فارکس پرشین

ساخت وبلاگ

خوشحالم که اینجا هستم! برای اطمینان از اینکه از بازدید از ما لذت می برید ، ما از کوکی ها و فن آوری های مرتبط استفاده می کنیم تا وب سایت خود را کاربر پسند ، مؤثر و ایمن برای شما بسازیم. این شامل کوکی هایی است که برای بهره برداری از وب سایت (کوکی های مورد نیاز) و مواردی که برای اهداف تجزیه و تحلیل یا برای راحتی شما استفاده می شود ، ضروری هستند. استفاده از کوکی های تجزیه و تحلیل و بازاریابی اختیاری است ، اما آنها ما را قادر می سازد تا محتوای فردی را نمایش دهیم. می توانید برای خود تصمیم بگیرید که آیا با استفاده از این کوکی ها موافق هستید یا خیر. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع در اعلامیه حفاظت از داده های ما پیدا کنید. با کلیک بر روی "انتخاب و ذخیره همه" شما با استفاده از همه کوکی ها موافقت می کنید ، با کلیک بر روی دکمه "تنظیمات کوکی" می توانید استفاده را به صورت جداگانه تنظیم کنید.

این کوکی ها از نظر فنی برای ایجاد وب سایت ما کاربر پسند و مؤثر هستند ، تا اطمینان حاصل شود که می توانید به راحتی حرکت کنید و ما را قادر می سازد تا وضعیت فعلی انتخاب کوکی خود را ذخیره کنیم.

این کوکی ها به ما این امکان را می دهند تا درک بهتری از استفاده و تبلیغات وب سایت خود کسب کنیم. این به ما امکان می دهد تجربه کاربر و عملکرد و محتوای وب سایت را اندازه گیری و بهینه کنیم.

این کوکی ها برای اندازه گیری موفقیت و شخصی سازی کمپین ها ، به ویژه برای نشان دادن تبلیغات مربوط به منافع شما استفاده می شوند.

این کوکی ها توسط YouTube تهیه شده است. برای تماشای محتوای ما که در YouTube منتشر شده است ، کوکی های ردیابی آنها ممکن است در مرورگر شما نصب شود.

سیاست حفظ حریم خصوصی

Boerse Stuttgart Group ششمین گروه بزرگ مبادله در اروپا با ستون های استراتژیک در تجارت بازارهای سرمایه و همچنین در تجارت دیجیتال و رمزنگاری است.

ما از بازدید شما در وب سایت های ما و علاقه شما به گروه Boese Stuttgart خوشحالیم. محافظت از داده های شخصی شما یک نگرانی اساسی است. به همین دلیل ، فرآیندهای تجاری ما مطابق با مقررات مربوط به حریم خصوصی داده های قابل اجرا انجام می شود. از این پس ، ما می خواهیم در مورد چگونگی استفاده از داده های شخصی ارائه شده توسط شما ، کدام داده ها را جمع آوری کنیم ، چگونه با آن برخورد می کنیم و با چه کسی ممکن است آن را به اشتراک بگذاریم ، به شما اطلاع دهیم.

1. نام و آدرس کنترلر

کنترلر برای پردازش داده های شخصی: Boerse Stuttgart Gmbh Börsenstraße 4 70174 Stuttgart تلفن: +49 711 222985-0 وب سایت: www.boerse-stuttgart. e ایمیل: info@boerse-stuttgart. de

2. نام و آدرس افسر حفاظت از داده ها

مأمور حفاظت از داده های کنترلر: Fabian Berck Börsenstraße 4 70174 ایمیل استوتگارت: Datenschutzbeauftragter@boerse-stutgart. de

3. هدف و اساس قانونی پردازش داده های شخصی

الف) جمع آوری اطلاعات عمومی

هنگامی که به سایت www.boerse-stuttgart. de مراجعه می کنید ، ما به طور پیش فرض ، آدرس IP را که توسط ارائه دهنده اینترنت خود به شما اختصاص داده شده است ، وب سایتی که با استفاده از آن به وب سایت ما (URL ارجاع) ، وب سایت های ما که به آنها دسترسی پیدا می کنید ، تاریخ و مدت زمان آن را ذخیره می کنیم. بازدید شما ، نوع مرورگر مورد استفاده و نسخه آن - یا به عبارت بهتر ، در مورد استفاده از برنامه - ، سیستم عملیاتی مورد استفاده و همچنین اطلاعات و داده های مشابه. از یک طرف ، ذخیره این اطلاعات در صورت حمله به سیستم های فناوری اطلاعات ، برای جلوگیری از خطر در خدمت است. از طرف دیگر ، این به ما کمک می کند تا وب سایت های خود را بهبود بخشیم و آنها را تا حد امکان کاربر پسند ایجاد کنیم.

مطابق مقررات قانونی ، ما پروفایل های استفاده را با نام مستعار ایجاد می کنیم. ما ممکن است این پروفایل ها را برای اهداف تحقیقاتی تجاری و بازار ارزیابی کنیم. با انجام این کار ، استنباط مستقیم برای شما امکان پذیر نیست.

اطلاعات فوق الذکر با هیچ داده شخصی دیگری که درباره شما جمع آوری شده است ، ترکیب نمی شود.

ب) جمع آوری داده های شخصی هنگام ثبت نام یا ورود به سیستم

ما فقط داده های شخصی مانند نام شما را هنگام تهیه چنین داده هایی به طور داوطلبانه جمع آوری و پردازش می کنیم ، به عنوان مثال هنگام ورود به یک پیشنهاد خدمات بورس اشتوتگارت مانند "باشگاه سرمایه گذار" یا "لیست تماشای/نمونه کارها" یا درموردی که با ما تماس می گیریدعلاوه بر این ، در زمینه ثبت نام یا ورود به سیستم به پیشنهادات خدمات ، تاریخ و زمان ثبت نام و همچنین آدرس IP که در طی مراحل ثبت نام به شما اختصاص داده می شود ، ذخیره می شود. با انجام این کار ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از پیشنهادات ما سوءاستفاده نمی شود. علاوه بر این ، کنترل کننده ، طبق بند 1 این خط مشی رازداری ، موظف است رضایت شما را با این سیاست حفظ حریم خصوصی نشان دهد.

با تکمیل ثبت نام یا فرآیند ورود به سیستم ، به منظور دستیابی به پیشنهاد خدمات مربوطه ، با پردازش و ذخیره داده های خود موافقت می کنید.

گزینه های ثبت نام و ورود به سیستم زیر در این وب سایت موجود است:

i) لیست/نمونه کارها

برای ثبت نام موفقیت آمیز در "لیست تماشای/نمونه کارها" و بنابراین برای نتیجه گیری قرارداد در مورد استفاده از آن ، باید یک نام کاربری ، یک آدرس ایمیل معتبر ، رمز عبور ، کاشی ، نام اول و نام خانوادگی خود ارائه دهید. این داده های شخصی برای نتیجه گیری قرارداد در مورد استفاده از "لیست تماشای/نمونه کارها" ضروری است ، و از آن برای شناسایی شما در هر بار که برای ورود به سیستم "Watchlist/Portfolio" استفاده می شود ، استفاده می شود. علاوه بر این ، Boerse Stuttgart GMBH ممکن است از آدرس ایمیل مشخص شده برای تماس با شما و ارسال خبرنامه (به عنوان مثال بازار جدید) که توسط شما مشترک است استفاده کند.

علاوه بر این ، می توانید داده های شخصی داوطلبانه بیشتری را در نمایه خود وارد کنید ، به عنوان مثال آدرس پستی و عناوین ممکن. همچنین می توانید خبرنامه هایی را که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید. علاوه بر این ، شما می توانید محدودیت هایی را برای سفارشات خاص تعیین کنید. با رسیدن به این محدودیت ها ، شما یا یک اعلان فشار (در صورت استفاده از برنامه) یا یک ایمیل (در صورت استفاده از دسک تاپ) دریافت می کنید. سرانجام ، می توانید تاریخ های خاصی را که دوست دارید در مورد آنها مطلع شوید ، ذخیره کنید (این فقط در هنگام استفاده از برنامه امکان پذیر است). به منظور تهیه خیاط تر ساخته شده "لیست نگهبان/نمونه کارها" برای شما از این داده های شخصی داوطلبانه استفاده می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که گزینه دریافت اعلان های فشار به تاریخ های مالی فقط با ورود به برنامه بورس سهام اشتوتگارت در دسترس است.

پس از رضایت شما ، داده های شخصی جمع آوری شده ممکن است در زمینه روابط تجاری ما ، برای ایجاد آمار و بهبود و شخصی سازی خدمات و اطلاعات ارائه شده توسط ما استفاده شود.

اگر از شما برای "لیست نگهبان/نمونه کارها" ثبت نام کرده اید ، ما حساب رایگان شما را حذف خواهیم کرد ، در صورتی که بیش از 12 ماه وارد سیستم نشده اید. این به ویژه برای اجرای اصل اقتصاد داده ها خدمت می کند. با این حال ، ما در مورد حذف قریب الوقوع حساب خود از طریق ایمیل و در مدت زمان معقول به شما اطلاع خواهیم داد. با انجام این کار ، ما می خواهیم این فرصت را به شما ارائه دهیم تا با ورود به سیستم از حذف جلوگیری کنید.

ii) ثبت نام برای دریافت خبرنامه ها و Marktmacher-Magazin

به منظور ثبت نام برای دریافت Marktmacher-Magazin و Newsletters ، و در نتیجه نتیجه گیری از قرارداد مربوط به اشتراک در Marktmacher-Magazin و Newsletters ، لازم است داده های شخصی خاصی ارائه شود. این شامل یک آدرس ایمیل معتبر ، عنوان ، نام و نام خانوادگی شما ، خیابان ، شماره خانه ، کد پستی ، محل زندگی و کشور است. همچنین باید خبرنامه (های) مورد نظر را انتخاب کنید. این داده های شخصی برای نتیجه گیری از قرارداد در مورد اشتراک در خبرنامه های Marktmacher-Magazin و/یا خبرنامه لازم است. به صورت اختیاری و کاملاً داوطلبانه ، ممکن است عنوان خود را در زمینه ثبت نام خود نیز نشان دهید. Marktmacher-Magazin به آدرس پستی ارائه شده ارسال می شود ، خبرنامه (های) انتخاب شده توسط شما به آدرس ایمیل ارائه شده ارسال می شود.

iii) ثبت نام در میز تجارت

برای ثبت نام موفقیت آمیز در میز تجارت و بنابراین برای نتیجه گیری قرارداد در مورد استفاده از آن ، باید یک آدرس ایمیل معتبر و همچنین رمز عبور ارائه دهید. این داده های شخصی برای نتیجه گیری قرارداد در مورد استفاده از میز تجارت ضروری است. از طریق این داده های شخصی هنگام ورود به میز تجارت ، شناسایی می شوید.

برای برخی از خدمات اضافی در میز معاملات ، مانند شرکت در مسابقات یا بازی ها در بورس اوراق بهادار ، لازم است داده های شخصی بیشتری را برای استفاده از این سرویس ارائه دهید. این مربوط به نام و آدرس پستی شما است. این داده های شخصی برای حمل جوایز به دست آمده در نهایت استفاده می شود.

IV) سرویس مطبوعات

به منظور ثبت نام برای دریافت اطلاعیه های مطبوعاتی ، و در نتیجه نتیجه گیری از قرارداد در مورد دریافت این نسخه ها ، لازم است یک آدرس ایمیل معتبر ارائه شود. اطلاعات مطبوعاتی به این آدرس ایمیل ارسال می شود.

علاوه بر این ، شما می توانید داده های شخصی داوطلبانه دیگری را در زمینه ثبت نام برای دریافت انتشار مطبوعات ارائه دهید. این مربوط به نام و نام خانوادگی شما ، متوسط/انتشار/ناشر شما برای آن کار می کنید و می خواهید انتشار مطبوعاتی و شماره تلفن خود را برای چه کسی دریافت کنید. این داده های شخصی ما را قادر می سازد تا یک تماس مستقیم با شما برقرار کنیم.

ج) جمع آوری داده های شخصی در محدوده برقراری تماس از طریق ایمیل یا فرم تماس

به منظور ارسال درخواست کلی ، نام خانوادگی و آدرس ایمیل معتبر لازم است. این داده های شخصی برای تماس با شما برای پاسخ به درخواست شما ضروری است.

علاوه بر این ، توضیحی از تحقیق شما لازم است. این اطلاعات برای درک و تأیید درخواست شما و پاسخگویی به آن لازم است. در محدوده ارسال درخواست کلی ، تاریخ و زمان درخواست و همچنین آدرس IP اختصاص داده شده در آن ذخیره می شود. با انجام این کار ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که امکان ارسال درخواست های عمومی مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد. علاوه بر این ، کنترل کننده ، طبق بند 1 این خط مشی رازداری ، موظف است رضایت شما را با این خط مشی رازداری مستند کند.

علاوه بر این ، می توانید داده های شخصی داوطلبانه بیشتری را در محدوده درخواست کلی خود ارائه دهید. این مربوط به نام شما و همچنین شماره تلفن است. علاوه بر این ، می توانید داوطلبانه سه پرونده را به درخواست خود اضافه کنید. این اطلاعات اضافی ما را قادر می سازد تا سؤال خود را حتی از نزدیک بررسی کنیم و تماس مستقیم برقرار کنیم. با ارسال فرم تماس ، شما با پردازش و ذخیره اطلاعات شخصی خود موافقت می کنید با هدف اینکه بتوانیم براساس درخواست شما کار کنیم.

د) جمع آوری داده های شخصی در محدوده استفاده از سرویس WhatsApp

هنگام استفاده از وب سایت ما ، فرصتی برای ثبت نام در یک سرویس خبری WhatsApp دریافت می کنید و از طریق WhatsApp سؤال می کنید. برای ثبت نام در این سرویس ، شما باید با پردازش داده های ما و WhatsApp موافقت کنید. می توانید رضایت خود را در هر زمان پس بگیرید. اطلاعاتی که شما بعد از ثبت نام به طور خودکار به ما ارائه می دهید ممکن است شامل داده های کاربر WhatsApp شما باشد (این داده های شخصی ممکن است نام و نام خانوادگی شما را به خطر بیاندازد) ، شماره تلفن ، دستگاه شما و همچنین پیام های ارسال شده توسط شما و دریافت شده توسط ما. در زمینه ارائه خدمات ، ما داده های شخصی شما (شماره تلفن شما) را با ارائه دهنده خدمات خود به اشتراک می گذاریم. پیام ها پس از 70 روز حذف می شوند.

لطفاً توجه داشته باشید که با نصب WhatsApp ، شرایط استفاده و مقررات محافظت از داده های WhatsApp را می پذیرید ، که بر آن هیچ تاثیری نداریم و برای آنها نمی توانیم مسئولیت را بر عهده بگیریم.

4. کوکی ها

ما یا شرکای خود از کوکی ها یا فناوری های مشابه استفاده می کنیم ، به عنوان مثالاشیاء مشترک محلی (در زیر به طور جمعی با نام "کوکی ها"). این کوکی ها برای جمع آوری و ذخیره اطلاعات هنگام بازدید از وب سایت های ما در رایانه شما قرار می گیرند و ذخیره می شوند.

کوکی ها قادر به اجرای برنامه ها یا انتقال ویروس به رایانه شما نیستند. کوکی ها فایلهای متنی کوچکی هستند که به مرورگر به کار رفته توسط شما اختصاص داده شده و روی دیسک سخت شما ذخیره می شوند. با استفاده از این کوکی ها ، ما اطلاعات خاصی را دریافت می کنیم که برای طراحی اینترنت ما به شما کمک می کند تا کاربر پسند تر و مؤثرتر باشد. با امتناع از پذیرش کوکی ها می توانید تنظیمات مرورگر خود را مطابق خواسته خود پیکربندی کنید. در این حالت ، ممکن است رخ دهد که دیگر نمی توانید از تمام کارکردهای این وب سایت استفاده کنید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به خط مشی کوکی های ما مراجعه کنید.

5. مبنای قانونی برای پردازش

الف) تا آنجا که رضایت خود را برای پردازش داده های شخصی خود به ما داده اید ، که رضایت مبنای قانونی برای چنین پردازش است (هنر 6 پاراگراف 1 Lit. GDPR).

ب) برای پردازش داده های شخصی به منظور شروع یا تحقق قرارداد با شما ، هنر. 6 para. 1 lit. B GDPR مبنای قانونی است.

ج) تا آنجا که پردازش داده های شخصی شما برای تحقق تعهدات قانونی ما (به عنوان مثال برای حفظ داده ها) ضروری است ، ما مجاز به انجام این کار طبق هنر هستیم. 6 para. 1 lit. C GDPR.

د) علاوه بر این ، ما داده های شخصی را به منظور محافظت ایمن از منافع قانونی خود و منافع قانونی اشخاص ثالث مطابق با هنر پردازش می کنیم. 6 para. 1 lit. f gdpr. حفظ عملکرد سیستم های IT ما ، بازاریابی محصولات و خدمات خودمان و همچنین بازاریابی محصولات و خدمات شرکتهای گروه Boerse Stuttgart و مستندسازی تماس های تجاری طبق قانون ، چنین علایق قانونی است.

6. انتقال به اشخاص ثالث

الف) تهیه فنی

با توجه به ارائه فنی وب سایت های ما و محتوای آن و همچنین برای ارائه خدمات اضافی ، به عنوان مثالبرای توزیع خبرنامه ها ، ما تا حدودی اشخاص ثالث را به عنوان ارائه دهنده خدمات استخدام می کنیم. این اشخاص ثالث پردازنده هایی هستند که به نمایندگی از کنترلر عمل می کنند ، همانطور که در بند 1 این خط مشی رازداری ذکر شده است. پردازنده ها فقط با توجه به دستورالعمل های مربوطه و فقط در هدف خاص که توسط کنترل کننده ارائه شده است ، داده های شخصی را پردازش می کنند. Boerse Stuttgart GmbH کنترل کننده مسئول پردازش است.

ب) افشای کارگزاران

اگر از سرویس "یک کلیک تجارت" استفاده می کنید ، و در صورت لزوم ، داده های ارائه شده توسط شما می توانند به کارگزار انتخاب شده توسط شما منتقل شوند. اگر این گزینه را انتخاب کنید ، تنظیمات شما در مورد کارگزار با یک کوکی ذخیره می شود. با انتخاب گزینه "تغییر تنظیم" ، می توانید در هر زمان این عملکرد را غیرفعال کنید.

ج) افشای سازمان های دولتی و شرکت های وابسته

انتقال داده های شخصی به سازمان های دولتی و مقامات فقط در صورت لزوم به عنوان بخشی از تعهدات قانونی اجباری صورت می گیرد.

تا آنجا که لازم است خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهیم ، ما این حق را داریم که به شرکت های وابسته گروه Boerse Stuttgart ، به عنوان مثال ، انتقال دهیم. Baden-Württembergische Wertpapierbörse GmbH ، Sowa Labs GmbH ، Euwax Aktiengesellschaft و Boerse Stuttgart Securities GmbH.

7. مدت زمان احتباس داده ها

چه مدت ما داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم ، تا حد زیادی به خدمات و هدف مربوطه بستگی دارد که داده ها را جمع آوری و پردازش کرده ایم. داده های شخصی لازم برای ثبت نام و استفاده از یک سرویس اساساً تا زمانی که قرارداد مربوط به استفاده شما از سرویس مربوطه اجرا شود ، ذخیره می شود.

شما می توانید در هر زمان در مشخصات خود ، داده های شخصی اضافی را که به طور داوطلبانه ارائه کرده اید ، به طور داوطلبانه در جریان ثبت نام در "Club Investor's Club" یا "Watchlist/Portfolio" تغییر داده یا حذف کنید.

8. پیوند به وب سایت ها و خدمات ارائه دهندگان دیگر

الف) وب سایت های ما ممکن است حاوی پیوندهایی به وب سایت های اشخاص ثالث باشند. اگر روی چنین پیشنهادی کلیک کنید ، داده ها را به میزان مورد نیاز به چنین ارائه دهنده منتقل می کنیم. ما هیچ تاثیری در مورد اینکه آیا وب سایت های اشخاص ثالث داده های شخصی شما را پردازش می کنند ، هیچ تاثیری نداریم. ما وب سایت های اشخاص ثالث را بررسی نمی کنیم و مسئولیت آنها یا نحوه انجام حفاظت از داده ها را بر عهده نداریم. لطفاً با استفاده از وب سایت ها و خدمات ما ، خط مشی رازداری وب سایت های آن شخص ثالث را که به آنها دسترسی پیدا می کنید بخوانید.

ب) اگر از به اصطلاح "افزونه های اجتماعی" شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک استفاده کنیم ، آنها را به شرح زیر ادغام می کنیم:

افزونه های اجتماعی هنگام بازدید از وب سایت ما غیرفعال می شوند ، یعنی هیچ گونه انتقال داده ای به اپراتورهای این شبکه ها وجود ندارد. اگر می خواهید از یکی از شبکه ها استفاده کنید ، برای ایجاد یک اتصال مستقیم به سرور شبکه مربوطه باید روی افزونه اجتماعی مربوطه کلیک کنید.

اگر یک حساب کاربری در شبکه دارید و هنگام فعال کردن افزونه اجتماعی وارد سیستم می شوید ، شبکه می تواند بازدید شما از وب سایت ما را با حساب کاربری خود مرتبط کند. اگر می خواهید از این کار جلوگیری کنید ، لطفاً قبل از فعال کردن افزونه اجتماعی از این شبکه خارج شوید.

ج) اگر روی پیوند روی یک پیشنهاد کلیک کنید یا یک افزونه اجتماعی را فعال کنید ، ممکن است داده های شخصی به ارائه دهندگان در کشورهایی خارج از منطقه اقتصادی اروپا منتقل شود که از نظر اتحادیه اروپا ("اتحادیه اروپا") انجام نمی دهند"سطح حفاظت کافی" را برای پردازش داده های شخصی مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا تضمین کنید. لطفاً قبل از کلیک بر روی پیوند یا فعال کردن یک افزونه اجتماعی و در نتیجه انتقال داده های خود ، این موضوع را در نظر بگیرید.

9. ادغام خدمات اشخاص ثالث

ما فیلم های YouTube را در بخش هایی از پیشنهاد آنلاین خود یکپارچه کرده ایم. این فیلم ها در http://www.youtube.com ذخیره می شوند و می توانند مستقیماً از وب سایت ما پخش شوند. این فیلم ها در "حالت محافظت از داده های گسترده" یکپارچه شده اند ، یعنی هیچ داده ای درباره شما نیست زیرا کاربر در صورت عدم پخش فیلم به یوتیوب منتقل می شود. فقط فراخوانی این صفحات منجر به ارتباط با YouTube می شود. هنگامی که فیلم را شروع می کنید ، داده های ذکر شده در بند 2 در زیر منتقل می شوند. ما هیچ تاثیری در این انتقال داده نداریم.

هنگام بازدید از وب سایت ، YouTube اطلاعاتی را که به زیر صفحه مربوط به وب سایت ما دسترسی پیدا کرده اید ، دریافت می کند. علاوه بر این ، آدرس IP ، تاریخ و زمان بازدید شما منتقل می شود. این امر بدون در نظر گرفتن اینکه YouTube یک حساب کاربری را برای شما فراهم می کند که به آن وارد شوید یا اینکه هیچ حساب کاربری وجود ندارد ، وجود دارد.

اگر به Google وارد شوید ، داده های شما مستقیماً به حساب شما اختصاص می یابد. اگر نمی خواهید نمایه YouTube خود اختصاص یابد ، باید قبل از فعال کردن دکمه از سیستم خارج شوید. YouTube داده های شما را به عنوان پروفایل استفاده ذخیره می کند و از آن برای اهداف تبلیغات ، تحقیقات بازار و / یا طراحی نیازهای وب سایت خود استفاده می کند. چنین ارزیابی به ویژه (حتی برای کاربرانی که وارد سیستم نشده اند) انجام می شود تا تبلیغات مبتنی بر نیازها را ارائه دهند و به سایر کاربران از شبکه های اجتماعی در مورد فعالیت های شما در وب سایت ما اطلاع دهند. شما حق دارید نسبت به ایجاد این پروفایل های کاربر اعتراض کنید ، اگرچه برای استفاده از آنها باید با YouTube تماس بگیرید.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هدف و دامنه جمع آوری داده ها و پردازش توسط YouTube در اعلامیه حفاظت از داده های YouTube پیدا کنید. در آنجا همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حقوق و گزینه های تنظیم خود برای محافظت از حریم خصوصی خود پیدا کنید: https://www.google. de/intl/de/policies/privacy. Google همچنین داده های شخصی شما را در ایالات متحده پردازش می کند و به سپر حریم خصوصی EU-US ، https://www.privacyshield. gov/eu-us-framework ارسال کرده است.

10. اصلاح این خط مشی رازداری

ما این حق را داریم که در صورت تغییر در چارچوب قانونی یا وب سایت یا خدمات ارائه شده ، این خط مشی رازداری را تنظیم کنیم.

11. حقوق موضوع داده

هر موضوع داده مربوطه حق دسترسی را دارد (هنر 15 GDPR).

در مورد پردازش داده های شخصی نادرست ، شما حق تصحیح را دارید (Art. 16 GDPR).

اگر الزامات قانونی برآورده شود ، ممکن است درخواست پاک کردن داده های شخصی (حق پاک کردن) یا محدودیت پردازش داده های شخصی (حق محدود کردن فرآیند G) را داشته باشید ، ممکن است شما پردازش داده های شخصی (حق شیء) را اعتراض کنید (درستهنر 17 ، 18 و 21 GDPR) ، و شما ممکن است ادعا کنید که داده های شخصی (حق قابل حمل داده) را دریافت می کنید (هنر 20 GDPR).

اگر از حقوق خود که در بالا ذکر شد استفاده کنید ، ما بررسی خواهیم کرد که آیا الزامات قانونی مربوطه برآورده شده و برآورده می شود یا خیر.

شما می توانید رضایت خود را برای پردازش داده های شخصی توسط ما که در هر زمان با اثر به آینده پردازش می شود ، لغو کنید. با این حال ، در این حالت ممکن است دیگر نتوانیم خدمات خاصی را ارائه دهیم ، بنابراین باید خاتمه یابد.

اگر می خواهید حقوق خود را که در بالا توضیح داده شده است استفاده کنید ، می توانید همانطور که در بالا ذکر شد ، درخواست را به مخاطب ارسال کنید. اگر برای یکی از خدمات ما ثبت نام کرده اید (به عنوان مثال برای "لیست تماشای/نمونه کارها" یا "کلوپ سرمایه گذاران") ، ممکن است تا حدی به داده های شخصی ذخیره شده در مورد شما در منطقه حفاظت شده دسترسی ، مکمل ، تنظیم ، به روزرسانی یا حذف داده های شخصی خود داشته باشید. اگر در یک خبرنامه مشترک شده اید ، می توانید آن را با استفاده از گزینه لغو اشتراک ارائه شده در خبرنامه لغو کنید.

علاوه بر این ، شما حق دارید مطابق با هنر شکایت خود را به یک مقام نظارت ارائه دهید. 77 GDPR. با توجه به Boerse Stuttgart GmbH ، این اقتدار نظارتی است:

der landesbeauftragte für datenschutz und dishationsfreiheit baden-würtemberg postfach 10 29 32 ، 70025 stuttgart königstraße 10a ، 70173 stuttgart تلفن: 0711/61 55 41-0. 11. 11. 11-15 –65: 0711/65وب سایت: http://www.baden-wuerttemberg. datenschutz. de

خط مشی کوکی

ما از کوکی ها یا فن آوری های مشابه استفاده می کنیم ، به عنوان مثالاشیاء مشترک محلی (در زیر به طور جمعی با عنوان "کوکی ها") ، برای تشخیص ترجیحات کاربران و ایجاد وب سایت های ما به صورت بهینه. این امر ناوبری را تسهیل می کند و به طور مداوم قابلیت استفاده از وب سایت های ما را بهبود می بخشد. کوکی ها قادر به اجرای برنامه ها یا انتقال ویروس به رایانه شما نیستند. کوکی ها فایلهای متنی کوچکی هستند که در دیسک سخت دستگاه ترمینال شما ذخیره می شوند. از آنها می توان برای تعیین اینکه آیا ارتباط با وب سایت ما قبلاً از دستگاه ترمینال شما انجام شده است ، استفاده شود. اگر رضایت داده اید ، داده های شخصی را می توان در یک کوکی ذخیره کرد یا اینکه از نظر فنی کاملاً ضروری است ، به عنوان مثال. در مورد ورود به سیستم.

شما می توانید تنظیمات مرورگر خود را با توجه به خواسته های خود پیکربندی کنید و با امتناع از پذیرش کوکی ها به طور کلی یا فقط در موارد خاص ، در مورد قرارگیری کوکی ها مطلع شوید. در این حالت ، شما دیگر ممکن است نتوانید از تمام کارکردهای این وب سایت استفاده کنید. شما می توانید کوکی هایی را که قبلاً در هر زمان در دستگاه ترمینال خود قرار داده اند حذف کنید ، اطلاعاتی است که توسط مرورگر یا تولید کننده دستگاه ترمینال شما ارائه می شود.

در وب سایت های ما از کوکی های زیر استفاده می کنیم:

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

در وب سایت های ما ، ما از "Google Analytics" برای تجزیه و تحلیل داده های کاربر ، خدماتی که توسط Google LLC ("Google") ، 1600 آمفی تئاتر پارکوی ، Mountain View ، CA 94043 ، USA استفاده می کنیم ، استفاده می کنیم.

بدین ترتیب ، Google Analytics از کوکی ها استفاده می کند. کوکی ها فایلهای متنی کوچکی هستند که در رایانه شما ذخیره می شوند. اطلاعات ذخیره شده در کوکی در مورد استفاده شما از این وب سایت توسط Google در ایالات متحده به سرور منتقل و ذخیره می شود. با این حال ، ما تنظیم "Anonymizeip" را فعال کرده ایم. این یک ناشناس سازی IP است که استفاده از آن آدرس IP را که در آخرین اکتبر یا بلوک های عقب استفاده می کنید ، ماسک می کند. این بدان معنی است که آخرین شماره آدرس IP شما قبل از انتقال به ایالات متحده جایگزین "0" می شود. بنابراین یک مرجع شخصی مستقیم از این امر مستثنی است. علاوه بر این ، داده های جمع آوری شده با Google Analytics نمی توانند با داده های دیگر مرتبط شوند. ما از داده های استفاده جمع آوری شده توسط Google Analytics برای ارزیابی و تجزیه و تحلیل آماری استفاده از وب سایت خود توسط بازدید کنندگان آن استفاده می کنیم. داده های جمع آوری شده از این طریق پس از 14 ماه حذف می شوند.

داده های شخصی بر اساس هنر جمع آوری و پردازش می شود. 6 پاراگراف1 لیترf از مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا (EU-GDPR) ("علاقه قانونی"). علاقه مشروع ما شامل بهینه سازی وب سایت ما ، از جمله ارزیابی و تحلیل آن است.

شما می توانید در هر زمان به استفاده از و در نتیجه جمع آوری داده ها توسط Google Analytics اعتراض کنید. در این زمینه ، شما دو فرصت دارید:

1استفاده از افزودنی مرورگر Google (http://tools. google.com/dlpage/gaoptout) برای غیرفعال کردن Google Analytics. افزودنی مرورگر مانع از انتقال اطلاعات Google Analytics می شود.

2از طرف دیگر برای افزودنی مرورگر یا در داخل مرورگرها در دستگاه های تلفن همراه ، لطفاً روی لینک زیر کلیک کنید:

با کلیک بر روی پیوند ، جلوگیری از هرگونه ضبط توسط Google Analytics در این وب سایت در آینده خواهد بود (این انتخاب فقط در مرورگر کار می کند که در آن پیوند کلیک شده و فقط برای این دامنه). با این کار ، یک کوکی امتناع در دستگاه شما ذخیره می شود. اگر کوکی ها را در مرورگر مورد استفاده خود حذف کنید ، باید دوباره روی پیوند کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به Google LLC ، Google Analytics و همچنین "Anonymizeip" ، لطفاً به این موارد مراجعه کنید:

خط مشی رازداری Google را در زیر مشاهده خواهید کرد:

تبدیل تبلیغات Google

در وب سایت ما ، ما از Google Ads Conversion برای جلب توجه به پیشنهادات خود با استفاده از وسایل تبلیغاتی (به اصطلاح تبلیغات Google) در وب سایت های خارجی استفاده می کنیم. این یک سرویس تجزیه و تحلیل وب است که توسط Google LLC ، 1600 آمفی تئاتر پارکوی ، Mountain View ، CA 94043 ، ایالات متحده ارائه شده است (از این پس به عنوان "Google" گفته می شود).

در رابطه با داده های تبلیغات تبلیغاتی ، می توانیم تعیین کنیم که اقدامات تبلیغاتی فردی چقدر موفق است. بنابراین ما علاقه خود را برای نمایش تبلیغاتی برای شما که مطابق با علایق شما است ، دنبال می کنیم تا وب سایت ما برای شما جذاب تر شود.

این وسایل تبلیغاتی توسط Google از طریق به اصطلاح "سرورهای تبلیغاتی" تحویل داده می شود. برای این منظور ، ما از کوکی های سرور AD استفاده می کنیم که می توانند برای اندازه گیری پارامترهای خاص برای موفقیت مانند نمایش تبلیغات یا کلیک توسط کاربران استفاده شوند. اگر از طریق تبلیغات Google به وب سایت ما دسترسی پیدا کنید ، Google Ads یک کوکی را در دستگاه ترمینال خود ذخیره می کند. این کوکی ها معمولاً پس از 30 روز اعتبار خود را از دست می دهند و در نظر گرفته نشده است که شما را شخصاً شناسایی کنند.

شناسه کوکی منحصر به فرد ، تعداد برداشت های تبلیغاتی در هر مکان (فرکانس) ، آخرین برداشت (مربوط به تبدیل پست ارسال) و اطلاعات انتخاب (نشانه ای که کاربر دیگر مایل به پرداختن به آن نیست) معمولاً به عنوان تجزیه و تحلیل ذخیره می شوندمقادیر این کوکی. این کوکی ها Google را قادر می سازند مرورگر وب شما را تشخیص دهند. اگر کاربر از صفحات خاصی در وب سایت مشتری ADS بازدید کند و کوکی که در رایانه وی ذخیره شده است منقضی نشده است ، گوگل و مشتری می توانند ببینند که کاربر روی تبلیغ کلیک کرده و به این صفحه هدایت شده است. به هر مشتری ADS یک کوکی متفاوت اختصاص داده می شود. بنابراین ، کوکی ها را نمی توان از طریق وب سایت های مشتریان ADS ردیابی کرد.

در زمینه اقدامات تبلیغاتی فوق الذکر ، ما خودمان هیچ اطلاعات شخصی را جمع آوری و پردازش نمی کنیم. ما فقط ارزیابی های آماری را از Google دریافت می کنیم. این ارزیابی ها ما را قادر می سازد تا مشخص کنیم کدام یک از اقدامات تبلیغاتی مورد استفاده به ویژه مؤثر است. ما با استفاده از چنین وسایل تبلیغاتی ، اطلاعات دیگری دریافت نمی کنیم. به طور خاص ، این اطلاعات ما را قادر نمی سازد تا کاربران را شناسایی کنیم.

با توجه به ابزارهای بازاریابی مورد استفاده ، مرورگر شما به طور خودکار ارتباط مستقیمی با سرور Google برقرار می کند. ما هیچ تاثیری در میزان و استفاده بیشتر از داده های جمع آوری شده توسط Google به دلیل استفاده از این ابزار نداریم. بنابراین ، ما شما را با توجه به وضعیت دانش خود به شما اطلاع می دهیم: با ادغام تبدیل تبلیغات ، Google اطلاعاتی را که شما قسمت مربوط به وب سایت ما را خوانده اید دریافت می کند یا روی تبلیغات ما کلیک کرده است. اگر در یک سرویس Google ثبت نام کرده اید ، Google می تواند بازدید را به حساب شما اختصاص دهد. حتی اگر در Google ثبت نام نکرده اید یا وارد سیستم نشده اید ، ممکن است ارائه دهنده آدرس IP خود را پیدا کرده و ذخیره کند.

Google AdWords Mearteringing

وب سایت ما از کمپین های بازاریابی Google AdWords استفاده می کند. این یک سرویس تجزیه و تحلیل وب است که توسط Google Inc. ، 1600 Amphitheater Parkway Mountain View CA 94043 ، ایالات متحده (از این پس به عنوان "Google" گفته می شود) ، که در رابطه با Google AdWords کنترل می شود. برای قرار دادن تبلیغات در وب سایت های اینترنتی ، Google از کوکی هایی که در رایانه شما ذخیره می شوند استفاده می کند. این کوکی ها برای ضبط بازدیدهای کاربر و شناسایی مرورگر وب در یک رایانه خاص خدمت می کنند. آنها برای شناسایی یک شخص خدمت نمی کنند. بازاریابی به طور خاص برای دستیابی به بازدیدکنندگانی که قبلاً از وب سایت فراخوانده شده اند ، انجام می شود. در حالی که شما در وب سایت هایی هستید که بخشی از شبکه Google Display هستند ، یا وقتی Google را برای اصطلاحات مربوط به محصولات ما جستجو می کنید ، تبلیغات مربوط به علاقه قرار می گیرد. برای فعال کردن این امر ، اطلاعات تولید شده توسط کوکی معمولاً به سرور Google در ایالات متحده ارسال می شود و در آنجا ذخیره می شود. می توانید در هر زمان به جمع آوری و ذخیره داده ها برای آینده اعتراض کنید. برای این منظور ، می توانید استفاده از کوکی ها توسط Google را غیرفعال کنید. با غیرفعال کردن تبلیغات مربوط به علاقه در Google می توانید این کار را تحت لینک زیر (http://www.google.com/settings/ads) انجام دهید. به اصطلاح "انتخاب" با ذخیره یک کوکی روی رایانه شخصی شما مانع از بازاریابی مجدد می شود. توجه داشته باشید ، با این حال ، اگر گزینه "حذف کوکی ها" را در تنظیمات مرورگر خود انتخاب کنید ، "کوکی انتخاب شده" نیز برداشته می شود و دوباره بازاریابی اعمال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Google و محدودیت استفاده از داده ها ، لطفاً به (پیوند) مراجعه کنید. با استفاده از این وب سایت ، شما با اقدام Google و نتایج بازاریابی موافقت می کنید.

