمرکز با ریسک بیش از حد خاص ناشر می شود. گسترش جهان به نام‌های غیرشرکتی به کاهش بخشی از این خطر تمرکز کمک می‌کند (مخصوصاً زیرا بسیاری از شهرداری‌ها دارای رتبه Aa هستند)، اما این امر همچنین باعث افزایش ریسک نقدینگی و در مورد دولت‌ها، ریسک کشور می‌شود.

شکل 4. ترکیب شاخص اوراق قرضه Aa شرکتی بلند بارکلیز در 30 ژوئن 2016

Figure 4. Composition of the Barclays Long Corporate Aa Bond Index. As of June 30, 2016

منبع: بارکلیزتوجه: شاخص اوراق قرضه را بر اساس رتبه اوراق قرضه انتخاب می کند و نه بر اساس رتبه صادرکننده. ناشران نشان داده شده در این نمودار ممکن است دارای رتبه Aa نباشند، اما اگر اوراق قرضه آنها دارای رتبه باشد، واجد شرایط درج هستند.

استراتژی‌های پوشش بدهی که به شدت در فضای Aa متمرکز شده‌اند نیز در معرض خطر کاهش رتبه هستند. به ویژه، زمانی که یک اوراق با رتبه Aa کاهش می‌یابد، می‌توان انتظار داشت که میانگین بازده ترکیبی Aa با حذف این اوراق از شاخص کاهش یابد، زیرا اوراق قرضه کاهش‌یافته احتمالاً ریسک بیشتری داشته و بنابراین بازدهی بالاتری قبل از کاهش رتبه داشته است. در نتیجه، کاهش رتبه به طور مثبت به بازده بدهی کمک می کند. از سوی دیگر، اگر اوراق قرضه همچنان در پرتفوی نگهداری شود یا پس از کاهش رتبه فروخته شود، کاهش رتبه به بازده پرتفوی کمک می کند. از آنجایی که فضای Aa بسیار نازک است، یک تنزل رتبه می تواند تأثیر مادی بر اثربخشی پرچین داشته باشد.

100٪ اعتبار جواب نمی دهد

حتی اگر بدهی های بازنشستگی با استفاده از بازده 100% Aa ارزش گذاری می شوند، حامیان طرح با سرمایه گذاری در کل جهان درجه سرمایه گذاری، متعادل کردن اعتبارات دارای رتبه A و Baa با خزانه ها برای تنوع بخشیدن به دارایی های آنها و مدیریت ریسک نسبت به بدهی ها، به خوبی خدمت می کنند. با این حال، برخی از سرمایه گذاران استراتژی های اعتباری 100% را برای بازدهی که ارائه می دهند و همبستگی نسبتاً بالای آنها با بازده Aa می پذیرند.

شکل 5 سه مشاهدات کلی را در مورد استراتژی های اعتباری 100% نشان می دهد:

  • سطح اسپردها با کاهش کیفیت افزایش می‌یابد، با فاصله کلی اعتبار طولانی بین اسپردهای مؤلفه‌های دارای رتبه A و Baa.
  • نوسانات اسپرد به طور کلی با کاهش کیفیت افزایش می یابد. و
  • به نظر می رسد اسپردهای اعتباری در بین سطل های کیفیت همبستگی بالایی دارند.

شکل 5. گسترش اعتبار شاخص اعتبار بلند بارکلیز ایالات متحده بر اساس کیفیت 31 دسامبر 2006 - 30 ژوئن 2016

Figure 5. Credit Spreads of the Barclays US Long Credit Index by Quality. December 31, 2006 – June 30, 2016

منبع: بارکلیز. یادداشت ها: داده ها روزانه است.

دو مشاهده اول مطمئناً معنا پیدا می کند: سرمایه گذاران باید برای دارایی های با کیفیت پایین بازده بالاتری داشته باشند و به نوبه خود ، دارایی های با کیفیت پایین و با بازده بالاتر معمولاً دارای نوسانات بالاتری هستند. از 31 دسامبر 2006 ، گسترش اعتبار طولانی مدت 36 ٪ بیشتر از گسترش اعتبار AA بوده است ، در حالی که نوسانات (100 روزه) را نشان می دهد که به طور متوسط 51 ٪ بیشتر بوده است. با وجود همبستگی های طولانی مدت ، همبستگی های کوتاه مدت بین گسترش اعتبار کلی و گسترش اعتبار AA در برخی از دوره های زمانی به پایین 0. 2-0. 5 در برخی دوره های زمانی کاهش یافته است (شکل 6). به نظر می رسد که این جابجایی ها در همبستگی ها توسط تفاوت های ترکیب صنعت در سطل های با کیفیت ، فرکانس کاهش و حرکت گسترده تر در جهان BAA در مقایسه با جهان AA هدایت می شوند.

شکل 6. همبستگی 100 روزه با بارکلیز اعتبار بلند مدت ایالات متحده AA در 31 دسامبر 2006-30 ژوئن 2016 گسترش می یابد

Figure 6. Rolling 100-Day Correlation to Barclays US Long Credit Aa Index Spreads. December 31, 2006 – June 30, 2016

این مشاهدات حاکی از آن است که ، به خودی خود ، یک نمونه کارها با مدت زمانی کاملاً از اعتبار تشکیل شده است (و بازتاب ترکیب کیفیت شاخص اعتبار طولانی Barclays ایالات متحده یا اعتبار دارای امتیاز A یا دارای امتیاز BAA) احتمالاً ردیابی نسبتاً بالایی داردخطای مربوط به بدهی ها ، که با بازده AA ارزش دارند. در حالی که چنین نمونه کارها احتمالاً بدهی های خود را از دست می دهد ، اما احتمالاً خطرناک تر نیز خواهد بود.

علاوه بر این ، تأثیر تغییرات گسترش می تواند فراتر از نمونه کارها با مسئولیت باشد. یک سبد اعتباری 100 ٪ احتمالاً با دارایی های رشد ارتباط دارد و خطای ردیابی کل نمونه کارها را به بدهی ها افزایش می دهد. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که اوراق بهادار با مسئولیت پذیری شامل یا باید شامل شود!-اوراق دولت ، به ویژه خزانه ها ، علاوه بر اعتبار.

یکی دیگر از دلایلی که شامل خزانه داری می شود ، امکان افزایش مدت زمان نمونه کارها و مدیریت قرار گرفتن در معرض منحنی عملکرد با نقدینگی بیشتر و کاهش هزینه های معامله نسبت به اعتبار است. تمدید مدت زمان نمونه کارها برای حقوق بازنشستگی با مدت زمان بسیار طولانی مانند بسیاری از برنامه های باز بسیار مهم است. درست همانطور که جهان AA بسیار محدود است ، جهان همه اوراق قرضه شرکت با مدت زمان بیش از 16 سال نیز وجود دارد. بنابراین ، یک نمونه کارها متنوع و متنوع با مسئولیت ، با مدت زمان بیش از 16 سال با ضرورت باید حاوی خزانه داری یا مشتقات باشد. مدیریت منحنی عملکرد کارآمد برای برنامه هایی با تخصیص با مسئولیت بسیار سفارشی ، مانند برنامه های تأمین شده در مسیر خاتمه یا خواب زمستانی بسیار مهم است. در این حالت ، تطبیق دقیق منحنی عملکرد برای به حداقل رساندن خطای ردیابی به بدهی ها ضروری است.

مدیریت فعال مهم است

خطر گسترش را چگونه اندازه گیری می کنید؟برای ریسک نرخ بهره ، یک معیار ساده و مؤثر از میزان هزینه های ثابت در هزینه های ثابت نرخ بهره ، نسبت بهره پرچین است (یا اغلب فقط نسبت پرچین ، اگرچه برای وضوح در این مقاله از نام کامل استفاده خواهیم کرد)بشراین به عنوان نسبت مدت زمان دلار دارایی به مدت زمان مسئولیت یا به همین ترتیب ، نسبت دارایی DV01 (ارزش دلار یک نقطه پایه) به مسئولیت DV01 تعریف شده است. 4 با توجه به ماهیت متنوع اعتبار ، همانطور که در بخش قبلی مورد بحث قرار گرفت ، یک اندازه گیری مشابه از اعتبار گسترش اعتبار ، نسبت پرچین اعتبار اعتبار به بتا تنظیم شده (یا نسبت پرچین به سادگی) است. این نسبت ترکیب کیفیت اعتبار نمونه کارها و ویژگی های مختلف ریسک بخش های مختلف با کیفیت را در نظر می گیرد ، علاوه بر وزن بازار و مدت زمان قرار گرفتن در معرض اعتبار کلی.

بتا گسترش اوراق قرضه اندازه گیری نوسانات گسترش آن نسبت به یک باند با بلوغ قابل مقایسه با AA است. 5 هرچه بتا گسترش بیشتر باشد ، خطر نسبت به پیوند دارای درجه AA به دلیل تغییر در گسترش AA بیشتر است. در سطح نمونه کارها ، هرچه بتا بالاتر باشد ، ریسک گسترش نمونه کارها نسبت به ریسک گسترش مسئولیت بیشتر است.

بتاهای Spread در طول زمان و در سطل های کیفیت متفاوت هستند، گاهی اوقات کاملاً پایدار و نسبتاً نزدیک به یکدیگر هستند و گاهی اوقات کمی متفاوت تر هستند (شکل 7). برخلاف نسبت مصون سازی بهره که نسبتاً ثابت است، نسبت پوشش پوششی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، حتی اگر تخصیص کلی دارایی، ساختار بدهی و ترکیب پرتفوی پوشش بدهی بدون تغییر باقی بماند.

شکل 7. Spread Beta نسبت به Barclays Long Credit Aa Index ایالات متحده 31 دسامبر 2009 – 30 ژوئن 2016 • مشاهدات 36 ماهه متحرک

Figure 7. Spread Beta Relative to Barclays US Long Credit Aa Index. December 31, 2009 – June 30, 2016 • Rolling 36-Month Observations

طرحی را در نظر بگیرید که 100٪ بودجه دارد و مدت زمان آن 14 سال است. از 30 ژوئن 2016، شاخص اعتباری/دولت بلند بارکلیز به خوبی با پرتفوی مطابقت داشت، با نسبت پوشش سود 100 درصد و نسبت پوشش پوششی 96 درصد (شکل 8). با این حال، تنها سه سال پیش، چنین استراتژی یک تطابق بسیار ضعیف تر بود، با نسبت پرچین اسپرد تنها 44%. استراتژی با بهترین تطابق سه سال پیش، بارکلیز لانگ کریت، امروز با هم مطابقت ندارد. این مثال ساده نشان می‌دهد که چگونه نسبت‌های پوشش گسترده می‌توانند در طول زمان متفاوت باشند. همانطور که انتظار می رود، تاثیر تغییرات بتا اسپرد برای یک طرح با بودجه خوب با تخصیص پوشش بدهی بالا بیشتر از یک طرح با بودجه ضعیف است.