مدیر برچسب گوگل

این وب سایت از Google Tag Manager استفاده می کند. Google Tag Manager راه حلی است که به بازاریابان امکان می دهد برچسب های وب سایت را از طریق رابط مدیریت کنند. خود ابزار (که برچسب ها را پیاده سازی می کند) دامنه ای است که از کوکی ها استفاده نمی کند و هیچ اطلاعات شخصی را جمع نمی کند. این ابزار برچسب های دیگری را ایجاد می کند که به نوبه خود ممکن است داده ها را جمع آوری کند. Google Tag Manager به این داده ها دسترسی ندارد. اگر غیرفعال سازی در سطح دامنه یا کوکی انجام شود ، این امر برای همه برچسب های ردیابی اجرا شده با Google Tag Manager ادامه خواهد یافت.

MAPP آلمان GMBH

در برخی از خبرنامه ها ، ما پیوندهایی را درج می کنیم که به ما امکان می دهد رفتار کاربر شما را ارزیابی کنیم. اطلاعات جمع آوری شده از این طریق توسط ارائه دهنده نرم افزار خبرنامه در سرور آن در آلمان ذخیره می شود. ما از این داده ها منحصراً برای اهداف مدیریت فنی وب سایت ها ، برای مدیریت مشتری ، تحقیقات بازار و فقط تا حد لازم برای چنین اهداف استفاده می کنیم. اگر آرزوی ردیابی را ندارید ، این امکان را دارید که از خبرنامه ما مشترک شوید. برای انجام این کار می توانید از لینک ارائه شده در هر خبرنامه استفاده کنید یا به آدرس info@boerse-stuttgart. de ایمیل ارسال کنید.

فیس بوک

در وب سایت های ما ، ما از وب سایت-Custom-Audience-پیکسل Facebook Inc. 1601 S. Califoia Ave ، Palo Alto ، CA 94304 ، USA ("Facebook") استفاده می کنیم. فیس بوک تحت عنوان حریم خصوصی اتحادیه اروپا تأیید شده است.

این فرآیند به ما امکان می دهد پس از مشاهده یا کلیک در یک آگهی فیس بوک ، رفتار کاربران خود را دنبال کنیم. از این طریق ، ما قادر به ارزیابی اثربخشی تبلیغات فیس بوک برای اهداف آماری و تحقیقات بازار هستیم و از این رو می توانیم اقدامات تبلیغاتی خود را بهینه کنیم. وقتی به وب سایت ما مراجعه می کنید ، این اطلاعات به فیس بوک منتقل می شود.

داده های جمع آوری شده توسط ما ناشناس است و هیچ نشانه ای از هویت کاربر به ما نمی دهد. با این حال ، داده ها توسط فیس بوک ذخیره و پردازش می شوند تا اتصال به مشخصات کاربر مربوطه امکان پذیر باشد و فیس بوک قادر به استفاده از داده ها برای اهداف تبلیغاتی خود مطابق با خط مشی استفاده از داده های فیس بوک است. شما می توانید به فیس بوک و شرکای آن اجازه دهید تبلیغات را در Facebook و Off Facebook نمایش دهند. علاوه بر این ، برای این منظور می توان یک کوکی را در هارد شما ذخیره کرد.

خط مشی استفاده از داده های فیس بوک اطلاعاتی در مورد هدف و وسعت داده هایی که جمع آوری می کنند ، نحوه پردازش و استفاده از این داده ها ، حقوق در دسترس شما و تنظیماتی که می توانید برای محافظت از حریم خصوصی خود استفاده کنید ، ارائه می دهد.

لطفاً برای غیرفعال کردن وب سایت-custom-sudience-pixel اینجا را کلیک کنید. نسخه از 5 ژوئیه 2019

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 324 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 13:07

ما هنوز یک راهنمای مطالعه کامل برای این کتاب نداریم. اگر دوست دارید ما این خلاصه طرح را در یک راهنمای مطالعه گسترش دهیم ، روی دکمه Upvote در زیر کلیک کنید.

یادآوری خلاصه اپراتور سهام

با تشکر از شما برای بررسی این خلاصه طرح فوق العاده "یادآوری یک اپراتور سهام" توسط ادوین لفور. یک جایگزین مدرن برای Sparknotes و Cliffsnotes ، Supersummary راهنماهای مطالعه با کیفیت بالا را ارائه می دهد که خلاصه های مفصل فصل و تجزیه و تحلیل مضامین اصلی ، شخصیت ها ، نقل قول ها و موضوعات مقاله را ارائه می دهد.

یادآوری کتاب Edwin Lefevre از یک اپراتور سهام بر جری لیوینگستون ، تصویری که بر اساس معامله گر سهام واقعی زندگی جسی لیورمور است ، تمرکز دارد. لیورمور یکی از بدنام ترین معامله گران در تمام دوران بود. روایت ، تنظیم شده در اوایل قرن بیستم ، از دیدگاه نسبتاً منحصر به فرد لیوینگستون است. از پسری از نقل قول در یک فروشگاه سطل گرفته تا یکی از بهترین قیمت سهام ، Lefevre خواننده را از طریق سفر لیوینگستون راهنمایی می کند ، زیرا او از کار خود در تجارت کالاهای تجاری استفاده می کند ، فرایندی که باعث می شود بیش از یک بار او را شکست و نزدیک. با وجود این مشکلات ، لیوینگستون مصمم است که موفق باشد. در حالی که لیوینگستون به دلیل انجام معاملات دلخواه ، صندلی های شلوار مشهور است ، هنوز هم خواننده می تواند از تجربیات خود بیاموزد.

لیوینگستون برای نگه داشتن حرکات قیمت در نوار تیک ، یک هدیه طبیعی دارد. علاوه بر این ، او یک ضربه خاص برای دانستن اینکه چه زمانی قیمت سهام افزایش می یابد و سقوط می کند ، و تاکتیک های خود را تنظیم می کند تا تغییرات در بازار را به خود اختصاص دهد. او با اولین تجارت خود صحت سیستم خود را اثبات می کند. او با سیستم اثبات شده خود چنان موفقیت موفقیت آمیز دارد که در مغازه های سراسر کشور در لیست سیاه قرار دارد. سوءاستفاده های او به خوبی شناخته شده است که وی لقب "پسر پیستون" است.

سرانجام ، لیوینگستون با جذابیت فروشگاه سطل خود ناامید می شود و تصمیم می گیرد دست خود را امتحان کند که ماهی های بسیار بزرگتر را در وال استریت صید کند. با این حال ، مقیاس قیمت که نان و کره او در مغازه بوده است ، کمتر از موثر در وال استریت است. در اوایل ، لیوینگستون سقوط های زیادی در خیابان دارد. اگرچه پیش بینی های قیمت گذاری وی اغلب مورد توجه قرار می گیرد ، اما آنها به موقع نیستند و در نتیجه خسارات عمده ای به همراه دارد. با این حال ، از طریق آزمایش و خطا ، لیوینگستون از اشتباهات خود به مرور زمان یاد می گیرد. او کشف می کند که پیش بینی روند بازار بیشتر از آن است که یکی از نویسنده ها آن را [TT1] می گوید ، "ضبط سریع و کم قیمت."

در طول کتاب ، لیوینگستون به دلیل تعامل خود با بازرگانان دیگر ، حقیقت های کمی را دریافت می کند. یکی شامل آقای Partridge ، همکار با محبت با نام مستعار "بوقلمون قدیمی" توسط بازرگانان خود است. Partridge از روش متفاوتی نسبت به Livingston استفاده می کند. به جای این که نکاتی را در مورد نوسانات بازار کوچک و سپس تجارت در داخل و خارج از سهام بر اساس اطلاعات جدید انجام دهید ، Partridge اغلب موقعیتی را انتخاب می کند و طولانی مدت را حفظ می کند. در ذهن او ، سود بزرگتر از حرکات بازار کلان به دست آمده بسیار بیشتر از سود کوتاه مدت رویکرد آمادگی آتش سوزی لیوینگستون است. بینش های Partridge برای لیوینگستون بسیار ارزشمند است زیرا او در تلاش برای حرکت در زمین های غالباً بی نظیر فرهنگ وال استریت است. لیوینگستون از طریق تعامل خود با Partridge و دیگران ، به زودی متوجه می شود که مشکل وی روشی نیست که او تجارت می کند ، بلکه این که او صبر کافی ندارد تا منتظر پتانسیل کسب درآمد کامل حرکات سهام خود باشد.

لیوینگستون یادگیری خود را با خواننده از طریق یکی از بسیاری از حقیقت های بیان شده در کتاب به اشتراک می گذارد: "مردانی که هم می توانند درست باشند و هم محکم بنشینند ، غیر معمول هستند."لیوینگستون در مورد این حماسه بیشتر توضیح می دهد و اقدامات خود را بررسی می کند و مشخص می کند که در کجا کوتاه می آید: "بی اعتنایی به نوسان بزرگ و تلاش برای پرش به داخل و بیرون برای من کشنده بود. هیچ کس نمی تواند همه نوسانات را بدست آورد. در یک بازار گاو نر ، بازی شما این است که بخرید و نگه دارید تا زمانی که باور نکنید که بازار گاو نر نزدیک پایان آن است .... یکی از مفیدترین چیزهایی که هر کسی می تواند یاد بگیرد این است که از تلاش برای گرفتن آخرین هشتم یا اولین استفاده کنید. این دو گرانترین هشتم جهان هستند. "

این لحظه "آه هه" برای لیوینگستون و مفهومی است که به او کمک می کند تا سرانجام خود را از رشته معاملات ناموفق که باعث سقوط اولیه وی شده است ، بیرون بکشد. او حتی کشف می کند که چگونه می تواند به طور مؤثر نسبت به نکات مربوط به معاملات دیگر واکنش نشان دهد.

برخلاف آنچه ممکن است فکر کند ، توصیه های او به همان اندازه غیر متعارف است که در اوایل دهه 1900 بود. لیوینگستون به بازی "دست تنهایی" اعتقاد داشت. اغلب اوقات ، او تعجب می کرد که بهتر است به اسلحه های خود بچسبد تا اینکه بلافاصله روی هر نوک عمل کند. در حقیقت ، او اغلب می فهمید که رفتن در برابر نکات مؤثرترین راه برای بیرون آمدن در صدر است. در زمانی که مقررات تجاری آنقدر به اندازه امروز اجرا نشده بود ، بسیاری از معامله گران به نکاتی از خودی ها واکنش نشان می دهند ، فقط وقتی که نوک به همان اندازه که مقاله ای که روی آن نوشته شده بود بی فایده است ، خود را ناراضی می دانند.

در حالی که جسی لیورمور ، جسی لیونگ ، لری لیوینگستون یکی از مشهورترین معامله گران بود که به وال استریت برخورد کرد ، بدون شک روش های وی امروز با شک و تردید بسیار روبرو خواهد شد. با این حال ، هدف Lefevre با این کتاب لزوماً ارائه راهنمایی برای دانشکده تجارت خوب و ثروتمند نیست. در عوض - و شاید مهمتر از همه - این یک داستان هشدار دهنده در مورد نزولی نزدیک شدن به بازار (و زندگی برای آن موضوع) با ابتکار عمل بیش از حد و صبر بسیار کمی است. لری لیوینگستون مطمئناً این درس را به سختی آموخت. شاید نظر لفور این باشد که یک مثال واقعی را به زندگی ارائه دهد تا خوانندگان وی مجبور نباشند.< SPAN> در حالی که جسی لیورمور ، جسی لیوینستون ، جسی لیورمور یکی از مشهورترین معامله گران بود که به وال استریت برخورد کرد ، بدون شک روش های وی امروز با شک و تردید بسیار روبرو خواهد شد. با این حال ، هدف Lefevre با این کتاب لزوماً ارائه راهنمایی برای دانشکده تجارت خوب و ثروتمند نیست. در عوض - و شاید مهمتر از همه - این یک داستان هشدار دهنده در مورد نزولی نزدیک شدن به بازار (و زندگی برای آن موضوع) با ابتکار عمل بیش از حد و صبر بسیار کمی است. لری لیوینگستون مطمئناً این درس را به سختی آموخت. شاید نکته لفور این باشد که یک مثال واقعی را به زندگی ارائه دهد تا خوانندگان وی مجبور نباشند. در حالی که جسی لیورمور لری لیوینگستون یکی از مشهورترین بازرگانان بود که به وال استریت برخورد کرد ، روش های او بدون شک امروز با شک و تردید بسیار روبرو خواهد شد. با این حال ، هدف Lefevre با این کتاب لزوماً ارائه راهنمایی برای دانشکده تجارت خوب و ثروتمند نیست. در عوض - و شاید مهمتر از همه - این یک داستان هشدار دهنده در مورد نزولی نزدیک شدن به بازار (و زندگی برای آن موضوع) با ابتکار عمل بیش از حد و صبر بسیار کمی است. لری لیوینگستون مطمئناً این درس را به سختی آموخت. شاید نظر لفور این باشد که یک مثال واقعی را به زندگی ارائه دهد تا خوانندگان وی مجبور نباشند.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 322 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 12:52

روش های شکستن فارکس

در اینجا ما به تجارت Breakout Forex خواهیم پرداخت که یک روش محبوب برای جستجوی سود معاملات ارز است. ما خواهیم دید که چرا کار می کند ، بهترین استراتژی ها و سیستم ها و چگونگی ساخت روش ساده تجارت برک آوت برای موفقیت.

معاملات برک آوت چیست؟

شکستن در یک جفت ارز هنگامی اتفاق می افتد که "قیمت" از یک محدوده معاملاتی یا هنگامی که سطح قیمت خاص نقض می شود مانند 4 هفته جدید ، نقض شود. از نظر معاملات برک آوت ، هدف این است که یک سیگنال معاملاتی را درست وارد کنید وقتی که قیمت باعث شکستگی شود و شکستن قیمت را بالاتر یا پایین تر دنبال کند ، اگر البته این شکست دنبال می شود و اگر این کار را انجام نمی دهد - به عنوان آن گفته می شود "جعلی "معاملات برک آوت محبوب است زیرا اصولی که مبتنی بر کار است و حتی برای معامله گران جدید قابل درک است.

سیستم معاملاتی موفقیت آمیز

هنگامی که به دنبال شکستن هستید می توانید خطوط روند را به صورت افقی یا شیب دار ترسیم کنید که می تواند برای شناسایی کانال ها و دوره های ادغام استفاده شود یا می تواند برای نشان دادن روند صعودی یا نزولی ترسیم شود. یک شکست به نفع این روند ، یک شکست ادامه نامیده می شود و ممکن است نشان دهنده وارونگی باشد ، یک شکست معکوس نامیده می شود. این سازندهای نمودار تجارت قیمت را در خطوطی که ترسیم کرده اید مشاهده می کنند و سپس منتظر یک شکست هستید تا سیگنال معاملاتی خود را در بازار قرار دهید.

در بهترین شکست ها ، قیمت به سادگی از پشتیبانی یا مقاومت عبور می کند و روند آن در جهت شکستن قیمت ادامه می یابد. اگر به نمودارهای ارز یا هر ابزار مالی نگاه کنید ، خواهید دید که برخی از روندهای خارق العاده ناشی از شکستن است ، اما به عقب نگاه می کنید که به نظر می رسد آسان به نظر می رسد اما شکستن معاملات به آسانی به نظر نمی رسد - چرا؟

از آنجا که شما به شکلی ناکام تر از مواردی که دنبال می شوند ، به دست می آورید - بنابراین چگونه می توانید شکستگی هایی را که دنبال می شود ، شناسایی کنید؟در اینجا برخی از قوانین اساسی وجود دارد:

هرچه سطح مقاومت یا پشتیبانی طولانی تر باشد ، احتمال وقفه در زیر بهتر خواهد بود ، وقتی قیمت در نهایت پشتیبانی یا مقاومت را از دست می دهد. تعداد تست هایی که سطح نمودار آزمایش شده است نیز مهم است - هرچه زمان بیشتری داشته باشد ، سیگنال معاملاتی بهتر خواهد شد وقتی که در نهایت استراحت رخ می دهد.

شما همچنین باید به احساسات نگاهی بیندازید - شکستگی هایی که در هنگام صعود به صورت نزولی رخ می دهد ، بسیار بهتر از مواردی است که وقتی احساسات بسیار صعودی است و برعکس در بازار خرس صادق است. شکستگی هایی که با افزایش نوسانات رخ می دهند تمایل به بهتر از مواردی دارند که در هنگام کمبود نوسانات رخ می دهد. شما همچنین باید سعی کنید و اندازه گیری کنید که چگونه بازار بیش از حد و بیش از حد از بازار خارج شده است و از برخی از نوسانگرهای شتاب برای انجام این کار استفاده می کنید و سعی می کنید از شکستگی قیمت هایی که در یک بازار صعودی رخ می دهد جلوگیری کنید

هنگامی که قیمت از بین می رود ، پایان روز به طور معمول بهترین زمان برای دیدن اینکه آیا این استراحت ادامه خواهد یافت یا برعکس خواهد بود و شانس احتمالی ادامه روند در جهت استراحت را مشاهده می کنید ، باید نگاه کنید که چقدر قوی استجفت ارز که تجارت می کنید بسته می شود. اگر در نزدیکی اوج بسته می شوید - شانس به دنبال ادامه است اما اگر در نزدیکی پایین باشید ، احتمال بازگشت به عقب در زیر نقطه شکست زیاد است.

نظر من این است که اگر قدرت قیمت در نزدیکی وجود نداشته باشد یا دامنه روز کم بوده است ، خروج از تجارت برای محافظت از سرمایه من است. همچنین ، من دوست دارم که روز بعد تجارت را دنبال کنم تا تأیید شود که سیگنال تجارت خوب است.

جعلی و استراحت های دروغین

در صورتی که فکر می کنید شکست می خورید ، می توانید از یادداشت های زیر برای خارج شدن از تجارت برک آوت استفاده کنید یا به سادگی از آنها برای تجارت شکستن کاذب به عنوان یک استراتژی جداگانه و تجارت در برابر شکستگی های دروغین استفاده کنید.

ما قبلاً ذکر کرده ایم که - شکستن به صعود که به احساسات صعودی می رسد ، و همه انتظار دارند که آنها از طریق آنها پیروی کنند ، امکان شکست بالایی دارند و اگر نوسانات کم است و البته این موارد می توانند از آن عبور کنند اما شما می توانید آنها را برای سود تجارت کنید. راه تجارت آنها برای سود این است - صبر کنید تا این حرکت اتفاق بیفتد و ببینید که چگونه بازار بسته می شود. اگر در آن زمان ضعف ضعیفی دارید ، می توانید در نظر بگیرید که استراحت را محو کنید و به دنبال حرکت به زیر سطح پشتیبانی یا مقاومت باشید که شکسته شده است. هر دو شکست معاملاتی و "جعلی" می توانند یک استراتژی تجاری مؤثر در فارکس باشند و این فرد را به عهده دارد که تصمیم بگیرد که آیا می خواهد هر یک از این روش ها را تجارت کند یا حتی این دو را با هم ترکیب کند.

شکستگی و نوسانات

معاملات Breakout یک استراتژی ساده تجارت فارکس است که همیشه به این دلیل که همیشه روند و انحراف از قیمت متوسط وجود خواهد داشت ، کار خواهد کرد. برای ورود به روندهای بلند مدت فارکس ، معاملات برک آوت بسیار مؤثر است اما بدون اشکال آن نیست. مانند همه روشهای معاملات ارز ، شما هنوز هم نیاز به فیلتر کردن سیگنال های تجاری "کاذب" دارید.

امروز با نوسانات فوق العاده ای که در بازارهای فارکس می بینیم ، شکستگی های کاذب تری نسبت به موارد خوب وجود دارد و از نظر من ، این روش تجارت 25 سال پیش وقتی که من برای اولین بار از امروز معامله کردم "آسان تر" بود. نوسانات بسیار بیشتری در مورد نقاط برک آوت وجود دارد و این ناشی از افزایش زیاد حجم معاملات فارکس است. این امر با افزایش معاملات ارز در اینترنت و تعداد زیادی از دلالان که سعی در ایجاد سود دارند ، رخ داده است.

شما باید اطمینان حاصل کنید که قوانینی را در اختیار دارید که بخش عمده ای از این معاملات از دست دادن بالقوه را از سیستم شما فیلتر می کند. شما می توانید این کار را با برخی از مطالعه و تمرین انجام دهید و وقتی فیلترهای خود را اضافه کردید ، می توانید از موفقیت طولانی مدت تجارت ارز لذت ببرید. شما می توانید یک استراتژی ساده اقدام قیمت ریچارد دونچیان را دریافت کنید که یک راه عالی برای هر کسی است که بتواند با یک استراتژی تجاری اثبات شده که کار می کند ، شروع کند.

معاملات برک آوت هرگز پیر نمی شود و از آن خارج نمی شود. این روشی برای تجارت است که هر معامله گر قادر به درک آن خواهد بود و بنابراین روشی است که می تواند با اعتماد به نفس معامله شود. سرانجام ، این تئوری تجارت را می توان در یک دوره زمانی کوتاه یاد گرفت. اگر می خواهید با شکست یا استراحت های دروغین تجارت کنید ، فقط به یک سیستم معاملاتی ساده نیاز دارید ، با مدیریت پول سالم برای سودآوری. در پایان ، این روش تجارت ارزها برای جانبازان فصلی و مبتدیان ، که تازه در دنیای هیجان انگیز تجارت ارزهای اینترنتی شروع می کنند ، مناسب است. برای سودآوری بیشتر استراتژی های تجارت فارکس اینجا را کلیک کنید

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 12:30

smiling-businessman-leaning-on-railing-millionaire-mindset

اگر از هرگونه تأثیرگذار (یا به هیچ وجه به رسانه های اجتماعی توجه می کنید) را دنبال کنید ، احتمالاً شنیده اید که کسی از ذهنیت میلیونر نام دارد. این یک فرهنگ اصلی از فرهنگ است. مردم به طور اتفاقی از داشتن یک ذهنیت میلیونر یاد می کنند ، یا به شما می گویند که به یکی از آنها احتیاج دارید ، اما این دقیقاً به چه معنی است؟آیا این چیزی است که مردم به تنهایی یاد می گیرند؟

یک ذهنیت میلیونر در واقع در مورد ساخت یک میلیون دلار نیست. این حتی در مورد ارزش خالص شما نیست ، زندگی در پنت هاوس در نیویورک ، املاک و مستغلات ، آزادی مالی یا حساب بانکی شما.

برای کسانی که به آن سوگند می خورند ، یک ذهنیت میلیونر در مورد تمرکز بر تغییر زندگی شما - شروع از ذهنیت خود - برای تحقق اهدافی است که همیشه آرزو کرده اید که به دست بیاورید. این کار کوچکی نیست. شما باید روزانه عادات هدفمند و روشهای تفکر را دنبال کنید.

ایده این است که میلیونرها در مکانی فراوانی زندگی می کنند که به آنها امکان موفقیت و اعتماد به نفس بیشتری را می دهد. اگر می خواهید به هدف خود برسید ، با رفتار مانند گذشته شروع می کنید. در آن فضا ، موفقیت شما موفقیت بیشتری می کند.

improve influence - coaching for individuals

freelancer-doing-her-work-on-laptop-from-cafe-millionaire-mindset

عادات ذهنیت یک میلیونر چیست؟

قبل از اینکه به ذهنیت میلیونر شیرجه بزنیم ، بدانید که درخواست کمک مکانی عالی برای شروع است. داشتن یک شخص خارجی عینی ، مانند یک مربی یا مربی از BetterHUP ، می تواند به شما در شناسایی تغییراتی که برای ایجاد سبک زندگی خود نیاز دارید و شما را راهنمایی می کند تا مهارت هایی را که شما را در سفر شما سوق می دهد ، شناسایی کنید.

اما برای داشتن یک ذهنیت میلیونر چه کاری باید انجام دهید؟در اینجا هشت عادت "تفکر میلیونر" برای شما وجود دارد:

1. روی اهداف خود تمرکز کنید

اگر اهداف خود را در ذهن خود ندارید ، چگونه قرار است به آنها برسید؟اهداف شما می تواند رشد مالی ، بهزیستی قوی تر ، یک مسیر شغلی خاص یا هر رویای دیگری باشد. عادت کنید در مورد آنچه می خواهید به دست بیاورید فکر کنید.(به طور متوسط ، تشکیل یک عادت 66 روز طول می کشد.)

هنگامی که اهداف خود را در ذهن داشته باشید ، آنها را بنویسید و آنها را در جایی که اغلب آنها را می بینید ، نگه دارید. آنها همیشه در آنجا خواهند بود تا حتی در روزهای سخت به شما یادآوری کنند.

2. با یادگیری همیشه راحت شوید

مردم غالباً فراموش می کنند که جهان همیشه به شما چیزی ارائه می دهد تا یک مبتدی باشید و تازه شروع کنید. هنگام کار به سمت دستاوردها ، ممکن است مجبور شوید استراتژی های خود را کمی تغییر دهید. یادگیری سازگاری با تغییرات مداوم جدید ممکن است به شما کمک کند درک کنید که شیوه های شما قبلاً از شما سود نمی برد.

مهارت های کوچک نیز کمک می کند. به تمام مهارتهای جدیدی که یاد می گیرید توجه داشته باشید و به این که چگونه همچنان به جلو سوق داده اید ، افتخار کنید.

3. خود را آنجا بگذارید

شما نمی توانید با ترک خانه خود یا صحبت با کسی ، به اهداف خود برسید. شبکه سازی و توجه به نحوه ارائه خودتان ضروری است. اگر در حال تلاش برای تجارت هستید ، باید هنگام ابراز اشتیاق خود اطمینان داشته باشید.

افراد افراد جسورانه ، پرشور و شجاع را می شناسند و به یاد می آورند که در مورد اهداف خود صحبت می کنند. شبکه سازی می تواند به شما در ارتباط با افراد همفکر که همان درایو خود را نیز دارند-و شاید حتی یک دوست در ارتباط باشید.

4- صبور باشید

این می تواند ناامید کننده باشد که احساس می کنید بدون پاداش گرفتن هستید ، اما اجازه ندهید که این امر شما را از تمرکز روی آنچه می خواهید در زندگی باز دارد. شما نمی توانید زندگی خود را در یک هفته تغییر دهید. اشکالی ندارد اگر وقتی امیدوار هستید اهداف توسعه شخصی خود را برآورده نکنید.

چیزهای خوب به زمان نیاز دارند ، و فقط به این دلیل که همیشه اتفاق نمی افتد وقتی که می خواهید آنها به این معنی نباشند که هرگز چنین نخواهند کرد.

businessman-in-white-shirt-sitting-and-writing-report-on-piece-of-paper-millionaire-mindset

5- اشتباهات را هنگام آمدن قبول کنید

برای رشد و یادگیری ، باید اشتباه کنید. شما نباید به اشتباهات به عنوان مواردی نگاه کنید تا به هر هزینه ای از آن جلوگیری کنید ، بلکه در عوض فرصت هایی برای یادگیری از آن استفاده می کنید. همچنین به یاد داشته باشید که بین اشتباهات شیب دار تفاوت وجود دارد (از آن جلوگیری کنید) و برنامه هایی که نتیجه نمی گیرند اما اطلاعات و بینش بیشتری به شما می دهند تا یک تاکتیک جدید را امتحان کنید.

خرابی فرصت هایی برای یادگیری در مورد خود و تیم شما و ارائه یک روش عالی برای توسعه مهارت های جدید برای آینده است. به جای اینکه بر اشتباهات خود بپردازید ، به آنها تأمل کنید و همچنان که به رشد خود ادامه می دهید ، آنها را بپذیرید.

6. خواب را فراموش نکنید

برای انجام بهترین کار ، باید استراحت خوبی داشته باشید. همه ما روزهای شلوغی داریم ، اما گرفتن خواب به ذهن و بدن شما کمک می کند. وقتی لیست کارهای ما پر شود ، می توان دیر بیدار شد و خودمان را خیلی سخت فشار داد ، اما این پایدار نیست.

حتی وقتی فکر می کنید یک ساعت اضافی کار شما را به اهداف خود نزدیک می کند ، احتمالاً شما را خسته می کند و به بهره وری آسیب می رساند. دفعه بعد که این اتفاق می افتد ، انتخاب ذهن خواب را انجام دهید. یک بدن و ذهن خوب استراحت باعث می شود که شما انگیزه بیشتری و آماده تر برای شروع روز خود را داشته باشید.

7. رشد را در ذهن داشته باشید

رشد حرفه ای و شخصی اجتناب ناپذیر است زیرا در حال تلاش برای اهداف خود هستید. نگه داشتن ذهنیت رشد در سفر به موفقیت شما برای یادآوری ابتدای کار بسیار مهم است.

اگر اهداف شما طولانی مدت است ، وقت خود را بگیرید و پیشرفت خود را مرور کنید. نه تنها احساس موفقیت را احساس خواهید کرد بلکه انگیزه بیشتری خواهید داشت. اگر همیشه دلسرد شده اید ، تقسیم اهداف خود به چندین کار می تواند پیشرفت شما را ملموس تر کند.

رشد یک شبه و بدون کار سخت ، که شما انجام داده اید. فکر کردن در مورد رشد شما باعث غرور و افتخار می شود که باید از آن گرامی داشته باشید.

8- بهانه خود را برای خود متوقف کنید

بهانه ها شما را از پیشبرد جلو و رسیدن به اهداف خود باز می دارد. آیا شما مشکلی دارید؟برخی از تکنیک های حل مسئله آزمایش شده را امتحان کنید. سعی کنید به جای مقصر دانستن مشکلات خود در مورد سایر عوامل یا شکایت ، به مشکلات بپردازید.

با یک مربی یا مربی قابل اعتماد کار کنید تا بفهمید چه چیزی شما را عقب می اندازد یا باعث ایجاد مسئله می شود. تمرکز خود را بر ایجاد تغییر رفتار برای ایجاد تغییر برای خود متمرکز کنید. این بدان معناست که آیا این به معنای درخواست کمک ، تغییر رویکرد شما یا حتی استراحت است ، به یاد داشته باشید که بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به بهانه های شما اجازه دهید شما را مصرف کند.

Businesspeople-working-together-in-the-office-millionaire-mindset

برخی از نکات حرفه ای برای دستیابی به طرز فکر میلیونر چیست؟

همه می خواهند بزرگترین و مؤثرترین نکات مربوط به دستیابی به طرز فکر میلیونر را بدانند ، اما مهمترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید به شما نمی گویند محصولات خاصی را بخرید. آنها در مورد احترام به سبک زندگی جدید هستند که این طرز فکر شما را به ارمغان می آورد.

به خودتان ایمان داشته باشید

طرز فکر میلیونر چیزی نیست که بتوانید سه روز از آن پیروی کنید و سپس مزایا را برای همیشه به دست می آورید. ممکن است زمان بیشتری از آنچه امیدوار بودید طول بکشد. به توانایی خود در رسیدن به اهداف خود یک روز اعتقاد داشته باشید. به یاد داشته باشید که شما تمام تلاش خود را می کنید ، و این تنها کاری است که می توانید هنگام تلاش برای تبدیل شدن به میلیونر در کنار خود بخواهید.

در طول مسیر احترام بگذارید

همانطور که این تغییر سبک زندگی را پشت سر می گذارید ، موظف خواهید شد با برخی از اوقات ناامیدکننده و مردم روبرو شوید. خوب است که احساس ناراحتی یا ناامیدی کنید ، اما تمام تلاش خود را می کنید تا به همان اندازه که می توانید احترام بگذارید. هنگامی که به اهداف خود رسیدید ، این باعث می شود احساس کنید که با دانستن اینکه به همه کسانی که در این راه به شما کمک کرده اند احترام می گذارید ، احساس موفقیت بیشتری خواهید کرد.

elegant-businesswoman-sitting-on-terrace-and-smiling-millionaire-mindset

عشق را در ذهن داشته باشید

شما به یک دلیل این طرز فکر جدید را اتخاذ می کنید. خواه به نفع خود ، خانواده ، دوستان ، جامعه یا همه آنها باشد ، شما این کار را با هدف انجام می دهید. با توجه به این عشق ، حتی در چالش برانگیزترین روزهای خود ، شما را متمرکز و انگیزه می دهد. یادآوری هدف خود شما را به جلو سوق می دهد.

اگر برای شروع کار به کمک نیاز دارید ، Betterup پشت خود را دارد. ما می توانیم به شما در شناسایی نقاط قوت خود کمک کرده و به تمام توان خود برسید. اکنون این یک ذهنیت میلیونر است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 319 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 12:17

علیرغم تفریحات جنگ تجاری و عدم اطمینان اقتصادی ، دلایل قانع کننده ای وجود دارد که باید به خارج از بازار خانه برای سرمایه گذاری ، مانند تنوع بیشتر و پتانسیل بازده بهتر نگاه کنیم.

برای کیست؟سرمایه گذاران مطمئن

ارزش سرمایه گذاری ها می تواند کاهش یابد و همچنین افزایش یابد و شما می توانید کمتر از سرمایه گذاری خود بازگردید. اگر در مورد سرمایه گذاری مطمئن نیستید ، به دنبال مشاوره مستقل حرفه ای باشید.

آنچه یاد خواهید گرفت:

  • چرا برخی از سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در خارج از کشور دور می شوند.
  • چهار اسطوره سرمایه گذاری در خارج از کشور (و واقعیت).
  • کاری که سرمایه گذاران باید انجام دهند.

در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران از زمان بحران مالی جهانی از تجمع چند ساله در سهام انگلیس استفاده می کنند ، برخی ممکن است از فرصت های جذاب در خارج از کشور غافل شوند. علیرغم تفریحات جنگ تجاری و عدم اطمینان اقتصادی ، دلایل قانع کننده ای وجود دارد که باید به خارج از بازار خانه برای سرمایه گذاری ، مانند تنوع بیشتر و پتانسیل بازده بهتر نگاه کنیم.

با این حال ، به دلیل تصورات غلط در مورد سرمایه گذاری های خارج از کشور ، بسیاری از سرمایه گذاران همچنان تحت تأثیر قرار نمی گیرند. در اینجا ، ما به دنبال این هستیم که برخی از حقایق را از داستان جدا کنیم.

اسطوره 1: سرمایه گذاری بین المللی خیلی خطرناک است

افزودن قرار گرفتن در معرض بین المللی به نمونه کارها از سهام انگلیس می تواند با افزایش تنوع ، ریسک را در یک صندوق کاهش دهد. گسترش پول خود در سراسر کشورهایی که چرخه های اقتصادی در پشت سر هم حرکت نمی کنند ، باید به کاهش تنوع بازده خود کمک کند زیرا شما کمتر به عملکرد بازار یک کشور خاص یا منطقه جغرافیایی وابسته هستید.

افسانه 2: سرمایه گذاری در خارج از کشور دشوار است

سرمایه گذاری در خارج از کشور در واقع بسیار ساده است ، به ویژه اگر در یک صندوق جهانی سرمایه گذاری کنید. این نوع وجوه با سرمایه گذاری در چندین شرکت ، بخش ها و مناطق جغرافیایی ، مزایای متنوع را برای شما فراهم می کند. با داشتن یک جهان بالقوه هزاران شرکت برای انتخاب ، منطقی است که یک صندوق بخرید و به مدیر سرمایه گذاری اجازه دهید تحقیق را انجام داده و بهترین فرصت های سرمایه گذاری موجود را شناسایی کند.

افسانه 3: ایالات متحده بهترین بازار است

بازارهای جهانی سهم تمایل دارند در چرخه هایی با یک کشور انجام دهند که به طور معمول از دیگری برای یک دوره زمانی قبل از چرخش چرخه تجارت بهتر عمل می کند. برای سرمایه گذاران ، زمان بندی چرخه می تواند چالش برانگیز باشد و در زمان اشتباه در معرض خطر قرار نمی گیرد ، می تواند به معنای از دست دادن هنگام تغییر بازار باشد. حتی وقتی چرخه تجارت از بازار ایالات متحده حمایت کند ، بازارهای خارج از کشور هنوز می توانند بازده بالاتری ارائه دهند. بازارهای نوظهور کلاس برتر دارایی در سال 2018 بودند اگرچه عملکرد گذشته راهنمایی برای عملکرد آینده نیست.

افسانه 4: خطر ارزی برای عملکرد مضر است

سرمایه گذاری در سطح بین المللی شامل برخی از عناصر ریسک ارز است زیرا ارز خارج از کشور - به عنوان مثال ، دلار آمریکا - به طور مداوم نسبت به استرلینگ در حال نوسان خواهد بود. اگر ارزش دلار در برابر پوند افزایش یابد ، می تواند هنگام فروش سرمایه گذاری خود ، بازده کلی شما را افزایش دهد ، اما اگر سقوط کند و استرلینگ تقویت شود ، می توانید هنگام تبدیل پول به پوند ، از دست بدهید.