شکل 8. طرح نمونه (تعدیل شده با بتا) نسبت های پوششی اعتباری با فرض استراتژی های منطبق با مدت زمان

Figure 8. Sample Plan (Beta-Adjusted) Credit Spread Hedge Ratios. Assuming Duration-Matched Strategies

منبع: Cambridge Associates LLC.

بنابراین، برای برنامه‌های دارای بودجه مناسب با استراتژی‌های پوشش‌دهی سفارشی‌شده، حفظ یک نسبت پرچین اسپرد ثابت نیازمند مدیریت فعال تخصیص پرتفوی، هم به اعتبار (در مقایسه با سایر بخش‌های بازار با درآمد ثابت) و هم در داخل اعتبار (بر اساس بخش، کیفیت و ناشر) است. این برای اطمینان از اینکه نسبت پرچین اسپرد در سطح مطلوب باقی می ماند بسیار مهم است. برای پرتفوی های پوششی مبتنی بر بازار، همین هدف با تعدیل پویا تخصیص درآمد ثابت اساسی، یا با انتقال فیزیکی دارایی ها بین مدیران اعتباری و خزانه داری یا با استفاده از مشتقات، محقق می شود. انجام این کار مستلزم تعهدات متمایز خزانه داری و اعتباری است، برخلاف دستور دولت/اعتبار.

پورتفولیوی رشد مسائل را پیچیده می کند

در حالی که اغلب فقط در زمینه محافظت از مسئولیت مشاهده می شود ، قرار گرفتن در معرض گسترش نیز باید با توجه به کل سبد بازنشستگی در نظر گرفته شود. همبستگی گسترش اعتبار طولانی به سهام (چه جهانی و چه در ایالات متحده) بسیار زیاد بوده است ، و اغلب برای دوره های طولانی بالاتر از 0. 7-0. 8 باقی مانده است ، همانطور که بر اساس سه سال نورد (36 ماه) اندازه گیری می شود. همبستگی با سرمایه گذاری های جایگزین مانند صندوق های تامینی و کالاها خیلی عقب نیست (شکل 9). سهام خصوصی ، به دلیل ماهیت سه ماهه داده های گزارش شده خود ، در این تصویر گنجانده نشده است. با این حال ، بر اساس سه ماهه پنج ساله نورد ، سهام خصوصی تصویری مشابه را نقاشی می کند.

شکل 9. همبستگی دارایی رشد ماهانه به تغییر ماهانه در بارکلی بازده اعتبار طولانی ایالات متحده 31 دسامبر 2009-30 ژوئن 2016 • مشاهدات 36 ماهه • شرایط دلار

Figure 9. Correlation of Monthly Growth Asset Retus to the Monthly Change in the Barclays US Long Credit Spread . December 31, 2009 – June 30, 2016 • Rolling 36-Month Observations • USD Terms

منابع: Barclays ، Cambridge Associates LLC ، Hedge Fund Research Inc. ، MSCI Inc. و Standard & Poor's. داده های MSCI ارائه شده "همانطور که هست" بدون هیچ گونه ضمانت صریح یا ضمنی.

توجه: MSCI ACWI نشانگر سری برگشتی خالص است.

این همبستگی های گسترش یافته در همبستگی کل بازده منعکس شده است-با همبستگی سه ساله شاخص MSCI All Country World World با شاخص اعتبار طولانی ایالات متحده به طور مداوم در حدود 0. 3 بالاتر از همبستگی با شاخص طولانی دولت/اعتبار Barclays (شکل 10). تفاوت های همبستگی مشابهی برای صندوق های تامینی و سهام خصوصی وجود دارد.

شکل 10. همبستگی کل بازده با شاخص MSCI ACWI 31 دسامبر 2009-30 ژوئن 2016 • مشاهدات 36 ماهه رول • شرایط USD

Figure 10. Total Retu Correlations to MSCI ACWI Index. December 31, 2009 – June 30, 2016 • Rolling 36-Month Observations • USD Terms

منابع: Barclays and MSCI Inc. داده های MSCI "همانطور که هست" بدون هیچ گونه ضمانت صریح یا ضمنی ارائه شده است. توجه: MSCI ACWI نشانگر سری برگشتی خالص است.

به عبارت دیگر ، در حالی که نمونه کارها رشد ممکن است همبستگی کم یا حتی منفی با ریسک نرخ بهره بدهی داشته باشد ، اما به طور ضمنی از برخی از ریسک گسترش اعتبار با مسئولیت محافظت می کند ، که در نسبت پرچین اسیر نشده است. این تعامل نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض اعتبار در نمونه کارها با مسئولیت پذیری باید در صورت بزرگتر بودن تخصیص دارایی های رشد و برعکس ، وقتی که تخصیص رشد کوچکتر باشد ، بالاتر باشد.

این اثر متقابل در خطای ردیابی به بدهی ها ضبط می شود (یعنی نوسانات اضافی نمونه کارها در کل بازده مسئولیت). با طراحی ، خطای ردیابی برای برنامه های کم هزینه یا باز با تخصیص بزرگ به دارایی های رشد ، عمدتاً توسط سبد رشد هدایت می شود. گنجاندن هرگونه قرار گرفتن در معرض اعتباری با هزینه خزانه داری در سبد خرید با مسئولیت به طور معمول باعث افزایش خطای ردیابی می شود. شکل 11 خطای ردیابی به بدهی های یک برنامه نمونه با بودجه ضعیف را نشان می دهد (شرح این طرح نمونه و جزئیات محاسبات ما در پیوست ارائه شده است) ، با فرض شش تخصیص مختلف به اعتبار و خزانه داری.

شکل 11. خطای ردیابی 36 ماهه با قرار گرفتن در معرض اعتباری متفاوت برای یک برنامه نمونه با بودجه ضعیف 31 دسامبر 2012-30 ژوئن 2016

Figure 11. Rolling 36-Month Tracking Error of Varying Credit Exposures for a Poorly-Funded Sample Plan. December 31, 2012 – June 30, 2016

منابع: Barclays ، Cambridge Associates LLC ، Citigroup Global Markets ، Research Fund Hedge ، Inc و MSCI. داده های MSCI ارائه شده "همانطور که هست" بدون هیچ گونه ضمانت صریح یا ضمنی. یادداشت ها: MSCI ACWI نشانگر سری بازگشت خالص است. تمام محاسبات مبتنی بر تعادل ماهانه و مشاهدات است.

نسبت به سهم در خطای ردیابی از نمونه کارها رشد ، با این حال ، سهم از اعتبار نسبتاً اندک است. در حالی که ممکن است با کاهش قرار گرفتن در معرض اعتبار به 0 ٪ (و افزایش قرار گرفتن در معرض خزانه داری به 100 ٪) ، خطای ردیابی را کاهش دهد ، چنین اقدامی شدید منجر به یک نمونه کارها با مسئولیت پذیری می شود که به طور قابل توجهی در زیر بازده بدهی ها و تخصیص دارایی است که این تخصیص دارایی است کهکمتر احتمال دارد که شکاف مسئولیت دارایی را ببندد.

از طرف دیگر ، برنامه های تأمین شده با یک سبد رشد کوچک و کم خطر می تواند به طور مساوی خطای ردیابی بین پرتفوی مسئولیت و رشد را متعادل کند. تخصیص بهینه خاص به اعتبار بستگی به ساختار بدهی ها ، تحمل ریسک حامی برنامه و شرایط فعلی بازار اعتباری دارد و ممکن است اغلب در محدوده 40 ٪ تا 70 ٪ تسویه شود. شکل 12 این نکته را برای یک طرح نمونه با بودجه نشان می دهد (برای جزئیات بیشتر به پیوست مراجعه کنید) ، دوباره با فرض شش تخصیص مختلف به اعتبار و خزانه داری. تخصیص بهینه با گذشت زمان متفاوت است ، مطابق با مشاهدات قبلی در مورد تغییرپذیری بتا گسترش و همبستگی با دارایی های رشد.

شکل 12. خطای ردیابی 36 ماهه با قرار گرفتن در معرض اعتباری متفاوت برای یک برنامه نمونه با بودجه 31 دسامبر 2012-30 ژوئن 2016

Figure 12. Rolling 36-Month Tracking Error of Varying Credit Exposures for a Well-Funded Sample Plan. December 31, 2012 – June 30, 2016

منابع: Barclays ، Cambridge Associates LLC ، Citigroup Global Markets ، Research Fund Hedge ، Inc و MSCI. داده های MSCI ارائه شده "همانطور که هست" بدون هیچ گونه ضمانت صریح یا ضمنی. یادداشت ها: MSCI ACWI نشانگر سری بازگشت خالص است. تمام محاسبات مبتنی بر تعادل ماهانه و مشاهدات است.

نتیجه

اگرچه اغلب در محیط فعلی نرخ بهره نادیده گرفته می شود ، ریسک گسترش اعتبار می تواند به طور قابل توجهی بر بدهی ها و دارایی های برنامه بازنشستگی و در نتیجه وضعیت بودجه ، مشارکت و هزینه بازنشستگی تأثیر بگذارد.

به طور موثر گسترش اعتبار اعتبار در نمونه کارها با مسئولیت پذیری ، مستلزم آن است که این نمونه کارها نه تنها در معرض خطر نرخ بهره یکسان مانند بدهی ها باشد ، بلکه همان قرار گرفتن در معرض گسترش است. از آنجا که بدهی ها به طور معمول با استفاده از بازده AA ارزش دارند و جهان اعتباری AA نسبتاً اندک است ، ساخت و ساز نمونه کارها باید سطح و تنوع گسترش در سطل های با کیفیت مختلف را در نظر بگیرد ، نه فقط از جهان اعتبار کلی تقلید می کند. در واقع ، بسته به شرایط اعتباری ، اوراق بهادار با مسئولیت پذیری اغلب باید علاوه بر اعتبار ، دارای مزایای متوسط-و در بعضی مواقع قابل توجه-باشد.

در متن کل نمونه کارها ، ریسک گسترش با ریسک رشد نمونه کارها بسیار مرتبط است ، به این معنی که نمونه کارها رشد "پرچین" بخشی از ریسک گسترش مسئولیت است. هنگامی که تخصیص نمونه کارها رشد زیاد است ، به طور کلی نمونه کارها با مسئولیت در معرض اعتبار باید در معرض اعتبار کمتری قرار بگیرند. از آنجا که تخصیص دارایی در معرض خطر قرار می گیرد و نمونه کارها رشد کوچکتر و خطرناک تر می شود ، تخصیص اعتبار در سبد خرید با مسئولیت می تواند افزایش یابد. این اثر متقابل را می توان در مسیر سرگردانی خطرناک یک طرح ایجاد کرد ، بنابراین خطای ردیابی مناسب را در هر مرحله حفظ می کند. با این حال ، هرگونه کاهش در معرض اعتبار باید نسبت به عملکرد بدهی و نرخ تخفیف در نظر گرفته شود.

ضمیمه: نگاهی عمیق تر به ردیابی خطای ردیابی

طرحی را با مشخصات مسئولیت در نظر بگیرید که به دنبال آن از شاخص مسئولیت بازنشستگی Citigroup - مدت زمان کوتاه است و مدت زمان 12. 8 سال (از 30 ژوئن 2016) است. فرض کنید این طرح با بودجه ضعیف (نسبت وضعیت تأمین شده 60 ٪) و دارای تخصیص دارایی 40 ٪ به سهام جهانی با بتا 0. 8 به MSCI ACWI است. 20 ٪ به صندوق های محافظت (نماینده صندوق های HFRI) ؛و 40 ٪ تا یک نمونه کارها با مسئولیت با مسئولیت همسان. نمونه کارها با مسئولیت پذیری را می توان به هر ترکیبی از اعتبار اختصاص داد (که توسط ترکیبی از شاخص های اعتباری طولانی و میانی بارکلی با هم مطابقت دارد) و خزانه ها (با استفاده از ترکیبی از مدت زمان طولانی و واسطه ای واسطه).

شکل 11 خطای ردیابی سه ساله نورد را به بدهی های این طرح نمونه نشان داد ، با فرض شش تخصیص مختلف به اعتبار و خزانه داری. با افزایش قرار گرفتن در معرض اعتبار ، خطای ردیابی به وضوح افزایش یافت. با این حال ، تجزیه خطای ردیابی برای تخصیص اعتبار 40 ٪ و 80 ٪ نشان می دهد که نمونه کارها رشد تا کنون بزرگترین درایور خطای ردیابی است ، که اعتبار یک کمک کننده کوچکتر است و با توجه به تخصیص رشد بزرگ ، این خزانه ها به عنوان یک عمل می کنندتنوع دهنده

برنامه نمونه با بودجه ضعیف: انتساب خطای ردیابی بیش از سه سال از 30 ژوئن 2016

Poorly-Funded Sample Plan: Tracking Error Attribution Over Three Years. As of June 30, 2016

برای این برنامه نمونه ای با بودجه ضعیف ، کاهش قرار گرفتن در معرض اعتبار از 80 ٪ به 40 ٪ در نمونه کارها با مسئولیت پذیری ، عملکرد را با 90 bps کاهش می دهد و آن را تا حدودی زیر بازده مسئولیت قرار می دهد. با این حال ، با توجه به تخصیص متوسط 40 ٪ متوسط به سبد با مسئولیت پذیری ، احتمالاً بازده مورد انتظار بالاتر از سبد رشد و کاهش خطای ردیابی ، تأثیر بر بازده کل نمونه کارها ممکن است توجیه شود.

حال فرض کنید این طرح دارای مشخصات و مدت زمان یکسان است اما به خوبی تأمین می شود (وضعیت بودجه 95 ٪) و تخصیص دارایی 10 ٪ سهام جهانی با بتا 0. 4 تا MSCI ACWI است. 5 ٪ صندوق های پرچین (نماینده صندوق های HFRI)و 85 ٪ مدت زمان با مسئولیت ثابت با مسئولیت ثابت. در این حالت ، همانطور که در شکل 12 نشان داده شده است ، تخصیص بهینه به اعتبار بین 40 تا 60 ٪ از تخصیص مسئولیت-مسئولیت است.

یک تمرین انتساب خطای ردیابی مشابه نشان می دهد که برای این خطای طرح نمونه ، خطای ردیابی بسیار مساوی بین دارایی های رشد و دارایی های مهار کننده با مسئولیت توزیع می شود اما خزانه ها هنوز نقش مهمی در نمونه کارها دارند. در این حالت ، حرکت از تخصیص 80 ٪ به اعتبار به 40 ٪ ، عملکرد سبد با مسئولیت را با همان 90 bps کاهش می دهد. با این حال ، از آنجا که نمونه کارها با مسئولیت 85 ٪ از کل دارایی ها را تشکیل می دهد ، کاهش بازده مورد انتظار بسیار بیشتر است ، به خصوص در مقایسه با بازده مسئولیت مورد انتظار. در مورد این برنامه نمونه با بودجه ، یک تخصیص کمی بالاتر به اعتبار ممکن است محتاط تر باشد.

برنامه نمونه با بودجه: انتساب خطای ردیابی بیش از سه سال از 30 ژوئن 2016

Well-Funded Sample Plan: Tracking Error Attribution Over Three Years. As of June 30, 2016

افشای شاخص

شاخص های اوراق بهادار مبتنی بر گسترده کنترل نشده و مشمول هزینه ها و هزینه هایی نیستند که به طور معمول با حساب های مدیریت شده یا صندوق های سرمایه گذاری همراه است. سرمایه گذاری ها را نمی توان مستقیماً در یک شاخص انجام داد. کارایی گذشته ضمانتی برای نتایج آینده نیست.

شاخص اعتبار متوسط بارکلیز ایالات متحده ، شاخص اعتبار طولانی ایالات متحده بارکلیز بازار سرمایه گذاری ، با نرخ ثابت ، با نرخ ثابت ، مالیات های مشمول مشمول مالیات و دولت را اندازه گیری می کند و شامل همه مسائل با حداقل یک اما کمتر از ده سال به بلوغ می شود. این فهرست از شاخص شرکت های ایالات متحده و یک مؤلفه غیر شرکتی تشکیل شده است که شامل آژانس های غیر آمریکایی ، حاکمیت ها ، ماوراء ملی و مقامات محلی است.

شاخص خزانه داری واسطه ای بارکلیز ایالات متحده شاخص خزانه داری واسطه ای ایالات متحده آمریکا ، بدهی اسمی ، با نرخ ثابت ، نرخ ثابت ، با نرخ ثابت ، با نرخ ثابت ، با نرخ سرمایه گذاری شده توسط خزانه داری ایالات متحده را اندازه گیری می کند و شامل کلیه مواردی است که حداقل یک اما کمتر از ده سال به بلوغ است.

شاخص اوراق قرضه شرکتی طولانی ایالات متحده بارکلیز شاخص اوراق قرضه شرکت های بلند مدت ایالات متحده ، بازار اوراق قرضه شرکت های سرمایه گذاری ، نرخ ثابت و مشمول مالیات از کلیه موضوعات با بیشتر یا مساوی از ده سال تا سررسید را اندازه گیری می کند. این شامل اوراق بهادار با درآمد دلار است که توسط صادرکنندگان صنعتی ، ابزار و مالی ایالات متحده و غیر آمریکایی صادر می شود. شاخص شرکت های ایالات متحده جزء شاخص های اعتبار ایالات متحده و ایالات متحده است.

شاخص اعتبار طولانی بارکلی ایالات متحده ، شاخص اعتبار طولانی ایالات متحده بارکلی را اندازه گیری می کند و بازارهای اوراق قرضه مربوط به شرکتهای مربوط به شرکت ها و دولت های مربوط به دولت را به دست می آورد و شامل همه موارد با بزرگتر یا مساوی از ده سال بلوغ می شود. این فهرست از شاخص شرکت های ایالات متحده و یک مؤلفه غیر شرکتی تشکیل شده است که شامل آژانس های غیر آمریکایی ، حاکمیت ها ، ماوراء ملی و مقامات محلی است.

شاخص اوراق قرضه طولانی دولت/اعتباری بارکلیز ، شاخص اوراق قرضه طولانی دولت/اعتباری بارکلیز یک معیار پرچمدار مبتنی بر گسترده است که مؤلفه غیرقانونی شاخص کل ایالات متحده را اندازه گیری می کند. این شامل درجه سرمایه گذاری ، خزانه داری با نرخ ثابت دلار آمریکا ، و همچنین اوراق بهادار مربوط به دولت و شرکت ها است که همه مسائل دارای بیش از یا مساوی از ده سال تا بلوغ هستند.

شاخص خزانه داری ایالات متحده بارکلیز ، شاخص خزانه داری Barclays ایالات متحده ، بدهی اسمی ، با نرخ ثابت ، نرخ ثابت ، با نرخ ثابت ، با نرخ ثابت ، با نرخ سرمایه گذاری شده توسط خزانه داری ایالات متحده را اندازه گیری می کند و شامل کلیه موضوعات با بیشتر یا مساوی از ده سال تا بلوغ می شود.

شاخص مسئولیت بازنشستگی CITI - مدت کوتاه شاخص مسئولیت بازنشستگی Citi (CPLI) نرخ تخفیف را نشان می دهد که می تواند برای ارزش بدهی ها برای اهداف گزارش GAAP استفاده شود. این شاخص همچنین یک معیار عملکرد سرمایه گذاری برای مدیریت مسئولیت دارایی ارائه می دهد. CPLI با مدت کوتاه با یک برنامه کاملاً بسته ، با میانگین عمر وزنی 16. 8 سال قابل مقایسه است.

صندوق HFRI صندوق های Composite Index صندوق HFRI صندوق های کامپوزیت یک شاخص با وزن برابر از بیش از 400 صندوق وجوه است که گزارش می دهد خالص تمام هزینه ها و به دلار آمریکا ، با حداقل 50 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت یا به طور جدی تجارت کرده است12 ماه.

شاخص جهانی MSCI All Country World شاخص MSCI ACWI یک شاخص وزنی با سرمایه گذاری در بازار تنظیم رایگان است که برای اندازه گیری عملکرد بازار سهام در بازارهای توسعه یافته و نوظهور طراحی شده است. این شامل 46 شاخص کشور است که شامل 23 شاخص کشور توسعه یافته و 23 بازار در حال ظهور است. شاخص های توسعه یافته بازارهای توسعه یافته شامل: استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، کانادا ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، ایرلند ، اسرائیل ، ایتالیا ، ژاپن ، هلند ، نیوزیلند ، نروژ ، پرتغال ، سنگاپور ، اسپانیا ، سوئد، سوئیس ، انگلستان و ایالات متحده. شاخص های کشور در حال ظهور شامل موارد زیر است: برزیل ، شیلی ، چین ، کلمبیا ، جمهوری چک ، مصر ، یونان ، مجارستان ، هند ، اندونزی ، کره ، مالزی ، مکزیک ، پرو ، فیلیپین ، لهستان ، قطر ، روسیه ، آفریقای جنوبی ، تایوان، تایلند ، ترکیه و امارات متحده عربی.

شاخص قیمت سهام S& P 500 کامپوزیت شاخص قیمت سهام S& P 500 کامپوزیت یک شاخص با وزن سرمایه از 500 سهام است که به عنوان نمونه ای از شرکتهای پیشرو در صنایع پیشرو در اقتصاد ایالات متحده قرار دارد. سهام موجود در این شاخص برای اندازه بازار ، نقدینگی و نمایندگی گروه صنعت انتخاب شده است.