این یک خطر اضافی است که هنگام بررسی سرمایه گذاری در خارج از کشور باید از آن آگاه باشید. با این حال ، این چیزی است که مدیران صندوق در اداره وجوه خود در نظر می گیرند ، بنابراین اگر صندوق خوبی را انتخاب می کنید که پتانسیل رشد طولانی مدت را ارائه می دهد ، امیدوارم خطرات ارزی مزایای قرار گرفتن در معرض بین المللی را به سبد سرمایه گذاری شما اضافه نکندبشر

نتیجه

قرار گرفتن در معرض بین المللی بخش اساسی یک صندوق متنوع است و می تواند تنوع بیشتری را فراهم کند و پتانسیل بازده بهتر را در طولانی مدت افزایش دهد. این برای سرمایه گذاران بسیار مهم است که اجازه ندهند تصورات غلط در یک استراتژی سرمایه گذاری معقول قرار بگیرند.

سرمایه گذاری در خارج از کشور بدون خطر نیست. با این حال ، این خطرات است که می تواند فرصت های نادرست ایجاد کند. مدیران فعال مهارت و منابع لازم برای بهره برداری از این ناسازگاری های قیمت را دارند و از آنها برای تحویل بازده بیش از معیارها و بودجه ردیاب منفعل استفاده می کنند.

سرمایه گذاری های آماده Barclays تنها یک نمونه از طیف وسیعی از صندوق های متنوع است که به شما امکان می دهد سطح ریسکی را که از آن راحت تر هستید انتخاب کنید. این صندوق های چند دارایی در طیف وسیعی از کلاس ها و مناطق دارایی سرمایه گذاری می کنند و یک راه حل یک مرحله ای متنوع در سطح جهانی را برای سرمایه گذاران ارائه می دهند.

از طرف دیگر ، لیست صندوق های Barclays ممکن است به شما کمک کند طیف گسترده ای را برای سرمایه گذاری در آن محدود کنید. این صندوق ها توسط متخصصان سرمایه گذاری بارکلیز انتخاب می شوند و بر اساس تحقیقات ما ، وجوهی هستند که ما معتقدیم پتانسیل تولید بازده مداوم را دارندبیش از میان مدت تا بلند مدت. یکی از این صندوق ها می تواند صندوق درآمد سهام جهانی Janus هندرسون (واحدهای انباشت) باشد.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای نوظهور هستید ، ممکن است بخواهید صندوق سهام در بازار نوظهور Barclays GlobalAccess را در نظر بگیرید. هر صندوق GlobalAccess به طور تخصصی توسط بارکلیز اداره می شود ، که یک یا چند مدیر سرمایه گذاری را با دقت و با دقت مخلوط می کند تا بخشی از دارایی های صندوق را با هدف عملکرد بهتر سرمایه گذاری کنند. بسیاری از این مدیران برجسته در دسترس سرمایه گذاران خرده فروشی در انگلستان به غیر از بارکلی هستند.

شما فقط باید حداقل پنج سال در مورد نگه داشتن این سرمایه گذاری ها فکر کنید زیرا آنها برای طولانی مدت طراحی شده اند.

همه این سرمایه گذاری ها نیز می توانند در حال افزایش باشند. ممکن است کمتر از سرمایه گذاری برگردید.

اینها نظرات فعلی ما هستند اما آینده ، مثل همیشه ، نامشخص است و نتایج ممکن است متفاوت باشد.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 11:52

(بلومبرگ)-سهام ایالات متحده در یک تظاهرات گسترده و بازده خزانه داری افزایش یافت زیرا داده ها ترس از یک بازار مشاغل فوق العاده را که از یک مسیر سیاست تهاجمی تر پشتیبانی می کند ، به وجود آورد. یک سنج از دلار سقوط کرد.

بیشتر آنها از بلومبرگ خوانده می شوند

S& P 500 بزرگترین سود یک روزه خود را در این ماه ، هرچند در معاملات تعطیلات نازک ، به دست آورد تا تمام ضررهای متحمل شده در دو روز گذشته را به خود اختصاص دهد. NASDAQ 100 فنی سنگین از عملکرد خارج شده است ، با صعود شرکت تسلا بیش از 8 ٪ و غول های فنی از جمله شرکت اپل Amazon.com و مایکروسافت Corp. همچنین در میان بزرگترین سودآور. سهام فناوری آسیا در میان علائم افزایش یافته است که چین در حال کاهش سرکوب نظارتی است.

بازده در خزانه داری 10 ساله شش امتیاز پایه کاهش یافت و یک صعود یک هفته و 20-باسی را متوقف کرد که با احساسات خطرناک وزن داشت. دلار در برابر همه گروههای 10 گروه خود سقوط کرد.

سرمایه گذاران در مورد داده های مشاغل ایالات متحده که نتوانستند شگفتی های ناخواسته را نشان دهند ، آرامش بخشیدند ، در حالی که تأکید بر مقاومت در برابر بازار کار در مواجهه با سفت شدن پولی تهاجمی فدرال رزرو. در هفته منتهی به 24 دسامبر ، ادعاهای اولیه بیکاری با اندکی به 225،000 افزایش یافت ، در هفته با انتظارات.

این تجمع یک پرتوی از نور است به عنوان یک سال ناخوشایند برای سهام و اوراق قرضه نزدیک می شود. سهام جهانی پنجم از ارزش خود را در سال 2022 از دست داده است ، بزرگترین کاهش از سال 2008 به صورت سالانه ، با این فناوری که منجر به فروش فروش می شود. شاخص اوراق قرضه جهانی در میان تورم چسبنده و افزایش نرخ بهره 16 ٪ کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: از متا تا Coinbase: سهام که در سال 2022 معامله گران را مشعل می کند

سیلویا جابلونسکی ، مدیرعامل و CIO در Defiance ETFS ، در تلویزیون بلومبرگ گفت: "من واقعاً از فناوری نمی ترسم.""من فکر می کنم شما می خواهید بعداً در سال در بسیاری از این سهام بهبودی ببینید و فکر می کنم سرمایه گذاران در حال حاضر کمی از آنها می ترسند. آنها می خواهیم در یک فرصت برگشت در آینده 6-9 ماه بگوییم. "

احساسات ریسک نیز در اوایل پس از ایتالیا گفت که در مورد جهش های Covid-19 در ورود اخیر از چین هیچ چیز جدیدی پیدا نکرده است. نگرانی های مربوط به خطرات ناشی از شیوع Covid روز چهارشنبه پس از آنكه مقامات بهداشتی در آنجا تقریباً نیمی از مسافران را در دو پرواز به میلان آزمایش مثبت كردند ، باعث فروش شد. روز چهارشنبه ایالات متحده و ایتالیا به تعداد فزاینده ای از کشورهایی که نیاز به آزمایش COVID برای مسافران از چین داشتند ، پیوستند.

بیشتر بخوانید: یاردنی می گوید گاوهای سهام "مسیر باریک" به پیروزی در سال 2023 دارند

تفسیر بازار بیشتر

Tom Essaye ، یک معامله گر سابق مریل لینچ که خبرنامه گزارش Sevens را تأسیس کرد:

"بازارها در نقاط مهم انتقال وارد سال 2023 می شوند. یک مسیر با ادامه ضد انعطاف پذیری ، درآمد انعطاف پذیر ، رشد تعدیل کننده ، بازار کار متعادل و قیمت بالاتر و اوراق قرضه آسفالت می شود. مسیر دیگر با تورم چسبنده ، آهسته رشد ، ادامه بازار کار سخت و پایین آمدن سهام و اوراق قرضه آسفالت شده است. نقاط داده در ابتدای سال سرنخ های مهمی را در مورد مسیری که بازارها طی می کنند ارائه می دهد. "

کریس گافنی ، رئیس بازارهای جهانی در بانک TIAA:

وی گفت: "با رفتن به سال جدید ، من فکر می کنم سرمایه گذاران در حال تمرکز بر روی همان چیزهایی هستند که امسال به آن توجه می کردیم و این جایی است که بانک های مرکزی قصد دارند نرخ بهره را بگیرند ، و آیا تعداد تورم ها باعث می شوند که آنها را مجبور به ادامه کار کنندبا افزایش سرعت بسیار پرخاشگر باشید یا شاهد خنک شدن آن خواهیم بود که انتظار می رود و به همین دلیل شاهد بازارها خواهیم بود زیرا فدرال رزرو موضع کمتری دارد. تمرکز دیگری که به سال جدید می رود چین ، چین با بازگشایی است. "

کریگ ارلام ، یک تحلیلگر ارشد بازار در Oanda Europe Ltd:

"سرمایه گذاران با یک ذهنیت محتاط که برای افزایش نرخ های بیشتر آماده شده و انتظار رکود اقتصادی در سراسر جهان را دارند ، به سال 2023 می روند. و سپس چین و چرخش آن در پیشگیری از Covid وجود دارد. این تغییر از مبارزه با هر مورد به زندگی با ویروس کاملاً تغییر یافته است و این باعث عدم اطمینان عظیم برای شروع سال می شود. "

در جای دیگر در بازارها ، ضررهای طولانی نفت پس از داده های ایالات متحده نشان داد که افزایش انبارهای خام و نگرانی های خود را نشان می دهد که افزایش سریع عفونت ها در چین باعث می شود تقاضا در یکی از سرمایه گذاران برتر نفت جهان کاهش یابد.

برخی از حرکات اصلی در بازارها:

S& P 500 از 4 بعد از ظهر 1. 7 ٪ افزایش یافت. زمان نیویورک

Nasdaq 100 2. 5 ٪ افزایش یافت

میانگین صنعتی داو جونز 1. 1 ٪ افزایش یافت

شاخص جهانی MSCI 1. 2 ٪ افزایش یافت

شاخص نقطه دلار بلومبرگ 0. 5 ٪ کاهش یافت

یورو با 0. 5 ٪ افزایش به 1. 0670 دلار رسید

پوند انگلیس با 0. 4 ٪ افزایش به 1. 2067 دلار رسید

ین ژاپنی 1. 1 ٪ افزایش به 133. 02 دلار در هر دلار

بیت کوین با 0. 5 ٪ افزایش به 16،594. 69 دلار رسید

اتر با 0. 8 ٪ افزایش به 1،195. 85 دلار رسید

بازده خزانه داری 10 ساله شش امتیاز پایه را به 3. 83 ٪ کاهش داد

عملکرد 10 ساله آلمان شش امتیاز پایه را به 2. 44 ٪ کاهش داد

عملکرد 10 ساله انگلیس در 3. 66 ٪ تغییر کرد

نفت خام واسطه وست تگزاس با 0. 5 ٪ به 78. 60 دلار در هر بشکه سقوط کرد

آینده طلا با 0. 3 ٪ افزایش به 1821. 70 دلار در هر اونس

این داستان با کمک اتوماسیون بلومبرگ تولید شده است.

-با کمک ریچارد هندرسون ، پیتون فورته و ویلادانا هاجریک.< Pan> پوند انگلیس با 0. 4 ٪ افزایش به 1. 2067 دلار رسید

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 11:28

از آنجا که اوراق بهادار دارایی سرمایه در نظر گرفته می شود ، سود و زیان در فروش آن اوراق بهادار به عنوان سود و زیان سرمایه رفتار می شود. با این حال ، برخی از معامله گران می توانند با طبقه بندی معاملات خود به عنوان یک تجارت و استفاده از روش علامت گذاری به بازار حسابداری ، در صورت برآورده کردن قوانین مالیاتی قابل استفاده ، وضعیت معامله گر حرفه ای را انتخاب کنند.

یک معامله گر حرفه ای (با نام مستعار در اوراق بهادار) کسی است که به عنوان یک تجارت در سرمایه گذاری شرکت می کند. در نتیجه ، تمام هزینه های عادی یا لازم کسر می شود ، و معامله گر حرفه ای می تواند حساب های بازنشستگی واجد شرایط را برای استفاده از مزایای مالیاتی ارائه شده توسط چنین حساب ها تنظیم کند. معامله گر حرفه ای همچنین می تواند سمینارهای آموزشی مربوطه ، از جمله هزینه های مسافرتی و اقامتگاه را کسر کند ، هزینه هایی که یک سرمایه گذار گاه به گاه نمی تواند به هیچ وجه کسر کند. بیشترین سود برای انتخاب وضعیت معامله گر حرفه ای ممکن است این باشد که هیچ مالیات تأمین اجتماعی یا مدیکر نباید بر درآمد پرداخت شود ، برابر با حدود 14. 1 ٪ از درآمد خود اشتغالی ، تا کلاه درآمد تأمین اجتماعی. پس انداز هر درآمدی بالاتر از این حد فقط 2. 9 ٪ مالیات Medicare خواهد بود که به حدود 2. 68 ٪ می رسد ، زیرا مالیات خود اشتغالی فقط در مورد 92. 35 ٪ از درآمد خود اشتغالی اعمال می شود.

نمای کلی از بازرگانان حرفه ای

  • ضرر و زیان را می توان از درآمد دیگر جبران کرد ، نه اینکه محدود به قانون ضرر سرمایه 3000 دلاری باشد.
  • معاملات مشمول قوانین فروش شستشو نیستند ، زیرا حسابداری MTM نیاز به چنین قوانینی را از بین می برد.
  • فروش اوراق بهادار فردی لازم نیست گزارش شود. در عوض ، یک معامله گر حرفه ای ارزش حساب را در ابتدا و پایان سال مالیات برای تعیین سود یا ضرر گزارش می دهد.

معامله گران حرفه ای همچنین می توانند حسابهای سرمایه گذاری داشته باشند که طبق قوانین مالیاتی معمول که در مورد سرمایه گذاری اعمال می شود ، رفتار می شوند ، اما باید در روزی که امنیت به دست می آید ، شناسایی شوند ، که اغلب با نگه داشتن سرمایه گذاری در یک حساب کارگزاری جداگانه انجام می شود.

معامله گر حرفه ای می تواند انواع بیشتری از هزینه ها را نسبت به یک معامله گر گاه به گاه و بدون محدودیت کسر کند. پیش از قانون کاهش مالیات و مشاغل 2017 (TCJA) ، هزینه های کسر شده توسط یک سرمایه گذار گاه به گاه بسیار محدودتر از کسر کسر شده با توجه به کف درآمد ناخالص 2 ٪ تنظیم شده بود. با این حال ، TCJA این کسر را از بین برد.

به عنوان مثال ، معامله گران حرفه ای می توانند هزینه کامل هر دوره آموزشی را کسر کنند ، تا زمانی که دوره ها را نگرفتند تا در واقع وارد حرفه شوند. از آنجا که وضعیت معامله گر حرفه ای نیازی به مجوز ندارد ، اثبات این که دوره ها برای ورود به یک حرفه جدید انجام شده دشوار است. از این رو ، بیشتر دوره هایی که پس از دستیابی به وضعیت معامله گر حرفه ای انجام می شود ، در صورتی که به وضوح از تجارت سود می برد ، کسر می شود. از طرف دیگر ، یک سرمایه گذار گاه به گاه نمی تواند چنین دوره هایی را کسر کند. به همین ترتیب ، سرمایه گذار گاه به گاه نمی تواند وعده های غذایی و سرگرمی ، مسافت پیموده شده ، هزینه های دفتر خانه ، تلفن های همراه و هزینه اتاق چت معامله گر را کسر کند. با این حال ، هرگونه ضرر سرمایه گذاری پیش از دستیابی به وضعیت معامله گر حرفه ای نمی تواند برای جبران درآمد معامله گر حرفه ای استفاده شود.

معامله گران حرفه ای همچنین باید مالیات برآورد شده سه ماهه را بپردازند. از آنجا که درآمد می تواند در طول سال متفاوت باشد ، پرداخت های سه ماهه ممکن است بسیار بیشتر یا بسیار کمتر از آنچه می توان با توجه به درآمد نهایی سال مالیات پرداخت کرد. البته مبلغ پرداختی پس از پایان سال مالیات ، بازپرداخت مالیات خود را بازپرداخت می کند. با این حال ، از آنجا که مجازات هزینه های پرداخت در پرداخت مالیات برآورد شده = مبلغ زیر پرداخت × نرخ سود کوتاه مدت IRS ، ممکن است پرداخت سود سودمندتر باشد.

الزامات برای وضعیت معامله گر حرفه ای

براساس قانون امداد مالیات دهندگان در سال 1997 ، معامله گران اوراق بهادار درگیر تجارت یا مشاغل مربوط به فروش فعال یا مبادلات اوراق بهادار در بازار هستند ، نه با تجارت با مشتریان. با این حال ، وضعیت معامله گر حرفه ای با قانون مالیات تعریف نمی شود - این توسط دستورالعمل های IRS و دادرسی تعریف می شود. از این رو ، در انتخاب وضعیت معامله گر حرفه ای ، به ویژه که هیچ خط روشن در دستورالعمل های IRS یا سوابق دادگاه وجود ندارد ، معامله گر حرفه ای را از سرمایه گذار گاه به گاه متمایز می کند.

برای درمان تجارت به عنوان یک تجارت ، شرایط زیر باید برآورده شود:

  • معامله گر باید به دنبال سود از تغییرات در قیمت های امنیتی باشد - نه از سود سهام ، بهره یا قدردانی سرمایه.
  • فعالیت باید قابل توجه ، مداوم و منظم باشد. وت
  • معامله گر باید انتخابات را برای استفاده از روش حسابداری مارک به بازار تحت IRC §475 (F) انجام دهد.

عواملی که توسط IRS در نظر گرفته شده برای تعیین اینکه آیا تجارت به عنوان یک تجارت انجام می شود شامل موارد زیر است:

  • دوره های برگزاری معمولی برای اوراق بهادار-دوره های برگزاری کوتاه تر نشان دهنده تجارت به سود حاصل از تغییرات قیمت کوتاه مدت ،
  • فرکانس و مقدار دلار معاملات ، با فرکانس و مبلغ بیشتر نشان دهنده یک تجارت ،
  • آیا تجارت برای کسب درآمد برای معیشت دنبال می شود ، و
  • مقدار زمان صرف تجارت.

مهم نیست که آیا معامله گر خود را معامله گر یا یک روز معامله گر می نامد.

تجارت اوراق بهادار فقط برای آن اوراق بهادار که نیاز به تجارت را برآورده می کنند ، یک تجارت در نظر گرفته می شود. هر اوراق بهادار دیگری که توسط سرمایه گذار نگهداری می شود ، سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود نه یک تجارت ، و بنابراین ، منوط به قوانین مالیاتی معمول در مورد سرمایه گذاری. سوابق باید برای تمایز بین اوراق بهادار معامله شده به عنوان یک تجارت و کسانی که به عنوان یک سرمایه گذاری معامله می شوند ، باشد ، زیرا آنها مشمول قوانین مختلف مالیاتی هستند ، که معمولاً با نگه داشتن آنها در حساب های جداگانه انجام می شود. اگر سرمایه گذاری های بلند مدت با سرمایه گذاری های کوتاه مدت در همان حساب کاربری انجام شود ، ممکن است وضعیت معاملات حرفه ای مالک در معرض خطر باشد ، زیرا IRS به طور مرتب معامله گران حرفه ای را ممیزی می کند.

تجارت به عنوان یک تجارت به عنوان هر تجاری گزارش می شود که با ارائه فرم 1040 ، برنامه C ، سود یا ضرر از تجارت ، درآمد و هزینه خود را گزارش می کند. از دیگر مزایای تجارت به عنوان یک تجارت با استفاده از روش حسابداری مارک به بازار این است که هیچ محدودیتی در کسر هزینه های سرمایه گذاری وجود ندارد. سود حاصل از فروش اوراق بهادار مشمول مالیات خود اشتغالی نیست ، زیرا هرگونه سود و زیان در قسمت 2 فرم 4797 ، فروش املاک تجاری گزارش شده است.

انتخاب به بازار به بازار

یک نقطه ضعف بارز برای وضعیت معامله گر حرفه ای این است که معامله گر باید از حسابداری مارک به بازار استفاده کند ، که پیچیده تر از ضبط فروش و سود یا ضرر است. علاوه بر این ، کلیه سودهای سرمایه و ضرر ناشی از اوراق بهادار معاملات به عنوان کوتاه مدت رفتار می شود ، بنابراین هیچ یک از این معاملات در حساب معاملات حرفه ای واجد شرایط پایین آمدن سود سرمایه بلند مدت نیست. با این حال ، سود یا ضرر ناشی از معاملات معاملات معاملات آتی 60 ٪ بلند مدت و 40 ٪ کوتاه مدت ، صرف نظر از دوره برگزاری ، درمان می شود.

انتخابات مارک به بازار با پیوستن به بیانیه با اطلاعات زیر انجام می شود:

  • انتخابات تحت IRC §475 (f) انجام می شود.
  • نام تجارت یا برخی از نام های دیگر که تجارت تجارت را از سایر فعالیت های مالیات دهندگان متمایز می کند. وت
  • سال مالیات 1 ST که در آن انتخابات اعمال می شود.

انتخابات باید قبل از تاریخ موعد غیرقانونی سال مالیاتی قبلی انجام شود. بنابراین مهلت انتخابات برای سال 2019 روز مالیات در آوریل 2020 است.

از آنجا که انتخابات مارک به بازار نیاز به تغییر روش حسابداری برای گزارش سود و زیان دارد ، مالیات دهندگان باید فرم 3115 را تشکیل دهند ، درخواست تغییر در روش حسابداری. اگر درخواست مطابق با رویه درآمد 2011-14 باشد ، مجوز به طور خودکار اعطا می شود. این انتخابات فقط با دریافت مجوز از IRS ، با تنظیم مجدد فرم 3115 برای تغییر روش حسابداری و پرداخت هزینه برای تغییر ، ممکن است ابطال شود.

هشداروضعیت معامله گر حرفه ای ممکن است ابطال شود

با قضاوت برخی از پرونده های دادگاه ، به نظر می رسد IRS نیاز به تجارت روزانه یا حداقل معاملات بسیار کوتاه مدت دارد. معاملات همچنین باید در بیشتر روزهای معاملات در طول سال مالیات انجام شود. علاوه بر این ، بیشتر درآمد باید از سود سرمایه بدست آید ، نه از بهره و سود سهام. در غیر این صورت ، IRS ممکن است تصمیم بگیرد که معامله گر حرفه ای در واقع یک سرمایه گذار است و از این طریق وضعیت معامله گر حرفه ای را باطل می کند ، که مسئولیت سنگین مالیات ، مجازات ها و جریمه ها را متحمل می شود. اگر معامله گر بخواهد سرمایه گذاری های طولانی مدت یا سرمایه گذاری هایی را که سود یا سود سهام خود را پرداخت می کند ، پس از آن سرمایه گذاری ها باید در یک حساب جداگانه و خارج از تجارت انجام شود. بدون خطوط روشن برای متمایز کردن معامله گر حرفه ای از یک سرمایه گذار ، IRS ممکن است وضعیت معامله گر حرفه ای را مورد اختلاف قرار دهد و انتخاب تجارت حرفه ای استوس را خطرناک کند. ممکن است پیروزی در چنین موردی دشوار باشد ، به خصوص اگر مالیات دهندگان در یک منطقه خاکستری فعالیت کنند.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 11:02

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 306 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 10:38

یکی از حقایق امور مالی شخصی این است که زمان سرمایه گذاری یک دارایی است: هرچه زودتر شروع کنید، زمان بیشتری برای رشد پول شما در نظر گرفته می شود. این درست است حتی اگر شما پول زیادی نداشته باشید. برای یک چیز، خوب است که عادت کنیم چیزی را برای آینده کنار بگذاریم. برای دیگری، حتی مقادیر اندک پس انداز، در درازمدت پاداش دریافت می کند.

البته، زمانی که شما در حال شروع کوچک هستید، قرار نیست برای یک برنامه ریز مالی گران قیمت یا یک مشاور ثروت ثبت نام کنید که فقط مشتریانی را با ارزش خالص بالا می پذیرد. پس چگونه شروع می کنید؟این راهنما شما را از طریق اصول اولیه راهنمایی می کند.

سرمایه گذاری در مورد ریسک و پاداش است. سود سرمایه گذاری به ندرت تضمین می شود، و این همان معامله ای است که انجام می دهید: تشخیص اینکه ممکن است پول را از دست بدهید. کیت موناخووا/iStockPhoto/ گتی ایماژ

سرمایه گذاری برای منافع بلندمدت؛برای اهداف کوتاه مدت صرفه جویی کنید

نکته ای که باید در نظر داشت این است که بین پس انداز و سرمایه گذاری تفاوت وجود دارد. پس انداز صرفاً به معنای کنار گذاشتن پول است، در حالی که سرمایه گذاری به این معنی است که از پول خود (یا دارایی دیگر) برای تلاش برای کسب بازده مالی استفاده می کنید. همچنین به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در مورد ریسک و پاداش است. سود سرمایه گذاری به ندرت تضمین می شود، و این همان معامله ای است که انجام می دهید: تشخیص اینکه ممکن است پول را از دست بدهید.

مشاور سرمایه گذاری مستقل، داریل براون، که کوتاه مدت را در پنج سال آینده تعریف می کند، می گوید: «به عنوان یک قاعده، سرمایه گذاری برای اهداف بلندمدت است، پس انداز برای اهداف کوتاه مدت است. نوسانات بازارهای سهام به این معنی است که آنها بهترین مکان برای قرار دادن پول مورد نیاز شما در آینده نزدیک نیستند. راب کریک از The Globe and Mail می گوید که چارچوب زمانی ایده آل برای سرمایه گذاری برای سهام، 10 سال یا بیشتر است.

آقای براون توصیه می‌کند که مردم اطمینان حاصل کنند که یک صندوق اضطراری دارند: حداقل شش ماه هزینه‌های زندگی را در یک مکان امن و با دسترسی آسان، مانند یک حساب پس‌انداز با بهره بالا کنار بگذارند. هنگامی که صندوق اضطراری شما راه اندازی شد، می توانید شروع به هدایت وجوه به یک حساب سرمایه گذاری کنید تا شروع به ایجاد یک سبد سرمایه گذاری بلندمدت کنید.

به دنبال «پول رایگان» باشید: آیا کارفرمای شما یک برنامه شارژ دارد؟

اگر شارژهای سرمایه گذاری در دسترس خود دارید، آنها مکان خوبی برای تمرکز بر تلاش های سرمایه گذاری اولیه شما هستند.

به عنوان مثال ، بسیاری از کارفرمایان در برنامه های پس انداز بازنشستگی در محل کار مشارکت دارند. این بدان معناست که اگر در برنامه بازنشستگی شرکت ، برنامه پس انداز بازنشستگی ثبت شده گروه یا ابتکار مشابه دیگر ثبت نام کنید ، کارفرمای شما پول را در کنار کمک های شخصی خود قرار می دهد. آقای کاریک آن را "پول رایگان" می نامد و یک نمونه از شرکتی را ارائه می دهد که برای هر دلار که یک کارمند سرمایه گذاری می کند ، 50 سنت می کند و به طرز چشمگیری ، هنوز هم تلاش می کند تا مردم را به ثبت برساند.

برنامه های پس انداز آموزش ثبت شده (RESP) نمونه دیگری است. آنها یک ابزار پس انداز دولت برای کمک به خانواده ها برای صرفه جویی در آموزش فرزندان خود هستند. افتتاح و مشارکت در RESP به شما امکان دسترسی به کمک های مالی و بالادستی را می دهد و هرچه زودتر این حساب ها را باز کنید ، پول شما طولانی تر است. خانواده های کم درآمد حتی اگر قادر به کمک به پول نقد خود نباشند ، واجد شرایط کمک های مالی هستند-اما آنها مجبور به ایجاد یک حساب کاربری هستند. اگر فرزند دارید ، حتماً مزایای خود را از این برنامه به حداکثر برسانید.

بودجه درست کنید و برداشت خودکار را تنظیم کنید

حتی اگر درآمد شما پایین باشد ، ایده خوبی است که به عادت ایجاد بودجه ای بپردازید که شامل پول برای سرمایه گذاری شود. ترفند این است که ابتدا به خودتان بپردازید ، آنچه که جک هاردینگ سرمایه گذار به عنوان درمان پس انداز و سرمایه گذاری درست مانند اجاره یا وام خود تعریف می کند - یک ضرورت مطلق. وی می گوید: "من پس انداز را غیر قابل مذاکره می دانم و برداشت های خودکار را برای جلوگیری از وسوسه تنظیم می کنم."

آقای کاریک همچنین سهم خودکار را به عنوان کلید یک برنامه سرمایه گذاری موفق می داند. او می گوید ، اگر فقط وقتی پول مفید دارید ، پس انداز می کنید ، خطر صرفه جویی در صرفه جویی یا صرفه جویی به اندازه کافی را دارید.

آقای کاریک توصیه می کند انتقال خودکار را از حساب بانکی خود به حساب پس انداز یا سرمایه گذاری خود تنظیم کنید که بلافاصله پس از واریز چک شما اتفاق می افتد. او پیشنهاد می کند که با مقدار کمی راحت-شاید 10 درصد از دستمزد خالص شما-و افزایش کمک های خود را در حد امکان ، مانند زمان افزایش یا کار با درآمد بالاتر ، شروع کنید. وی خاطرنشان می کند: "یکی از مزایای مهم پس انداز خودکار این است که شما هرگز مجبور نیستید در مورد پس انداز فکر کنید.""پس انداز آنقدر روتین می شود که ممکن است متوجه شوید که اصلاً این کار را انجام می دهید."

اگر وارد برنامه ها و ترفندهای ریاضی سرگرم کننده هستید ، می توانید برای ابزارهایی مانند Roundup WealthSimple که به حساب بانکی شما پیوند دارد ، ثبت نام کنید ، خریدهایی را که با بدهی یا کارت اعتباری خود انجام می دهید ، ردیابی می کند ، آنها را تا نزدیکترین دلار دور می کند و حرکت می کندتفاوت در سرمایه گذاری های شما

در مورد مبلغ واقعی دلار ، به وضعیت شما و جایی که می خواهید سرمایه گذاری کنید بستگی دارد. به عنوان مثال ، برخی از مشاورین Robo هیچ گونه مانده حساب را ندارند و سرمایه گذاری پول خود را با حداقل 100 دلار یا 1000 دلار شروع می کنند. همچنین می توانید حساب های صرفه جویی در سود با بهره بالا را پیدا کنید تا تخم لانه خود شروع شود.

مهم است که در مورد اهداف خود برای سرمایه گذاری روشن باشید: چه چیزی سعی در دستیابی به آن دارید و چرا؟iStockphoto / Getty Images

نحوه تهیه یک برنامه سرمایه گذاری

اگر اولین قدم برای سرمایه گذاری پیدا کردن پول است ، دوم می فهمد که با آن چه کار کنید.

آقای براون می گوید: مهم است که در مورد اهداف خود برای سرمایه گذاری روشن باشید ، می گوید: چه چیزی سعی می کنید به آن برسید و چرا؟این در کنار درک خطرات ناشی از سرمایه گذاری و چقدر راحت با آنها است.

آقای براون پیشنهاد ایجاد بیانیه سیاست سرمایه گذاری یا IPS را پیشنهاد می کند. شما می توانید این کار را به تنهایی یا با کمک یک حرفه ای انجام دهید. IPS نقشه راه سرمایه گذاری شماست. این موارد شامل مواردی مانند اهداف شما ، تحمل ریسک شما ، نیازهای نقدینگی و سایر عوامل شخصی خواهد بود. ایده این است که طرحی را ایجاد کنید که به شما کمک کند بدون رسیدن به اهداف خود به اهداف خود برسید.

به دنبال گزینه های سرمایه گذاری کم هزینه (از جمله برنامه ها) باشید

آقای کاریک می نویسد: "همه سرمایه گذاران باید آگاه باشند.""هرچه هزینه کمتری بپردازید ، بیشتر از بازده حاصل از سرمایه گذاری های خود دور می شوید."

هنگام انتخاب یک وسیله نقلیه سرمایه گذاری ، مهم است که در مورد هزینه ها ، چه در خرید و فروش و چه در حفظ حساب ، در مورد هزینه ها درگیر شوید. این امر به ویژه برای سرمایه گذاران با مانده حساب های کوچکتر مناسب است ، که برای آنها 10 دلار برای تجارت یا 25 دلار برای نگهداری حساب می تواند واقعاً در کل مبلغ سرمایه گذاری شده باشد.

آقای کارریک چند گزینه برای سرمایه گذاری کم هزینه ها پیشنهاد می کند:

  1. از یک برنامه استفاده کنید: برنامه های سرمایه گذاری رایگان مانند WealthSimple Trade و TD Assist Assist ، که گزینه های بدون هزینه را ارائه می دهند.
  2. Go Robo: مشاوران Robo ، که هزینه های کلی کم دارند و با سرمایه گذاران با توازن کوچک دوستانه هستند.
  3. آنلاین را امتحان کنید: کارگزاران آنلاین مانند Questrade و Scotia Itrade ، که هنگام خرید وجوه مبادله ای مبادله گزینه های بدون هزینه دارند.

آقای کاریک خاطرنشان می کند ، پرداخت هزینه های سرمایه گذاری که خیلی زیاد است ، می تواند به حدی که ممکن است سالها بیشتر برای ایجاد تفاوت کار کنید ، در بازده خود بخورید ، به همین دلیل مهم است که در بالای مسئله قرار بگیریدروز اول

DIY به دو دسته تقسیم می شود: مشاوران روبو و سرمایه گذاری خود کارگردانی. مشاوران Robo رویکرد "تنظیم و فراموش کردن آن" را ارائه می دهند در حالی که سرمایه گذاری خود کارگردانی شامل تلاش بسیار بیشتری است. iStockphoto / Getty Images

مشاوران Robo در مقابل سرمایه گذاری خود کارگردانی: ابزار سرمایه گذاری را که برای شما کار می کند انتخاب کنید

از آنجا که ابزارهای سرمایه گذاری آنلاین رایج تر شده اند ، سرمایه گذاری خودتان به یک گزینه بسیار محبوب تبدیل شده است ، به خصوص در بین افراد جوان و بدون پول زیادی برای سرمایه گذاری. از آنجا که سرمایه گذاری DIY کم هزینه است ، برای افرادی که تازه شروع به کار می کنند ایده آل است.

DIY اساساً به دو دسته تقسیم می شود: مشاوران روبو و سرمایه گذاری خود کارگردانی.

مشاوران Robo یک رویکرد "تنظیم و فراموش کردن آن" را ارائه می دهند ، به موجب آن شما یک پروفایل سرمایه گذاری شخصی ایجاد می کنید و شروع به واریز پول نقد می کنید و سیستم انتخاب می کند که چه چیزی را خریداری کنید و چه موقع.

از طرف دیگر ، سرمایه گذاری خود کارگردانی شامل تلاش بسیار بیشتری است: شما یک حساب کاربری تنظیم کرده اید ، انتخاب می کنید که چه چیزی را بخرید و چه زمانی و خود را انجام دهید. در حالی که برخی از افراد به تنهایی تمام تحقیقات را انجام می دهند ، برخی دیگر ممکن است یک مشاور مالی برای هزینه های خود را برای تهیه برنامه ای برای آنها استخدام کنند ، یا یک نمونه کارها را به صورت آنلاین دنبال کنند.

نکته دیگر این است که آیا از چیزی مانند حساب پس انداز بدون مالیات یا RRSP استفاده کنید ، و اگر چنین است ، کدام یک را انتخاب کنید. به طور کلی ، سرمایه گذاران با درآمد پایین تر ، بهتر از TFSA خود تمرکز می کنند ، در حالی که کسانی که در براکت های با درآمد بالاتر هستند ، از کمک های RRSP سود بیشتری کسب می کنند.

این به دلیل تفاوت در درمان مالیات بر درآمد است. با RRSP ، هنگام مشارکت ، یک معافیت مالیاتی دریافت می کنید ، اما وقتی بعداً پول را بیرون می کشید ، معمولاً هنگام بازنشستگی ، باید مالیات بر درآمد بپردازید. با TFSA ، شما با درآمد پس از مالیات مشارکت می کنید ، این بدان معنی است که اکنون هیچ بازپرداخت مالیات پاداش وجود ندارد-اما هیچ مالیات دیگری برای پرداخت آن نیست. ایده این است که شما می خواهید مالیات را در زمانی که درآمد (و نرخ مالیات) پایین تر است ، بپردازید ، که به طور کلی در زمان بازنشستگی برای افرادی که دارای حقوق بزرگ هستند ، و اکنون برای کسانی که تازه شروع به کار می کنند.

به یاد داشته باشید که TFSA و RRSP سطل سرمایه گذاری هستند ، نه سرمایه گذاری به خودی خود - شما از آنها به عنوان یک ظرف برای نگه داشتن سرمایه گذاری های خریداری شده استفاده می کنید.

پس چه چیزی باید بخرید؟این وسوسه انگیز است که به دنبال سهام داغ بعدی یا صنعت پیشرفته باشید. اما برای اکثر سرمایه گذاران ، آقای کارریک می گوید ، بهترین رویکرد ساده نگه داشتن امور است. این بدان معناست که استفاده از اوراق بهادار متنوع با ترکیبی از سهام و اوراق قرضه یا گواهینامه های تضمین شده سرمایه گذاری که نشان دهنده سن شما ، نیازهای سرمایه گذاری و سطح راحتی شما با فراز و نشیب های بالقوه شدید بازار سهام است.

این ممکن است هنوز هم پیچیده به نظر برسد ، اما آقای کارریک آن را به دو گزینه تقسیم می کند که او را "آسان و آسان تر" تعریف می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، اولین سرمایه گذاری خود کارگردانی است. در این حالت ، وی پیشنهاد می کند از حساب سرمایه گذاری خود برای خرید یک تخصیص دارایی ETF استفاده کنید ، که یک نمونه کارها کاملاً متنوع از سهام ، اوراق قرضه و گاهی اوقات ، یک قطعه رمزنگاری است. این یک گزینه کم هزینه و همه در یک است-شما فقط باید یک چیز را بخرید و تمام تنوع در آن ساخته شده است. "سرمایه گذاری موفق یک عمر به راحتی می تواند براساس ریختن پول در ETF متعادل برای چندین دهه باشد ،"آقای کارریک می گوید.

وی می افزاید: گزینه حتی ساده تر ، ثبت نام با یک مشاور Robo است. آنها کمی بیشتر از سرمایه گذاری خود کارگردانی هزینه دارند ، اما این به این دلیل است که آنها از نظر پشتیبانی و راهنمایی ارزش اضافی به شما ارائه می دهند. مشاوران Robo همچنین پول شما را در یک سبد متنوع از ETF (و گاهی اوقات انواع دیگر سرمایه گذاری) قرار می دهند که بر اساس مشخصات سرمایه گذاری شخصی شما انتخاب می شوند.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 308 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:49

ICP Price Prediction

پیش بینی قیمت ICP ما می گوید اگر ICP با موفقیت کاربران را در سراسر جهان در سیستم های متمرکز هدف قرار دهد ، ما می توانیم شاهد حرکت سکه ICP باشیم.

اینترنت پادشاه نهایی در این دوره است. تبادل داده ماموت بر روی سرورهای مختلف جابجا می شود ، و تجارت اطلاعات فقط به داده های ارائه شده متکی است. رایانه اینترنتی بسیار مقیاس پذیر است و با سرعت وب اجرا می شود. بیایید پیش بینی قیمت ICP خود را بررسی کنیم تا در مورد ICP و ارائه آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم ، توسعه ICP ، پیش بینی قیمت ICP ، قیمت متوسط معاملات ، تجزیه و تحلیل قیمت ICP را کشف کنیم و تصمیم بگیریم که آیا شایسته جایی در سبد سرمایه گذاری شما است.

رایانه اینترنتی (ICP): اعتماد و شفافیت

Cryptocurrencies یک موفقیت گسترده است ، اما همچنین یک الگوی وضعیت ضرر را برای برخی از کاربران به ارمغان می آورد. رایانه اینترنتی بلافاصله پس از راه اندازی آن به دلیل سرعت معاملات سریع ، افزایش مقیاس بندی و کاهش هزینه های محاسبات ، محبوبیت خود را به دست آورد. در نتیجه ، ICP به کاربران این امکان را می دهد تا بر خلاف سایر blockchain های موجود در ابر ، روی یک شبکه غیرمتمرکز کار کنند.

راهنمای پیش بینی قیمت ICP هر آنچه را که باید در مورد رایانه اینترنتی و ویژگی های آنها بدانید ، کشف می کند. رایانه اینترنتی بلافاصله پس از راه اندازی آن به دلیل سرعت معاملات سریع ، افزایش مقیاس بندی و کاهش هزینه های محاسبات ، محبوبیت زیادی کسب کرد. ICP همچنین با لجر همکاری کرد تا پیشرفت های خود را بیشتر کند. در نتیجه ، پروتکل ICP به کاربران این امکان را می دهد تا برخلاف سایر blockchains های موجود در ابر ، روی یک شبکه غیرمتمرکز کار کنند. بیایید جزئیات فعلی ICP را بررسی کنیم تا پیش بینی قیمت ICP ما بهتر شود.

 

رمز رمزکامپیوتر اینترنتی
نماد تیکرIMP
قیمت6. 3 دلار
تغییر قیمت 24 ساعت-3. 22 ٪
تغییر قیمت 7D+3. 17 ٪
کلاه بازار1،630،682،641 دلار
عرضه کننده255،311،015 ICP
حجم معاملات68،798،402 دلار
تمام وقت750. 73 دلار
تمام وقتاطلاعاتی وجود ندارد
ROI رایانه اینترنتیاطلاعاتی وجود ندارد

رایانه اینترنتی (ICP): چشم انداز

رایانه اینترنتی توسط یک سازمان غیرانتفاعی به نام DFinity تأسیس و توسعه یافته است. این سازمان توسط ویلیامز در اکتبر 2016 تأسیس شد و توجه بسیاری را به دلیل اجرای خلاقانه فناوری blockchain جلب کرد. رایانه اینترنتی در ماه مه 2021 توسط بنیاد راه اندازی شد. ICP نشانه بومی شبکه رایانه اینترنتی است. این امکان را به کاربران خود می دهد تا در پروتکل blockchain اینترنت شرکت کنند. کاربران همچنین از نشانه های ICP برای اداره شبکه blockchain استفاده می کنند. پروتکل ICP از ICP پشتیبانی می کند و معاملات نیازی به تأیید شبکه ندارند.

بیایید برخی از فناوری ها و پروژه های اساسی اکوسیستم را که رایانه اینترنتی را متمایز می کند ، بدانیم.

  • رمزنگاری کلید زنجیره ای-رمزنگاری کلید زنجیره ای مکانیسمی است که به رایانه اینترنتی اجازه داده است تا به میلیون ها گره مقیاس کند. این رایانه به اینترنت این امکان را داده است تا خدماتی را ارائه دهد که کلیه دستگاه ها از جمله رایانه های شخصی ، لپ تاپ ، تلفن های همراه و ساعت های هوشمند را قادر می سازد تا صحت را با استفاده از یک کلید عمومی واحد تأیید کنند.
  • Motoko-Motoko یک زبان برنامه نویسی منبع باز برای ایجاد برنامه های غیر متمرکز یا قراردادهای هوشمند است. این برنامه از طراحی برنامه نویسی رایانه اینترنتی پشتیبانی می کند و به آن اجازه می دهد تا از ویژگی های منحصر به فرد blockchain خود بهره مند شود. این بهره وری و امنیت را با ادغام حسابی با دقت و دقیق با مدیریت خودکار حافظه ، استنباط نوع ، ژنریک ها و تطبیق الگوی تضمین می کند.
  • Astrox - تیم توسعه ICP بر ایجاد ابزاری برای اکوسیستم وب 3. 0 متمرکز است. عامل دارت ASTRO توسعه برنامه های کاربردی موبایل blockchain را در پروتکل رایانه اینترنتی تسریع می کند.

ICP Network از نشانه های ICP برای هزینه های پردازش شبکه و Staking استفاده می کند. ICP از طریق حاکمیت غیرمتمرکز ، کاربران را قادر می سازد تا در مورد پیشنهادات مربوط به نشانه ها رای دهند. ICP Network Rewards Model شرکت کنندگان با نشانه های ICP. به دنبال همه تحولات ، پیش بینی قیمت ICP ما به زودی انتظار افزایش قیمت ICP را دارد.

پیش بینی قیمت ICP: تاریخچه قیمت و تجزیه و تحلیل فنی

قبل از حرکت به پیش بینی قیمت ICP ، تاریخ قیمت ICP برای دانستن بسیار مهم است زیرا می توانیم ایده ای از پتانسیل قیمت گذشته ICP و نقشه راه آینده دریافت کنیم. با این حال ، لازم به ذکر است که تاریخ قیمت پیش بینی قیمت ICP را تضمین نمی کند.

در حین راه اندازی ICP ، در اولین روز تجارت خود به 750 دلار رسید و سپس در طی یک ماه 90 ٪ از ارزش خود را کاهش داد. تا 10 ژوئن 2021 ، ICP به حدود 75 دلار رسید. این حرکت نزولی خود را ادامه داد اما با سرعت کمتری. در آغاز ماه اوت ، ICP در سطح 30 دلار پشتیبانی به دست آورد و از سقوط متوقف شد. در آن ماه روند صعودی را دید و در 6 سپتامبر به 84. 75 دلار رسید. با این حال ، ICP برای بقیه ماهها به صورت نزولی عمل کرد و تا 20 دسامبر ، در آن سال کمترین زمان خود را از 21. 04 دلار لمس کرد. امسال ICP از 25. 36 دلار در 1 ژانویه 2022 به 36. 55 دلار در پنج روز رسید. اما هیجان دوام نیاورد زیرا سکه شاهد سقوط شدید بود.

ICP در حال حاضر نزدیک 6. 3 دلار با کلاه بازار 1،630،682،641 دلار معامله می کند. Thris Coin از ماه مارس نزولی بود و به قلمرو Oversold منتقل شد. با توجه به پیش بینی قیمت ICP ، ICP ممکن است شاهد سقوط بیشتر باشد زیرا در حال ایجاد حرکت رو به پایین است. حد بالایی باند بولینگر 9. 4 دلار است که یک مقاومت قوی است. اگر سطح مقاومت شکسته شود ، می توانیم قیمتی را تا 14 دلار ببینیم. برعکس ، حد پایین باند بولینگر 5. 06 دلار است. این یک سطح پشتیبانی قوی است زیرا کمترین زمان ICP در اینجا نهفته است. اگر سطح پشتیبانی شکسته شود ، می توانیم شاهد افت قیمت نزدیک به 2. 5 دلار باشیم. پیش بینی قیمت ICP ما می گوید که قیمت ICP در ماه های آینده کاهش می یابد زیرا RSI و MACD نشان دهنده سیگنال منفی هستند.

با پایان سال 2022 ، ICP می تواند با سایر تحولات قیمت خود را به 8. 7 دلار افزایش دهد. تأثیر ویژگی های قابلیت مدیریت با سایر کمپین های تبلیغاتی قدرتمند می تواند ICP را تقویت کند. پیش بینی قیمت ICP ما می گوید که ICP می تواند در سال 2025 دوباره نزدیک به 30 دلار تجارت کند. سال 2030 ممکن است افزایش قابل توجهی در قیمت ICP داشته باشد و ICP می تواند علامت 200 دلار را لمس کند.

پیش بینی قیمت ICP: از تأثیرگذار صنعت

با توجه به پیش بینی قیمت ICP سرمایه گذار Wallet ، اگر به دنبال ارزهای مجازی با بازده خوب هستید ، ICP می تواند گزینه سرمایه گذاری بد و پرخطر باشد. قیمت رایانه اینترنتی برابر با 6. 82 دلار است و ممکن است با توجه به پیش بینی قیمت ICP ، سرمایه گذاری فعلی شما در آینده کاهش یابد.

پیش بینی قیمت ICP Trading Beast می گوید که این سکه در آینده سرمایه گذاری خوبی خواهد بود. به گفته آنها ، پیش بینی می شود شبکه رایانه اینترنتی حداقل 8. 61 دلار با حداکثر قیمت 12. 66 دلار تا پایان سال 2022 داشته باشد. پیش بینی می شود میانگین قیمت سکه تا آن زمان 10. 13 دلار باشد.

آیا ICP سرمایه گذاری خوبی است؟چه موقع باید بخرید؟

با توجه به پیش بینی قیمت ICP ما ، ICP می تواند یک گزینه سرمایه گذاری عالی برای بلند مدت باشد. اما لازم به ذکر است که این سکه برای سرمایه گذاری کوتاه مدت بد است. نقشه راه آینده ICP واضح به نظر می رسد ، و خط روند آن به دلیل تحولات آن ممکن است صعودی شود. پیش بینی قیمت ICP ما برای بازده عالی سرمایه گذاری ، نقطه ورود به قیمت 3. 25 دلار را نشان می دهد.

نتیجه

به نظر می رسد آینده به دلیل تحولات اخیر شبکه ، برای رایانه اینترنتی امیدوار کننده است. علاوه بر این ، با پیشرفت و به روزرسانی در شبکه رایانه اینترنتی (ICP) ، عملکرد آن به شکستن رکورد بالا فعلی تمام وقت کمک می کند. ICP توسط پروژه های امیدوار و یک تیم با تجربه حمایت می شود. بنابراین ، پیش بینی قیمت بلند مدت برای پیش بینی قیمت ICP خوش بین به نظر می رسد. با این حال ، پیش بینی قیمت ICP ما نشان می دهد که شما باید قبل از سرمایه گذاری در نوسانات ICP ، ICP را تحقیق کنید.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:34

به روزرسانی رهبران بازارهای نوظهور - با ویشال گوپتا

به روزرسانی رهبران بازارهای نوظهور - با ویشال گوپتا

به روزرسانی رهبران بازارهای نوظهور - با ویشال گوپتا

به روزرسانی رهبران بازارهای نوظهور - با ویشال گوپتا

ویشال گوپتا ، مدیر نمونه کارها رهبران بازارهای نوظهور ، در مورد فرصت های رشد داخلی در چین و ایده های محلی سازی در هند بحث می کند.

vishal.gupta

تیم استراتژی رهبران بازارهای نوظهور به برون سپاری خدمات دیجیتال فناوری اطلاعات به عنوان موضوعی ساختاری که باید در رادار سرمایه گذار باشد ، نگاه می کند.

با نگاهی به سال 2021 ، ویشال گوپتا ، مدیر نمونه کارها رهبران بازارهای نوظهور ، انتخاب مضامین ، بررسی عملکرد را به اشتراک می گذارد و ESG را مورد بحث قرار می دهد.

کوین لیاک ، رئیس راه حل های مدیریت شده درآمدی ثابت و مدیر نمونه کارها در درآمد ثابت ، در مورد روندها ، خطرات و فرصت ها در بازارهای درآمد ثابت بحث می کند. اکنون گوش کن.

تعاریف

نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) نرخ رشد سالانه یک سرمایه گذاری در یک دوره مشخص است.

سرمایه گذاری مبتنی بر اجتماعی و حاکمیت محیط زیست (ESG) یک رویکرد سرمایه گذاری است که از جنبه های حاکمیت زیست محیطی ، اجتماعی و شرکتی کلیه سرمایه گذاری های پیشنهادی در نظر گرفته می شود.

بازده سرمایه سرمایه گذاری شده (ROIC) نشان دهنده نرخ بازدهی است که یک شرکت در نقدی که در تجارت خود سرمایه گذاری می کند ، ایجاد می کند.

شاخص خالص بازارهای در حال ظهور معیار MSCI یک شاخص وزنی با سرمایه گذاری در بازار تنظیم رایگان است که برای اندازه گیری عملکرد بازار سهام در بازارهای نوظهور طراحی شده است. اصطلاح "شناور رایگان" بخشی از سهام برجسته را نشان می دهد که به نظر می رسد برای خرید در بازارهای سهام عمومی توسط سرمایه گذاران در دسترس است. شاخص بازارهای نوظهور MSCI در حال حاضر شامل 23 شاخص کشور در حال ظهور است. عملکرد این شاخص به دلار ایالات متحده ذکر شده و سرمایه گذاری مجدد سود سهام خالص را به عهده دارد. این شاخص هیچ هزینه ، هزینه یا هزینه فروش را شامل نمی شود که عملکرد آن را کاهش می دهد. این شاخص کنترل نشده است و نباید یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. سرمایه گذاری مستقیم در یک فهرست امکان پذیر نیست.

اطلاعات مهم:

ملاحظات خطر

هیچ تضمینی وجود ندارد که یک نمونه کارها به هدف سرمایه گذاری خود برسد. اوراق بهادار در معرض خطر بازار قرار دارد ، این احتمال وجود دارد که ارزش بازار اوراق بهادار متعلق به نمونه کارها کاهش یابد. ارزش بازار می تواند به دلیل وقایع اقتصادی و سایر موارد (به عنوان مثال بلایای طبیعی ، بحران های بهداشتی ، تروریسم ، درگیری و ناآرامی های اجتماعی) که بر بازارها ، کشورها ، شرکت ها یا دولت ها تأثیر می گذارد ، روزانه تغییر کند. پیش بینی زمان ، مدت زمان و عوارض جانبی احتمالی (به عنوان مثال نقدینگی نمونه کارها) وقایع دشوار است. بر این اساس ، می توانید سرمایه گذاری پول را از دست دهید. لطفاً توجه داشته باشید که این نمونه کارها ممکن است در معرض خطرات اضافی خاصی باشد. به طور کلی ، ارزش اوراق بهادار سهام نیز در پاسخ به فعالیت های خاص یک شرکت در نوسان است. سرمایه گذاری در بازارهای خارجی خطرات ویژه ای مانند خطرات ارز ، سیاسی ، اقتصادی ، بازار و نقدینگی را مستلزم. خطرات سرمایه گذاری در کشورهای در حال ظهور بیشتر از خطرات مربوط به سرمایه گذاری در کشورهای توسعه یافته خارجی است. سرمایه گذاری در اوراق بهادار صادرکنندگان چینی ، از جمله سهام A ، شامل خطرات و ملاحظات ویژه ای است که به طور معمول با سرمایه گذاری در بازارهای اوراق بهادار ایالات متحده یا بازارهای توسعه یافته خارجی ، مانند افزایش بازار ، خطر سیاسی و نقدینگی همراه نیست. سهام شرکتهای سرمایه گذاری کوچک و متوسط مستلزم خطرات ویژه ای مانند خطوط تولید محدود ، بازارها و منابع مالی و نوسانات بیشتر در بازار نسبت به اوراق بهادار شرکتهای بزرگتر و تأسیس شده است. ابزارهای مشتق می توانند غیرقانونی باشند ، ممکن است به طور نامتناسب تلفات را افزایش دهند و ممکن است تأثیر منفی بالقوه بزرگی بر عملکرد نمونه کارها داشته باشد. اوراق بهادار غیرقانونی ممکن است فروش و ارزش آن از اوراق بهادار معامله شده عمومی (خطر نقدینگی) دشوارتر باشد. اوراق بهادار غیر متنوع اغلب در تعداد محدودی از صادرکنندگان سرمایه گذاری می کند. به این ترتیب ، تغییر در وضعیت مالی یا ارزش بازار یک صادرکننده واحد ممکن است باعث نوسانات بیشتری شود. اوراق بهادار خصوصی و محدود ممکن است در معرض محدودیت های فروش مجدد و همچنین عدم وجود اطلاعات در دسترس عمومی باشد که باعث افزایش نقص آنها می شود و می تواند بر توانایی ارزش گذاری و فروش آنها تأثیر منفی بگذارد (خطر نقدینگی).

هیچ تضمینی وجود ندارد که هر استراتژی سرمایه گذاری در همه شرایط بازار کار کند و هر سرمایه گذار باید توانایی خود را در سرمایه گذاری برای طولانی مدت ، به ویژه در دوره های رکود در بازار ارزیابی کند.

یک حساب کاربری جداگانه ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. حسابهای جداگانه که مطابق با استراتژی خاص اداره می شوند ممکن است شامل اوراق بهادار باشد که لزوماً ممکن است عملکرد یک شاخص خاص را ردیابی نکنند. حداقل سطح دارایی لازم است.

برای کسب اطلاعات مهم در مورد مدیران سرمایه گذاری ، لطفاً به قسمت ADV قسمت 2 مراجعه کنید.

نظرات و نظرات و/یا تجزیه و تحلیل بیان شده از نویسنده یا تیم سرمایه گذاری از تاریخ تهیه این ماده است و در هر زمان بدون اطلاع قبلی به دلیل شرایط بازار یا اقتصادی در معرض تغییر است و ممکن است لزوماً به نتیجه نرسدبشرعلاوه بر این ، بازدیدها به روز نمی شوند یا در غیر این صورت تجدید نظر می شوند تا اطلاعاتی را که متعاقباً در دسترس یا شرایط موجود یا تغییراتی در حال وقوع قرار می گیرد ، پس از تاریخ انتشار ، منعکس شود. نظرات بیان شده منعکس کننده نظرات کلیه پرسنل سرمایه گذاری در مدیریت سرمایه گذاری مورگان استنلی (MSIM) و شرکتهای تابعه و شرکت های وابسته به آن (در مجموع "شرکت") است و ممکن است در کلیه استراتژی ها و محصولاتی که شرکت ارائه می دهد منعکس نشود.

این ماده بر اساس اطلاعات در دسترس عموم ، داده های داخلی توسعه یافته و سایر منابع شخص ثالث که معتقدند معتبر هستند تهیه شده است. با این حال ، هیچ تضمینی در مورد قابلیت اطمینان چنین اطلاعاتی ارائه نشده است و شرکت به دنبال تأیید مستقل اطلاعات گرفته شده از منابع عمومی و شخص ثالث نیست.

این ماده یک ارتباط عمومی است ، که بی طرفانه نیست و کلیه اطلاعات ارائه شده صرفاً برای اهداف اطلاعاتی و آموزشی تهیه شده است و پیشنهاد یا توصیه ای برای خرید یا فروش هرگونه امنیت خاص یا اتخاذ هرگونه استراتژی سرمایه گذاری خاص نیست. اطلاعات در اینجا مبتنی بر توجه به شرایط سرمایه گذار فردی نبوده است و مشاوره سرمایه گذاری نیست و نباید به هیچ وجه به عنوان مشاوره مالیات ، حسابداری ، حقوقی یا نظارتی تفسیر شود. برای این منظور ، سرمایه گذاران باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، به دنبال مشاوره حقوقی و مالی مستقل ، از جمله مشاوره در مورد پیامدهای مالیاتی باشند.

این شاخص ها بدون کنترل هستند و هزینه ، هزینه یا هزینه فروش را شامل نمی شوند. سرمایه گذاری مستقیم در یک فهرست امکان پذیر نیست. هر شاخصی که در اینجا به آن اشاره شده است ، مالکیت معنوی (از جمله علائم تجاری ثبت شده) از مجوز قابل اجرا است. هر محصول مبتنی بر یک شاخص به هیچ وجه توسط مجوز قابل اجرا حمایت مالی ، تأیید ، فروخته شده یا تبلیغ نمی شود و هیچ مسئولیتی در مورد احترام به آن نخواهد داشت.

این شرکت به واسطه های مالی اجازه استفاده و توزیع این ماده را داده است ، مگر اینکه چنین استفاده و توزیع مطابق با قانون و مقررات قابل اجرا انجام شود. علاوه بر این ، واسطه های مالی موظفند خود را برآورده كنند كه اطلاعات موجود در این ماده برای هر شخصی كه این ماده را با توجه به شرایط و هدف آن شخص تهیه كنند ، مناسب است. این شرکت مسئولیتی در قبال استفاده یا سوء استفاده از این ماده توسط هر یک از این واسطه های مالی ندارد.

این ماده ممکن است به زبانهای دیگر ترجمه شود. جایی که چنین ترجمه ای ساخته شده است ، این نسخه انگلیسی قطعی باقی می ماند. اگر اختلاف بین نسخه انگلیسی و هر نسخه از این ماده به زبان دیگری وجود داشته باشد ، نسخه انگلیسی غالب است.

کل یا هر قسمت از این ماده ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم تولید مثل ، کپی ، اصلاح شده ، برای ایجاد یک اثر مشتق ، انجام شده ، نمایش داده شده ، منتشر شده ، ارسال شده ، مجوز ، قاب ، توزیع یا انتقال یا هر یک از محتوای آن که به سوم فاش شده است ، استفاده نشود. احزاب بدون رضایت کتبی شرکت. این ماده ممکن است با این ماده مرتبط نباشد ، مگر اینکه چنین لینک لینک برای استفاده شخصی و غیر تجاری باشد. تمام اطلاعات موجود در اینجا اختصاصی است و تحت حق چاپ و سایر قانون قابل اجرا محافظت می شود.

این ماده فقط در نظر گرفته شده است و فقط برای افرادی که ساکن حوزه های قضایی هستند توزیع می شود که چنین توزیع یا در دسترس بودن مغایر با قوانین یا مقررات محلی نخواهد بود.

MSIM ، بخش مدیریت دارایی مورگان استنلی (NYSE: MS) و شرکت های وابسته به آن ترتیباتی را برای بازاریابی محصولات و خدمات یکدیگر دارند. هر شرکت وابسته MSIM در حوزه قضایی که فعالیت می کند ، مناسب است. شرکت های وابسته MSIM عبارتند از: Eaton Vance Management (Inteational) Limited ، Eaton Vance Advisers Inteational Ltd ، Calvert Research و Management ، Eaton Vance Management ، Parametry Portfolio Associates LLC ، Atlanta Capital Management LLC ، Eaton Vance Management Inteational (ASIA) PTE. آموزشی ویبولیتین

این ماده توسط هر یک یا چند مورد از موجودات زیر صادر شده است:

این ماده فقط برای مشتریان حرفه ای/سرمایه گذاران معتبر است.

در اتحادیه اروپا ، مواد MSIM و Eaton Vance توسط MSIM Fund Management (ایرلند) محدود ("FMIL") صادر می شود. FMIL توسط بانک مرکزی ایرلند تنظیم شده است و در ایرلند به عنوان یک شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام با شماره ثبت شرکت 616661 درج شده است و آدرس ثبت شده خود را در رصدخانه ، 7-11 سر جان راجرسون ، دوبلین 2 ، D02 VC42 ، ایرلند دارد. بشر

در خارج از اتحادیه اروپا ، مواد MSIM توسط Morgan Stanley Management Management Limited (MSIM LTD) صادر می شود و توسط سازمان رفتار مالی مجاز و تنظیم می شود. ثبت شده در انگلیس. شماره ثبت شده 1981121. ثبت نام شده: 25 میدان کابوت ، قناری Wharf ، لندن E14 4QA.

در سوئیس ، مواد MSIM توسط مورگان استنلی و شرکت بین المللی PLC ، لندن (شعبه زوریخ) صادر شده است که توسط Eidgenössche Finanzmarktaufsicht ("FINMA") مجاز و تنظیم شده است. دفتر ثبت شده: Beethovenstrasse 33 ، 8002 زوریخ ، سوئیس.

در خارج از ایالات متحده و اتحادیه اروپا ، مواد Eaton Vance توسط Eaton Vance Management (بین المللی) محدود ("EVMI") 125 Old Broad Street ، London ، EC2N 1AR ، انگلیس صادر می شود ، که توسط مرجع رفتار مالی در انگلستان مجاز و تنظیم می شودبشر

ایتالیا: MSIM FMIL (شعبه میلان) ، (Sede Secondaria di Milano) Palazzo Serbelloni Corso Venezia ، 16 20121 Milano ، ایتالیا. هلند: MSIM FMIL (شعبه آمستردام) ، برج رامبراند ، طبقه یازدهم Amstelplein 1 1096HA ، هلند. فرانسه: MSIM FMIL (شعبه پاریس) ، 61 Rue de Monceau 75008 پاریس ، فرانسه. اسپانیا: msim fmil (شعبه مادرید) ، Calle Serrano 55 ، 28006 ، مادرید ، اسپانیا.

خاورمیانه

دبی: MSIM LTD (دفتر نماینده ، واحد واحد 3-7 طبقه 701 و 702 ، سطح 7 ، ساختمان منطقه گیت 3 ، مرکز مالی بین المللی دبی ، دبی ، 506501 ، امارات متحده عربی. تلفن: +97 (0) 14 7097158).

EVMI از یک سازمان شخص ثالث در خاورمیانه ، Wise Capital (خاورمیانه) محدود ("سرمایه خرد") برای ارتقاء توانایی های سرمایه گذاری Eaton Vance به سرمایه گذاران نهادی استفاده می کند. برای این خدمات ، سرمایه خردمندانه بر اساس دارایی هایی که Eaton Vance مشاوره سرمایه گذاری را برای پیروی از این معرفی ها ارائه می دهد ، پرداخت می شود.

یک حساب کاربری جداگانه ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. حسابهای جداگانه که طبق این استراتژی مدیریت می شوند شامل تعدادی از اوراق بهادار هستند و لزوماً عملکرد هر فهرست را ردیابی نمی کنند. لطفاً قبل از سرمایه گذاری ، اهداف سرمایه گذاری ، خطرات و هزینه های استراتژی را با دقت در نظر بگیرید. حداقل سطح دارایی لازم است. برای کسب اطلاعات مهم در مورد مدیران سرمایه گذاری ، لطفاً به قسمت ADV قسمت 2 مراجعه کنید.

لطفاً قبل از سرمایه گذاری ، اهداف سرمایه گذاری ، خطرات ، هزینه ها و هزینه های صندوق ها را با دقت در نظر بگیرید. دفترچه ها حاوی این و سایر اطلاعات در مورد وجوه هستند. برای به دست آوردن دفترچه برای صندوق های مورگان استنلی ، لطفاً یکی را در Morganstanley.com/im بارگیری کنید یا با شماره 1-800-548-7786 تماس بگیرید. لطفاً قبل از سرمایه گذاری ، دفترچه را با دقت بخوانید.

Morgan Stanley Distribution ، Inc. به عنوان توزیع کننده صندوق های مورگان استنلی فعالیت می کند.

نه بیمه شده FDIC |ارائه هیچ ضمانت بانکی |ممکن است ارزش خود را از دست بدهد |توسط هیچ آژانس دولتی فدرال بیمه نشده است |سپرده نیست

هنگ کنگ: این ماده توسط مورگان استنلی آسیا محدود برای استفاده در هنگ کنگ صادر شده است و فقط در اختیار "سرمایه گذاران حرفه ای" قرار می گیرد که طبق آیین نامه اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ تعریف شده است (CAP 571). محتوای این ماده توسط هیچ مرجع نظارتی از جمله کمیسیون اوراق بهادار و آینده در هنگ کنگ مورد بررسی قرار نگرفته و تأیید نشده است. بر این اساس ، مرور در جایی که معافیت طبق قانون مربوطه در دسترس باشد ، این ماده در هنگ کنگ صادر نمی شود ، پخش می شود ، توزیع می شود ، هدایت می شود و یا در دسترس عموم قرار می گیرد. سنگاپور: این ماده نباید موضوع دعوت به اشتراک یا خرید ، چه به طور مستقیم یا غیرمستقیم ، برای عموم یا هر یک از اعضای عمومی در سنگاپور به غیر از (i) به یک سرمایه گذار نهادی تحت بند 304 از در نظر گرفته شود. قانون اوراق بهادار و آینده ، فصل 289 سنگاپور ("SFA") ؛(ii) به "شخص مربوطه" (که شامل یک سرمایه گذار معتبر "است) طبق بند 305 SFA ، و این توزیع مطابق با شرایط مشخص شده در بخش 305 SFA است. یا (iii) در غیر این صورت مطابق با شرایط موجود ، هر ماده قابل اجرا دیگر SFA. این انتشار توسط مقامات پولی سنگاپور بررسی نشده است.Eaton Vance Management Inteational (آسیا) Pte. آموزشی ویبولیتین ("Evmia")دارای مجوز بازارهای سرمایه تحت قانون اوراق بهادار و آتی سنگاپور ("SFA") برای انجام ، از جمله دیگران ، مدیریت صندوق ، یک مشاور مالی معاف به موجب قانون مشاور مالی بخش 23 (1) (د) است و توسط تنظیم می شود. مرجع پولی سنگاپور ("MAS"). مدیریت Eaton Vance ، Eaton Vance Management (بین المللی) محدود و پارامتری نمونه کارها Associates ® LLC دارای معافیت در بند 9 ، برنامه 3 به SFA در سنگاپور برای انجام فعالیت های مدیریت صندوق تحت یک ترتیب با EVMIA و در معرض شرایط خاص است. هیچ یک از سایر نهادهای گروه یا شرکت های وابسته به ایتون ونس هیچ مجوز ، مصوبات یا مجوزهایی در سنگاپور برای انجام هرگونه فعالیت تنظیم شده یا دارای مجوز ندارند و هیچ چیز در این ماده نباید به عنوان این نهادها یا شرکت های وابسته که خودشان را مجوز ، تأیید ، تأیید کرده اند ، ایجاد یا تفسیر کنند. مجاز یا تنظیم شده در سنگاپور ، یا ارائه یا بازاریابی خدمات یا محصولات آنها. استرالیا: این نشریه در استرالیا منتشر می شودمدیریت سرمایه گذاری مورگان استنلی (استرالیا) PTY محدودACN: 122040037 ، AFSL شماره 314182 ، که مسئولیت محتوای آن را می پذیرند. این انتشار و هرگونه دسترسی به آن ، فقط برای "مشتریان عمده فروشی" به معنای قانون شرکت های استرالیا در نظر گرفته شده است.امیمعاف از الزام به برگزاری مجوز خدمات مالی استرالیا طبق قانون شرکتها در رابطه با ارائه خدمات مالی به مشتریان عمده فروشی همانطور که در قانون شرکت ها 2001 (CTH) و طبق شرکت های ASIC (لغو و انتقالی) 2016 تعریف شده است/396. تحقیقات و مدیریت کالور ، ARBN 635 157 434 توسط قوانین ایالات متحده که با قوانین استرالیا متفاوت است ، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تنظیم می شود. تحقیقات و مدیریت کالور از الزام به نگهداری مجوز خدمات مالی استرالیا مطابق با سفارش کلاس 03/1100 در رابطه با ارائه خدمات مالی به مشتریان عمده فروشی در استرالیا معاف است.

برای سرمایه گذاران حرفه ای ، این ماده فقط برای اهداف اطلاعاتی پخش یا توزیع می شود. برای کسانی که سرمایه گذار حرفه ای نیستند ، این مطالب در رابطه با شرکت مدیریت سرمایه گذاری مورگان استنلی (ژاپن) ، آموزشی ویبولیتین ("MSIMJ") با توجه به توافق نامه های مدیریت سرمایه گذاری اختیاری ("IMA") و مشاوره سرمایه گذاری ارائه می شود. توافق نامه ها ("IAA"). این به منظور توصیه یا درخواست معاملات نیست یا ابزارهای مالی خاصی را ارائه می دهد. تحت یک IMA ، با توجه به مدیریت دارایی های مشتری ، مشتری سیاست های مدیریت اساسی را از قبل و کمیسیون های MSIMJ را برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری بر اساس تجزیه و تحلیل ارزش و غیره از اوراق بهادار ، تعیین می کند و MSIMJ چنین کمیسیون را می پذیرد. مشتری باید مقامات لازم برای سرمایه گذاری را به MSIMJ واگذار کند. MSIMJ بر اساس تصمیمات سرمایه گذاری MSIMJ ، مقامات نماینده را تمرین می کند و مشتری نباید دستورالعمل های فردی را انجام دهد. تمام سود و زیان سرمایه گذاری متعلق به مشتریان است. اصلی تضمین نشده است. لطفاً قبل از سرمایه گذاری اهداف سرمایه گذاری و ماهیت خطرات را در نظر بگیرید. به عنوان یک هزینه مشاوره سرمایه گذاری برای IAA یا IMA ، میزان دارایی مشمول قرارداد ضرب شده با نرخ معینی (حد بالایی 2. 20 ٪ در سال (از جمله مالیات)) متناسب با دوره قرارداد متحمل می شود. برای برخی از استراتژی ها ، علاوه بر هزینه ذکر شده در بالا ، ممکن است هزینه احتمالی نیز متحمل شود. هزینه های غیرمستقیم نیز ممکن است متحمل شود ، مانند کمیسیون های کارگزاری برای اوراق بهادار گنجانیده. از آنجا که این هزینه ها و هزینه ها بسته به قرارداد و سایر عوامل متفاوت است ، MSIMJ نمی تواند نرخ ، محدودیت های بالایی و غیره را از قبل ارائه دهد. کلیه مشتری ها باید قبل از نتیجه گیری قرارداد قبل از اجرای توافق نامه ، اسناد ارائه شده را بخوانند. این ماده در ژاپن توسط MSIMJ منتشر شده است ، شماره 410 (مدیر دفتر مالی محلی کانتو (شرکت های ابزارهای مالی)) ، عضویت: انجمن فروشندگان اوراق بهادار ژاپن ، انجمن اعتماد سرمایه گذاری ، ژاپن ، انجمن مشاوران سرمایه گذاری ژاپن و نوعII انجمن شرکتهای ابزارهای مالی.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 52 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:24

وب سایت شورای جهانی طلا (www.gold.org) و تمام سایت های مرتبط با آن (با هم یا به تنهایی ، "وب سایت") توسط شورای جهانی طلا ، یک انجمن و شرکتهای تابعه یا شرکت های وابسته آن (با هم یا به تنهایی "اداره و منتشر می شوند. WGC "). استفاده شما از این وب سایت یا هر یک از بخش ها یا صفحات آن (در کنار هم یا به تنهایی ، "خدمات") با این شرایط و ضوابط و توسط سیاست حفظ حریم خصوصی ما اداره می شود (در مجموع ، این "شرایط و ضوابط"). با دسترسی یا استفاده از این وب سایت ، شما را خوانده و این شرایط و ضوابط را خوانده و پذیرفته اید. اگر با این شرایط و ضوابط موافق نیستید ، لطفاً از این وب سایت استفاده نکنید.

WGC حق را برای تغییر یا اصلاح هر یک از این شرایط و ضوابط به هر روشی و در هر زمان و تغییر در این شرایط و ضوابط در هنگام ارسال در این وب سایت ، محفوظ می دارد. شما مسئول خواندن این شرایط و ضوابط هر بار که به این وب سایت دسترسی دارید یا استفاده می کنید.