الکس پکر ، دکترا ، CFA ، مدیر ارشد سرمایه گذاری ASA ، عمل بازنشستگی

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 59 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 18:12

"ETFS من" به شما امکان می دهد اطلاعات قیمت گذاری و NAV را در مورد ETF های منتخب در تمام دستگاه های خود مشاهده کنید.

برای حساب رایگان خود ثبت نام کنید و به لیست تماشای "ETF های من" خود دسترسی پیدا کنید."ETFS من" در پانل بالای وب سایت Horizons ETFS واقع شده است ، به شما امکان می دهد تا به راحتی قیمت گذاری و اطلاعات NAV را در مورد ETF های منتخب در تمام دستگاه های خود مشاهده کنید. تمام اطلاعات شخصی ایمن است و به اشتراک گذاشته نمی شود.

ETF های من

برای شروع لیست تماشای خود ، از ETF های مورد علاقه خود بازدید کرده و روی "Add to ETFS My My" کلیک کنید.

تیک زدننام صندوققیمت٪ تغییر دادنجلدناوب / واحدخارجسهام

فهرست روباتیک و اتوماسیون Horizons ETF

دسترسی به سرمایه گذاری در روباتیک پیشرفته در سراسر اقتصاد جهانی

Horizons Robotics and Automation Index ETF (RBOT) در معرض عملکرد شاخص موضوعی Robotics و هوش مصنوعی Indxx قرار می گیرد. این شاخص برای اندازه گیری عملکرد اوراق بهادار سهام شرکتهایی که در توسعه روباتیک و/یا هوش مصنوعی نقش دارند (A. I.) طراحی شده است.

ویژگی های کلیدی

• فرصت رشد: به دست آوردن در معرض آنچه که به طور بالقوه یکی از بخش های سریع در حال رشد اقتصاد جهانی است • تنوع: همپوشانی کمی در دارایی های دارای شاخص های عمده سهام گسترده و قرار گرفتن در معرض قابل توجه در سهام غیر شمال آمریکایی • طراحی شاخص نوآورانه: سهام انتخاب می شودبا استفاده از یک فرآیند تحقیق دقیق • ارزهای ارز: تمام قرار گرفتن در معرض دلار آمریکا ارز ، ارزشمند است و آن را به یک استراتژی کارآمد ارزشی برای سرمایه گذاران کانادایی تبدیل می کند.

قیمت ها 15 دقیقه به تأخیر افتاد.

آخرین تجارت: 30 دسامبر 2022 ، 05:00 بعد از ظهر

هدف سرمایه گذاری

RBOT به دنبال تکرار ، تا حد امکان ، عملکرد شاخص موضوعی Robotics و هوش مصنوعی Indxx ، خالص هزینه ها است. شاخص موضوعی Robotics و Indxx Global Robotics & Indxx به گونه ای طراحی شده است که در معرض عملکرد اوراق بهادار سهام شرکت هایی باشد که در توسعه روباتیک و/یا هوش مصنوعی نقش دارند. RBOT به دنبال محافظت از ارزش دلار آمریکا از نمونه کارها خود به دلار کانادا در همه زمان ها است.

قیمت ها 15 دقیقه به تأخیر افتاد.

آخرین تجارت: 30 دسامبر 2022 ، 05:00 بعد از ظهر

جزئیات بودجه

در 30 دسامبر 2022

ناوبری روزانه

نمودار NAV در بالا فقط ارزش دارایی خالص روزانه تاریخی در واحد (NAV) ETF را نشان می دهد و توزیع های مختلف ساخته شده توسط ETF را در صورت وجود مشخص می کند. توزیع ها به عنوان سرمایه گذاری مجدد رفتار نمی شوند و فروش ، بازپرداخت ، توزیع یا هزینه های اختیاری یا مالیات بر درآمد قابل پرداخت توسط هر دارنده امنیتی را در نظر نمی گیرد. ارزشهای NAV در هزینه های مدیریتی و سایر هزینه های صندوق در نظر دارند. نمودار نمودار عملکردی نیست و نشانگر مقادیر NAV آینده نیست که متفاوت خواهد بود.

رشد 10k

رشد نمودار 10K در بالا بر اساس ارزش دارایی خالص روزانه تاریخی در واحد (NAV) ETF است و ارزش یک سرمایه گذاری اولیه در ETF را از زمان آغاز آن ، بر اساس کل بازده نشان می دهد. توزیع ها ، در صورت وجود ، به عنوان سرمایه گذاری مجدد رفتار می شوند و فروش ، بازپرداخت ، توزیع یا هزینه های اختیاری یا مالیات بر درآمد قابل پرداخت توسط هر دارنده امنیتی را در نظر نمی گیرد. ارزشهای NAV در هزینه های مدیریتی و سایر هزینه های صندوق که توسط صندوق پرداخت می شود ، فکر می کنند. نمودار نمودار عملکردی نیست و نشانگر ارزش آینده نیست که متفاوت خواهد بود.

عملکرد سالانه (٪) *

1 دقیقه3 دقیقه6 دقیقهYTD1 سال3 سال5 سال10 سالآقا **
فهرست روباتیک و اتوماسیون Horizons ETF7. 421. 54-12. 27-42. 12-42. 91-1. 73-2. 86---3. 17
Indxx جهانی روباتیک و هوش مصنوعی فهرست موضوعی7. 211. 92-11. 22-40. 81-41. 250. 58-1. 29---2. 01

** عملکرد صندوق از زمان آغاز به کار در تاریخ 28 نوامبر 2017 ، مانند 30 نوامبر 2022

عملکرد سال تقویم (٪) *

فهرست روباتیک و اتوماسیون Horizons ETF

از آغاز آن در تاریخ 28 نوامبر 2017 ، تا 3 ژوئیه 2018 ، RBOT (که در آن زمان تحت عنوان "Robo" در لیست تیک ذکر شده بود) فهرست روباتیک جهانی و اتوماسیون Robo® ("شاخص Robo") را ردیابی کرد. مؤثر در 4 ژوئیه 2018 ، شاخص اساسی ETF تغییر یافت تا به شاخص موضوعی Robotics و هوش مصنوعی Indxx تبدیل شود ("شاخص IGRAIT"). اگر RBOT به ردیابی شاخص ROBO ادامه داد ، عملکرد آن احتمالاً از عملکرد فعلی آن ، چه مثبت یا منفی (احتمالاً به طور قابل توجهی) متفاوت بود ، مطابق با عملکرد شاخص Robo در مقابل شاخص IGRAIT.

توزیع

سالتاریخ سود سهامتاریخ ضبطتاریخ پرداختمبلغ پرداختیتوزیع مجدد غیر نقدیدوره توزیع
202212/29/202212/30/202201/12/20230. 1055سالانه
202112/30/202112/31/202101/13/20220. 01614سالانه
202012/30/202012/31/202001/13/20210. 05573
201912/30/201912/31/201901/13/20200. 1522سالانه
201812/28/201812/31/201801/11/20190. 0264سالانه

تخصیص بخش

فناوری اطلاعات40. 72 ٪
خدمات صنعتی40. 69 ٪
مراقبت های بهداشتی15. 88 ٪
کالاهای مصرفی1. 30 ٪
مالی0. 81 ٪
انرژی0. 59 ٪

قرار گرفتن در معرض جغرافیایی

ایالات متحده42. 99 ٪
ژاپن35. 89 ٪
سوئیس12. 63 ٪
نروژ3. 03 ٪
بریتانیا1. 58 ٪
کانادا1. 50 ٪
عظم1. 11 ٪
کره جنوبی0. 65 ٪
اسرائيل0. 61 ٪

10 هلدینگ برتر

در 30 دسامبر 2022

نام امنیتیوزن
جراحی بصری شرکت10. 97 ٪
ABB LTD - ADR9. 64 ٪
Keyence Corp9. 32 ٪
Corp Fanuc8. 11 ٪
Nvidia Corp7. 41 ٪
Omron Corp4. 62 ٪
CORP SMC4. 55 ٪
Dynatrace Inc4. 42 ٪
Corp Electric Yaskawa4. 28 ٪
Cognex Corp4. 08 ٪

منابع در معرض تغییر هستند. بارگیری کامل روز کاری قبلی: هلدینگ

تحصیلات

برگه محصول

نظارتی و قانونی

دفترچه

BBIG BBIG. U BKCC BLDR CASH CHPS CHPS. U CNCC DLR DLR. U ENCC ETHI چهار GLCC HAC HBGD HBGD. U HBUG HDOC HGGB HGY HMIN

برگه واقعیت ETF نظارتی

گزارشهای مالی

گزارش موقت 2022
خلاصه 2022 Q1
گزارش سالانه 2021
خلاصه 2021 Q3
گزارش موقت 2021
خلاصه 2021 Q1
گزارش سالانه 2020
خلاصه Q3 2020

قیمت ها 15 دقیقه به تأخیر افتاد.

آخرین تجارت: 30 دسامبر 2022 ، 05:00 بعد از ظهر

دسترسی به سرمایه گذاری در روباتیک پیشرفته در سراسر اقتصاد جهانی

Horizons Robotics and Automation Index ETF (RBOT) در معرض عملکرد شاخص موضوعی Robotics و هوش مصنوعی Indxx قرار می گیرد. این شاخص برای اندازه گیری عملکرد اوراق بهادار سهام شرکتهایی که در توسعه روباتیک و/یا هوش مصنوعی نقش دارند (A. I.) طراحی شده است.

ویژگی های کلیدی

• فرصت رشد: به دست آوردن در معرض آنچه که به طور بالقوه یکی از بخش های سریع در حال رشد اقتصاد جهانی است • تنوع: همپوشانی کمی در دارایی های دارای شاخص های عمده سهام گسترده و قرار گرفتن در معرض قابل توجه در سهام غیر شمال آمریکایی • طراحی شاخص نوآورانه: سهام انتخاب می شودبا استفاده از یک فرآیند تحقیق دقیق • ارزهای ارز: تمام قرار گرفتن در معرض دلار آمریکا ارز ، ارزشمند است و آن را به یک استراتژی کارآمد ارزشی برای سرمایه گذاران کانادایی تبدیل می کند.

هدف سرمایه گذاری

RBOT به دنبال تکرار ، تا حد امکان ، عملکرد شاخص موضوعی Robotics و هوش مصنوعی Indxx ، خالص هزینه ها است. شاخص موضوعی Robotics و Indxx Global Robotics & Indxx به گونه ای طراحی شده است که در معرض عملکرد اوراق بهادار سهام شرکت هایی باشد که در توسعه روباتیک و/یا هوش مصنوعی نقش دارند. RBOT به دنبال محافظت از ارزش دلار آمریکا از نمونه کارها خود به دلار کانادا در همه زمان ها است.