اگر شخصی مستقیم یا غیرمستقیم شخص مجازات محسوب شود یا به یک نهاد مشخص شده در لیست تحریم های انگلیس ، ایالات متحده ، اتحادیه اروپا یا سازمان ملل متحد ، آیین نامه ، دستورالعمل یا قانون ("شخص مجازات" یا "طرف تحریم شده" شناخته شود ، یکی از آنها واجد شرایط ثبت نام نیست.")هرگونه اطلاعات ، داده ها یا اسناد موجود در وب سایت به مشاوره یا کمک مستقیم سرمایه گذاری مستقیم یا غیرمستقیم نخواهد بود. با ثبت نام در این وب سایت ، تأیید می کنید که شما یک شخص مجازات یا وابسته به یک طرف مجازات نیستید و داده ها ، اطلاعات یا اسناد موجود در دسترس استفاده نمی شود و/یا در هیچ دفترچه یا اسناد دیگری که مربوط به اوراق بهادار در دسترس است ، استفاده نمی شود. که در آن یک شخص مجازات یا حزب مجازات شده از جمله ، برای جلوگیری از تردید ، هرگونه وثیقه بازاریابی یا اطلاعات مشتری یا مستندات مربوط به اجاره طلا/ترتیب مبادله طلا یا اوراق بهادار ، درگیر است. شورای جهانی طلا ، یک انجمن ، به عنوان یک شرکت خارج از کشور در انگلیس و ولز با شماره تأسیس انگلیس BR012707 ثبت شده است. این کشور به عنوان وین در سوئیس با مسئولیت محدود اعضای خود تشکیل شده است و در بازرگانی سوئیس ثبت شده است (شماره شناسایی CH-660. 0. 534. 987-6) و آدرس اصلی تجارت آن در طبقه 7 ، 15 Fetter Lane ، London EC4A است1BW ، انگلیس.

استفاده از این وب سایت

این وب سایت و اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت فقط برای اهداف عمومی اطلاعاتی و آموزشی ارائه شده است. شما مجاز به ذخیره ، نمایش یا چاپ اطلاعات موجود در این وب سایت فقط برای استفاده شخصی و غیر تجاری خود هستید. به جز آنچه در غیر این صورت توسط این شرایط و ضوابط مجاز است ، شما مجاز به اصلاح ، کپی ، اسکراپ ، توزیع ، انتقال ، نمایش ، بازتولید ، کپی کردن ، انتشار ، مجوز ، قاب ، پیوند ، ایجاد آثار مشتق از ، انتقال یا استفاده در موارد دیگر در هر صورت نیستید. به طور کامل یا جزئی ، این وب سایت یا اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت بدون مجوز کتبی قبلی WGC و با اعتبار سنجی مناسب به WGC. برای درخواست چنین مجوزهایی ، لطفاً با ما در [از طریق ایمیل محافظت شده] تماس بگیرید.

شما نباید و نباید تلاش کنید:

  • از این وب سایت برای انجام یا کمک به هرگونه فعالیت غیرقانونی یا جنایی استفاده کنید.
  • از این وب سایت برای دریافت ، دسترسی یا انتقال مطالبی که بدخواهانه ، مبهم ، توهین آمیز یا جنسی صریح است استفاده کنید و تبعیض را بر اساس نژاد ، جنس ، دین ، ملیت ، معلولیت ، گرایش جنسی یا سن درج می کند.
  • از این وب سایت به هر روشی استفاده کنید که حقوق مالکیت معنوی شخص ثالث یا حمایت از داده ها یا حقوق حریم خصوصی را نقض کند و یا هرگونه وظیفه قراردادی یا وظیفه اعتماد به نفس را نقض کند.
  • از این وب سایت برای تهدید یا آزار و اذیت برای هر شخص دیگری استفاده کنید یا باعث ناراحتی ، ناراحتی یا اضطراب بی نیاز ، ناراحتی ، آسیب یا شرمساری برای هر شخص دیگری شود.
  • از وب سایت ما برای جعل هویت هر شخص استفاده کنید ، یا هویت یا وابستگی خود را با هر شخص نادرست نشان دهید.
  • از کل یا بخشی از این وب سایت یا محتوای آن برای هر هدف تجاری یا پول سازی استفاده کنید بدون اینکه رضایت کتبی ما را از قبل انجام دهید.
  • دسترسی به بخش هایی از این وب سایت که برای استفاده عمومی در نظر گرفته نشده اند.
  • دسترسی یا نظارت بر این وب سایت یا هر یک از محتوای آن به غیر از استفاده از ساختار ناوبری وب سایت یا برای هر هدفی غیر از آنچه که صریحاً در شرایط استفاده ما مجاز است.
  • هر کاری را انجام دهید که بار غیر منطقی زیادی را در این وب سایت یا سیستم های رایانه ای پشتیبانی کند. سعی کنید به هر طریقی یا با استفاده از شخص دیگری از این وب سایت ، اختلال یا دخالت در این وب سایت داشته باشید یا از این وب سایت به عنوان ابزاری برای مختل یا دخالت در وب سایت های دیگر استفاده کنید.
  • پروب ، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری این وب سایت یا هر شبکه متصل به آن.
  • به طور عمدی هرگونه داده ، اسناد یا مطالب موجود در این وب سایت را خراب می کند یا آگاهانه یا بی پروا یا بی پروا ویروس را در شبکه و سیستم های رایانه ای ما درج یا توزیع می کند تا به وب سایت ، ما یا سایر کاربران آسیب برساند یا اینکه احتمالاً این وب سایت را به همراه داردیا ما را به بی اعتنایی ؛
  • دسترسی بدون اقتدار ، تداخل ، آسیب یا اختلال در تجهیزات ، شبکه یا نرم افزاری که این وب سایت در آن ذخیره شده است یا از آن استفاده می شود یا متعلق به این وب سایت یا شخص ثالث است. یا
  • کمک ، تشویق یا اجازه دادن به شخص دیگری برای انجام هر یک از اعمال توضیح داده شده در بالا.

همه موارد فوق بدون در نظر گرفتن وسایل مورد استفاده ، از جمله هک کردن یا با معرفی هرگونه کرم ، تروجان ، ویروس ، کد غیرمجاز ، مخرب یا مضر یا سایر نرم افزارهای مضر (ویروس) ممنوع است. برخی از اعمال توضیح داده شده در بالا ممکن است اقدامات جنایی باشد.

شما نباید هیچ نسخه یا بارگیری از مطالب موجود از این وب سایت را در هر رایانه شبکه ای ارسال یا منتشر کنید ، یا هرگونه اظهارات را انجام دهید یا هرگونه اقدامی را انجام دهید که بتواند مسئولیت ما را بر عهده بگیرد.

حقوق اختصاصی

این وب سایت و کلیه اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت توسط قوانین بین المللی حق چاپ و علائم تجاری و سایر قوانین مالکیت معنوی محافظت می شود و هرگونه استفاده غیرمجاز از هرگونه اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت ممکن است چنین قوانینی را نقض کند. کلیه حقوق مالکیت معنوی در این وب سایت ، و به کلیه اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت ، (از جمله ، بدون محدودیت ، حق چاپ ، علائم تجاری و حقوق در و در طراحی) متعلق به WGC است یا توسط WGC با اجازه استفاده می شودصاحب شخص ثالث یا ارائه دهنده چنین اطلاعات یا مواد. این شرایط و ضوابط در نظر گرفته نشده است ، و هیچ حقوقی را در این وب سایت یا به این وب سایت یا اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت به غیر از مواردی که به طور خاص در این شرایط و ضوابط شرح داده شده است ، انتقال یا اعطا نمی کنند و یا به آنها اعطا نمی کنند. در این شرایط و ضوابط توسط WGC یا صاحبان شخص ثالث یا ارائه دهندگان که WGC از آنها اطلاعات و مواد را در این وب سایت به دست آورده است ، محفوظ است. کلیه منابع مربوط به قیمت طلای LBMA و تبادل فلزات لندن (LME) و قیمت گذاری گرانبها LME با اجازه صاحبان ، مدیریت معیار یخ محدود و تبادل فلزات لندن و LME Clear Limited ("گروه LME") استفاده می شود ، قیمت گذاری ارائه شده است. فقط اهداف اطلاعاتی. ICE Benchmark Administrance Limited و گروه LME هیچ مسئولیتی و مسئولیت صحت قیمت ها یا کالای اساسی را که ممکن است قیمت ها به آن ارجاع شود ، نمی پذیرند. برخی از داده های بازار خاصیت CME Group Inc.

سلب مسئولیت داده های یخ

شاخص های داده یخ منبع ، LLC ("داده های یخ") با اجازه استفاده می شود. ICE® یک علامت تجاری ثبت شده از داده های ICE یا شرکت های وابسته به آن است و BOFA® یک علامت تجاری ثبت شده شرکت Bank OfAmerica است که دارای مجوز توسط شرکت Bank of America و شرکت های وابسته به آن ("BOFA") است و ممکن است بدون تأیید کتبی قبلی BOFA مورد استفاده قرار نگیرد. داده های ICE ، شرکت های وابسته به آن و تأمین کنندگان شخص ثالث مربوطه از هرگونه ضمانت نامه و بازنمایی ، بیان و/یا ضمنی ، از جمله هرگونه ضمانت از قابلیت استفاده یا تناسب اندام برای یک هدف خاص یا استفاده ، از جمله شاخص ها ، داده های فهرست و هر داده موجود در آن ، رد می کنند.، مربوط به آن ، یا از آن مشتق شده است. نه داده های ICE ، شرکت های وابسته به آن و نه تأمین کنندگان شخص ثالث مربوط به آنها در رابطه با کفایت ، صحت ، به موقع بودن یا کامل بودن شاخص ها یا داده های شاخص یا هر مؤلفه آن ، و شاخص ها و داده ها و فهرست داده ها ، در معرض هرگونه خسارت یا مسئولیت قرار نمی گیرند. تمام مؤلفه های آن بر اساس "همانطور که هست" ارائه می شود و استفاده شما در معرض خطر شماست. داده های ICE ، شرکت های وابسته به آن و تأمین کنندگان شخص ثالث مربوطه آنها حامی ، تأیید و توصیه شورای جهانی طلای جهان یا هر یک از محصولات یا خدمات آن نیستند.

شما ممکن است هیچ محصولی را که از آن استفاده می کند ، توسعه ندهید یا ایجاد نکنید ، یا در ارتباط با هر یک از مواد (از جمله ، بدون محدودیت ، داده ها و شاخص های اختصاصی) موجود در این سایت بدون تأیید قبلی از گروه CME ساخته شده است. با دسترسی به این سایت ، شما موافقت می کنید که صفحات وب سایت و/یا محتویات موجود در آن را به شخص ثالث توزیع نخواهید کرد ، مگر اینکه به طور خاص توسط گروه CME یا شرکت های وابسته آن به صورت کتبی مجاز باشد. نام سایر شرکت های واقعی و محصولات یا خدمات شخص ثالث که در این وب سایت مشخص شده اند ممکن است نام تجاری ، علائم تجاری یا علائم خدمات صاحبان مربوطه باشد.

تغییر و دسترسی به این وب سایت

شما مسئول انجام کلیه ترتیبات لازم برای دسترسی به این وب سایت هستید. WGC ممکن است تنظیمات یا دسترسی به وب سایت را در هر زمان به هر دلیلی تغییر دهد بدون اینکه از قبل بدون مسئولیت به شما بگوید. WGC به طور موقت به این وب سایت دسترسی پیدا می کند. WGC حق ، بدون اطلاع ، (i) برای تغییر ، افزودن ، اصلاح یا حذف هرگونه اطلاعات و مواد در این وب سایت را به هر روشی و در هر زمان و (ب) به حالت تعلیق ، محدود کردن ، محدود کردن و/یا انکار دسترسی به آن محفوظ می دارد. هر جنبه یا بخشی از این وب سایت در هر زمان به هر دلیلی ، از جمله ، بدون محدودیت ، برای هرگونه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده یا برنامه ریزی نشده ، به روزرسانی ها ، پیشرفت ها یا اصلاحات.

نه WGC و نه هیچ یک از ارائه دهندگان شخص ثالث آن وظیفه و مسئولیت (i) برای حفظ ، به روزرسانی ، تصحیح یا حذف هرگونه اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت به هر دلیلی یا (ii) برای مشاوره یا شناسایی هرگونه اطلاعات و مطالب در این زمینه دارند. وب سایت که ممکن است منسوخ ، ناقص ، نادرست یا نادرست باشد.

سلب مسئولیت و محدودیت ها

سلب مسئولیت ضمانت نامه ها و محدودیت مسئولیت

WGC هیچ شرط صریح یا ضمنی ، نمایندگی یا ضمانت یا اصطلاح دیگر در مورد این وب سایت یا هرگونه اطلاعات یا مطالب موجود در این وب سایت ، از جمله ، بدون محدودیت ، هرگونه شرط ، نمایندگی یا ضمانت یا اصطلاح دیگر در مورد عدم نقض ، کیفیت رضایت بخش ، تناسب اندام برای یکهدف یا استفاده خاص ، یا در مورد صحت یا کامل بودن هرگونه اطلاعات یا مطالب موجود در این وب سایت. WGC بدین وسیله صریحاً تمام شرایط صریح یا ضمنی ، بازنمایی ها ، ضمانت نامه ها و سایر شرایط مربوط به هر نوع در مورد در دسترس بودن یا بهره برداری از این وب سایت و هرگونه اطلاعات یا مطالب موجود در این وب سایت را به میزان مجاز توسط قانون مستثنی می کند.

نه WGC و نه هیچ مدیر ، افسر یا کارمند آن مسئولیت پذیر نیستند و یا مسئولیت هرگونه ضرر ، مسئولیت یا خسارت ، هزینه یا هزینه ای را که ممکن است در رابطه با (i) استفاده شما از این وب سایت و هرگونه اطلاعات یا مطالب موجود در آن متحمل شده باشد ، دارنداز طریق این وب سایت قابل دسترسی است ، (ب) هرگونه ارتباط یا ارتباط نادرست بین شما و WGC که از طریق این وب سایت ساخته شده است ، (iii) انتقال هر ویروس های رایانه ای یا سایر مؤلفه های مضر که ممکن است باعث ایجاد آسیب به سیستم رایانه ای یا شبکه دیگری شود اگرچه هر تلاش معقول استساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که وب سایت عاری از ویروس ها است ، (IV) هر جنبه ای از عملکرد این وب سایت ، از جمله ، بدون محدودیت ، هرگونه خرابی ، تأخیر ، وقفه یا اختلال در این وب سایت یا دسترسی شما به این وب سایت ، (v)تحویل هرگونه اطلاعات و مواد یا خدمات موجود در این وب سایت یا از طریق این وب سایت یا انجام هرگونه معاملات انجام شده در این وب سایت یا از طریق این وب سایت ، (vi) هر علت دیگری مربوط به YOدسترسی به شما ، یا استفاده از این وب سایت و هر یک از اطلاعات یا مطالب موجود در این وب سایت ، (vii) هرگونه استفاده غیرمجاز یا کلاهبرداری از مالکیت معنوی WGC ، چه در ارتباط با این وب سایت ، هر وب سایت دیگر یا موارد دیگر و (viii) غیر مجازدسترسی ، سرقت ، خطاهای اپراتور ، اعتصاب یا سایر مشکلات کار یا هرگونه نیروی کار ، صرف نظر از این که آیا هر یک از شرایط فوق در این بند باعث ایجاد چنین ضرر ، مسئولیت یا خسارت می شود ممکن است تحت کنترل WGC یا هر شخص ثالث باشداین وب سایتبدون محدود کردن هر یک از موارد فوق ، به هیچ وجه WGC یا هیچ مدیر ، افسر یا کارمند آن مسئولیت پذیر نیست ، چه در شکنجه (از جمله ، بدون محدودیت ، سهل انگاری) ، قرارداد و یا در غیر این صورت ، برای هرگونه از دست دادن سود ، درآمد ، حسن نیت یا یاقراردادها ، ضرر یا فساد داده ها ، وقفه در تجارت ، ضرر و زیان یا خسارتهای مشابه ناشی از دسترسی یا عدم توانایی در دسترسی به این وب سایت ، استفاده شما از این وب سایت و/یا در ارتباط ، ضرر و زیان یا خسارتهای مشابه ناشی از دسترسی یا عدم توانایی شما در ارتباط با دسترسی یا عدم توانایی شما در ارتباط است. اعتماد شما به اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت ، حتی در صورت اطلاع یا توصیه از احتمال چنین خسارات یا خسارات.

نقض این شرایط و ضوابط

اگر WGC معتقد است که شما این شرایط و ضوابط را نقض کرده اید ، ممکن است چنین اقداماتی را انجام دهند که در این شرایط مناسب باشد ، از جمله ، اما محدود به همه یا هر یک از اقدامات زیر نیست:

  • بستن این وب سایت ؛
  • و/یا
  • امنیت
  • اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت به هیچ وجه توسط هیچ شخص یا نهاد در هیچ حوزه قضایی مورد استفاده قرار نمی گیرد که در آن جهت یا استفاده از چنین اطلاعات و مواد ممنوع باشد یا خلاف قوانین ، قوانین یا مقررات مربوط به هر دولت باشد. سازمان یا سازمان نظارتی.
  • استفاده از اظهارات رو به جلو
  • استفاده از کلمات "اعتقاد دارد" ، "انتظار دارد" ، "ممکن است" ، یا "پیشنهاد" یا کلمات واردات مشابه ، بیانیه ای را "آینده نگر" معرفی می کند. در اینجا ، گنجاندن چنین اطلاعاتی نباید به عنوان نمایندگی WGC در نظر گرفته شود که اظهارات آینده نگر حاصل می شود.

پیوندهای شخص ثالث

این وب سایت ممکن است حاوی پیوندهایی به وب سایت های متعلق به ، حمایت مالی یا نگهداری شده توسط اشخاص ثالث باشد ، از جمله ، بدون محدودیت ، پیوند به اعضای شورای طلای جهان و پیوندها به شرکای سرمایه گذاری مرتبط با WGC. این پیوندها فقط به عنوان راحتی برای شما ارائه می شود. گنجاندن هر پیوندی در این وب سایت به یک وب سایت شخص ثالث ، دلالت بر هیچ گونه وابستگی ، حمایت مالی ، تأیید ، تأیید ، تحقیق ، تأیید یا مجوز توسط WGC از چنین وب سایت شخص ثالث یا اطلاعات یا مطالب موجود در وب سایت شخص ثالث ندارد. بشر

WGC با توجه به وب سایت شخص ثالث یا اطلاعات و مطالب موجود در وب سایت شخص ثالث یا استفاده شما از یا عدم توانایی در استفاده از چنین وب سایت شخص ثالث ، هیچ گونه ضمانت نامه یا ضمانت نامه ای در مورد هیچ وب سایت شخص ثالث یا اطلاعات و مطالب موجود در این وب سایت شخص ثالث یا عدم توانایی شما ندارد. چنین وب سایت ها و خدمات شخص ثالث تحت کنترل WGC نیستند. اگر در مورد چنین وب سایت هایی سؤالی دارید ، باید با اپراتور وب سایت تماس بگیرید. همیشه باید قبل از استفاده از آنها ، شرایط استفاده و خط مشی رازداری از هر وب سایت شخص ثالث را بررسی کنید.

حریم خصوصی و کوکی ها

ما فکر می کنیم مهم است که شما دقیقاً بدانید که چه اطلاعات شخصی را از شما جمع می کنیم و چگونه از آنها مراقبت می کنیم و از آنها استفاده می کنیم. در مورد بیانیه حریم خصوصی ما بخوانید. در مورد استفاده از کوکی های ما بخوانید.

عمومی

WGC مسئولیتی در قبال محتوا ، شرایط استفاده یا خط مشی رازداری از وب سایت هایی که ممکن است پیوندها یا وب سایت های تبلیغ کنندگان آن را فراهم کند ، ندارد.

هیچ چیز تحت این قرارداد حقوقی را برای هر شخصی که طرف آن نباشد (تحت قرارداد (حقوق اشخاص ثالث) در سال 1999) یا در غیر این صورت حق ندارد.

قانون حاکم

این وب سایت توسط قانون انگلیسی اداره می شود و تفسیر می شود و هرگونه اختلاف نظر در مورد شرایط آن به صلاحیت انحصاری دادگاه های انگلیس ارسال می شود.

اگر هر بخشی از این شرایط و ضوابط غیرقانونی ، نامعتبر یا غیرقابل اجرا باشد ، طبق هر قانون قابل اجرا ، این اصطلاح ، تا آنجا که از شرایط و ضوابط باقیمانده قابل جدا شدن است ، از این شرایط و ضوابط حذف نمی شود و در هیچ وجه در نظر گرفته نمی شود. راه بر قانونی بودن ، اعتبار یا قابلیت اجرای شرایط و ضوابط باقیمانده تأثیر می گذارد.

تحریم ها

منوط به تحریم ها به معنای موارد زیر است:

شخصی که در هر کشور و/یا منطقه ای که به طور معمول در هر کشور و/یا منطقه ای ساکن است ، با توجه به اینکه ایالات متحده ، اتحادیه اروپا ، انگلستان یا سوئیس مجازات های تجاری را ممنوع اعلام می کند که ممنوعیت حمل و نقل یا ارائه خدمات ، کالاها ، فناوری یا نرم افزار را حفظ می کند ("مجازات شده است. صلاحیت قضایی")؛

دولت یک صلاحیت مجازات ؛

یک ملی از یک صلاحیت مجازات ، هر کجا که واقع شده باشد.

شخصی که در (الف) به طور ویژه ملی و لیست اشخاص مسدود شده توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده از کنترل دارایی های خارجی ایالات متحده ، (ب) لیست اجتناب های تحریم های خارجی که توسط وزارت امور خارجه وزارت خزانه داری وزارت خزانه داری دارایی های خارجی نگهداری می شود ، (ج) لیست افراد محروم وزارت بازرگانی ایالات متحده ، (د) لیست نهاد وزارت بازرگانی ایالات متحده ، یا (ه) لیست های اتباع مشخص شده (یا معادل آن) که توسط سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، انگلستان یا سوئیس نگهداری می شود.

شخصی که تأمین مالی یا در غیر این صورت در مورد سهام جدید یا بدهی جدید نهادهای ذکر شده در لیست شناسایی تحریم های بخش که توسط وزارت امور خارجه وزارت امور خارجه خزانه داری یا مقامات دولتی در اتحادیه اروپا ، انگلستان یا سوئیس انجام می شود ، تأمین می کند. یا

شخصی که با هر هدفی عمل می کند که طبق قوانین ایالات متحده ، اتحادیه اروپا ، انگلستان یا سوئیس ممنوع باشد ، از جمله ، بدون محدودیت ، تکثیر سلاح های هسته ای ، شیمیایی یا بیولوژیکی

در هر حالت ، فقط در صورتی که و به حدی که منجر به نقض هرگونه قانون ضد پسر یا مسدود کردن قانون ، مقررات یا اساسنامه ای شود که هر از گاهی در اتحادیه اروپا (و یا هر یک از اعضای آن ، در حال اجرا باشد. بیان می کند) که برای چنین موجودی قابل استفاده است (از جمله ، بدون محدودیت ، مقررات اتحادیه اروپا (EC) 2271/96 و بخش 7 آیین نامه تجارت خارجی آلمان (Außenwirtschaftsverordnung).

با ما تماس بگیرید

اگر در مورد این شرایط و ضوابط (از جمله بیانیه حریم خصوصی) سؤالی دارید می توانید با ما در [از طریق ایمیل محافظت شده] یا با نوشتن برای ما در شورای جهانی طلا ، طبقه 7 ، 15 Fetter Lane ، London EC4a 1BW ، انگلستان تماس بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که تماس با شورای جهانی طلا ممکن است ثبت شود.

 

 

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  

 

 

 

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:04

سرمایه گذاری در تعداد متمرکز از شرکتهای با کیفیت بالا و کم ارزش در کلیه محدوده های سرمایه گذاری در بازار

سرمایه گذاری در حق رای دادن با کیفیت و با کیفیت در بازارها در سراسر جهان با رویکرد ارزش ذاتی

حساب های جداگانه

سرمایه گذاری در تعداد متمرکز از شرکتهای با کیفیت بالا و کم ارزش در کلیه محدوده های سرمایه گذاری در بازار

سرمایه گذاری در حق رای دادن کم ارزش ، با کیفیت در خارج از کشور و بازارهای نوظهور با رویکرد ارزش ذاتی

سرمایه گذاری در حق رای دادن با کیفیت و با کیفیت در بازارها در سراسر جهان با رویکرد ارزش ذاتی

سرمایه گذاری در حق رای دادن با کیفیت و کم ارزش در بازارهای جهان با رویکرد ارزش ذاتی و موقعیت های متمرکز

Kiplinger

چرخه های عادی بازار می تواند احساسات شما را به هم بزند و شما را به سمت سرمایه گذاری ناخواسته سوق دهد ، اما آگاهی از تعصبات رفتاری شما می تواند به شما در تمرکز روی برنامه بلند مدت خود کمک کند.

بیشتر سرمایه گذاران می دانند که بورس سهام در طی یک چرخه اقتصادی در تعدادی از مراحل می چرخد و بخش ها و صنایع مختلف در زمان های مختلف بهتر از سایرین عمل می کنند. خوب ، سرمایه گذاران در طول چرخه بازار - چندین مرحله عاطفی را پشت سر می گذارند - غالباً به ضرر ما. آگاهی از تعصبات رفتاری که می توانند در دوره های مختلف نوسان داشته باشند می تواند مسیری طولانی را به سمت نگه داشتن شما - و نمونه کارها - در مسیر خود طی کند.

از ابتدا شروع کنید ، درست قبل از شروع بازار گاو نر. سرمایه گذاران با استفاده از بازار خرس ، از دست دادن شدید برخوردار هستند ، که تحقیقات نشان داده است دو برابر دردناک است که سود آن لذت بخش است. پدیده ای که به عنوان لنگر انداختن شناخته می شود ، می تواند از وقایع منفی که باعث ایجاد یا همراه با بازار خرس می شود ، کنار بگذارد. نگرانی های مداوم در مورد رکود اقتصادی مضاعف یا پایین آمدن بازار دیگر باعث می شود که طعمه وضعیت موجود در معرض خطر قرار گیرد: شما تا حد زیادی از بازار خارج هستید ، و بی تحرکی و تعلل باعث می شود که بازگشت مجدد ، درست وقتی که این فرصت بزرگترین است. بشر

در مراحل میانی یک بازار گاو نر ، خاطرات بد شروع به محو شدن می کنند. FOMO - که از دست رفته خارج می شود - شما را به داخل می اندازد. شما می بینید که دوستانتان پول در می آورند ، و سهام همه اخبار است. نکته بعدی که می دانید ، شما بخشی از گله هستید ، مشمول کشش شدید رفتار گروهی. در این مرحله ، "سرمایه گذاران آخرین بازار خرس را به عنوان یک ناهنجاری یک بار ، مقصر حباب مسکن یا یک بحران مالی می دانند."آنها معتقدند که اکنون همه چیز تحت کنترل است.

اعتماد به نفس می کشد

در مراحل بعدی یک بازار گاو نر ، سرمایه گذاران در قضاوت و توانایی های خودشان بیش از حد ارتباط برقرار می کنند و ریسک را دست کم می گیرند و بازده های مورد انتظار را بیش از حد ارزیابی می کنند. FOMO شدت می یابد. مردم بیشتر از آنچه در غیر این صورت می توانند پول بیشتری را در سهام قرار دهند ، زیرا حرص و آز به دست می آید و مدیریت ریسک بلند مدت از پنجره بیرون می رود.

ویکتور ریکیاردی ، استاد دارایی در کالج گوچر و همدست کننده کتاب رفتار مالی: بازیکنان ، خدمات ، محصولات و بازارها به گمانه زنی ها در مراحل بعدی یک بازار گاو نر کمک می کند. تمایل به نمایندگی ، سرمایه گذاران را به نتیجه می رساند تا نتیجه گیری های گسترده ای را از نمونه محدودی از شواهد بدست آورند - همانطور که ، سهام فقط به این دلیل که بوده اند ادامه می یابد. تعصب آشنایی باعث می شود تا سرمایه گذاران دارایی های خود را در سهام و بخش هایی که در حالی که نادیده گرفتن افراد زیرنویس را انجام داده اند ، متمرکز کنند و این منجر به عدم تنوع می شود.

از آنجا که یک بازار خرس شروع به تحقق می کند ، مجدداً لنگرگاه بازی می شود. استک می گوید ، جدیدترین بازار به لنگر تبدیل می شود ، یا هدفی که سرمایه گذاران معتقدند برای فروش سهام خود باید به آنها برسند. سرانجام ، به عنوان رکود هلال ، رفتار گله دار با تمام توان باز می گردد. این فروشهای وحشیانه ایجاد می کند که سهام آنها را بسیار پایین تر از ارزش منصفانه حمل می کند و منجر به کاپیتولاسیون سرمایه گذار و دامپینگ عمده فروشی در پایین می شود. یادداشت های پشته ، حدود 60 ٪ از کاهش بازار خرس در سوم پایانی رکود اتفاق می افتد. و سپس چرخه دوباره شروع می شود.

شما می توانید چند کار ساده برای کاهش اثرات تعصبات رفتاری بر روی نمونه کارها خود انجام دهید. یک نمودار بلند مدت از بازار سهام مفید نگه دارید تا به شما در حفظ دیدگاه تاریخی کمک کند. تخصیص دارایی را تعیین کنید که هم متنوع باشد و هم متناسب با تحمل ریسک و مرحله زندگی ، و سپس با برنامه ریزی مجدد ، مهم نیست که بازار چه کاری انجام می دهد.

اگر برای یک هدف بلند مدت صرفه جویی می کنید ، با سرمایه گذاری مبلغ ثابت در یک برنامه منظم ، میانگین هزینه دلار را صرف می کنید. این باعث می شود احساسات از خرید خارج شود و میانگین هزینه شما برای هر سهم را کاهش می دهد. اگر به بازنشستگی نزدیک هستید یا به آن نزدیک هستید ، به اندازه کافی پول نقد را برای پرداخت یک تا دو سال هزینه های زندگی نگه دارید تا بتوانید هرگونه رکود را سوار کنید.

اطلاعات موجود در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است و مالیات ، برنامه ریزی مالی یا مشاوره سرمایه گذاری نیست. نه اطلاعات و نه نظر بیان شده در این بخش ، پیشنهادی برای خرید یا فروش اوراق بهادار یا محصولات مشاوره ای نیست. اطلاعات ارائه شده به طور کلی است و از نظر منطقی کافی نیست که بتواند تصمیم سرمایه گذاری را پایه گذاری کند و نباید توصیه ای برای خرید یا فروش امنیت خاص در نظر گرفته شود. شما نباید این اطلاعات را به عنوان جایگزینی برای اعمال قضاوت خود در نظر بگیرید. سرمایه گذاری شامل ریسک است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 49 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:03

از ژانویه سال 2020 Elsevier یک مرکز منابع COVID-19 با اطلاعات رایگان به زبان انگلیسی و ماندارین در مورد رمان Coronavirus Covid-19 ایجاد کرده است. مرکز منابع Covid-19 در وب سایت اخبار و اطلاعات عمومی شرکت Elsevier Connect میزبان است. Elsevier بدین وسیله اجازه می دهد تا تمام تحقیقات مربوط به COVID-19 خود را که در مرکز منابع COVID-19 موجود است-از جمله این محتوای تحقیق-که بلافاصله در مخازن PubMed Central و سایر سرمایه گذاری های عمومی در دسترس است ، مانند پایگاه داده WHO COVID با حقوق برایتحقیقات بدون محدودیت دوباره استفاده و تجزیه و تحلیل به هر شکلی یا به هر وسیله ای با تأیید منبع اصلی. این مجوزها تا زمانی که مرکز منابع COVID-19 فعال باشد ، توسط Elsevier به صورت رایگان اعطا می شود.

خلاصه

در این مقاله ، ما تأثیر سیاست های اقتصادی دولت را علاوه بر سیاست های دقیق تر Covid-19 در بازده شاخص سهام کشورهای GREF ، یعنی یک بلوک اقتصادی جدید از 5 کشور (پاکستان ، ایران ، ترکیه ، روسیه ، بررسی می کنیم. و چین) برای توسعه پایدار منطقه. با استفاده از پانل ، مدل ARDL و داده ها برای بازده شاخص و سیاست های کنترل اقتصادی و COVID-19 برای دوره 1 مارس 2020-30 ژوئن 2021 ، نتایج نشان می دهد که پشتیبانی از درآمد ، بسته شدن محل کار ، شاخص سختگیرانه و لغو رویدادهای عمومیتأثیر مثبت قابل توجهی در شاخص سهام در طولانی مدت بازده است. در مقابل ، بسته شدن مدرسه ، محدودیت در اجتماعات عمومی و سیاست های بین المللی کنترل سفر تأثیر منفی بر بازده سهام دارد. در مقایسه ، سیاست های بدهی ، سیاست های آزمایش COVID-19 ، شاخص سلامت و سیاست های پوشش چهره ناچیز است. در کوتاه مدت ، شاخص های دقیق و سیاستهای پوشش چهره مثبت هستند. نتایج این مطالعه حاکی از پیامدهای قابل توجهی در سیاست است که می تواند به اصلاح سیاست های کنترل اقتصادی و COVID-19 کمک کند و رشد اقتصادی منطقه را در دوره طولانی مدت ترویج کند.

کلمات کلیدی: بازده سهام ، COVID-19 ، سختگیری دولت ، سیاست های اقتصادی ، GREF ، بلوک سبز در حال ظهور

1. معرفی

Covid-19 ، یک بیماری همه گیر بسیار مسری ، حتی پس از تشکیل واکسن ، ما هنوز هم در مورد کاهش این ویروس کشنده نامشخص هستیم (وانگ و همکاران ، 2021 ؛ سو و همکاران ، 2021 ، تائو. و همکاران ، 2021). طی دو سال گذشته ، این ویروس کشنده به اقتصاد و امور مالی بسیار آسیب رسانده است. با توجه به تأثیرات گسترده انسانی و اقتصادی آن ، این شیوع باعث افزایش اخبار و عقاید شده است. این امر همچنین باعث شده است تا پاسخ های مربوط به سیاست های دولت مانند بسته های اقتصادی ، همراه با برخی اقدامات محدود کننده برای کنترل شیوع ویروس ، از جمله بسته شدن اجباری و قفل ، محدودیت سفر ، لغو وقایع عمومی ، آزمایش و قرنطینه و سایر اقدامات اضطراری. اگرچه COVID-19 برای اولین بار در ووهان ، چین ظاهر شد ، اما چندین کشور آسیای شرقی (به عنوان مثال ، کره جنوبی و چین) اساساً به دلیل اجرای فوری یک سیاست سختگیرانه در خانه ، بر چنگال Covid-19 غلبه کرده اند.

دولت اقدامات محدودکننده ای را به عنوان محدودیت های قفل و مسافرتی انجام داد تا جامعه از بیماری کشنده در امان باشد ، اما این اقدامات باعث عدم اطمینان در مورد اثربخشی آنها می شود (گائو و همکاران ، 2021). در حالی که قفل و محدودیت در سفر به بازار کار آسیب می رساند ، باعث می شود میلیون ها نفر از افراد مرتبط با صنعت مسافرتی برای از دست دادن شغل خود باشند. همچنین برای غلبه بر اثرات جانبی اقدامات محدود کننده ، امداد اقتصادی اعلام شد ، اما این امداد هنوز نمی توانند بر عدم قطعیت های مرتبط با اقدام محدود کننده غلبه کنند. بازارهای مالی به سرعت با حرکات شدید پاسخ می دهند ، در حالی که پیامدهای اقتصادی بلند مدت سیاست های Covid-19 هنوز مشخص نیست ، زیرا بیش از یک سال به این گسترش همه گیر کشنده می گذرد که اکنون در این مرحله ، ما می توانیم مدت طولانی را تجزیه و تحلیل کنیمتأثیر اصطلاح سیاست های کنترل اقتصادی و دقیق تر Covi d-19 در بازده بورس سهام. در این مقاله ، ما تأثیرات بلند مدت و کوتاه مدت بر بازده بورس سهام را در پاسخ به سیاست های پیشگیرانه اقتصادی دولت و COVI D-19 که در این بیماری اعلام شده است ، بررسی می کنیم.

یک بورس سهام که فشارسنج هر اقتصاد است به طور خودجوش به هرگونه تغییر پاسخ می دهد. واگنر (2020) استدلال می کند که اطلاعات مربوط به هر موقعیت سریع در حال تحول و پیچیده را می توان در بازده بازار سهام مشاهده کرد. در این مقاله ، ما پاسخ بازارهای سهام به سیاست های اقتصادی را به عنوان سیاست تسکین بدهی ، پشتیبانی از درآمد و سایر سیاست های کنترل دقیق تر Covi d-19 به عنوان شاخص مهار و سلامت ، لغو رویدادهای عمومی ، سیاست های آزمایش COVID ، سیاست های پوشش چهره ، بررسی می کنیم. کنترل بین المللی سفر ، محدودیت در اجتماعات عمومی ، بسته شدن مدرسه ، شاخص سختگیرانه و شاخص بسته شدن محل کار.

دولت ها با رویکردهای چند سیاست پاسخ دادند تا عواقب این بیماری همه گیر را به حداقل برسانند. ممنوعیت های مسافرتی (بسته شدن مرزهای بین المللی) ، قفل کردن (محدود کردن حرکت مردم) و بسته های اقتصادی محرک (برای ارائه پشتیبانی از کارگران و مشاغل که به ترتیب شغل و خروجی خود را از دست داده اند) معمولاً توسط اکثر کشورها استفاده می شوند. درک تأثیر این سیاست ها بر رشد اقتصادی اقتصاد و توسعه مالی ضروری است. پیش فرض این پدیده این است که سیاست های اقتصادی امدادی و سیاست های پیشگیرانه Covid-19 سختگیرانه تر باعث افزایش ویروس می شود و به تسکین وحشت کمک می کند ، و بر بازده سهام سهام تأثیر می گذارد.

احساسات سرمایه گذار بر بازده سهام تأثیر می گذارد ، همانطور که توسط مطالعات بیشماری تأیید شده است (چن و همکاران ، 2021 ؛ ناریان ، 2019 ؛ سو و همکاران ، 2020 ؛ یان و همکاران ، 2021). ما فرض می کنیم که وقتی احساسات سرمایه گذاران باعث می شوند بازار به دلیل بیماری همه گیر حرکت کند ، سیاست های دولتی که اثرات این بیماری همه گیر را کاهش می دهد ، باید تأثیر مثبتی در بازده سهام داشته باشد. از آنجا که قصد دولت برای سیاست های اقتصادی امدادی و سیاست های دقیق تر کنترل Covid کنترل شدت شیوع محلی است ، آنها می توانند واکنش منفی بازار را نسبت به همه گیر تضعیف کنند. پیش از آن ، نشان می داد که سهام سهام جهان نسبت به همه گیر اخیر Covid-19 واکنش منفی نشان داده است (الاوادی و همکاران ، 2020 ؛ اشرف ، 2020 ؛ بیکر و همکاران ، 2020 ؛ راملی و واگنر ، 2020 ؛ سو و همآل. ، 2021 ؛ عمر و همکاران ، 2021 ؛ ژانگ و همکاران ، 2020).

برای بررسی تجربی روابط فوق ، ما از یک مجموعه داده پانل بازده بازار سهام روزانه استفاده می کنیم ، دولت سیاست های کشورهای GREF (پاکستان ، ایران ، ترکیه ، روسیه و چین) را در دوره اول مارس 2020-30 ژوئن ، اعلام کرد. 2021. با استفاده از مدل پانل ARDL ، می فهمیم که پشتیبانی از درآمد ، بسته شدن محل کار ، شاخص سختگیرانه و لغو رویدادهای عمومی به طور قابل توجهی تأثیر مثبت بر بازده شاخص سهام در دراز مدت دارد. در مقابل ، بسته شدن مدرسه ، محدودیت در اجتماعات عمومی و سیاست های بین المللی کنترل سفر تأثیر منفی بر بازده سهام دارد. در مقایسه ، سیاست های بدهی ، سیاست های آزمایش COVI D-19 ، شاخص سلامت و سیاست های پوشش چهره ناچیز است. در کوتاه مدت ، شاخص های دقیق و سیاستهای پوشش چهره مثبت هستند.

ما حداقل دو کمک مهم به ادبیات موجود ارائه می دهیم. اول ، ما به ادبیات در حال ظهور اضافه می کنیم که تأثیر سیاست های اقتصادی دولت و سیاست های سختگیرانه تر حفاظت از Covid را در بازده سهام یک بلوک اقتصادی نوظهور متشکل از پاکستان ، ایران ، ترکیه ، روسیه و چین بررسی می کند. تقریباً بیش از 30 ٪ از منابع انسانی و طبیعی متعلق به پنج کشور است و به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشورها که حلقه ای در اطراف آسیای میانه تشکیل می دهند ، آنها به عنوان "حلقه طلایی" نامگذاری می شوند. بنابراین ، مجمع اقتصاد Golden Ring (GREF) به عنوان یک اندیشه توسعه استراتژیک سیاست اقتصادی برای کمک به تدوین یک چارچوب سیاست مشترک برای توسعه منافع اقتصادی استراتژیک در بین کشورهای عضو تشکیل شده است. 1

در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه بازارهای سهام یک بلوک تازه توسعه یافته نسبت به اقدامات دولت با هدف تسکین اقتصاد در طول همه گیر و کنترل آن واکنش نشان می دهند. ما با تجزیه و تحلیل این که اقدامات دقیق کنترل COVID-19 به طور قابل توجهی واکنش منفی بازار سهام را نسبت به رشد در موارد تأیید شده COVID-19 تضعیف کرده است ، به این ادبیات اضافه می کنیم. در واقع ، هدف قضاوت در مورد اثربخشی سیاست های دولت به روشی مقایسه ای نیست. هدف اصلی این مقاله ، ارزیابی تأثیر کل سیاست های دولت در کاهش اثرات COVID-19 در بورس سهام است. یافته های ما به ادبیات در حال تحول در مورد تأثیر طولانی مدت سیاست های دولت بر بازده سهام کمک می کند که یک بیماری همه گیر بیش از یک سال ، حتی پس از کشف درمان آن طولانی شد.

کار ما بیشتر با ادبیات مربوط به سیاست های دولتی و COVID-19 مربوط به سیاست ها و بازارهای سهام مرتبط است. در این مقاله ، ما تأثیر سیاست های اقتصادی دولت و سیاست های دقیق تر کنترل COVID (قفل ، بسته های محرک و ممنوعیت سفر) را در بازار سهام کشورهای GREF در طولانی مدت تجزیه و تحلیل می کنیم. بنابراین ، مطالعه ما اولین کسی است که ارزیابی می کند که چگونه سیاست های دولت مربوط به بیماری همه گیر COVID-19 بر بازار سهام در طولانی مدت برای کشورهای GREF تأثیر گذاشته و ادبیات مربوط به بازار Covid-19 و سهام و ادبیات کلی در مورد تأثیر COVID-19 را در مورد تأثیر COVID-19 تکمیل می کند. سیستم های مالی و اقتصادی.

2. بررسی ادبیات

هدف اصلی این مقاله ، ارزیابی تأثیر سیاست های کنترل اقتصادی دولت و COVID است که در پاسخ به همه گیر در بازده سهام کشورهای منتخب اتخاذ شده است. ظهور غیر منتظره شیوع COVI D-19 منجر به عدم اطمینان اقتصادی و مالی جهانی شده است. تحقیقات عمده در این زمینه ، شدت آنها را بر تأثیر شیوع در بازده بازارهای مالی متمرکز کرده است. تحقیقات داده شده که بر عملکرد صندوق متمرکز شده است ، به عنوان مثال ، واکنش قیمت صندوق سرمایه گذاری اروپا ، عملکرد و زمان نوسانات در طول شیوع COVI D-19 توسط (میرزا و همکاران ، 2020a) ، مطالعه ای توسط (یاروایا و همکاران) ارزیابی شده است.، 2021) تأثیر کارآیی سرمایه انسانی (HCE) بر عملکرد صندوق های سهام در سه مرحله از همه گیر Covid-19 را تجزیه و تحلیل کنید (ریزوی و همکاران ، 2020). شواهد اولیه در مورد عملکرد و سبک های سرمایه گذاری صندوق های اروپایی در طول تکامل COVI D-19 ارائه دهید (میرزا و همکاران ، 2020b). تأثیر COVI D-19 را در مشخصات پرداخت بدهی بنگاهها در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بررسی کنید. آنها سناریوهای استرس متعدد را در بنگاههای ذکر شده غیر مالی معرفی می کنند و از افزایش تدریجی احتمال پیش فرض ، افزایش بازپرداخت بدهی و کاهش پوشش گزارش می دهند.

سیاست های مهم فاصله اجتماعی شامل (بسته شدن مدرسه ، ممنوعیت مسافرت بین المللی ، بسته شدن محل کار ، لغو وقایع عمومی) ، هدف از سیاست های فاصله گرفتن اجتماعی ، به حداقل رساندن شانس تعامل مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کشنده است ، اما این اقدام پیشگیرانهبه دلیل حداقل فعالیت اقتصادی ، هزینه های سنگین را به اقتصاد تحمیل می کند. بنابراین ، ما انتظار داریم که چنین اقدامات محدودکننده ای هم می تواند اثرات مثبت و منفی در بازده سهام داشته باشد. از این رو این سیاست ها با خاموش کردن محل های کاری مانند مدارس ، دفاتر و کارخانه ها باعث کاهش فعالیت های اقتصادی می شود. سرمایه گذاران این تأثیرات ارزشیابی نامطلوب را قیمت می کنند و می توانیم انتظار داشته باشیم که این سیاست های سختگیرانه باعث کاهش بازده بازار سهام شود. خطر مرگ و میر را نیز می توان با چنین اقدامات اجتماعی کاهش داد (گرینستون و نیگام ، 2020 ؛ Thunström و همکاران ، 2020). در تجزیه و تحلیل خود (حسین ، 2020) ، کشورهایی که سیاست های دور از ذهن اجتماعی دارند ، شانس کمتری برای آلوده شدن دارند. بنابراین ، مزایای فاصله اجتماعی به دلیل کاهش میزان عفونت های جدید به طور عمده حاصل می شود. اگر فاصله اجتماعی به کاهش عفونت های جدید کمک کند ، آنگاه اقدامات سختگیرانه اجتماعی دولت بر بازده سهام تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

اقدامات دولت در مورد مهار و مراقبت از سیستم مراقبت های بهداشتی مثبت به واکنش بازار سهام. کمپین های تهاجمی دولت در مورد ضد عفونی ، استفاده از ضد عفونی کننده ، شستشوی دست و ماندن در خانه باعث افزایش آگاهی از توده ها می شود. علاوه بر این ، سیاست های آزمایش به جدا کردن موارد مشکوک کمک می کند. کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی از طریق آزمایش گسترده و ردیابی تماس ، شیوع محلی را در مراحل اولیه این بیماری همه گیر کنترل کرده بودند. با گذشت زمان ، سیاست های مراقبت های بهداشتی اعتماد به نفس سرمایه گذاران در دولت را افزایش می دهد تا از بیماری همه گیر که باعث بازده مثبت در بازار می شود ، جلوگیری کند. سیاست های امدادرسانی اقتصادی دولت ، تا حدی ، با تأثیر منفی این همه گیر مقابله می کند. بسته های اقتصادی ، تسکین در پرداخت بدهی ، محدودیت در تخفیف ، اقدامات اقتصادی خوبی برای کاهش بیکاری و عدم قطعیت است. بنابراین ، سرمایه گذاران ممکن است نسبت به چنین اقداماتی واکنش مثبت نشان دهند ، و بازار به چنین سیاست های اقتصادی پاسخ مثبت داد.

این مقاله در چندین دیدگاه از ادبیات فعلی متفاوت است. اول ، ادبیات موجود تا حد زیادی از تأثیر سیاست های اقتصادی یا سیاست های کنترل COVID که توسط دولت ها در پاسخ به COVID-19 در بازده سهام صنعت برای یک کشور واحد اتخاذ شده است ، نادیده می گیرد. این مطالعه به تأثیر تسکین دولت و اقدامات سختگیرانه تر در بازده سهام می پردازد (بوری و همکاران ، 2021). واکنش دولت نیوزیلند را به بازده صنعت تجزیه و تحلیل کنید (Rababah et al. ، 2020). یک مطالعه رویداد را برای کشف تأثیر شیوع COVID-19 بر بازده بخش سهام در چین انجام دهید (شهزاد و همکاران ، 2021). شواهدی از ناهمگونی در اثر همه گیر در عملکرد بخش های سهام آمریکا را نشان دهید (Balli et al. ، 2020). بازده مطالعه و انتقال نوسانات از عدم قطعیت سیاست های اقتصادی محلی و جهانی (EPU) و شاخص های سهام بخش.

ثانیا ، مطالعه موجود بر شکاف تحقیقاتی متمرکز است که شامل زمینه اقتصادهای GREF است. مطالعات متعددی بر روی بلوک های مختلف اقتصادی متمرکز شده است ، به عنوان مثال(ناریان و همکاران ، 2021) با تمرکز بر کشورهای G7 (Dergiades و همکاران ، 2020) ، تمرکز روی 32 کشور (چانگ و همکاران ، 2021) بود ، تمرکز روی 20 کشور بود که تأثیر COVID-19 و دولت های مختلف را تجزیه و تحلیل می کند. مداخلات در بازده بازار سهام کشورهای OECD. با این حال ، هیچ یک از مطالعات روی بلوک GREF متمرکز نشده است. این بینش جدیدی را برای مشارکت اقتصادی و اقتصادی آنها به تازگی توسعه خواهد داد. مطالعه حاضر یکی از اولین مواردی است که اثرات ویژه سیاست های مختلف دولت را که در COVID-19 در بازده در کشورهای انجمن اقتصاد Golden Ring اعلام شده است ، نشان می دهد.

3. روش شناسی

3. 1داده ها و متغیرها

مطالعه حاضر به بررسی تأثیر سیاست های اقتصادی دولت ها و سیاست های دقیق تر در طول سیاست های COVID-19 در مورد بازده سهام کشورهای GREF می پردازد. داده های نمونه شامل پنج کشور است که شامل بلوک سبز تازه در حال ظهور است. کشورهای GREF شامل پاکستان ، چین ، روسیه ، ایران و ترکیه هستند. بلوک اقتصادی GREF حلقه طلایی نامیده می شود زیرا کشورهایی که در این بلوک قرار دارند بیش از سی درصد (30 ٪) منابع انسانی و طبیعی جهان دارند. این بلوک به دلیل تشکیل حلقه کشورهایی که در آسیای میانه و افغانستان وجود دارد ، حلقه نامیده می شود (گرف ، 2021). بازده سهام داده های پانل و سیاست های اقتصادی و COVID-19 دولت از 01 مارس 2020 تا 30 ژوئن 2021 جمع آوری می شود (شکل 1 را ببینید).

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 64 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 19:41

Makadi Heights مکانی است که شما با خود ارتباط برقرار می کنید و فقط شما هستید.

  • اکنون ثبت کن
  • اکنون ثبت کن

با خود ارتباط برقرار کنید

همیشه در فصل

مناظر در Makadi Heights هر فصل تغییر می کند ، کار مورد علاقه خود را برای انجام تمام سال پیدا کنید.

  • اکنون ثبت کن
  • اکنون ثبت کن

زمان بهار شکوفه

ما آن را خانواده می نامیم

Makadi Heights برای هر یک از اعضای خانواده ، همیشه توسط آنها محاصره می شود.

  • اکنون ثبت کن
  • اکنون ثبت کن

مکانی برای درخشش

Makadi Heights مکانی است که شما با خود ارتباط برقرار می کنید و فقط شما هستید.

همیشه در فصل

مناظر در Makadi Heights هر فصل تغییر می کند ، کار مورد علاقه خود را برای انجام تمام سال پیدا کنید.

ما آن را خانواده می نامیم

Makadi Heights برای هر یک از اعضای خانواده ، همیشه توسط آنها محاصره می شود.

طاقچه

logo

منطقه ای از طبیعت و زیبایی خام ساخته شده و با توجه به سمت پرماجرا شما طراحی شده است.

logo

یک منطقه آینده نگر با مشرف به یک ویژگی آب و تعریف ترکیبی از اصالت و زیبایی.

غوطه ور در آب

logo

در مجاورت همه امکانات ، ویلا و آپارتمان هایی که زندگی لوکس را در حالی که مشرف به استخر Makadi Heights هستند ، تقویت می کنند.

logo

برای خانواده ها در هر اندازه ، در مناطق بزرگ سبز پر از نور طبیعی تعبیه شده و توسط استخرهای خصوصی گرد هم می آیند.

قنادی

توسط آبهای بی پایان

logo

آپارتمان ها ، دوبلکس ها و کلبه های شناور با معماری الهام گرفته از Boho طراحی شده اند که دارای آرامش در هر طبقه است.

logo

ویلاهای دوقلوی جادار در ارتفاعات Makadi که منظره ای از خلیج ماکادی و دسترسی به استخرهای خصوصی را ارائه می دهند.

تاج

با نماهای پانوراما

logo

در بالاترین قله در ارتفاعات ماکادی ، 360 منظره دیدنی از خلیج ماکادی و چشم انداز دریای سرخ را ارائه می دهد.

نهر

logo

با ویژگی های آب منحصر به فرد ، از یک محیط خانگی آرامش بخش در قلب ارتفاعات ماکادی لذت ببرید.

خیس

logo

یک دروازه آسان ، واقع در نزدیکی Makadi Heights در مرکز شهر و با یک باشگاه ساحلی برای غرق شدن در آفتاب ، باز و استراحت.

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

طاقچه

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

غوطه ور در آب

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

قنادی

توسط آبهای بی پایان

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

تاج

با نماهای پانوراما

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

نهر

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

خیس

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

طاقچه

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

غوطه ور در آب

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

قنادی

توسط آبهای بی پایان

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

تاج

با نماهای پانوراما

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

نهر

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

خیس

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

طاقچه

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

غوطه ور در آب

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

قنادی

توسط آبهای بی پایان

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

تاج

با نماهای پانوراما

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

نهر

  • بیشتر ببینید
  • بیشتر ببینید

خیس

زندگی در یک مکان

کلوپ

Clubhouse هر آنچه را که برای استراحت ، باز کردن و قادر به جمع شدن با خانواده و دوستان خود دارید ، دارد.

مناطق تجاری

منطقه ای شلوغ که امکان ترکیبی از فرهنگ و سرگرمی را به سبک شهری فراهم می کند.

امکانات ورزشی

یک مرکز ورزشی در قلب Makadi Heights که تمام ورزش ها و فعالیت های مورد علاقه شما را ترکیب می کند.

امکانات پزشکی

ما برای رفع نیازهای بهداشتی جامعه ، کلیه امکانات پزشکی و کارکنان حرفه ای را ارائه می دهیم.

هتل

هتل برای تغییر مناظر و انواع مختلف فعالیت ها ، خدمات خود را در تمام طول سال به شما ارائه می دهد.

مناطق دوستانه بچه ها

مناطق دوستانه بچه های ما به بچه ها امکان می دهد مهارت های خود را فعال و بهبود بخشند ، از آن لذت ببرند و دوستی های جدیدی ایجاد کنند.

زندگی در یک مکان

در ارتفاعات Makadi ، هر آنچه شما نیاز دارید درست در گوشه و کنار است. با همه چیز در دسترس است.

  • کاوش کردن
  • کاوش کردن

brush

کلوپ

Clubhouse هر آنچه را که برای استراحت ، باز کردن و قادر به جمع شدن با خانواده و دوستان خود دارید ، دارد.

  • کاوش کردن
  • کاوش کردن

مناطق تجاری

منطقه ای شلوغ که امکان ترکیبی از فرهنگ و سرگرمی را به سبک شهری فراهم می کند.

  • کاوش کردن
  • کاوش کردن

امکانات ورزشی

یک مرکز ورزشی در قلب Makadi Heights که تمام ورزش ها و فعالیت های مورد علاقه شما را ترکیب می کند.

  • کاوش کردن
  • کاوش کردن

brush

امکانات پزشکی

ما برای رفع نیازهای بهداشتی جامعه ، کلیه امکانات پزشکی و کارکنان حرفه ای را ارائه می دهیم.

  • کاوش کردن
  • کاوش کردن

هتل

هتل برای تغییر مناظر و انواع مختلف فعالیت ها ، خدمات خود را در تمام طول سال به شما ارائه می دهد.

  • کاوش کردن
  • کاوش کردن

مناطق دوستانه بچه ها

مناطق دوستانه بچه های ما به بچه ها امکان می دهد مهارت های خود را فعال و بهبود بخشند ، از آن لذت ببرند و دوستی های جدیدی ایجاد کنند.

  • کاوش کردن
  • کاوش کردن

fill

fill

منظره های شگفت انگیز ، در هر کجا که هستید

نمای پانوراما از دارایی شما

fill

fill

Makadi Heights مساحت 3. 4 متر مربع را پوشش می دهد

85 ٪ از کل مساحت به فضاهای سبز و ویژگی های آب اختصاص داده شده است

مناظر گسترده و ویژگی های آب

fill

fill

فقط 20 دقیقه رانندگی از هورگادا

در مجاورت همه نقاط دیدنی دریای سرخ

20 دقیقه با هورگادا

fill

fill

نزدیک به همه چیز

هر آنچه شما نیاز دارید درست در کنار شماست

fill

fill

همیشه در ارتفاعات ماکادی فصل است

هوای مناسب در تمام طول سال

همیشه در فصل

fill

fill

ما گنجینه سازگار با محیط زیست و پایداری را گنج می کنیم

ما به شهروندان خود فضایی را ارائه می دهیم که وضوح اولویت اصلی ما است.

مناظر گسترده و ویژگی های آب

20 دقیقه با هورگادا

همیشه در فصل

  • داستان بازی
  • داستان بازی

و بعد از رسیدن ما ، شما با هورگادا و ساحل خیلی به همه چیز نزدیک هستید ، واقعاً ایده آل است.

مقیم ماکادی ارتفاعات

محل

  • داستان بازی
  • داستان بازی

Makadi Heights تأثیر مثبتی بر خانواده ما داشته است. ما مکانی داریم که می توانیم 3 یا 4 بار در سال به تعطیلات بیاییم.

مقیم ماکادی ارتفاعات

خانواده و جامعه

  • داستان بازی
  • داستان بازی

آنها نام خوبی دارند ، ORASCOM یک شرکت واقعاً قابل اعتماد است که تمام وعده هایی را که ما را به ما تبدیل کرده اند ، برآورده کرده است.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 56 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 19:22

Stellar Lumens نشانه بومی پروتکل ستاره ای است که به دنبال ارائه روشی ارزان و کارآمد برای انتقال سرمایه بین المللی بین افراد ، نهادها و مشاغل است. بنیانگذار آن ، جید مک کالب ، بنیانگذار پلتفرم محبوب Ripple بود و در واقع ستاره ای لومن به نظر می رسد خدمات مشابهی را ارائه می دهد اما با روشی غیر متمرکز تر.

به عنوان نشانه ای که به عنوان سی امین بزرگ در بازار قرار دارد ، به وضوح جایی برای رشد آن وجود دارد. این ابزار معنی دار ، یک تیم عالی در پشت آن است و مطمئناً یک مشکل در دنیای واقعی را برطرف می کند ، و نه محدود به فعالیت فقط در زنجیره.

این مقاله به شما می گوید هر آنچه را که باید در مورد لومن های ستاره ای بدانید ، جایی که می توانید آن را خریداری کنید ، چگونه می توانید آن را خریداری کنید و توصیه کنید که اکنون زمان خرید است.

بهترین راه برای سرمایه گذاری در لومن های ستاره ای در سال 2022

Stellar Lumens یک نشانه تا حدودی محبوب در بازار امروز است اما مطمئناً به عنوان یک آلتوین حاشیه ای توصیف می شود. به همین دلیل روشهای محدودی وجود دارد که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید. در اینجا برخی از بهترین گزینه های شما آورده شده است:

بیش از 3000 دارایی ، از جمله ارز ، سهام ، ارزهای رمزنگاری ، ETF ، شاخص ها و کالاها

این تبلیغ باعث می شود سرمایه گذاری رمزنگاری مجازی در اتحادیه اروپا (توسط Etoro Europe Ltd. و Etoro UK Ltd.) & USA (توسط Etoro USA LLC). که در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا بسیار بی ثبات ، کنترل نشده است ، بدون حمایت از اتحادیه اروپا و تحت نظارت چارچوب نظارتی اتحادیه اروپا نیست. سرمایه گذاری ها منوط به ریسک بازار هستند ، از جمله از دست دادن مدیر.

لومن های ستاره ای چیست - بررسی سریع

نام و تیک لومن ستاره ای (XLM)

تاریخ راه اندازی ژوئیه 2014

عرضه در گردش |حداکثر عرضه: 24،800،000،000 |درپ شده

blockchain Network Stellar blockchain

سازندگان جید مک کالب و جویس کیم

موارد استفاده از معاملات مرزی ، معاملات سریع ، معاملات ارزان قیمت ، defi ، stablecoins

لومن های ستاره ای چیست - توضیح داده شده است

تاریخ

Stellar به همان روشی که بسیاری از محبوب ترین Altcoins موجود در بازار متولد شده است - از طریق تقسیم بنیانگذاران یکی از اولین پروژه های رمزنگاری شده برای ورود به بازار ، که در این حالت موج دار است. مردم غالباً Stellar را یک کلون XRP خوانده اند ، اما بنیانگذار Jed McCaleb این موضوع را رد می کند ، با بیان اینکه تفاوت های کلیدی زیادی از جمله کدی که در آن اجرا می شود وجود دارد - با این حال شباهت های قابل توجهی وجود دارد.

تیمی که این پروژه را تشکیل می دهد ، به ویژه قدرتمند است. و همچنین بنیانگذار Ripple Jed McCaleb سه عضو اصلی دیگر وجود دارد. آنها بنیانگذار و وكیل ستاره ای لومنس جویس كیم هستند. مدیر ارشد فنی نیکلاس باری ، که قبلاً با مایکروسافت و Salesforce متخصص در ساخت سیستم های بزرگ کار می کرد. و سرانجام ، دانشمند ارشد دیوید مازیرس که استاد علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد است. و همچنین این اعضای اصلی ستاره نیز دارای یک گروه از مشاوران غنی و متعادل هستند. تیم آنها به ویژه یکی از نقاط قوت پروژه است.

چگونه کار می کند

لومن های ستاره ای به روش مشابهی برای ریختن کار می کنند ، اما تفاوت اصلی بین دو سیستم عامل در این است که ستاره ای از منبع بازتر است. در شبکه ستاره ای ، هر کسی قادر به اعتبار سنج و مدیریت یک گره است ، در حالی که با سیستم موج دار این مورد نیست و اعتبار سنج ها باید از پیش تعیین شوند.

هدف

در اصل ، این بدان معنی است که Lumens Stellar یک جایگزین غیر متمرکز برای Ripple است. هدف آن این است که به عنوان راهی برای انتقال پول در سطح بین المللی بین مردم ، موسسات و مشاغل عمل کند ، اما به روشی که بهتر ، سریعتر و ارزان تر از سایر گزینه های بازار باشد.

ایده این است که راهی برای انتقال پول بدون حتی نیاز به حساب بانکی تسهیل شود. در عوض ، کاربران می توانند پول را به "لنگر" بومی بارگذاری کنند که سپس به لجر ستاره ای تبدیل می شود که نقل و انتقالات بین المللی آسان را تسهیل می کند.

واضح است که ، این به نظر می رسد یک مشکل بزرگ در امور مالی جهانی را حل کند. انتقال پول به خارج از کشور غالباً گران است یا زمان آن ، یا هر دو.

XLM از موارد استفاده کنید

به کاهش هزینه نقل و انتقالات بین المللی کمک می کند. این سریعتر و ارزان تر از موسسات مالی است.

چندین سیستم عامل مالی موبایل را به طور همزمان متصل می کند. این امر به کاربران می دهد ، شاید به عنوان مثال ، یک تجارت ، فرصتی برای پرداخت افراد از طریق وسایل مختلف بدون هزینه هزینه های اضافی برای آنها فراهم کند.

از XLM برای راه اندازی ICO (پیشنهاد سکه مستقل) استفاده می کند. می توانید از شبکه برای راه اندازی و تبلیغ پروژه خود استفاده کنید.

تاریخچه بازار

Stellar Lumens در حال حاضر به عنوان سی امین بزرگ رمزنگاری امروز در بازار قرار دارد. الگوی رشد و کاهش XLM تا حدودی شبیه به بسیاری از altcoins است. رونق رمزنگاری سال 2017 از حدود 0. 03 دلار تا 0. 90 دلار افزایش یافت. این با این حال کوتاه مدت بود و به زودی پس از شروع فلات با قیمت 0. 30 دلار.

XLM در ماه مه 2021 تا 0. 70 دلار از رونق دیگری برخوردار بود و اکنون دوباره با بالای 0. 30 دلار به پایان رسیده است. در حال حاضر ، در نقطه کم 0. 18 دلار است زیرا تقریباً تمام ارزهای رمزنگاری شده آخرین روکش بازارهای رمزنگاری را تحمل می کنند.

مطمئناً جایی برای رشد XLM وجود دارد و رقیب اصلی آن Ripple در موقعیت شماره نه به خوبی از آن قرار دارد. XLM قطعاً به همین دلیل ارزش تحقیق و توجه دارد - با توجه به اینکه بسیاری از Altcoins اکنون خود را در موقعیت های بالا در بازار قرار می دهند ، این سکه های کوچکتر با ابزار خوب (مانند XLM) است که پتانسیل کسب این سودهای بزرگتر را دارند.

نحوه خرید لومن ستاره ای

برای خرید هر نشانه ای به رابط کاربری نیاز دارید. میزبان گزینه های مختلفی برای شما وجود دارد ، اما بیشتر آنها به شما نیاز دارند تا هویت خود را تأیید کرده و با نوعی سیستم عامل یک حساب کاربری ایجاد کنید. در اینجا ما گزینه های شما را بیان کرده ایم.

شما می توانید XLM را با استفاده از هر یک از سیستم عامل های زیر خریداری کنید:

کارگزاری: XLM در مقایسه با سایر ارزهای رمزنگاری شده در طیف محدودی از کارگزاری ها در دسترس است - با این حال ، توسط Etoro پشتیبانی می شود.

Exchange: تقریباً همه صرافی ها XLM را لیست می کنند زیرا آنها طیف وسیعی از تنوع ارائه می دهند و این یکی از نشانه های محبوب برای تجارت در بازار است. صرافی ها هزینه های کمی پایین تر از بیشتر کارگزاری ها را ارائه می دهند اما می توانند پیچیده تر باشند.

مبادله غیرمتمرکز (DEX): اینها به همان روش مبادله سنتی عمل می کنند ، اما تنظیم نشده اند و متعلق به یک نهاد مفرد نیستند. DEX ها معمولاً طیف وسیعی از سکه ها را برای انتخاب کاربران دارند ، زیرا آنها بخش اصلی متاور blockchain هستند و تقریباً هیچ محدودیتی ندارند.

P2P: صرافی های شخص به فرد به دلیل کمبود یک مرد میانی نرخ بسیار خوبی را ارائه می دهند. بهتر است به جای تجارت به این موضوع مبادله کنید.

برای مشاهده صفحه خرید اختصاصی Stellar Lumens در کارگزار محبوب Etoro ، این لینک را دنبال کنید: https://www.etoro.com/markets/xlm

نحوه فروش لومن ستاره ای

شما می توانید XLM خود را با استفاده از هر یک از روشی که در بالا نشان داده ایم تحت نحوه خرید لومن ستاره ای بفروشید. باز هم ، اکثر سیستم عامل ها به شما نیاز دارند که هویت خود را تأیید کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. علاوه بر این ، شما باید به طور مستقیم یا از طریق یک مشتق ، توکن را در اختیار داشته باشید.

با داشتن برخی از سیستم عامل ها ، مانند مبادله ، شما می توانید هر نوع XLM را که ممکن است از قبل به آن پلتفرم نیاز داشته باشید ، انتقال داده و سپس آن را در آنجا بفروشید. در حالی که با چیزی مانند Etoro ابتدا باید XLM را روی سکو خریداری کنید و سپس آن را در آنجا بفروشید.

ما توصیه می کنیم که برای اولین بار هزینه هایی را که ممکن است هنگام انتقال دارایی های رمزنگاری شده از سیستم عامل به سیستم عامل متحمل شوید ، بررسی کنید زیرا این امر می تواند بسیار پرهزینه باشد.

روشهای جایگزین برای سرمایه گذاری در لومن های ستاره ای

از آنجا که فضای رمزنگاری با محصولات مالی سنتی ادغام می شود ، ما شاهد گسترش قابل توجه از راه هایی هستیم که سرمایه گذاران می توانند دارایی های خود را در اختیار داشته باشند. Lumens Stellar فقط در 30 بزرگترین ارز رمزنگاری شده است ، بنابراین برخی از راه های جایگزین برای سرمایه گذاری که می توانید به آن نگاه کنید وجود دارد. با این حال ، در مقایسه با برخی از سکه ها/نشانه های محبوب دیگر ، تا حدودی محدود است.

در اینجا تفکیک برخی از روشهای جایگزین برای سرمایه گذاری در لومن های ستاره ای آورده شده است:

قراردادها برای تفاوت

شما می توانید از کارگزاری ها برای خرید CFD های XLM استفاده کنید. CFDS قراردادی است که هنگام تکمیل خرید خود با آن موافقت می کنید. آنها در صورت افزایش قیمت دارایی یا در صورت کاهش ضرر ، به شما پاداش می دهند. شما دارایی را با مشتقات خود ندارید یا نگه دارید.

اعتماد

اعتماد در اصل یک گلدان دارایی های مدیریت شده وجوه است. آنها به طور قانونی توسط یک نهاد حقوقی اداره می شوند که حق مدیریت این دارایی ها را به نفع شخص ثالث دارد. سرمایه گذاری های Grayscale در حال حاضر اعتماد Lumens ستاره ای خاکستری را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. این در بازارهای OTC قابل معامله است.

XLM در حال حاضر برای خرید به هر یک از روشهای زیر در دسترس نیست:

آیا اکنون سرمایه گذاری در لومن های ستاره ای بی خطر است؟

بازارهای رمزنگاری بسیار بی ثبات هستند و خطرات زیادی را به همراه دارند ، بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که همیشه در مورد این دارایی ها و دقت خود مراقب باشید. همین مورد به ویژه در مورد CFD نیز صدق می کند. 74 ٪ از حساب های سرمایه گذار خرده فروشی هنگام تجارت CFD با این ارائه دهنده ، پول خود را از دست می دهند. باید در نظر بگیرید که آیا می دانید CFD ها چگونه کار می کنند و آیا می توانید از دست دادن پول خود در معرض خطر بالایی قرار بگیرید.

Lumens Stellar قطعاً برای تماشای آن رمزنگاری است. در مرحله اول ، این موارد از موارد استفاده خوبی برخوردار است که دارای ابزار ارزشمندی هم در داخل و هم در خارج از زنجیره است. ثانیا ، تیم آن قوی است. این مجموعه از متخصصان فنی و حتی برخی با تجربه قوی در پروژه های ICO با بنیانگذار آن جید مک کالب است. سوم ، اگر به کلاه بازار نگاه کنیم ، فضای خوبی برای رشد این پروژه وجود دارد. به عنوان رقیب اصلی برای ریپل (نهمین رمزنگاری بزرگ) و به عنوان سی امین بزرگ با کلاه بازار واقع شده است ، مطمئناً امکان رشد XLM و به دست آوردن آن دستاوردهای بزرگ وجود دارد.

نه تنها این ، بلکه هنوز به بالاترین نقطه خود از حدود 0. 70 دلار رسیده است. اگرچه این اتفاق در یکی از بزرگترین رونق های رمزنگاری رخ داده است ، اما هنوز هم شانس خوبی برای رسیدن به این موارد دوباره ایجاد می کند و احتمالاً حتی قیمت های بالاتر را نیز به چالش می کشد.

اطلاعات بیشتر در مورد هاب های برتر سکه را بخوانید

جوشوا شرارد-بوی

جاش یک نویسنده فنی مالی و blockchain با تجربه در طراحی پروژه ، مشاوره و گزارشگری است. او در طراحی کاغذ سفید ، ساخت وبلاگ و روزنامه نگاری آزاد آگاه است. اعتبار تحصیلی وی در روابط بین الملل ، تنظیم محیط زیست و حقوق بین الملل است. در اوقات فراغت خود به عنوان یک تحلیلگر پایداری برای یک راه اندازی Fintech Oxari و یک مدرس خصوصی انگلیسی فعالیت می کند.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 70 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 19:05

معیارهای جریان خون به دست آمده با کنتراست فاز جریان چهار بعدی (4D) (PC) تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) می تواند در تجزیه و تحلیل بالینی و تجربی مغزی از اهمیت بالایی برخوردار باشد. با این حال ، محدودیت ها در هر دو تحلیل کمی و کیفی می تواند ناشی از خطاهای ذاتی MRI PC باشد. یکی از روش هایی که در ایجاد زمینه های کم نظیر و مبتنی بر فیزیک ، دینامیک سیال محاسباتی (CFD) برتری دارد. تقویت داده های MRI جریان 4D مغزی با شبکه های عصبی آگاه CFD ممکن است روشی برای تولید زمینه های جریان فیزیولوژیکی بسیار دقیق فراهم کند. در این مطالعه اولیه ، ابزار بالقوه چنین روشی با استفاده از داده های CFD خاص بیمار با وضوح بالا برای آموزش یک شبکه عصبی حلقوی و سپس استفاده از شبکه آموزش دیده برای تقویت زمینه های سرعت MRI در مجموعه داده های رگ خونی مغزی نشان داده شد. از طریق آزمایش بر روی تصاویر شبیه سازی شده ، داده های فانتوم و داده های جریان 4D مغزی از 20 بیمار ، شبکه آموزش دیده با موفقیت تصاویر جریان ، کاهش خطای سرعت را کاهش داده و اندازه گیری و تجسم سرعت دیوار نزدیک را افزایش می دهد. چنین تقویت تصویر می تواند تجزیه و تحلیل MRI PC مغزی و کمی کیفی و بالینی را بهبود بخشد.