جزئیات بودجه

در 30 دسامبر 2022

ناوبری روزانه

نمودار NAV در بالا فقط ارزش دارایی خالص روزانه تاریخی در واحد (NAV) ETF را نشان می دهد و توزیع های مختلف ساخته شده توسط ETF را در صورت وجود مشخص می کند. توزیع ها به عنوان سرمایه گذاری مجدد رفتار نمی شوند و فروش ، بازپرداخت ، توزیع یا هزینه های اختیاری یا مالیات بر درآمد قابل پرداخت توسط هر دارنده امنیتی را در نظر نمی گیرد. ارزشهای NAV در هزینه های مدیریتی و سایر هزینه های صندوق در نظر دارند. نمودار نمودار عملکردی نیست و نشانگر مقادیر NAV آینده نیست که متفاوت خواهد بود.

رشد 10k

رشد نمودار 10K در بالا بر اساس ارزش دارایی خالص روزانه تاریخی در واحد (NAV) ETF است و ارزش یک سرمایه گذاری اولیه در ETF را از زمان آغاز آن ، بر اساس کل بازده نشان می دهد. توزیع ها ، در صورت وجود ، به عنوان سرمایه گذاری مجدد رفتار می شوند و فروش ، بازپرداخت ، توزیع یا هزینه های اختیاری یا مالیات بر درآمد قابل پرداخت توسط هر دارنده امنیتی را در نظر نمی گیرد. ارزشهای NAV در هزینه های مدیریتی و سایر هزینه های صندوق که توسط صندوق پرداخت می شود ، فکر می کنند. نمودار نمودار عملکردی نیست و نشانگر ارزش آینده نیست که متفاوت خواهد بود.

عملکرد سالانه (٪) *

1 دقیقه3 دقیقه6 دقیقهYTD1 سال3 سال5 سال10 سالآقا **
فهرست روباتیک و اتوماسیون Horizons ETF7. 421. 54-12. 27-42. 12-42. 91-1. 73-2. 86---3. 17
Indxx جهانی روباتیک و هوش مصنوعی فهرست موضوعی7. 211. 92-11. 22-40. 81-41. 250. 58-1. 29---2. 01

** عملکرد صندوق از زمان آغاز به کار در تاریخ 28 نوامبر 2017 ، مانند 30 نوامبر 2022

عملکرد سال تقویم (٪)

20152016201720182019202020212022
فهرست روباتیک و اتوماسیون Horizons ETF---------26. 5029. 2747. 338. 36
Indxx جهانی روباتیک و هوش مصنوعی فهرست موضوعی---------27. 3032. 0851. 989. 83

از آغاز آن در تاریخ 28 نوامبر 2017 ، تا 3 ژوئیه 2018 ، RBOT (که در آن زمان تحت عنوان "Robo" در لیست تیک ذکر شده بود) فهرست روباتیک جهانی و اتوماسیون Robo® ("شاخص Robo") را ردیابی کرد. مؤثر در 4 ژوئیه 2018 ، شاخص اساسی ETF تغییر یافت تا به شاخص موضوعی Robotics و هوش مصنوعی Indxx تبدیل شود ("شاخص IGRAIT"). اگر RBOT به ردیابی شاخص ROBO ادامه داد ، عملکرد آن احتمالاً از عملکرد فعلی آن ، چه مثبت یا منفی (احتمالاً به طور قابل توجهی) متفاوت بود ، مطابق با عملکرد شاخص Robo در مقابل شاخص IGRAIT.

توزیع

سالتاریخ سود سهامتاریخ ضبطتاریخ پرداختمبلغ پرداختیتوزیع مجدد غیر نقدیدوره توزیع
202212/29/202212/30/202201/12/20230. 1055سالانه
202112/30/202112/31/202101/13/20220. 01614سالانه
202012/30/202012/31/202001/13/20210. 05573
201912/30/201912/31/201901/13/20200. 1522سالانه
201812/28/201812/31/201801/11/20190. 0264سالانه

این بخش را به اشتراک بگذارید

تخصیص بخش

فناوری اطلاعات40. 72 ٪
خدمات صنعتی40. 69 ٪
مراقبت های بهداشتی15. 88 ٪
کالاهای مصرفی1. 30 ٪
مالی0. 81 ٪
انرژی0. 59 ٪

قرار گرفتن در معرض جغرافیایی

ایالات متحده42. 99 ٪
ژاپن35. 89 ٪
سوئیس12. 63 ٪
نروژ3. 03 ٪
بریتانیا1. 58 ٪
کانادا1. 50 ٪
عظم1. 11 ٪
کره جنوبی0. 65 ٪
اسرائيل0. 61 ٪

10 هلدینگ برتر

در 30 دسامبر 2022

نام امنیتیوزن
جراحی بصری شرکت10. 97 ٪
ABB LTD - ADR9. 64 ٪
Keyence Corp9. 32 ٪
Corp Fanuc8. 11 ٪
Nvidia Corp7. 41 ٪
Omron Corp4. 62 ٪
CORP SMC4. 55 ٪
Dynatrace Inc4. 42 ٪
Corp Electric Yaskawa4. 28 ٪
Cognex Corp4. 08 ٪

منابع در معرض تغییر هستند. بارگیری کامل روز کاری قبلی: هلدینگ

تحصیلات

برگه محصول

نظارتی و قانونی

دفترچه

BBIG BBIG. U BKCC BLDR CASH CHPS CHPS. U CNCC DLR DLR. U ENCC ETHI چهار GLCC HAC HBGD HBGD. U HBUG HDOC HGGB HGY HMIN

برگه واقعیت ETF نظارتی

گزارشهای مالی

گزارش موقت 2022
خلاصه 2022 Q1
گزارش سالانه 2021
خلاصه 2021 Q3
گزارش موقت 2021
خلاصه 2021 Q1
گزارش سالانه 2020
خلاصه Q3 2020

آماده سرمایه گذاری هستید؟

خرید و فروش ETF های ما ساده است: سرمایه گذاران می توانند از طریق حساب کارگردانی خود تجارت کنند یا با کارگزار تخفیف یا مشاور مالی خود تماس بگیرند.

در زیر پیوندهایی به برخی از شرکتهای کارگزاری خود کارگردانی موجود در کانادا وجود دارد. با کلیک بر روی هر یک از پیوندهای زیر ، شما Horizonsetfs. com را ترک خواهید کرد.

هرگونه استفاده از وب سایت های شخص ثالث در معرض خطر شماست و Horizons ETF مسئول محتوا ، مشاوره ، تغییر مسیر ، کارایی یا هر جنبه دیگری از سایت های شخص ثالث نیست. Horizons ETFS به این شرکت های خدمات مالی وابسته نیست ، Horizons ETF ها از این بنگاه ها جبران خسارت نمی کنند و دریافت نمی کنند و هنگام قرار دادن تجارت یا باز کردن حساب ، توسط این بنگاه ها جبران نمی شوند. لیست آنها نباید به عنوان توصیه یا تأیید مشاهده شود. با کلیک بر روی دکمه های بالا ، وب سایت Horizons ETFS را ترک می کنید و به یک سایت شخص ثالث می روید. Horizons ETFS مسئول محتوا در سایت های شخص ثالث نیست. سرمایه گذاران کانادایی فقط می توانند ETF ها را از طریق نمایندگی های ثبت شده ، از جمله شرکت های کارگزاری آنلاین که در بالا ذکر شده اند ، خریداری یا تجارت کنند.

در Horizons ETF ، ما به آموزش به عنوان توانمندسازی اعتقاد داریم. ما تلاش می کنیم تا سرمایه گذاران کانادایی را به دانش و ابزارهای مورد نیاز برای حرکت در دنیای سرمایه گذاری تجهیز کنیم. از مبانی ETF گرفته تا موضوعات پیچیده تر مانند نحوه کار ما از صندوق های معکوس و اهرم ، کتابخانه جامع یادگیری ما قصد دارد برای همه سرمایه گذاران ، از مبتدیان گرفته تا معامله گران باتجربه ، در دسترس باشد!

Horizons ETFS توزیع های دسامبر 2022 را برای برخی از ETF ها اعلام می کند

22 دسامبر 2022

بیانیه مطبوعاتی را بخوانید

سرمایه گذاران نیز انتخاب کردند.

Horizons Services Utility Canadian Index سود سهام بالا ETF

Horizons Copper تولید کنندگان شاخص ETF

Horizons Global BBIG Technology ETF

Horizons Global BBIG Technology ETF

شاخص سهام روانگردان Horizons ETF

فهرست روباتیک و اتوماسیون Horizons ETF

Horizons Global Metaverse Index ETF

Horizons شاخص هیدروژن جهانی ETF

شاخص جهانی اورانیوم Horizons ETF

واکسن های جهانی Horizons و شاخص بیماری های عفونی ETF

خط لوله و خدمات انرژی Horizons ETF

فهرست علوم زندگی Horizons Marijuana ETF

با تشکر از شما برای عضویت در خبرنامه ETFS Horizons.

" *" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

این وب سایت از کوکی ها برای اطمینان از بهترین تجربه به شما استفاده می کند. با ادامه مرور سایت ، شما با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید. برای خواندن خط مشی رازداری ما اینجا را کلیک کنید.

کمیسیون ها ، هزینه های مدیریتی و هزینه ها همه ممکن است با یک سرمایه گذاری در محصولات معامله شده با مبادله مدیریت شده توسط Horizons ETFS Management (Canada) شرکت ("محصولات معامله شده با مبادله Horizons") همراه باشد. محصولات معامله شده با مبادله Horizons تضمین نمی شوند ، ارزش آنها به طور مکرر تغییر می کند و عملکرد گذشته ممکن است تکرار نشود. برخی از محصولات معامله شده با مبادله افق ممکن است در معرض تکنیک های سرمایه گذاری اعمال شده قرار بگیرند که سود و زیان را بزرگ می کند و ممکن است منجر به نوسانات بیشتر در ارزش شود و می تواند در معرض ریسک سرمایه گذاری تهاجمی و ریسک نوسانات قیمت باشد. چنین خطرات در دفترچه شرح داده شده است. دفترچه شامل اطلاعات مفصلی مهم در مورد ETF است. لطفاً قبل از سرمایه گذاری دفترچه مربوطه را بخوانید.

*نرخ بازده مشخص شده ، بازده کل سالانه تاریخی شامل تغییر در هر واحد ارزش و سرمایه گذاری مجدد کلیه سود سهام یا توزیع است و فروش ، بازپرداخت ، توزیع یا هزینه های اختیاری یا مالیات بر درآمد قابل پرداخت توسط هر دارنده امنیتی را در نظر نمی گیرد. کاهش بازدهنرخ بازده نشان داده شده در جدول برای منعکس کردن مقادیر آینده ETF (ها) یا بازده آینده سرمایه گذاری در ETF (ها) در نظر گرفته نشده است. فقط بازده برای دوره های یک سال یا بیشتر بازده سالانه است.

محصولات معامله شده مبادله Horizons شامل محصولات Betapro ما ("محصولات Betapro") است. محصولات Betapro صندوق های متقابل جایگزین به معنای صندوق های سرمایه گذاری 81-102 ابزار ملی هستند و مجاز به استفاده از استراتژی هایی هستند که عموماً توسط صندوق های متقابل معمولی ممنوع است: توانایی سرمایه گذاری بیش از 10 ٪ از ارزش دارایی خالص آنها در اوراق بهادار یک واحدصادرکننده ، برای استفاده از اهرم ، و مشارکت در فروش کوتاه تا حد بیشتری از آنچه در صندوق های متقابل معمولی مجاز است. در حالی که این استراتژی ها فقط مطابق با اهداف سرمایه گذاری و استراتژی های محصولات Betapro مورد استفاده قرار می گیرند ، در برخی شرایط بازار ممکن است این ریسک را تسریع کند که سرمایه گذاری در سهام یک محصول بتاپرو در ارزش کاهش می یابد.

محصولات Betapro شامل ETF های روزانه Bull و Daily Bear ("ETF های اهرمی و معکوس اهرم") ، ETF های معکوس ("ETF های معکوس") و Betapro S& P 500 VIX ما کوتاه مدت ™ ETF ("VIX ETF") است. در ETF های اهرمی و معکوس اهرم و ETF های معکوس شامل شرکت های Betapro Marijuana 2x Daily Bull ETF ("HMJU") و شرکت های Betapro Marijuana معکوس ETF ("HMJI") هستند که ردیابی شاخص MOC MOC MOC ماری جوانا (NTR) و ردیابی می کنند. شاخص ماری جوانا MOC آمریکای شمالی به ترتیب (TR). ETF های اهرمی و معکوس و برخی دیگر از محصولات Betapro دیگر از تکنیک های سرمایه گذاری اعمال شده استفاده می کنند که می تواند سود و زیان را بزرگ کند و ممکن است منجر به نوسانات بیشتر بازده شود. این محصولات بتاپرو در معرض خطر اهرم قرار دارند و ممکن است در معرض خطر سرمایه گذاری تهاجمی و ریسک نوسانات قیمت ، از جمله سایر خطرات ، که در دفترچه های مربوطه آنها شرح داده شده است. هر ETF با استفاده از اهرم و معکوس به دنبال بازپرداخت ، قبل از هزینه ها و هزینه ها ، یا مساوی یا برابر با 200 ٪ یا 200 ٪ از عملکرد یک شاخص زیرین مشخص ، شاخص آتی کالاها یا معیار است (هدف "") برای یک روز. هر ETF معکوس به دنبال بازدهی است ک ه-100 ٪ از عملکرد هدف خود است. با توجه به ترکیب روزانه ، بازده ETF یا برعکس ETF یا معکوس ETF در دوره های غیر از یک روز احتمالاً از نظر مقدار متفاوت خواهد بود و به ویژه در مورد ETF های اهرمی و معکوس ، احتمالاً جهت از عملکرد مربوطه آنها متفاوت خواهد بود. هدف (ها) برای مدت مشابه. برای برخی از ETF های اهرمی و معکوس که به دنبال 200 ٪ یا حداکثر ی ا-200 ٪ قرار گرفتن در معرض اهرم است ، مدیر پیش بینی می کند ، تحت شرایط عادی بازار ، مدیریت نسبت اهرم را نزدیک به دو برابر (200 ٪) به عنوان عملی انجام می دهد. مدیر می تواند به صلاحدید خود ، نسبت اهرم را بر اساس ارزیابی خود از شرایط فعلی بازار و مذاکرات با همتایان مربوط به ETF در آن زمان تغییر دهد. هزینه های محافظت شده برای محصولات Betapro ، ارزش پیش رو قابل پرداخت به آن ETF را کاهش می دهد. با توجه به هزینه بالای وام گرفتن اوراق بهادار شرکت های ماری جوانا ، به ویژه ، هزینه های محافظت از هیمجی که به HMJI متهم می شود ، مادی است و انتظار می رود که بازده HMJI را به Unitholders کاهش دهد و توانایی HMJI را برای تحقق اهداف سرمایه گذاری خود مختل کندبشردر حال حاضر،

مدیر انتظار دارد که هزینه های محافظت از آنها به HMJI شارژ شود و توسط Unitholders تحمل شود بین 10. 00 ٪ تا 45. 00 ٪ در سال از قرار گرفتن در معرض کلیت های کل اسناد پیش رو HMJI خواهد بود. هزینه های محافظت از این محدوده ممکن است از این محدوده افزایش یابد. مدیر در وب سایت خود منتشر می کند ، هزینه نگهدارنده ماهانه ثابت برای HMJI برای ماه آینده به عنوان مذاکره با طرف مقابل با اسناد رو به جلو ، بر اساس شرایط فعلی بازار.

VIX ETF ، که یک ETF 1x است ، همانطور که در دفترچه شرح داده شده است ، یک ابزار سرمایه گذاری سوداگرانه است که یک سرمایه گذاری معمولی نیست. هدف VIX ETF بسیار بی ثبات است. در نتیجه ، VIX ETF به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت مستقل در نظر گرفته نشده است. از نظر تاریخی ، هدف VIX ETF تمایل دارد به یک میانگین تاریخی برگردد. در نتیجه ، انتظار می رود عملکرد هدف VIX ETF در طولانی مدت منفی باشد و انتظار نمی رود که VIX ETF و نه هدف آن عملکرد طولانی مدت مثبت داشته باشند. BETAPRO BITCOIN ETF ("HBIT") ، و Betapro معکوس بیت کوین ETF ("Biti") ، که یک ETF 1x هستند ، و ETF ت ا-1x ، به ترتیب ، همانطور که در دفترچه شرح داده شده است ، ابزارهای سرمایه گذاری سوداگرانه ای هستند که معمولی نیستندسرمایه گذاریهدف آنها ، شاخصی که در معرض آتی بیت کوین نورد و نه قیمت لکه بیت کوین قرار دارد ، بسیار بی ثبات است. در نتیجه ، هیچ ETF به عنوان یک سرمایه گذاری مستقل در نظر گرفته نشده است. خطرات ذاتی مرتبط با محصولات مرتبط با دارایی های رمزنگاری ، از جمله آینده بیت کوین وجود دارد. در حالی که آینده های بیت کوین در یک مبادله تنظیم شده معامله می شوند و توسط همتایان مرکزی تنظیم شده پاک می شوند ، قرار گرفتن در معرض مستقیم یا غیرمستقیم در سطح بالای خطر ابتلا به آینده بیت کوین برای انواع سرمایه گذاران مناسب نخواهد بود. سرمایه گذاری در هر یک از محصولات Betapro به عنوان یک برنامه سرمایه گذاری کامل در نظر گرفته نشده است و فقط برای سرمایه گذاران که توانایی جذب ضرر برخی یا تمام سرمایه گذاری های خود را دارند ، مناسب است. لطفاً قبل از سرمایه گذاری ، افشای ریسک کامل را در دفترچه بخوانید. سرمایه گذاران باید دارایی های خود را در محصولات Betapro و عملکرد آنها حداقل به همان اندازه روزانه نظارت کنند تا اطمینان حاصل کنند که چنین سرمایه گذاری ها با استراتژی های سرمایه گذاری خود سازگار هستند.

Horizons Total Index ETFS ("Horizons Tri ETFS") به طور کلی ETF های ردیابی شاخص هستند که از یک ساختار سرمایه گذاری نوآورانه شناخته می شوند که به عنوان یک مبادله بازده کل برای ارائه بازده شاخص به روشی کم و کارآمد مالیات استفاده می کنند. بر خلاف یک تکرار فیزیکی ETF که به طور معمول اوراق بهادار موجود در شاخص مربوطه را در همان نسبت به شاخص خریداری می کند ، بیشتر افق های Tri ETF از یک ساختار مصنوعی استفاده می کنند که هرگز اوراق بهادار یک شاخص را مستقیماً خریداری نمی کند. در عوض ، ETF بازده کل شاخص را از طریق ورود به توافق کل مبادله بازده با یک یا چند همتای ، به طور معمول مؤسسات مالی بزرگ ، دریافت می کند ، که در ازای بهره به دست آمده از ETF ، بازده کل شاخص را در اختیار شما قرار می دهد. نقدی که توسط ETF برگزار می شود. هرگونه توزیع که توسط ترکیبات شاخص پرداخت می شود به طور خودکار در مقدار دارایی خالص (NAV) ETF منعکس می شود. در نتیجه ، Horizons Tri ETF بازده کل شاخص (قبل از هزینه) را دریافت می کند ، که در قیمت سهم ETF منعکس می شود و از سرمایه گذاران انتظار نمی رود که توزیع های مشمول مالیات را دریافت کنند. برخی از افق های خاص Tri ETF (Horizons NASDAQ-100 ® INDEX ETF و HORIZONS INDEX CAP بزرگ ETF) از تکثیر فیزیکی به جای مبادله کل بازده استفاده می کنند. Horizons Cash Maximizer ETF و Horizons USD Cash Maximizer ETF از حساب های نقدی استفاده می کنند و یک شاخص را ردیابی نمی کنند بلکه یک نرخ مرکب از سود پرداخت شده برای سپرده های نقدی است که می توانند با گذشت زمان تغییر کنند.

Horizons Tri ETF شامل ETF هایی است که به جای مبادله بازده کل از تکثیر فیزیکی استفاده می کنند تا در معرض شاخص معیار خود قرار بگیرند. این ETF ها یک کلاس از سهام در یک ساختار کلاس شرکت هستند که به ETF اجازه می دهد بازده خود را به روشی کارآمد مالیات تحویل دهد. با استفاده از این ساختار ، ETF بازده کل شاخص را دریافت می کند (کمتر از مالیات نگهدارنده قابل پرداخت در توزیع های تشکیل دهنده در صورت وجود) ، که در NAV ETF منعکس می شود. با این حال ، از سرمایه گذاران انتظار نمی رود که توزیع های مشمول مالیات را از این ETF دریافت کنند. Horizons Cash Maximizer ETF و Horizons USD Cash Maximizer ETF از حساب های نقدی استفاده می کنند و یک شاخص را ردیابی نمی کنند بلکه یک نرخ مرکب از سود پرداخت شده در سپرده نقدی است که می تواند با گذشت زمان تغییر کند.