معرفی

معیارهای همودینامیکی می توانند از نظر تشخیص بیماری مغزی و برنامه ریزی درمانی 1،2،3،4،5،6،7 از اهمیت زیادی برخوردار باشند. چنین معیارهایی را می توان با انواع تصویربرداری پزشکی و روشهای محاسباتی بدست آورد. یکی از روشی که به عنوان یک تکنیک قدرتمند و درون بدن ظاهر شده است ، اندازه گیری مستقیم سرعت خون با تصویربرداری رزونانس مغناطیسی چهار بعدی (جریان 4D) (MRI) است که یک شکل سه بعدی و با زمان حل شده از فاز استکنتراست (PC) MRI 8،9. از جریان 4D می توان برای تجسم غیر تهاجمی و کمیت جریان خون در سیستم های پیچیده مغزی استفاده کرد. با این حال ، تجزیه و تحلیل جریان با MRI محدودیت هایی دارد که به عنوان یک روش تجزیه و تحلیل مستقل استفاده می شود. به عنوان مثال ، محدودیت وضوح جریان می تواند ناشی از محدودیت های زمان اسکن بیمار و از نواقص ناشی از دستکاری یک میدان مغناطیسی باشد (سر و صدای تصویر ، کاهش intravoxel ، جریانهای گرداب ، میدان مغناطیسی غیر خطی و غیره). یکی دیگر از روشهای تجزیه و تحلیل جریان خون مغزی که به طور گسترده ای در دسترس است ، که ممکن است به برخی از این محدودیت ها کمک کند ، دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) 10،11،12 است. CFD روشی است که از معادلات حاکم بر جریان سیال برای محاسبه یک میدان سرعت از داده های هندسی ورودی و شرایط جریان استفاده می کند. از آنجا که CFD از نظر محاسباتی مبتنی بر است ، با توجه به منابع محاسباتی مناسب ، تقریباً هیچ محدودیتی برای وضوح جریان آن وجود ندارد. علاوه بر این ، شرایط مدل محاسباتی را می توان برای مطابقت با تغییرات فیزیولوژیکی یا جراحی مورد علاقه دستکاری کرد. با این حال ، CFD مستقل نیز به دلیل وابستگی زیاد به شرایط ورودی خاص بیمار (شرایط مرزی) و نیاز آن به تأیید و اعتبار مناسب می تواند محدود باشد. بنابراین ، روشی که از بهترین های MRI و CFD استفاده می کند ممکن است با استفاده از مزایای یک روش برای پر کردن شکافهای ذاتی دیگری ، تجزیه و تحلیل جریان مغزی را افزایش دهد.

تعدادی از مطالعات با هدف استفاده از نقاط قوت هم افزایی MRI PC و شبیه سازی محاسباتی برای پرداختن به محدودیت های توصیف جریان فعلی در انواع سرزمین های عروقی انجام شده است. به عنوان مثال ، از شبیه سازی های رایانه ای برای ایجاد زمینه های سرعت بدون واگرایی از MRI PC ، برای تجزیه و تحلیل تأثیر وضوح سرعت MRI جریان 4D بر تعیین میزان اتلاف چسبناک ، برای ارزیابی صحت استرس برشی دیواره MRI و بهبود وضوح سرعت MRI PC استفاده شده است. و عملکرد نویز با تکنیک های نوآورانه مبتنی بر CFD و تکنیک های بهینه سازی میدان سرعت 13،14،15،16،17. بسیاری از مطالعات همچنین از داده های MRI PC برای بهبود ارتباط شبیه سازی محاسباتی با ادغام داده های MRI PC به عنوان شرایط مرزی و حتی تنظیم CFD توسط MRI 3D 18،19،20،21،22 استفاده کرده اند. علاوه بر این ، داده های CFD و MRI PC اغلب برای حرکت به سمت اعتبار سنجی توصیف جریان کمی و کیفی 23 مقایسه می شوند. با تکیه بر این پیشرفت ها ، یک روش مبتنی بر فیزیک جریان قوی تر که امکان تصحیح گذشته نگر MRI PC را فراهم می کند می تواند برای تجزیه و تحلیل جریان قلبی عروقی تجربی و بالینی با MRI بسیار مفید باشد. با این حال ، مجموعه داده های بزرگ تولید شده توسط هر یک از این روشهای حل شده و سه بعدی ، و تعداد مجموعه داده های مورد نیاز برای ایجاد یک پایه دانش گسترده رژیم های جریان خاص بیمار ، باعث شده است که چنین روشی را به چالش بکشد.

علاوه بر تحولات اخیر در تصویربرداری پزشکی ، یادگیری ماشین نقش اساسی در پیشرفت تجزیه و تحلیل قلبی عروقی 24 داشته است. یادگیری ماشین و روشهای مرتبط با شبکه عصبی می تواند برای یادگیری ویژگی های ورودی داده ها و سپس استفاده از ویژگی ها برای تولید خروجی مفید استفاده شود. استفاده از یادگیری ماشین به MRI قلبی عروقی منجر به پیشرفت های بسیاری شده است ، از جمله بهبود تقسیم تصویر ، خواندن و تفسیر ردیابی ECG ، توصیف تصویر بهبود یافته ، تشخیص و اندازه گیری ویژگی های آناتومیکی و پاتولوژیک سریعتر ، و پیش آگهی سریعتر بیماری قلبی عروقی و درمان 24،25 ، 24،25 ،26،27،28،29. روشهای یادگیری ماشین آگاهی از فیزیک نیز اخیراً برای بهبود پیش بینی فشار قلبی عروقی 30 استفاده شده است. اخیراً ، تکنیک های یادگیری ماشین برای بهبود وضوح تخمین های 4D جریان در آئورت با استفاده از CFD از سه هندسه آئورت 31 تهیه شده است. با این حال ، استفاده از روشهای یادگیری ماشین برای بهبود زمینه های سرعت MRI کنتراست فاز در خارج از این مطالعات اخیر محدود شده است ، با وجود پتانسیل آن برای بهبود کمیت جریان مغزی عروقی. بنابراین ، هدف از این کار ایجاد یک الگوی یادگیری ماشین قوی است که اطلاعاتی را از 4D جریان MRI و CFD با استفاده از یادگیری تحت نظارت ، برای ارائه زمینه های جریان با وضوح بالا ، فیزیک و خاص بیمار در آناتومی مغزی ایجاد می کند.

مواد و روش ها

در بخش های زیر روند فیوز کردن داده های MRI جریان CFD و 4D با آموزش شبکه عصبی نظارت شده شرح داده شده است. مروری بر این فرایند در شکل 1 نشان داده شده است. این مطالعه سازگار با HIPAA توسط دانشگاه ویسکانسین-مدیسون ، هیئت بررسی نهادی علوم بهداشت تأیید شده است. تمام داده های موضوع انسانی با رضایت کتبی آگاهانه بدست آمد.

figure 1

بررسی اجمالی روش. از داده های دینامیک سیال محاسباتی (CFD) برای آموزش یک شبکه عصبی استفاده شد. سپس از خروجی شبکه برای برآورد وضوح بالا ، میدان های جریان سر و صدای کم از داده های استاندارد MRI جریان 4D استفاده شد.

تولید مدل محاسباتی

برای تولید تعداد زیادی از مجموعه داده های میدانی سرعت واقع گرایانه که می توان یک شبکه عصبی را آموزش داد ، شبیه سازی دینامیک سیال محاسباتی بر روی مدلهای جریان عروقی تهیه شد. پنج هندسه مسیر جریان آنوریسم مغزی خاص بیمار از یک بانک داده از تصاویر آنژیوگرافی با وضوح دیجیتال با وضوح بالا با وضوح بالا (شکل 2A) به دست آمد. این هندسه ها سپس به طور طبیعی به مسیر جریان رگ برش داده می شدند تا مرزهای ورودی و خروجی را بسازند و برای از بین بردن هرگونه مصنوعات از دیوارها صاف شوند. برای افزایش میزان هندسه های جریان موجود برای شبیه سازی CFD ، هر یک از 5 مدل اصلی خاص بیمار به صورت دستی اصلاح شد تا 5 تکرار اضافی ایجاد شود. این منجر به 25 مسیر جریان حاصل از داده های خاص بیمار شد. اصلاح دستی این مدلها شامل تغییرات زاویه ورودی عروق ، افزایش یا کاهش قطر و تغییر اندازه و شکل آنوریسم (شکل 2B) در 3-MATIC (MOTERISE ، LEUVEN ، بلژیک) است. سرانجام ، برای معرفی تنوع اضافی در نوع مسیر جریان عروق ، 5 مدل مسیر جریان کاملاً مصنوعی در SolidWorks (سیستم های DESSAULT) طراحی شدند. همانطور که در شکل 2a نشان داده شده است ، این هندسه های ایده آل شامل کیسه های آنوریسم نیستند. در کل ، 30 هندسه کشتی برای شبیه سازی CFD تهیه شد.

figure 2

شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) بر روی (الف) 5 مدل رگ خونی ایده آل ، 5 مدل رگ خونی خاص بیمار و (ب) 20 مدل اضافی که به صورت دستی از مدل های مشتق از بیمار اصلاح شده اند ، انجام شد. ج) شش مجموعه از شرایط ورود منحصر به فرد با هر هندسه برای ایجاد 180 شبیه سازی کل CFD استفاده شد.(د) به عنوان مثال نتایج CFD از مدل های نماینده.

شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی

30 هندسه مسیر جریان عروقی به طور جداگانه به استودیوی Converge (Convergent Science ، Madison ، WI) وارد شد تا موارد CFD را تنظیم کند. برای انجام این کار ، یک شبکه هگزه محاسباتی برای اولین بار برای هر مدل هندسه ایجاد شد ، با سلولهای برش که در دیوارهای کشتی مورد استفاده قرار می گیرد تا سطوح خمیده را در خود جای دهد. یک مطالعه پالایش شبکه برای تعیین اندازه سلول شبکه مناسب برای دستیابی به یک محلول مستقل از شبکه انجام شد. این منجر به طول تقریبی جانبی سلول به نسبت قطر رگ کمتر از 0. 05 شد. دیوارهای سفت و سخت برای این شبیه سازی ها فرض شد و شرایط بدون لغزش در مرزها تحمیل شد. مشخصات جریان متغیر زمان در مرز ورودی تنظیم شد و مقادیر فشار در هر خروجی تنظیم شد. خواص خون برای مایع کار شبیه سازی (چگالی = 1060 کیلوگرم در متر 3 ؛ ویسکوزیته = 0. 004 نانومتر در متر 2) ورودی بود. اعداد رینولد از حدود 100-800 در محل های مختلف هندسی و پروفایل های جریان متغیر متغیر بود. شبیه سازی حجم محدود در یک شبکه ثابت (بدون پالایش مش تطبیقی) و در یک مرحله متغیر زمان (مرحله زمانی سازگار با راه حل شبیه سازی) اجرا شد. فشار ضمنی با تقسیم الگوریتم اپراتورها (PISO) برای حل معادلات حاکم بر جریان سیال در نرم افزار CFD Converge (Science Convergent ، Madison ، WI) استفاده شد. از درون یابی Rhie-Chow برای حفظ متغیرهای جمع شده استفاده شد و یک طرح بالادست یکنواخت برای قوانین حفاظت (MUSCL) برای ارائه دقت مکانی مرتبه دوم برای شرایط همرفت استفاده شد. مراحل زمانی با پارامترهای CFL پراکنده و همرفت محدود بود. نتایج محلول در هر 0. 02 ثانیه زمان شبیه سازی صادر شد. شبیه سازی ها برای هر هندسه شش بار تکرار شد ، با شش پروفایل جریان ورودی مختلف ، همانطور که در شکل 2C نشان داده شده است. این منجر به استفاده از 180 زمینه با سرعت متغیر متغیر زمان برای آموزش شبکه عصبی شد. هر شبیه سازی بسته به در دسترس بودن منابع در یک مرکز محاسبات با توان محلی بالا ، بین 2 تا 12 ساعت طول کشید. مثال نتایج میدان جریان CFD در شکل 2D نشان داده شده است.

تهیه داده ها

داده های سرعت CFD برای ایجاد جفت های متشکل از زمینه های جریان با وضوح بالا با و بدون فساد پردازش شد و خطاهای معرفی شده از فرآیند اندازه گیری MRI را نشان می دهد. برای این کار ، داده های CFD ابتدا به یک شبکه یکنواخت دکارتی تبدیل شد. این تبدیل مرزهای خارج از جریان و جریان را در فضای آزاد قرار داده و در نتیجه زمینه های جریان غیرواقعی در این مناطق ایجاد می شود. اثرات لبه مرزی غیرواقعی در طول آموزش ، همانطور که در زیر شرح داده شده است ، در نظر گرفته شد. سلولهای برش از شبکه CFD نیز در تبدیل داده ها با وزن دادن به مقادیر سرعت هر سلول توسط حجم سلول به حساب می آمدند. کاربرد این رفع سرعت واقع بینانه در حاشیه داده های شبیه سازی شده MR مبتنی بر CFD را تضمین می کند.

پس از تبدیل داده های با وضوح بالا به نمایندگی دکارتی ، داده های MRI شبیه سازی شده برای استفاده در آموزش شبکه تولید شد. تصاویر MR با استفاده از مدلی شبیه سازی شدند که عملیات پیچیده و فساد داده ها را از نمونه گیری K-Space ، نویز ، تغییرات بزرگی سیگنال و بافت پس زمینه استاتیک به خود اختصاص می داد. قبل از هرگونه عملیات بلوک برای آموزش ، تمام شبیه سازی MRI بر روی حجم کامل دکارتی انجام شد. شبیه سازی ها در زمان واقعی در طول آموزش انجام می شد ، با یک شبیه سازی جدید که هر بار از CASED استفاده می شد انجام می شد. ابتدا ، میدان سرعت در فضای سه بعدی با استفاده از چرخش تصادفی و درون یابی های مکعب-اسپلین چرخانده شد. سپس یک سیگنال بزرگی پس زمینه مصنوعی با تولید تصادفی به طور تصادفی اندازه K-Space در یک شبکه 5 × 5 5 5 با استفاده از یک توزیع عادی استاندارد ایجاد شد. این شبکه ها فوریه به فضای تصویر تبدیل شده و برای ایجاد سیگنال پس زمینه متفاوت با لبه های با وضوح بالا متناسب با مرزهای بافت ، آستانه نرم شده اند. سرانجام ، این سیگنال پس زمینه با ماسک کشتی به طور اضافی ترکیب شد ، با نسبت پس زمینه به رگ از 0 تا 2. در مرحله بعد ، سیگنال پیچیده از سیگنال بزرگی پس زمینه و داده های سرعت با استفاده از مدل استاندارد PC-MRI با یک تصادفی ایجاد شدانتخاب شده vخطاز 0. 1 تا 0. 9 از سرعت اوج. سرانجام ، داده های پیچیده فوریه تبدیل شد ، با مجتمع افزودنی ، سر و صدای گاوسی سفید متناسب با SNR از 10 تا 10،000 ، خراب شد ، و به 0. 25 وضوح مکانی اصلی آن برداشته شد و فوریه به عقب تبدیل شد.

شبکه و آموزش

از زمینه های جریان شبیه سازی شده برای آموزش یک شبکه عصبی حلقوی (CNN) استفاده شد (به شکل 1 مراجعه کنید). معماری و مدل ها بر اساس معماری باقیمانده بلوک شبیه به روشهای مورد استفاده در رویکردهای فوق العاده با وضوح فوق العاده 32،33،35،36،38،39،40،41،42 ساخته شده است. پس از شبیه سازی کسب MRI ، بلوک 32 32 32 32 32 به طور تصادفی از میدان سرعت استخراج شدند. برای شناسایی لبه ها و بخش های دارای مصنوعات به دلیل مجدداً ، بخش هایی از داده ها با جمع آوری جریان ها در داخل و خارج از یک بلوک تعیین شده از داده ها برای حفاظت انبوه بررسی شدند. اگر بلوک منبع یا سینک غیر صفر داشت ، از آن استفاده نمی شد و یک بلوک جدید انتخاب شده به طور تصادفی انتخاب می شد. از طریق این فرآیند ، هر لبه ای که به دلیل حجم جزئی ورودی ها و رسانه ها در داده های CFD ، تداوم (حفاظت از جرم) را برآورده نمی کند ، حذف شد. آموزش با اندازه دسته ای از 8 انجام شد ، با 32 بلوک انتخاب شده به طور تصادفی قبل از انجام شبیه سازی MRI جدید استفاده شد. بر اساس بلوک ، تقویت با استفاده از تلنگر تصادفی از تصویر سرعت و سرعت آن انجام شد. تمرینات از عملکرد حداقل از دست دادن مربعات با وزن کمتری استفاده کرد تا رابطه معکوس بین بزرگی و سر و صدای سرعت را به خود اختصاص دهد. تمام پردازش ها در پایتون با Pytorch برای عملیات یادگیری ماشین (منبع باز ، https://github.com/pytorch/pytorch) و Sigpy برای تقویت داده ها (منبع باز ، https://github.com/mikgroup/sigpy) انجام شد. آموزش در Titan RTX انجام شد. از تقسیم 80/20 برای آموزش و اعتبار سنجی با آزمایش انجام شده بر روی داده های تازه خریداری شده که در این آموزش دخیل نیستند استفاده شد.

ارزیابی

مورد آزمایش فانتوم در آزمایشگاه با وضوح بالا MRI جریان 4D

برای ارزیابی شبکه ، تصویربرداری MR با وضوح بالا 4D بر روی یک فانتوم رگ خونی خاص فیزیکی و بیمار انجام شد (به شکل مکمل 2 مراجعه کنید). ابتدا ، یک مدل عروق مغزی با چاپ سه بعدی یک هسته عروق قابل حل ایجاد شد و هسته را در سیلیکون نوری شفاف ریخت و سپس هسته عروق را از بلوک سیلیکون درمان شده حل کرد ، همانطور که در کار گذشته 43 توضیح داده شده است. این مدل در یک حلقه جریان قلبی عروقی مطابق با سیستم جریان پالس (PD-1100 ، آزمایشگاه BDC ، گندم ریج ، CO) ادغام شد. سپس این مدل در بستر یک سیستم تصویربرداری 3 T MR (Signa Premier ، GE Healthcare ، Waukesha ، WI) قرار گرفت ، جایی که داده های MRI جریان 4D با وضوح بالا با PC-VIPR 9 به دست آمد. پارامترهای تصویربرداری شامل وضوح مکانی ایزوتروپیک 0. 41 میلی متر ، میدان دید 256 میلی متر ، زمان تکرار 9 میلی ثانیه ، رمزگذاری سرعت 100 سانتی متر در ثانیه و زمان اسکن 24 دقیقه است. داده های جریان 4D در 20 فریم زمانی در چرخه پمپ جریان بازسازی شدند. جبران فاز برای شرایط Maxwell و جریانهای گرداب به طور خودکار در هنگام بازسازی اصلاح شد. تصحیح جریان ادی با استفاده از اتصالات چند جمله ای مرتبه 2 از بافت پس زمینه تقسیم شده بر اساس آستانه یک آنژیوگرام انجام شد. آنژیوگرام با سرعت سرعت از داده های سرعت و بزرگی نهایی برای هر 20 فریم زمانی محاسبه شد. داده های اسکن 24 دقیقه ای نیز به جمع آوری 12- و 6 دقیقه زیر نمونه برداری شد و برای هر نمونه برداری بازسازی شد. CNN آموزش دیده در زمینه های سرعت 6- ، 12- و 24 دقیقه اعمال شد. زمینه های سرعت 6- و 12 دقیقه پس از آموزش با اسکن 24 دقیقه ای به عنوان استاندارد با وضوح بالا مقایسه شد. مقایسه در تمام اسکن های فانتوم پس از آموزش (6- تا 24 دقیقه) انجام شد. تجزیه و تحلیل کمی در ImageJ (مؤسسات ملی بهداشت) و MATLAB (Mathworks ، Natick ، MA) انجام شد و تجزیه و تحلیل کیفی در Ensight (CEI ، Apex ، NC) انجام شد. تصاویر از هر مجموعه داده پیشرفته قبل و بعد از CNN با استفاده از یک متریک خطای میانگین مربع (RMSE) به شرح زیر مقایسه شد:

جایی که ( hat_ ) متریک سرعت مشاهده شده از تصویر اول است ، (v_ ) معیار سرعت تصویر مقایسه است و n تعداد نقاط داده است.

ارزیابی ذهنی در مورد داده های MRI جریان 4D خاص موضوع

برای ارائه ارزیابی در داخل بدن ، عملکرد شبکه در داده های MRI با میانگین 4D در زمان مغزی از 20 بیمار مورد بررسی قرار گرفت. تصاویر ناشناس از اسکن جریان خون مغزی با استفاده از PC-VIPR بدست آمد. پارامترهای تصویربرداری شامل وضوح مکانی ایزوتروپیک 0. 6 میلی متر ، کدگذاری سرعت 100 سانتی متر در ثانیه و زمان اسکن 7 دقیقه و 32 ثانیه است. شبکه آموزش دیده برای تصاویر بازسازی شده اعمال شد و نویز و وضوح مکانی بین برنامه قبل و بعد از شبکه مقایسه شد. آنژیوگرام های PC-MR نیز بین مجموعه داده های موضوع اصلی و مجموعه داده های شبکه پس از کار مقایسه شدند. برای تجزیه و تحلیل کمیت جریان ، مرزهای کشتی به صورت دستی از هر مورد جریان بیمار تقسیم می شوند ، و معیارهای جریان هر دو مجموعه داده اصلی (از پیش آموزش) و پیشرفته (پس از آموزش) در Ensight اندازه گیری شد (CEI ، APEX ، NC ، ایالات متحده)و Matlab (Mathworks ، Natick ، MA). معیارهای جریان مورد علاقه شامل استرس برشی دیواری ، انرژی جنبشی جریان خون ، حداکثر سرعت در هواپیماهای بریده شده در شریان کاروتید داخلی (ICA) و شریان کاروتید میانه (MCA) ، جریان در هواپیماهای ICA و MCA ، گرداب در هواپیماهای ICAو MCA ، و توزیع مکانی سرعت در هواپیماهای ICA و MCA. بردارهای سرعت و خطوط جریان نیز در مناطق منتخب عروق بیمار برای تسهیل مقایسه های کیفی ترسیم شدند. مقایسه آماری کمی با آزمون t زوجی دانش آموز (05/0 = α ، دو دم) ، همبستگی خطی و تجزیه و تحلیل آلتمن بلاند پس از بررسی عادی بودن تقریبی داده های مبتنی بر سرعت انجام شد.

CFD مورد "آزمایش"

اگرچه دقت فیزیولوژیکی شبیه سازی های CFD خاص بیمار با دقت در شرایط مرزی محدود می شود ، اما زمینه های سرعت واقعی و تخمین زده شده توسط CFD می توانند به خوبی مشخص شوند زیرا اگر وضوح بالا و مبنای آن در فیزیک باشد. بنابراین ، برای تجزیه و تحلیل تفاوت بین یک قسمت سرعت "حقیقت" CFD و شبکه "تخمین زده شده" یک مورد "تخمین زده شده" یک مورد CFD اضافی ساخته شده و از طریق شبکه اجرا می شود. برای این مورد CFD ، یک مدل عروقی جدید مبتنی بر DSA (متفاوت از هندسه های مورد استفاده برای آموزش) تقسیم و برای CFD تنظیم شد و یک میدان جریان با استفاده از همان پارامترهای تنظیم CFD که برای مجموعه داده های آموزش استفاده می شود ، شبیه سازی شد. میدان جریان به قالب تصویر تبدیل شده و از طریق شبکه قبلاً آموزش دیده اجرا می شود. میدان سرعت میانگین خطای مربع با و بدون CNN مقایسه شد.

نتایج

این شبکه بیش از 5 روز بدون هیچ نشانه ای از بیش از حد آموزش داده شد ، احتمالاً به دلیل تقویت تهاجمی. اعتبار سنجی و نتایج مورد آزمایش در شکل های تکمیلی ترسیم شده است. 3 و 4. استفاده از شبکه عصبی آموزش دیده در داده های آزمایش CFD کاهش قابل توجهی در نویز تصویر ایجاد کرد (شکل 3). هنگامی که شبکه آموزش دیده به یک میدان سرعت فاسد اعمال شد ، سر و صدای پس زمینه 64 ٪ کاهش یافت. علاوه بر این ، خطای سرعت از 20 ٪ در میدان سرعت خراب به 8 ٪ در زمینه سرعت پس از آموزش کاهش یافته است که زمینه اصلی سرعت CFD به عنوان حقیقت زمین گرفته شد.

figure 3

خروجی شبکه عصبی آموزش داده شده داده های خراب شده را خراب می کند. در این مثال ، (الف) داده های CFD تمیز (ب) با استفاده از کسب MRI شبیه سازی شده خراب شد و (ج) با شبکه عصبی آموزش دیده بهبود یافت.

figure 4

خروجی آزمایش فانتوم فیزیکی. روش MRI جریان 4D با وضوح بالا (24 دقیقه) بر روی فانتوم رگ خونی انجام شد. پس از آن ، داده ها به اسکن های 12 و 6 دقیقه ای نمونه برداری شدند. شبکه عصبی آموزش دیده برای هر سه مجموعه داده (پیشرفته) اعمال شد. داده ها برای اولین بار با داده های اسکن جریان خام 24 دقیقه 4D با یک متریک خطای میانگین مربع (RMSE) (مشخص شده توسط ^) مقایسه شد. سپس داده ها با داده های "پیشرفته" که با شبکه آموزش دیده تمیز شده بودند (RMSE مشخص شده توسط *) مقایسه شد.

استفاده از شبکه آموزش دیده به داده های فانتوم فیزیکی تجربی نیز کاهش قابل توجهی در نویز پس زمینه ایجاد کرد (شکل 4). هنگامی که با وضوح بالا 24 دقیقه 4D جریان جریان MRI به عنوان مجموعه داده های مرجع گرفته شد ، RMSE در داده های اسکن زیر نمونه 12 دقیقه ای از 2. 55 به 1. 49 کاهش یافت و از 4. 06 به 1. 64 در زیر 6 دقیقهاسکن نمونههنگامی که از اسکن پیشرفته (پس از آموزش) 24 دقیقه ای به عنوان مرجع استفاده شد ، مجموعه داده های اسکن پیشرفته 12 دقیقه و 6 دقیقه ای به ترتیب RMSE 0. 16 و 0. 24 تولید کرد. زمینه های جریان متغیر از موارد اصلی و پیشرفته فانتوم را می توان در فیلم های تکمیلی 1 مشاهده کرد.

همانطور که با مورد تست CFD و مورد مدل آزمایشی ، استفاده از شبکه عصبی آموزش دیده باعث بهبود تصویر در 20 مجموعه داده MRI جریان 4D بیمار می شود. همانطور که در شکل 5 نشان داده شده است ، تصاویر با سرعت CNN دارای نویز کمتری و وضوح مکانی ظاهری بالاتر از تصاویر سرعت خام بودند. علاوه بر این ، همانطور که در شکل 5 مشاهده می شود ، PC-MRA با پیشرفت CNN دارای ترسیم مرز کشتی بیشتری بود. بر این اساس ، بردار سرعت و بازنمایی ساده نیز در تصاویر تمیز شده با CNN ، به ویژه در نزدیکی دیواره های کشتی بهبود یافته است (شکل 5 ، 6 و 7). هنگامی که سرعت هواپیمای اصلی (از قبل آموزش دیده) و پیشرفته (پس از آموزش) ICA و MCA در مقابل یکدیگر ترسیم شدند (شکل 8) ، یک همبستگی قوی مشاهده می شود. نقاط سرعت که خارج از روند همبستگی قوی قرار داشتند ، در نزدیکی دیوارهای کشتی قرار داشتند ، زیرا این نقاط بیشتر تحت تأثیر تقویت شبکه قرار داشتند. همانطور که در جدول تکمیلی 1 نشان داده شده است ، مقایسه نتایج کمی نشان داد که استرس برشی دیواره (اصلی = 0. 28 ± 0. 28 95 ٪ CI PA ؛ افزایش یافته = 0. 29 ± 2. 25 95 ٪ CI PA ؛ P< 0.001) and kinetic energy (Original = 1.29E−04 ± 1.96E−04 95%CI mJ; Enhanced = 1.18E−04 ± 1.96E−04 95%CI; p < 0.001) were significantly lower in the machine leaing enhanced data than it was in the original pre-trained data. Maximum ICA velocity in both the left ( p = 0.001) and right ( p = 0.001) brain, ICA flow in the left brain ( p = 0.018), and MCA flow in both the left ( p < 0.001) and right ( p = 0.029) brain were all significantly lower in the enhanced flow data than they were in the original data [data in supplemental table 1]. MCA vorticity in the left brain was significantly higher in the enhanced flow data ( p = 0.003). There were no significant differences in the rest of the flow metrics that were analyzed.

figure 5

نتایج MRI جریان مغزی بیمار.(الف) تصاویر با سرعت خام MRI 4D مغزی قبل و بعد از کاربرد شبکه آموزش دیده.(ب) تصاویر آنژیوگرام کنتراست فاز قبل و بعد از برنامه آموزش شبکه.(ج) کانتورهای سرعت دیواره نزدیک نمایش داده شده در بخش های مغزی عروقی قبل و بعد از کاربرد شبکه.(د) توطئه های استرس برشی دیواری بر روی دیواره آنوریسم مغزی. فلش توجه داشته باشید مناطق کلیدی بهبود تصویر.

figure 6

بردارهای سرعت در هواپیماهای منتخب آناتومی عروق مغزی بیمار.(الف) شیب و شیب های نزدیک به وکتور دیواره با تقویت ML بهبود می یابد ، همانطور که در یک هواپیمای عرضی از طریق شریان کاروتید داخلی (B) انتقال شیب سرعت نرم تر در داده های تقویت شده ML از آنوریسم مغزی مشاهده می شود و مشاهده می شود. ساختار عروق اطراف آن (C) نوسانات سرعت غیرواقعی در طول تقویت ML برداشته می شود ، همانطور که در رگ والدین اطراف آنوریسم مغزی مشاهده می شود (D) در نزدیکی توصیف سرعت دیواره در یک بخش ICA پرشکوه تمیز می شود ، که تأثیر زیادی بر کمیت نزدیک داردمعیارهای جریان ، مانند استرس برشی دیواری.

figure 7

خطوط سرعت در سراسر آناتومی عروق مغزی بیمار را انتخاب می کند.(الف) نمای گسترده ای از خطوط از طریق ICA و چپ و چپ ICA و MCA تفاوت عمده ای در طول یا کیفیت خط بین زمینه های جریان اصلی و پیشرفته نشان نمی دهد ، اما با توجه به خم کشتی ICA در (B) بزرگنمایی شده استمیدان جریان اصلی تمایل به نقطه و خاتمه دادن به خارج از دیواره کشتی دارد ، در حالی که خطوط در میدان جریان پیشرفته تمایل دارند که در مسیر جریان عادی بمانند.(ج) خطوط در آنوریسم ICA (D) در آنوریسم MCA پخش می شود.

figure 8

مقادیر سرعت از هر وکسل در تقاطع هواپیماهای قرار داده شده در ICA و MCA برای 20 مورد قبل و بعد از تقویت شده بیمار مغزی 4D جریان MRI ترسیم شد.(الف) مکان های هواپیمای نماینده ICA و MCA که بر روی ماسک مغزی عروقی نشان داده شده است. اصلی (SD برای استاندارد) و پیشرفته (میلی لیتر برای دستگاه آموخته شده) سرعت جریان 4D از 20 مورد برای هر دو سرعت (B) ICA z و سرعت (C) MCA X-Direction در ارتباط بود. توطئه های Bland Altman از همین مقادیر سرعت یکسان برای داده های (D) ICA و (E) MCA Planar ترسیم شد. توجه داشته باشید که داده های خارج از محدوده "عادی" نشان دهنده داده های سرعت نزدیک دیواره است ، که از طریق تقویت شیب سرعت دیوار نزدیک از طریق آموزش اصلاح شده است. پیشرفت های سرعت نزدیک دیوار تأثیر زیادی بر کمیت تنش برشی دیواره داشت.

بحث

تقویت داده های MRI جریان 4D با شبکه های آموزشی آگاهانه CFD می تواند زمینه های جریان فیزیولوژیکی پیشرفته ای ایجاد کند. در این کار اولیه ، ابزار بالقوه چنین روشی با استفاده از داده های CFD خاص بیمار با وضوح بالا برای آموزش یک شبکه عصبی و سپس استفاده از شبکه آموزش دیده برای تقویت زمینه های سرعت مغزی ناشی از MRI نشان داده شد. از طریق آزمایش بر روی تصاویر شبیه سازی شده ، داده های فانتوم و داده های موضوع انسانی در داخل بدن ، شبکه آموزش دیده با موفقیت تصاویر جریان را از بین می برد و خطای سرعت ، به ویژه دیوارهای کشتی را کاهش می دهد. چنین پیشرفت تصویر این پتانسیل را دارد که به طور قابل توجهی آنالیز MRI کیفی و کمی بالینی و کمی از جریان MRI از جریان مغزی را بهبود بخشد.

PC MRI ثابت شده است که ابزاری بسیار مفید برای تجزیه و تحلیل جریان قلبی عروقی 8،21،44 است. با ارائه روشی برای ارزیابی جریان خون متغیر در دو یا سه بعد ، MRI PC تجسم ارزشمندی از جریان خون پیچیده را فراهم می کند که در غیر این صورت برای پزشکان و محققان در دسترس نیست. با این حال ، هنگام استفاده از MRI PC به عنوان یک ابزار تحلیلی ، مهم است که اطمینان حاصل شود که نتایج تولید شده نماینده جریان واقعی فیزیک و فیزیولوژیکی است. کار زیادی در این زمینه انجام شده است که منجر به پیشرفت در وضوح تصویر و کاهش خطای تصویر می شود ، اگرچه دستیابی به داده ها و بهبود بازسازی. و اگرچه انجام این پیشرفت ها در روش های MRI PC بسیار مهم است ، ممکن است توصیف جریان با MRI از طریق سایر ابزارها و تکنیک های مکمل نیز بهبود یابد. در این کار نشان داده شد که هر دو یادگیری ماشین و تکنیک های شبیه سازی محاسباتی می توانند برای بهبود داده های MRI PC استفاده شوند. استفاده از روشهای CFD مجموعه ای از داده های مبتنی بر فیزیک بنیادی را ایجاد کرده است که می توان یک شبکه عصبی را نیز آموزش داد ، علاوه بر یک استاندارد با وضوح بالا که داده های MRI با وضوح پایین تر می توانند مقایسه شوند. علاوه بر این ، استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین امکان استفاده از زمان و کارآیی از مجموعه داده های بزرگ و پیچیده را فراهم می کند.

در آموزش شبکه ، از داده های CFD با وضوح بالا "حقیقت زمین" به عنوان یک استاندارد مقایسه برای خروجی شبکه استفاده شد. از طریق این آزمایش نشان داده شد که داده های سرعت خراب دستی می توانند تا حد زیادی از طریق استفاده از یک شبکه عصبی آموزش داده شده CFD-Data اصلاح شوند. یعنی ، شبکه مطمئناً می تواند یاد بگیرد که تا حدی فساد را حذف کند ، اگرچه با زمان آموزش قابل توجهی. و اگرچه این آزمایش در کاربرد MRI PC محدود بود زیرا فقط مستلزم داده های فاسد نشده است که قبلاً به صورت دستی خراب شده بودند ، اما بررسی خوبی برای نحوه تطبیق شبکه در مرحله تکراری توسعه شبکه ارائه می داد. علاوه بر این ، داده های CFD با وضوح بالا یک متریک حقیقت زمینی را ارائه می دهند که در غیر این صورت با تصاویر موضوعی داخل بدن در دسترس نیست.

در آزمایش اول شبکه ، شامل MRI جریان 4D با وضوح بالا بر روی فانتوم مبتنی بر آناتومیک ، این شبکه همچنین در کاهش نویز تصویر و کاهش خطای RMS سرعت موفق بود. در این حالت ، اسکن MRI جریان 24 دقیقه ای با وضوح بالا ، که برای استفاده بالینی بسیار طولانی است ، یک استاندارد مرجع را ارائه می دهد. مقایسه با این اسکن با وضوح بالا نه تنها کاربرد تقویت تصویر را که شبکه عصبی آموزش دیده ارائه می دهد ، نشان می دهد ، بلکه پتانسیل بزرگی را برای کاهش خطای آینده نسبت به پروتکل های 4 تا 12 دقیقه با استفاده بالینی نشان می دهد. چنین مطالعات فانتوم علاوه بر مطالعات اعتبار سنجی با تکنیک های تجربی استاندارد طلا ، برای توسعه آینده این کار ادامه خواهد یافت.< SPAN> در آزمایش شبکه اول ، شامل MRI جریان 4D با وضوح بالا بر روی فانتوم مبتنی بر آناتومیکی ، این شبکه همچنین در کاهش نویز تصویر و کاهش خطای RMS سرعت موفق بود. در این حالت ، اسکن MRI جریان 24 دقیقه ای با وضوح بالا ، که برای استفاده بالینی بسیار طولانی است ، یک استاندارد مرجع را ارائه می دهد. مقایسه با این اسکن با وضوح بالا نه تنها کاربرد تقویت تصویر را که شبکه عصبی آموزش دیده ارائه می دهد ، نشان می دهد ، بلکه پتانسیل بزرگی را برای کاهش خطای آینده نسبت به پروتکل های 4 تا 12 دقیقه با استفاده بالینی نشان می دهد. چنین مطالعات فانتوم علاوه بر مطالعات اعتبار سنجی با تکنیک های تجربی استاندارد طلا ، برای توسعه آینده این کار ادامه خواهد یافت. در اولین آزمایش شبکه ، شامل MRI جریان 4D با وضوح بالا بر روی فانتوم مبتنی بر آناتومیک ، این شبکه نیز در آن موفق بودکاهش نویز تصویر و کاهش خطای RMS سرعت. در این حالت ، اسکن MRI جریان 24 دقیقه ای با وضوح بالا ، که برای استفاده بالینی بسیار طولانی است ، یک استاندارد مرجع را ارائه می دهد. مقایسه با این اسکن با وضوح بالا نه تنها کاربرد تقویت تصویر را که شبکه عصبی آموزش دیده ارائه می دهد ، نشان می دهد ، بلکه پتانسیل بزرگی را برای کاهش خطای آینده نسبت به پروتکل های 4 تا 12 دقیقه با استفاده بالینی نشان می دهد. چنین مطالعات فانتوم علاوه بر مطالعات اعتبار سنجی با تکنیک های تجربی استاندارد طلا ، برای توسعه آینده این کار ادامه خواهد یافت.