این ارتباط فقط برای اهداف اطلاع رسانی در نظر گرفته شده است و پیشنهادی برای فروش یا درخواست پیشنهاد خرید محصولات معامله شده با مبادله ("محصولات معامله شده با مبادله Horizons") که توسط Horizons ETFS Management (Canada) اداره می شود ، تشکیل نمی شود و نیست ،و نباید به عنوان ، سرمایه گذاری ، مالیات ، مشاوره حقوقی یا حسابداری تفسیر شود و در این رابطه نباید به آنها اعتماد کرد. افراد باید در مورد هرگونه سرمایه گذاری خاص ، در صورت لزوم به مشاوره متخصصان بپردازند. سرمایه گذاران باید قبل از اجرای هرگونه تغییر در استراتژی های سرمایه گذاری خود ، با مشاوران حرفه ای خود مشورت کنند. این سرمایه گذاری ها ممکن است برای شرایط یک سرمایه گذار مناسب نباشد.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 80 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 17:49

Business man with a chart

متخصصان مدیریت ریسک سالهاست که سعی در حل این مشکل دارند و حل آن آسان نیست. این امر به این دلیل است که بسیاری از متغیرها به یک تصادف واحد کمک می کنند و این متغیرها ایستا نیستند. از یک نفر به شخص دیگر و یک روز به روز دیگر ، متغیرها دائماً در حال حرکت و تغییر هستند. نمونه هایی از متغیرها شامل موارد زیر است:

  • شرایط محیطی
  • فرهنگ های سازمانی
  • رفتار
  • وضعیت تجهیزات
  • شرایط آب و هوایی
  • ساختارهای مدیریت سازمانی
  • سطح نور
  • راه رفتن/شرایط سطح کار
  • خستگی

اگر متغیرها بمانند ، بسیار ساده تر خواهد بود ، از این رو دلیل ما به دنبال کنترل ایمنی و مدیریت ریسک برای کمک هستیم. با این حال ، کنترل ها فقط ما را تا آنجا که در آن اجرا می شود ، به دست می آورد.

شاید ، بخش بزرگی از "مشکل تصادف" به درک ارزش های مختلفی که شخص از یک وضعیت به وضعیت دیگر حفظ می کند ، مرتبط باشد. به عبارت دیگر ، از رئیس جمهور/مدیرعامل در پایین ، هر شخص در یک سازمان در هر شرایطی که با آنها روبرو می شوند چه ارزش بالاتری دارند؟به عبارت ساده:

مقادیر + اقدامات = رفتار

هرچه شخص بیشترین ارزش را داشته باشد ، در نهایت اقدامات خود را تشکیل می دهد ، که به شکل گیری رفتار یک فرد کمک می کند. رفتار همان چیزی است که ما سعی می کنیم برای تأثیرگذاری بر ایمنی و رفاه کلی در سازمان های خود تأثیر بگذاریم.

به عبارت ساده تر ، یک فرد به احتمال زیاد به روشی رفتار می کند که بیشتر با آنچه ارزش آنها را دارد سازگار باشد. هرچه مقدار قرار داده شده بر روی آن "چیزی" بیشتر شود ، احتمالاً منجر به شدت بیشتر رفتار حاصل خواهد شد. بعضی اوقات ، این منجر به رفتارهای "پرخطر" می شود ، حتی اگر به معنای ضرری از آنها نباشد. اگر ارزش درک شده بالاتر از نتیجه بالقوه رفتار پرخطر باشد ، باید فقط آن را در نظر بگیریم. در رفتارهای پرخطر بارها و بارها درگیر شوید و در نهایت قانون آمار به پایان می رسد. حال تصور کنید که آیا همه افراد در یک سازمان درگیر رفتارهای پرخطر هستند. حوادث تقریباً تضمین می شوند.

چرا مردم این کار را انجام می دهند؟شاید به این دلیل باشد که ، در حال حاضر ، ما به خودمان چیزهایی را می گوییم که رفتار مانند موارد زیر را توجیه می کند:

  • این هرگز برای من اتفاق نخواهد افتاد.
  • این فقط یک بار است
  • هیچ کس تماشا نمی کند ، بنابراین من گرفتار نمی شوم.
  • به هر حال این یک قانون گنگ است.
  • اگر این کار را انجام ندهم ، سرپرست من از من ناراحت خواهد شد.
  • اگر این کار را نکنم باید بعداً بمانم.
  • هیچ کس اهمیتی نمی دهد.

این تمایل دارد که ذهن آگاهی ما را در لحظه کنونی کاهش دهد و به صورت انتزاعی فکر کند.

"چرا" اجرای یک سیستم مدیریت ریسک

اجرای یک سیستم مدیریت ریسک مؤثر ، تفاوت بین مجموعه ای از سیاست های کتبی و رویه ها در مقابل یک برنامه مدیریت ریسک موفق است. این امر به این دلیل است که ، هنگامی که به درستی اجرا شود ، یک سیستم مدیریت ریسک تلاش های همه را به یک الگوی متمرکز از رفتارهای مداوم که منجر به پیشگیری از تصادف می شود ، سازماندهی می کند.

یک سیستم مدیریت ریسک به نتایج مثبتی می رسد که از طریق استفاده از اندازه گیری های فعال در مقابل کنترل های واکنشی قابل اندازه گیری هستند. تصور کنید که از تصادف در مقابل انتظار برای اتفاق قبل از بازیگری جلوگیری کنید. یک سیستم مدیریت ریسک ایمنی را به عنوان یک ارزش اصلی سازمانی تعیین می کند که مسئولیت همه است.

ادعای "آنچه اندازه گیری می شود انجام می شود" درست است ، و یک سیستم مدیریت ریسک عملکرد ایمنی را برای نتایج موفق اندازه گیری می کند. بدون یک نفر ، برای شما بسیار دشوار است که بدانید آیا کنترل ها کار می کنند یا اینکه سازمان شما فقط خوش شانس است.

برای خلاصه کردن "چرا" سیستم های مدیریت ریسک ، آنها تفاوت بین "دانستن" سازمان شما با خیال راحت عمل می کنند نه "امید" که مردم شما با خیال راحت رفتار کنند. رهبری سازمانی نباید برای دومی این دو حل و فصل شود.

نمای کلی از مؤلفه های سیستم مدیریت ریسک

موارد زیر در نظر گرفته نشده است که لیست کاملی از کلیه مؤلفه های مورد نیاز در سازمان شما باشد. این امکان وجود دارد که شما ممکن است به هر یک از این موارد احتیاج نداشته باشید. با این حال ، مهم است که شما یک ارزیابی صادقانه از عملیات خود انجام دهید تا آنچه را که لازم است و چه چیزی نیست ، تعیین کنید. این به بهترین وجه توسط تیمی از افراد نماینده هر حوزه سازمان انجام می شود. فقط در این صورت می توانید به داده هایی که جمع می کنید اطمینان داشته باشید.

با رهبری مدیریت شروع کنید.

رهبری اجرایی سازمان شما باید خطرات مرتبط با همه عملیات را برای تنظیم لحن مناسب درک کند و آنها باید برای تقویت پیام خود اقداماتی انجام دهند. این بخش به حدی بسیار مهم است که احتمالاً هرگز از مزایای کامل یک سیستم مدیریت ریسک بدون آن متوجه نخواهید شد. رهبری اجرایی باید "چرا" سیستم را خریداری کند و مزایای اجرای موفقیت آمیز آن را برای حفظ سازمان درک کند.

نه تنها موضوع حمایت از زندگی و دارایی است ، بلکه موضوع تأثیر مالی بر درآمد در مقابل هزینه نیز هست. یک سیستم مدیریت ریسک یک سرمایه گذاری در سازمان و مردم آن است که با گذشت زمان بازده دارد. این امر از طریق کاهش هزینه های مرتبط با فعالیت یک تجارت مانند:

  • کاهش عملیات و برنامه ها ؛
  • افزایش هزینه های بیمه ؛
  • روحیه بهبود یافته ؛
  • کاهش هزینه های قانونی ؛
  • کاهش گردش مالی ؛وت
  • کاهش درخواست های مرخصی بیمار.

غفلت از پرداختن به مواجهه با ضرر بالقوه به دلیل پس انداز پول می تواند در دراز مدت به طور قابل توجهی گران تر باشد. یک سیستم مدیریت ریسک به رهبری سازمانی کمک می کند تا بداند که سرمایه گذاری ها در کارآمدترین و مؤثرترین وسیله ممکن انجام می شود.

اولین قدم در این مؤلفه ایجاد تعهد کلی مدیریت به سیاست ایمنی است. این خط مشی باید به وضوح ثابت کند که رهبری سازمانی شما در همان مؤلفه اصلی عملیاتی ، مدیریت ریسک را در همان راستا ارزیابی می کند و تحمل صفر برای عدم موفقیت در پیروی از سیاست ها و رویه های تعیین شده خواهد بود. این سیاست باید توسط همه رهبران سازمان شما امضا شود و باید به همه افراد سازمان شما ابلاغ شود.

مرحله دوم در ایجاد مؤلفه رهبری مدیریت ، واگذاری مسئولیت و اقتدار به سمتهای لازم است که این سیاست را اعمال می کند. این ممکن است مانند زبان خشن به نظر برسد ، اما واقعاً اینگونه نیست. به عنوان یک تیم رهبری اجرایی ، شما باید تحت نظارت زیر قرار بگیرید:

  • منابع مالی ، انسانی و سازمانی مناسبی را برای پشتیبانی از سیستم مدیریت ریسک فراهم کنید.
  • در حین ایجاد مسئولیت پذیری و تفویض اختیار به پرسنل مناسب ، مسئولیت ها را تعیین کنید.
  • اجرای سیستم مدیریت ریسک را به کلیه سیستم ها و فرآیندهای تجاری هدایت کنید.

مشارکت کارمندان را توسعه دهید.

یکی دیگر از مؤلفه های مهم سیستم مدیریت ریسک شما ، گنجاندن کارمندان در سیستم است. این مرحله احساس گنجاندن را پرورش می دهد و احساس مالکیت را تقویت می کند تا یکی از محرومیت ها و اجرای آن. مشارکت باید در تمام مراحل سیستم باشد ، از جمله:

  • برنامه ریزی؛
  • اجرایوت
  • ارزیابی

نمونه هایی از راه هایی که می توانید کارمندان را شامل شوید ، اما محدود به موارد زیر نیست:

  • فرایندی را برای گزارش کارکنان ایجاد کنید تا خطرات را گزارش دهند و پیشنهادات ارائه دهند.
  • کمیته هایی را با نظارت بر فرآیندها ، خطرات ، پیشنهادات یا انواع دیگر پروژه های بهبود (به عنوان مثال ، بررسی تصادف وسیله نقلیه ، بررسی حادثه کارمندان ، بررسی حادثه بازدید کنندگان و غیره) ایجاد کنید.
  • برای انجام کارهای خاص (به عنوان مثال ، کنترل خطر ، بازرسی و ممیزی) تیم های کاری ایجاد کنید.

اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که روشهای شما برای کشت مشارکت تازه باقی مانده است. اعضای کمیته ها و تیم ها را برای جلوگیری از نارضایتی یا فرسودگی شغلی بچرخانید. حتماً دستاوردها و مشارکتها را نیز تشخیص دهید.

پس از اجرای فرآیندهای مشارکت کارمندان ، شما آماده شروع مرحله برنامه ریزی خواهید بود. در طی این مرحله ، تیم شما برای پاسخ به این سؤال که باید انجام شود و چگونه سازمان شما وظایف خود را انجام می دهد ، با هم همکاری خواهند کرد. چندین مرحله در این مؤلفه وجود دارد ، و مهم نیست که روند را عجله نکنید ، زیرا می توانید در شناسایی همه خطرات سازمان خود ناکام باشید.

خطر همراه با هر عملیاتی وجود دارد. برخی از سطوح ریسک قابل قبول هستند در حالی که برخی دیگر نیستند. شناسایی و تعیین سطح ریسک مرتبط با یک فعالیت ، یک عامل اصلی در انتقال ریسک است.

در زیر برخی از توصیه ها در مورد برنامه ریزی برای:

  • روشی برای شناسایی خطرات سازمانی ایجاد کنید. این باید شامل یک سری ورودی از نمایندگان از هر منطقه عملیاتی باشد. نمونه هایی از ورودی ها می توانند شامل موارد زیر باشند:
    • تجزیه و تحلیل اطلاعات ضرر. داده های روند مانند گزارش های تصادف ، ضرر بیمه ، هزینه های مرتبط با جراحات و تصادفات.
    • تجزیه و تحلیل ارزیابی سایت فیزیکی.
    • تجزیه و تحلیل پیشنهادات کارمندان.
    • بررسی های عملیاتی برای شناسایی ریسک.
    • در نظر گرفتن فرکانس و شدت باید تکالیف سطح ریسک را راهنمایی کند.
      • فرکانس تعداد دفعاتی است که پیش بینی می شود خطر در طی یک بازه زمانی معین رخ دهد.
      • شدت نتیجه پیش بینی شده از خطر و نتیجه شدید نتیجه خواهد بود.
      • فرکانس بالا و خطرات شدت باید اولویت اصلی داشته باشد.
      • اهداف سیستم مدیریت ریسک را بر اساس خطرات اولویت بندی شده شناسایی کنید.
      • کنترل ها را برای تحقق اهداف اجرا کنید.

      اجرای و عملیات مرحله بعدی سیستم شما است. در این مرحله ، شما شروع به اجرای مؤلفه های برنامه ریزی می کنید که از تحقق این اهداف پشتیبانی می کنند. چهار (4) دسته اصلی اجرای وجود دارد:

      • عناصر عملیاتی
        • ارزیابی/تجزیه و تحلیل خطر و خطر
          • وظایف را در برنامه ها و خطرات مرتبط با آنها مشخص کنید.
          • خطرات مرتبط با خطاهای انسانی را بشناسید.
          • خطرات مرتبط با محصولات، مواد خام، سایر کالاها و خدمات خریداری شده را شناسایی کنید. الزاماتی را برای این موارد تعیین کنید و از انطباق اطمینان حاصل کنید.
          • شایستگی های مورد نیاز برای حفظ محیط های امن را تعیین کنید.
          • یک تقویم آموزشی سالانه مدیریت ریسک تهیه کنید.
          • فرآیندی برای پیگیری تکالیف و تکمیل‌های آموزشی ایجاد کنید.
          • کارکنان جدید را قبل از شروع وظایف کاری آموزش دهید.
          • از اشکال مختلف آموزش، از جمله نمایش عملی استفاده کنید.
          • از پوسترها و تابلوها استفاده کنید.
          • یادداشت های چک حقوقی ایجاد کنید.
          • تجدید کننده های مدیریت ریسک را انجام دهید.
          • در هر ماه از سال روی موضوعات مختلف تمرکز کنید.
          • سوابق کلیه آموزش ها و ارتباطات را حفظ کنید.
          • شامل تاریخ، شرکت کنندگان، موضوع ارائه شده و نتایج مسابقه.

          جزء بعدی سیستم مدیریت ریسک، ارزیابی و اقدام اصلاحی است. اکنون که ریسک‌ها را شناسایی کرده‌اید، کنترل‌ها را توسعه/اجرا کرده‌اید و با کارکنان آموزش داده‌اید/ارتباط داده‌اید، زمان آن رسیده است که اندازه‌گیری را انجام دهید تا بتوانید موفقیت اجزا را تعیین کنید.

          انواع اندازه گیری

          پیش بینی و نتیجه گرا:

          • پیش بینی = اندازه گیری های سطح خرد (مدیریت و کارگران سطح متوسط/پایین)
            • باید در سطح متوسط و کارمند نصب شود.
            • نتایج گرا = اندازه‌گیری‌های سطح کلان (سطح بالای مدیریت/هیئت مدیره)
              • میزان آسیب دیدگی زمان از دست رفته
              • این باید با هیئت مدیره و مدیریت سطح بالا و همچنین مدیران میانی استفاده شود.
              • شروع به ردیابی نوع صدمات منجر به اعداد تصادف در زمان از دست رفته کنید تا بتوان از این اطلاعات برای تأکید استفاده کرد.

              نمونه هایی در سطح میانی مدیریت:

              • جلسات ایمنی با سرپرستانمحتوا باید در مورد موضوعات پیشگیرانه در مورد دلایل اصلی ضرر باشد. جلسات باید ثبت و ضبط و همچنین اندازه گیری شوند.
              • نظارت بر کیفیت کار توسط زیردستان. این با بررسی های منظم ناظر انجام می شود. چک لیستی از چک های «بحرانی» را که مستقیماً با مشارکت کنندگان ضرر مرتبط است، ارائه دهید. این باید ردیابی و اندازه گیری شود.
              • جمع آوری عملکرد زیردست. عملکرد ایمنی هر ناظر باید بررسی شود. این شامل تأیید این است که بازرسی های ناظر، گفتگوهای ایمنی و غیره در حال تکمیل هستند. اینها باید ردیابی و اندازه گیری شوند.

              مثال‌هایی در سطح پایین مدیریت/کارگر:

              • سیستم شمارش و رتبه‌بندی تلاش‌های پیشگیری از تصادف (نرخ SCRAPE).
              • بازرسی های ایمنی سایت سرپرست. علاوه بر شرایط کلی برای مشاهده ، ایمنی می تواند یک لیست چک از چک های "بحرانی" را که مستقیماً به همکاران آسیب LTI گره خورده اند ، ارائه دهد. این عملکرد ردیابی و ورود به سیستم می شود.
              • مذاکرات ایمنی سرپرست. این مذاکرات باید گسترش مذاکرات سطح مدیریت/سرپرست باشد و باید در مورد موضوعات پیشگیری در مورد دلایل برتر LTI باشد. این موارد باید به صورت دوره ای برای اهداف کنترل کیفیت بررسی شود. جلسات باید ثبت و ثبت شوند و همچنین اندازه گیری شوند.
              • بازرسی های ایمنی سایت. اداره مستقل با انجام بازرسی ها QC عملکرد ایمنی را در سایت های شغلی ارائه می دهد. این عملکرد ردیابی و ورود به سیستم می شود.
              • نمونه گیری ایمنی. کارگرانی را که در سایت ها کار می کنند ، برای تعیین اینکه آیا آنها در رفتارهای ایمن کار می کنند ، تماشا کنید. کیفیت ارتباط بین سرپرست و کارگر را اندازه گیری می کند. نمونه برداری توسط یک مشاور حزب 3 برای حذف فرصت تعصب انجام می شود. این عملکرد ردیابی و ورود به سیستم می شود.

              نمونه هایی از اندازه گیری ایمنی خودرو:

              • پیش بینی کننده
                • شکایات رانندگیتوسط اعضای عمومی تماس گرفته شده است. تأیید شده توسط GPS. شکایات ردیابی و ثبت می شود.
                • بازرسی وسایل نقلیه. به طور تصادفی وسایل نقلیه کشویی برای تجهیزات/بهره برداری مطمئن شوید که از آن به صورت ناامن استفاده نمی شود. این ردیابی و ورود به سیستم می شود.
                • چک های استناد به سرعت ماهانه. چک ها ماهانه انجام می شود تا مشخص شود که آیا استناد سریع هنگام رانندگی برای سازمان به کارمندان صادر شده است یا خیر. این ردیابی و ورود به سیستم می شود.
                • برنامه مشاهده/نمونه گیری راننده شخص ثالث. به طور دوره ای از یک سازمان شخص ثالث استفاده کنید تا مشاهدات ایمنی راننده را انجام دهید. مشاهداتی مانند سرعت ، رفتار ، استفاده از تلفن همراه ، استفاده از نشانگر چرخش ، تثبیت بار و غیره ایجاد می شود ، ضبط و مستند می شود.

                نمونه های دیگر برای اندازه گیری ها:

                • پیشنهادات ایمنی
                • شناسایی خطر
                • مشاهدات شیوه های کار ایمن توسط پرسنل ایمنی.

                مثال نمودار ردیابی:

                 

                فعالیتامتیاز ممکن است٪ کاملامتیازات اعطا شده
                مذاکرات ایمنی10404
                عبور از ارزیابی ایمنی10909
                آموزش ها به پایان رسید10606
                عبور از بازرسی وسایل نقلیه10303

                مؤلفه نهایی یک سیستم مدیریت ریسک ، بررسی مدیریت است.

                فرایند بررسی مدیریت (بررسی سالانه رهبری اجرایی). ورودی ها شامل موارد زیر است:

                • پیشرفت در کاهش کلی خطر.
                • اثربخشی فرآیندها برای شناسایی ، ارزیابی و اولویت بندی ریسک و کمبود سیستم.
                • اثربخشی در پرداختن به علل اساسی خطرات و کمبود سیستم.
                • ورودی از کارمندان.
                • وضعیت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و تغییر شرایط.
                • پیگیری ارزیابی ها و موارد بررسی قبلی مدیریت.
                • میزان تحقق اهداف.
                • عملکرد کلی سیستم نسبت به اهداف تعیین شده.

                نتایج بررسی مدیریت در پایان بررسی

                • جهت آینده سیستم مدیریت ریسک مبتنی بر استراتژی ها و شرایط تجاری.
                • نیاز به تغییر در سیاست ، اولویت ها ، اهداف ، منابع یا سایر عناصر سیستم مدیریت ریسک سازمان.
                • در صورت لزوم کارکنان را برای عملکرد پاسخگو باشید.

                پاداش و انگیزه موفقیت ها

                مهم است که برای شناخت و تجلیل از موفقیت در طول مسیر وقت بگذارید. این لازم نیست پیچیده یا گران باشد و بیشتر کارمندان از ستایش و قدردانی خوشحال هستند. در اینجا چند نمونه از مشوق ها آورده شده است:

                • ستایش فردی برای عملکرد خوب.
                • شناخت رسمی در سازمان.
                • فرصتی برای کار بر روی یک فعالیت یا پروژه مورد نظر.
                • "Perks" مربوط به منطقه عملکرد (به عنوان مثال ، حضور در یک کنفرانس کنترل ضرر در یک مکان مطلوب.)

                برای راهنمایی کنترل ضرر بیشتر ، لطفاً به برنامه و محافظت از مرکز ایمنی مراجعه کنید.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 65 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 17:25