علاوه بر توسعه تجسم MRI PC برای تجزیه و تحلیل جریان قلبی عروقی ، تلاش های بسیاری برای بهبود قابلیت های کمی MRI PC انجام شده است. به خوبی شناخته شده است که خطاها در تخمین سرعت MRI PC می توانند تأثیر زیادی در معیارهای تجزیه و تحلیل کمی داشته باشند که از طریق پردازش 14،45،46،47 محاسبه می شوند. به طور خاص ، خطاهای سر و صدا ، محدودیت در دستیابی به دامنه سرعت (تنظیمات رمزگذاری سرعت) و خطای سرعت نزدیک دیواره می تواند بر کمیت معیارهایی مانند اتلاف انرژی جریان ، گرداب ، توزیع جریان ، استاز ، کاهش فشار و استرس برشی دیواری تأثیر منفی بگذارد. در میان دیگران 47،48،49،50،51. نتایج آزمایش شبکه نهایی در داده های MRI جریان 4D بیمار ، ابزار بالقوه این روش پیشنهادی را در به حداقل رساندن این خطاها نشان داد. از طریق استفاده از شبکه آموزش دیده در تصاویر جریان مغزی ، کاهش قابل توجهی در نویز و افزایش ظاهری در وضوح جریان مکانی مشاهده شد. شاید مهمتر از همه ، تجزیه و تحلیل بردار سرعت نشان داد که افزایش سرعت نزدیک دیواره ، که معیارهایی را تحت تأثیر قرار می دهد که بر اساس شیب سرعت دیواره نزدیک مانند استرس برشی دیواری است. تقریباً در هر مورد ، زمینه های سرعت پس از افزایش سرعت نزدیک به دیوار پایین تر از مورد اصلی و غیر پیشرفته بودند. این مطابق با یک مطالعه آزمایشی قبلی است که نشان می دهد MRI جریان 4D استاندارد ممکن است سرعت را در مناطق خاصی از آناتومی عروق مغزی ، مانند آنوریسم 52 ، بیش از حد ارزیابی کند. بررسی دقیق نتایج کیفی این مطالعه همچنین از این مفهوم پشتیبانی می کند. مروری بر توطئه های بردار سرعت نشان می دهد که مجموعه داده های اصلی (قبل از افزایش) مناطقی از انتقال سرعت ناگهانی و "نقاط مهم" در نزدیکی مرز کشتی را نشان می دهد. در مقابل ، مجموعه داده های پیشرفته ML یک شیب سرعت جسمی واقع گرایانه تر نشان می دهد که به صفر در نزدیکی مرز کشتی نزدیک می شود. بهبود مشخصات سرعت را می توان در توطئه های کمی از سرعت های مسطح پیشرفته در مقابل سرعت اصلی مسطح مشاهده کرد. توجه داشته باشید که نقاط داده ای که از محدوده "عادی" در رابطه با همبستگی و توطئه های آلتمن خارج شده بودند ، اغلب نماینده سرعت نزدیک دیواره بودند. تصحیح این نقاط به طور خاص تأثیر زیادی در کمیت تنش برشی دیواره داشت. چنین اندازه گیری می تواند به ویژه برای تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی درمانی عروق مغزی پاتولوژیک ، مانند مورد آنوریسم های مغزی ، مهم باشد. از اهمیت اضافی ،

معیارهای گرداب و انرژی جنبشی برای تغییر در داده های پس از آموزش مشاهده شد. ما فرض می کنیم که بخش عمده ای از گرداب و تغییر انرژی جنبشی نتیجه ای از سطح سر و صدای پایین تر و بهبود پروفایل سرعت دیوار نزدیک در تصاویر پس از آموزش است. سرانجام ، با کاوش در آینده ، شبکه آموزش دیده CFD مستقل از تأثیر رمزگذاری سرعت است ، بنابراین ممکن است برای اصلاح مناطقی از سرعت کم یا زیاد که به طور کامل با تصویربرداری درون بدن مشخص نشده است ، استفاده شود.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:48

عوامل مؤثر بر دسترسی به بازار در پروژه های کشاورزی در رواندا: موردی از پروژه تغذیه مدرسه در خانه (HGSF) در منطقه Nyaruguru.(منتشر شده) < SPAN> بایگانی برچسب: عوامل مؤثر بر دسترسی به بازار

عوامل مؤثر بر دسترسی به بازار در پروژه های کشاورزی در رواندا: موردی از پروژه تغذیه مدرسه در خانه (HGSF) در منطقه Nyaruguru.(منتشر شده) بایگانی برچسب: عوامل مؤثر بر دسترسی به بازار

عوامل مؤثر بر دسترسی به بازار در پروژه های کشاورزی در رواندا: موردی از پروژه تغذیه مدرسه در خانه (HGSF) در منطقه Nyaruguru.(منتشر شده)

مسئله دسترسی به بازار ممکن است با توجه به سه بعد در نظر گرفته شود: دسترسی فیزیکی به بازارها. ساختار بازارها ؛و عدم مهارت ، اطلاعات و سازماندهی تولید کنندگان. دسترسی فیزیکی به بازارها. فاصله تا بازارها - و عدم وجود جاده برای رسیدن به آنها (یا جاده هایی که در زمان های معینی از سال غیرقابل تحمل هستند) - نگرانی اصلی جوامع روستایی در سراسر جهان در حال توسعه است. این توانایی تولیدکنندگان در خرید ورودی های خود و فروش محصولات خود را تضعیف می کند. این منجر به هزینه های بالای حمل و نقل و هزینه های بالای معاملات ، هم برای خریداران و هم برای فروشندگان می شود. و به بازارهای غیرقانونی و انحصاری منتهی می شود. اهداف این مطالعه: برای یافتن چگونگی تعیین موقعیت بازار ، دسترسی بازار برای پروژه های مبتنی بر کشاورزی در رواندا را تعیین می کند ، تا دریابیم که چگونه اطلاعات بازار دسترسی بازار به پروژه های مبتنی بر کشاورزی در رواندا را تعیین می کند ، تا سطح تأثیر جوامع تعاونی را کشف کنددسترسی بازار به کشاورزان در رواندا ، برای تجزیه و تحلیل مدرکی که هزینه های فاکتور دسترسی بازار به کشاورزان در رواندا را تعیین می کند ، تعیین می کند تا میزان تعیین آموزش دسترسی بازار به کشاورزان در رواندا را ارزیابی کند. جمعیت هدف شامل 100 عضو کمیته مدیریت تعاونی از 20 تعاونی بود که با پروژه تغذیه مدرسه در خانه در منطقه Nyaruguru کار می کردند. به این معنا که؛5 عضو کمیته در هر تعاونی. یک روش سرشماری ، که معمولاً نیز به عنوان کل جمعیت نامیده می شود ، روشی است که بر اساس این واقعیت انتخاب شده است که اندازه جمعیت کوچک و شناسایی و دستیابی به آن آسان است. از روش سرشماری به دلیل کوچک بودن جمعیت استفاده شد. در جمع آوری داده ها ، محقق از روش سؤالات ساختاری استفاده کرد. در این حالت ، شمشیرگران به گروه هدف کمک کردند تا به سؤالات پاسخ دهند. داده ها برای آزمایش رابطه بین متغیرها با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و آزمایش شدند. این مطالعه نشان داد که این واقعیت که دسترسی به بازار توسط چندین عامل تعیین می شود. یعنی: موقعیت تولید کننده از نظر فاصله با خریدار ، ماهیت جاده و وسایل حمل و نقل ، اطلاعات بازار به شکل چگونگی تولید سازمان از اعضا تا یک نقطه جمع آوری برای فروش یا تحویل ، دانش در مورد قیمت گذاری و رقبا ، عاملهزینه هایی مانند کاهش هزینه های حمل و نقل ، هزینه های جمع آوری هزینه های تولید و جستجوی بازار. تمام این هزینه ها باید برای عملکرد صاف کشاورزان حداقل باشد ، آموزش های بیشتر در مورد بازاریابی ، مدیریت تلفات پس از برداشت ،

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 53 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:38

سلب مسئولیت: کلیه مطالب نوشته شده در CoinmarketExpert بی طرفانه و بر اساس تجزیه و تحلیل عینی است. اطلاعات ارائه شده در این صفحه نباید به عنوان تأیید Cryptocurrency ، ارائه دهنده خدمات یا ارائه ارائه شود و نه باید به عنوان درخواست خرید یا تجارت رمزنگاری در نظر گرفته شود. ارزهای رمزپایه خطر قابل توجهی دارند و برای همه مناسب نیستند. هیچ نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت یا کامل بودن این اطلاعات ارائه نمی شود و در نتیجه ، هر شخصی که روی آن عمل می کند ، این کار را کاملاً در معرض خطر خود قرار می دهد. سلب مسئولیت بیشتر را در پایین صفحه مشاهده کنید.

NFT Staking چیست؟

NFT ها دارایی های رمزنگاری هستند که بی نظیر هستند. این خصوصیات NFT ها را به یک کلاس دارایی جالب تبدیل می کند زیرا ممکن است آنها را به اشخاص ثالث اجاره یا اجاره داده شود ، بنابراین قادر به ایجاد جریان پایدار درآمد (دقیقاً مانند اجاره یا حق امتیاز) هستند.

دارندگان NFT ممکن است دارایی های خود را به سیستم عامل های تخصصی DEFI منتقل کنند تا یک جریان منفعل درآمد ایجاد کنند. مشابه با کشاورزی Defi ، NFT Staking به مکانیسم های اثبات سهام (POS) برای پاداش شرکت کنندگان متکی است تا نمایندگان بتوانند پاداش های بلوک و هزینه را مطالبه کنند.

سطح پاداش های استینگ توسط عوامل مختلفی از جمله مطلوبیت و ظرفیت NFT برای توسعه یک جریان درآمد (مانند حق امتیاز) تعیین می شود.

مفهوم Staking NFT هنوز در مراحل ابتدایی خود است اگرچه در حال حاضر آزمایش هایی رخ داده است ، با این وجود بیشتر فعالیت در این فضا که در حال حاضر از بازی های بازی به گوش مانند Mobox و Zookeeper ناشی می شود ، جایی که گاهی اوقات امکان دستیابی به سالانه NFT امکان پذیر استبازده حداکثر 300 ٪!

از کجا NFT ها را بخوریم؟

Mobox (mbox)

Mobox یک متاور بازی به گوش بازی است که ترکیبی از مزرعه عملکرد Defi با NFT است. ساخته شده بر روی زنجیره هوشمند Binance ، به بازیکنان این امکان را می دهد تا NFTS را به دست آورند تا در Cryptocurrency بومی خود ، Mbox ، پاداش کسب کنند.

Mobox Metaverse Momoverse نام دارد و NFT ها به آن Momos گفته می شود. شما می توانید MOMOS را از بازار NFT نعنا ، کسب کنید یا خریداری کنید. هر مومو دارای خصوصیات متفاوتی و قدرت هش به طور تصادفی است. با خاموش کردن MOMO های منحصر به فرد ، می توانید Token Mociation Mbox را مزرعه کنید. هرچه مادران بیشتری جمع کنید ، پاداش mbox بیشتر می توانید هر روز دریافت کنید.

از این NFT های MOMO همچنین می توان در سایر سیستم عامل های شریک Mobox استفاده کرد و از NFTS از پروژه های شریک نیز می توان در Mobox نیز استفاده کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید بدون نیاز به ناآرامی آنها از Pancakeswap ، از NFTS Pancakeswap Profile خود در MomoVerse استفاده کنید. این امر به شما امکان می دهد تا در نبردهای تیمی وارد شوید و پاداش کیک را در پنکیکس به دست آورید و در عین حال از آنها در بازی های Mobox استفاده کنید تا پاداش Mbox را بدست آورید.

باغ وحش (باغ وحش)

Zookeeper یک DAPP کشاورزی با عملکرد بازی است. این ماده در استخرهای نقدینگی که دارای طلسم های مختلفی هستند ، ایجاد می کند. تمام استخرهای نقدینگی موجود در Zookeeper به کشاورزی دوگانه اجازه می دهند ، به این معنی که می توانید هر دو باغ وحش ابزار و ابزار ارائه دهنده نقدینگی Wanswap (WASP) را به عنوان پاداش بدست آورید.

برای افزایش جوایز APY ، می توانید تا 180 روز نشانه های خود را برای مدت معینی قفل کنید. همچنین می توانید NFT هایی به نام zooboosters را برای به حداکثر رساندن پاداش های خود و کاهش دوره قفل برای WSLP خود جمع کنید. Zooboosters کارتهای NFT هستند که می توانند در سینه های طلایی خریداری شده در DAPP یا با استفاده از نشانه های باغ وحش به دست آورند.

اصول اولیه NFT

اگر تازه وارد دنیای مهیج NFT ها هستید ، به خواندن ادامه دهید. سؤالات متداول جامع زیر به سرعت شما را به سرعت می رساند!

یک نشانه غیرقانونی (NFT) چیست؟

ℹ مخفف مخفف NFT مخفف نشانه های غیرقانونی است ، که نشان دهنده مالکیت دارایی های ملموس و نامشهود در قالب دیجیتالی (رمزنگاری) از طریق blockchain است.

بر خلاف ارزهای رمزپایه ، که قارچ هستند (هر واحد توکن دقیقاً یکسان است و از یکدیگر قابل تشخیص نیست) ، NFT ها غیر قربانی هستند ، به این معنی که آنها بی نظیر و غیر قابل تعویض هستند.

چنین دارایی های منحصر به فرد ممکن است چیزی از مالکیت یک خانه گرفته تا نقاشی های فیزیکی ، هنر دیجیتال و حتی موارد بازی مانند پوست باشد.

NFTS به شما امکان می دهد دارایی های دنیای واقعی را نشانه گذاری کرده و مالکیت آنها را از طریق blockchain ادعا کنید. از طریق NFTS همچنین می توانید مالکیت موارد با ارزش بالا مانند پیکاسو یا نقاشی مونه را کسری کنید!

NFT ها چگونه کار می کنند؟

ℹ محبوب ترین چارچوب برای ایجاد و صدور NFTS ، قرارداد هوشمند ERC-721 و استاندارد ERC-1155 جدیدتر و بهبود یافته است ، که یک قرارداد واحد را قادر می سازد که شامل نشانه های قارچ و غیر قابل قندکش باشد ، و کاملاً جدید را باز می کند. دامنه امکانات. استاندارد سازی صدور NFTS باعث می شود درجه بالایی از قابلیت همکاری ، که به نفع کاربران است. این اساساً بدان معنی است که دارایی های منحصر به فرد می توانند بین برنامه های مختلف با سهولت نسبی منتقل شوند.

Binance Smart Chain (BSC) استانداردهای NFT خاص خود را دارد: BEP-721 و BEP-1155. این دو عملکرد مشابه با استانداردهای Ethereum فوق را ارائه می دهند. هر دو برای سازندگان به دنبال NFT های نعناع جذاب شده اند زیرا هزینه از نظر قابل ملاحظه ای پایین تر از اتریوم است.

NFTS را از کجا ذخیره کنیم؟

ℹ می توانید NFT های خود را در کیف پول Trust ذخیره کنید. درست مانند سایر نشانه های blockchain ، NFT شما در یک آدرس وجود خواهد داشت.

از کجا می توان NFT ها را تجارت کرد؟

ℹ NFT ها را می توان در بازارهای آزاد از جمله BakerySwap ، Treasureland ، JuggerWorld در BSC و OpenSea در Ethereum معامله کرد.

برای چه چیزی می توان از NFT استفاده کرد؟

ℹ NFT ها را می توان توسط برنامه های غیر متمرکز (DAPP) برای صدور موارد دیجیتالی منحصر به فرد و کلکسیون های رمزنگاری مورد استفاده قرار داد. این نشانه ها می توانند یک کالای جمع آوری ، یک محصول سرمایه گذاری یا چیز دیگری باشند.

از آنها می توان برای نشانه گذاری دارایی های بازی و دارایی های دنیای واقعی استفاده کرد. این NFT ها می توانند کسری از دارایی های دنیای واقعی را نشان دهند که می توانند به عنوان نشانه های موجود در blockchain ذخیره و معامله شوند. این می تواند نقدینگی را به بسیاری از بازارها معرفی کند که در غیر این صورت چیزی مانند هنرهای زیبا و سایر موارد نادر جمع آوری وجود ندارد.

چگونه NFT را بسازیم؟

ℹ می توانید NFT های خود را در BSC یا Ethereum ایجاد کنید. این روند ساده است و برای پرداخت هزینه های مینینگ خود ابتدا باید مقداری رمزنگاری بخرید. شما باید بین ذوب شدن NFT خود را در Ethereum یا Binance Smart Chain انتخاب کنید.

اتریوم به طور سنتی خانه NFTS است اگرچه هزینه معاملات بسیار پرهزینه است. BSC یک blockchain جدیدتر است اما در حال حاضر شاهد رشد زیادی در بازارهای NFT خود بوده است. معاملات نیز به طور قابل توجهی ارزان تر هستند!

اگر دیدگاه یا بینش جالبی برای به اشتراک گذاشتن درباره NFT دارید ، لطفاً در صورت تمایل به ما مراجعه کنید.

سلب مسئولیت

CoinmarketExpert.com فقط برای اهداف اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد. هیچ یک از مطالب نباید به عنوان یک مشاوره مالی یا سرمایه گذاری رفتار شود و CoinmarketExpert.com مسئولیت هرگونه استفاده ای را که ممکن است از این نظرات انجام شود و برای هر عواقب ناشی از آن ، قبول نمی کند. هیچ نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت یا کامل بودن این اطلاعات ارائه نمی شود و در نتیجه هر شخصی که روی آن عمل می کند ، این کار را کاملاً در معرض خطر خود قرار می دهد. هرگونه تحقیقاتی که در مورد CoinmarketExpert.com ارائه شده است ، به اهداف و نیازهای خاص سرمایه گذاری و نیازهای شخص خاصی که ممکن است آن را دریافت کند ، ندارد. این محتوا مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است و به همین ترتیب یک ارتباط بازاریابی در نظر گرفته می شود.

امروز با ما تماس بگیرید

ما همچنین به تازگی جامعه Reddit خود را به نام R/CoinmarketExpertcom شروع کرده ایم ، بنابراین اکنون عضو شوید تا با تحقیقات ، تجزیه و تحلیل و راهنماها با کیفیت بالا بمانید.

بازخورد سازنده همیشه مورد استقبال قرار می گیرد و از همکاران مهمان نیز استقبال می شود!

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:22

علاوه بر پسران الکترونیکی مجلات علمی در همان زمان انتشار ، مقالات و مطالب منتشر شده در این رسانه را مشاهده کنید

به لطف هشدارها و اخبار در همه زمان ها مطلع شوید

دسترسی به تبلیغات منحصر به فرد در اشتراک ها ، نسخه ها و دوره های معتبر

مجله دندانپزشکی مکزیک ، نهاد رسمی دانشکده دندانپزشکی UNAM ، کارهای فصلنامه ملی و بین المللی ناشی از تحقیقات علمی اصلی ، بررسی مقالات و گزارش های موارد مربوط به جنبه های بالینی ، اپیدمیولوژیک و اساسی دندانپزشکی ، به زبان اسپانیایی یا انگلیسی را منتشر می کند. این مجله در سال 2004 با هدف افتتاح فضایی در منطقه دندانپزشکی که در آن شرکت می کنند ، علاوه بر جامعه دانشگاهی دانشکده ، همکاران سایر موسسات ، بیمارستان ها و انجمن های کشور و خارج از کشور ساخته شده است. سیستم داوری همسالان استانداردهای با کیفیت بالا را تضمین می کند. نمونه های چاپی به کتابخانه های بیش از 180 دانشگاه در سراسر جهان توزیع می شود و نسخه آنلاین به صورت رایگان قابل مشاوره است.

فهرست بندی شده در:

کتابخانه دانشگاه Regensburg ، آلمان ؛کتابخانه دانشگاه فدرال سائوپائولو برزیل ؛کتابخانه موسسه بیوتکنولوژی ، UNAM ؛کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیلی ، جمهوری شیلی ؛کتابخانه بهداشت مجازی (BVS) ، برزیل ؛LatIndex (سیستم اطلاعات آنلاین منطقه ای برای مجلات علمی در آمریکای لاتین ، کارائیب ، اسپانیا و پرتغال) ؛گوگل دانشگاهی ؛دوره ای CICH ، UNAM ؛مدیگرافیک ؛ادبیات زیست پزشکی ؛قیچی

ما را دنبال کنید:

  • خلاصه
  • کلید واژه ها
  • خلاصه
  • کلید واژه ها
  • معرفی
  • خلاصه
  • معرفی
  • هدف، واقعگرایانه
  • مواد و روش ها
  • نتایج
  • نتیجه
  • کلید واژه ها
  • خلاصه
  • معرفی
  • هدف
  • مواد و روش ها
  • نتایج
  • نتیجه
  • کلید واژه ها
  • معرفی
  • مواد و روش ها
  • نتایج
  • بحث
  • نتیجه گیری
  • کتابشناسی - فهرست کتب

تغییر شکل برگهای پوست سر با تأثیرگذاری بر بافت لثه فک گوشت خوک. مطالعه زنده سابق

Antonio Díaz Caballero 1 ، Aulfo Tarón Dunoyer 2 ، Roes Heández Linardo 3 ، Engel Camacho Vergara 4 ، Natalia Fortich Mesa 5

آنتونیو داز کابالرو ، Aulfo Tarón Dunoyer ، Roes Heández Linardo ، Engel Camacho Vergara ، Natalia Fortich Mesa

رئولوژی علمی است که هنگام ارسال به نیروهای خارجی ، تغییر شکل اشیاء را مطالعه می کند. این علم با تیغه پوست سر همراه بود ، که یک ابزار برش از اهمیت درمانی است.

برای توصیف و مقایسه تغییر شکل سطح برش تیغه های پوست سر Bard Parker No. 15 (مارک های Elite® و Paramount®) ، انجام یک تا چهار برش در لثه های خوک سابق داخل بدن.

مواد و روش ها

مطالعه تطبیقی-توصیفی. از فکارهای خوک استفاده تجاری استفاده شد. برش با 20 تیغه پوست سر در هر مارک انجام شد. از آنالایزر بافت با زور برای انجام این برش ها استفاده شد و سرعت تنظیم شده و موقعیت ثابت را حفظ کرد. از میکروسکوپ استریو برای عکس گرفتن و مقایسه سطح تیغه های پوست سر قبل و بعد از استفاده استفاده شد. از نرم افزار ImageJ برای اندازه گیری مناطق تغییر شکل تیغه های پوست سر در تصاویر استفاده شد.

متوسط تلاش برای برش از هر دو مارک 49. 1 نیوتن (N) بود ، این تلاش از نظر آماری در هر مارک خاص تفاوت نداشت ، Elite® از تلاش کلی 48. 1 N [27. 2-179. 7] خبر داد ، در همین حال Paramount® 49. 1 N [0. 0- 60. 3 را نشان داد] (P = 0. 776). تغییر شکل تیغه های پوست سر مورد بررسی قرار گرفت. برای Elite® ، 75 ٪ از تیغه های پوست سر به نوعی تغییر شکل متحمل شدند. برای Paramount® ، 90 ٪ این کار را کردند.

تلاش برش انجام شده توسط تیغه های پوست سر با هر برش انجام شده افزایش می یابد ، که به طور مستقیم بر تغییر شکل فیزیکی هر تیغه تأثیر می گذارد.

La Reología es la ciencia que estudia la deformación de los objetos simsidos a fuerzas exteas. Se quiso relacionar esta ciencia con el bisturí ، el cual es una herramienta de corte de interyancia terapéutica.

DESCROTEMIR y LA DEFOR- MACIón de la sperficie cortante de las hojas de bisturí de bard parker número 15 de las marcas comerciales elite® y paramount® ، realizando de uno a encía de cerdos ex vivo.

مواد و روش ها

Estudio de tipo descriptivo مقایسه. Se Utilizaron Mandíbulas de Cerdos de Uso Comercial. Se Efectuaron Cortes Con 20 Hojas de Bisturí Por Cada Marca Comercial. Se Utilizó un texturómetro con fuerzas para reliiiiizar los cortes ، con velocidad regulada ، posición constante. Se empleó un estereomicroscopio para fotografiar y مقایسه la sperficie de los escalpelos antes y después de ser upilizados. SE Empleó El Software ImageJ ، para medir el área deformada de las hojas en fotos.

به طور متوسط ​​برای کاهش هر دو مارک 49. 1 نیوتون (N) بود ، این تلاش از نظر آماری در هر مارک خاص متفاوت نیست ، Elite® از تلاش کلی برای کاهش 48. 1 N [27. 2-179. 7] خبر داد ، در حالی که Paramount® نشان داد 49. 1 N [0. 0-60. 3] (P = 0. 776). تغییر شکل برگهای پوست سر مورد بررسی قرار گرفت. 75 ٪ از برگها برای eli- te® تغییر شکل داده بودند. برای برند Paramount® 90 ٪ بود.

: تلاش برای برش ساخته شده توسط ساعات Bisturí با هر برش که مستقیماً با تغییر شکل فیزیکی برگ انجام می شود ، افزایش می یابد.

تیغه های Scally یک عنصر ابتدایی در درمان های جراحی در حفره دهان هستند ، آنها روند تکاملی گسترده ای و استفاده تاریخی عالی در زمینه های مختلف جراحی را تجربه کرده اند. 1،2 در ادبیات دندانپزشکی ، نسبیت معدودی از مطالعات علمی وجود دارد که رفتار آنها را هنگام استفاده از اصول رئولوژی توصیف می کند ، مانند پیشنهاد شده توسط کارتر و همکاران در سال 2005. 3 تغییرات جسمی که به شکل آن رخ می دهد ، ناشی از استفاده ، می توان از آن جلوگیری کرد برای جلوگیری از تغییر بیشتر در پستی که با انجام برش های پی در پی در یک فرد در طی مراحل جراحی ایجاد می شود ، 4 ناشی از تغییر شکل انتظار در سطح برش تیغه پوست سر. 5 این وضعیت در نهایت می تواند آسیب بیشتری را در بافت وارد کند ، با تغییرات بافتی که در حضور در این زمینه مورد مطالعه قرار نخواهد گرفت. این در نهایت منجر به دوره های زخم و بازیابی طولانی تر می شود. این مهم است که ثابت کنیم در شکل گیری دانشگاهی از اهمیت جراحی ، موارد زیر سخت نیست و همچنین در واحدهای نیرو کمیت نمی شود ، میزان فشار نیاز به نتیجه درمانی دارد ، بدون اینکه به هیچ وجه تغییر شکل دهد. ذکر این نکته نیز به همان اندازه مهم است که هیچ پارامتر دقیق یا قابل اندازه گیری وجود ندارد ، بنابراین تصمیم گرفته شد به دلیل توانایی تحقیق ، آنچه این علم به دست می آورد یا تجربیات مادی را به دست می آورد ، از رئولوژی استفاده شود. 6

مطالعه حاضر با هدف توصیف تغییر شکل سطوح برش و تلاش برای برش تیغه های پوست سر شماره 15 از دو مارک تجاری ، هنگام انجام یک تا چهار برش مخاطی در فک پایین خوک های سابق با استفاده از درجه های مختلف قدرت بیان شده در نیوتن (n)بشراین روش ، با یک آنالایزر بافت که دارای نیروهای مناسب برای انجام برش ها در حالی که حفظ سرعت برش تنظیم شده و زاویه ثابت است ، انجام شد. یکی از مهمترین محدودیت های شناسایی شده ، که در هر مطالعه مشترک است ، این بود که اطلاعات پس زمینه یا منابع کافی در مورد توضیحات قسمت فعال تیغه پوست سر پس از استفاده یافت نشد.

اهمیت این مقاله ، محصول تحقیق ، این است که به ما کمک می کند تا تغییر شکل ها یا تغییراتی را که بر روی تیغه های پوست سر تولید می شود ، نشان دهیم و اندازه گیری کنیم ، که همزمان ظرفیت برش آنها را هنگام استفاده مکرر در روشهای جراحی در حفره دهان کاهش می دهد. بشر

مواد و روش ها

یک مطالعه توصیفی مقایسه ای انجام شد.

به عنوان یک مدل آزمایش ، از فک های خوک سابق داخل بدن استفاده شد ، برای این مطالعه هیچ حیوانی آسیب ندید.

به عنوان یک نمونه ، 20 تیغه پوست سر شماره 15 از مارک های Elite® و Paramount® ، برای دستگیره های اسکالپل شماره 3 برد پارکر استفاده شد ، اینها در کشوری که این مطالعه تهیه شده است در دسترس بود. تیغه های پوست سر برای هر مارک به چهار گروه تقسیم می شدند و هر گروه اسامی را اختصاص داده بودند: A ، B ، C و D برای Brand Elite® و A "، B" ، C و D "برای Paramount®. هر گروه از پنج تیغه پوست سر ساخته شده بود.

تصویربرداری با استفاده از یک فرم کار ، از جلوگیری از حرکات تیغه پوست سر ، استاندارد شد. این عکس ها با یک Nikon D7000 و یک میکروسکوپ استریو از نام تجاری "D& D Pereportos" گرفته شده است ، هر تیغه پوست سر از مارک های Elite® و Paramount® یک عکس گرفته شده است که بلافاصله پس از حذف آنها از بسته بندی اصلی خود گرفته شده است.

تیغه های پوست سر به مدل آنالایزر بافت Shimadzu EZ-S ، شماره سریال 346- 54909-33 ، 50-60 هرتز منتقل شد (شکل 1) ، این تجهیزات برای عملکرد آزمایشات به حداکثر 500 نیوتن فشار می رسد.

Shimadzu EZ-S texture analyzer. It was used for development of rheological tests in the pig mandibles. B) Fragment of a pig mandible attached to the texture analyzer used for rheological tests.

آنالایزر بافت Shimadzu EZ-S. از آن برای توسعه آزمایشات رئولوژیکی در فک های خوک استفاده شد. ب) قطعه ای از فک فک متصل به آنالایزر بافت مورد استفاده برای آزمایش های رئولوژیکی.

در آنالایزر بافت ، برش های نفوذ کننده مخاطی در زاویه 45 درجه در فک های خوک انجام شد (شکل 2). فک پایین خوک به دلیل تشبیه آنها با بافت دهان انسان انتخاب شد. همچنین ، آنها امکان نصب و برش برای دسترسی آسان به ابزارهای برش متصل به آنالایزر بافت را ارائه می دهند. برش نافذ با سرعت ثابت 10 میلی متر در دقیقه تا رسیدن به استخوان انجام شد.

Fragment of a pig mandible attached to the texture analyzer, with scalpel blade at a 45-degree angle, initiating gingival tissue cutting.

قطعه ای از فک پایین خوک متصل به آنالایزر بافت ، با تیغه پوست سر در زاویه 45 درجه ، برش بافت لثه را آغاز می کند.

با استفاده از گروه اول تیغه های پوست سر از هر دو مارک ، فقط یک برش انجام شد و عکس هایی از آن گرفته شده است. سپس گروه های دوم تیغه های پوست سر را انجام دادیم و با تصویر قبلی از تیغه های گرفته شده ، شبیه سازی برش در فک پایین با همان استاندارد سازی فشار برش و زاویه انجام شد. عکس ها پس از انجام دو برش با هر تیغه گرفته شد. سپس با گروه C پیش رفتیم ، سه برش در هر تیغه و در گروه D ، چهار برش در هر تیغه انجام دادیم.

شکستگی دو تیغه پوست سر Paramount® در گروه های سه و چهار برش گزارش شده است. این تیغه ها جایگزین نشدند. داده های جمع آوری شده از این تیغه های شکسته در گزارش آماری استفاده شد.

توضیحات عکاسی دو برابر بود. در وهله اول ، عکس ها قبل و بعد از برش گرفته شده است و آنها با یکدیگر مقایسه می شوند تا یک متغیر کیفی را تعیین کنند که نشان می دهد آیا شواهد جسمی از تغییر شکل تیغه وجود دارد ، مانند از دست دادن تداوم یا تغییرات در تیغهبخش فعالنمونه دوم با کمک نرم افزار ImageJ 7 انجام شد که در آن قسمت قسمت فعال عکاسی از تیغه پوست سر اندازه گیری شد تا سپس آن را با استفاده از معادل پیکسل ها با میلی متر ، با استفاده از نرم افزار قبلاً کالیبره شده ، مقایسه کند تا نتایج تصویر را از قبل ترجمه کندو پس از برش های ارائه شده توسط برنامه ؛این کار به روشی مشابه با فوکوشیما و تامیتا در سال 2009 انجام شد ، هنگامی که آنها تغییراتی در بافت ملتحمه خوکچه های هندی (ملتحمه) ارزیابی کردند. 8

Physical deformation and cutting effort was evaluated in every No. 15 scalpel blade used as sample. Initially, scalpel blade area variability was assessed, measuring the cutting effort in Newton (N). In general, both brands reported a median of 49.1 N [0.0-179.7]; however, this effort did not statistically differ in each particular brand (p >0. 05). برند Elite® از تلاش برای برش عمومی 48. 1 N [27. 2-179. 7] خبر داد ، در همین حال Paramount® 49. 1 N [0. 0-60. 3] را نشان داد (P = 0. 776). هنگام مقایسه تنوع نشان داده شده در ناحیه تیغه های پوست سر در میلی متر قبل و بعد از کاهش به طور خاص برای هر مارک ، مشخص شد که تیغه های Elite® میانه 30. 6 میلی متر را نشان می دهند [29. 9-30. 9] ، این منطقه به میزان قابل توجهی به 29. 6 میلی متر کاهش یافته است.[28. 7-30. 4] پس از انجام تمام برش های مختلف.(P = 0. 00). به همین ترتیب برای تیغه های پوست سر Paramount® ، منطقه قبل از استفاده 29. 2 میلی متر [0. 0- 29. 3] این به طور قابل توجهی به 29 میلی متر [0. 0-29. 3] کاهش یافت (P = 0. 00) ، بنابراین ، از نظر آماری تفاوت معنی داری برای هر دو مارک یافت شد (جدول I)بشرتنوع جهانی ناحیه تیغه پوست سر قبل و بعد از کاهش.

تنوع منطقه تیغه پوست سر جهانی قبل و بعد از کاهش.

(n = 40) من ± rp *قبل (n = 20) من ± rبعد از (20 نفر) من ± rp *
منطقه (MM) جهانی (Elite & Paramount)49. 10 [0. 0-179. 7]29. 60 [0. 0-30. 9]29. 10 [0. 0-30. 4]
منطقه Elite® (MM)48. 10 [27. 2-179. 7]0. 7830. 60 [29. 9-30. 9]29. 60 [28. 7-30. 4]0. 00 *
منطقه Paramount® (MM)49. 10 [0. 0-60. 3]29. 20 [0. 0-29. 3]29 [0. 0-29. 3]0. 00 *

* Kruskal-Wallis (P جدول II. هنگام تجزیه و تحلیل مساحت تیغه های پوست سر پس از تعداد برش ها و با توجه به برند ، مشاهده شد که تیغه های برند Elite® بعد از انجام برش های متنوع ، تفاوت آماری قابل توجهی را نشان نمی دهند (P = 0. 687). برعکس در تیغه های Paramount® Scalpel مشاهده شد ، که نشان داد پس از انجام برش های متنوع (P = 0. 00) کاهش قابل توجهی در منطقه آنها نشان داد (جدول II).

تنوع منطقه در میلی متر با توجه به تعداد برش های انجام شده.

جهانی (MM)Elite® (MM)Paramount® (MM)
قبل از (10 نفر) من ± rبعد از (10 نفر) من ± rpبعد از (5 نفر) من ± rقبل (5 نفر) من ± rpقبل (5 نفر) من ± rبعد از (5 نفر) من ± rp
1 برش29. 6029. 450. 010*30. 430. 1029. 2029. 10
[29. 1-30. 8][29. 0-30. 3][29. 9-30. 8][29. 6-30. 3][29. 1-29. 3][29. 0-29. 3]
2 برش29. 7529. 1530. 829. 729. 2029. 00
[29. 1-30. 9][28. 9-30. 1]0. 002*[30. 2-30. 9][29. 3-30. 1][29. 1-29. 3][28. 9-29. 0]
3 برش29. 8029. 050. 004*30. 5029. 600. 69729. 2028. 900. 00*
[0. 0-30. 9][0. 0-30. 4][30. 4-30. 9][29. 1-30. 4][0. 0-29. 2][0. 0-29. 0]
4 برش29. 9529. 000. 004*30. 729. 0029. 2029. 00
[0. 0-30. 9][0. 0-29. 4][30. 6-30. 9][28. 7-29. 4][0. 0-29. 3][0. 0-29. 0]

* Kruskal-Wallis (P N [35. 9-81. 2] هنگام انجام دو برش (P = 0. 64). هنگام تجزیه و تحلیل تلاش برش طبق مارک ، مشاهده شد که تیغه های اسکالپل Elite® با افزایش تعداد برش ها تلاش بیشتری می کنند ؛ بنابراین ، بنابراین ،یک برش نیاز به 41. 4 N داشت ؛ دو برش به 52. 7 نانومتر و سه برش 59 نانومتر نیاز داشت ؛ نشان دادن تفاوت آماری معنی دار (P = 0. 00). در تیغه های Paramount® ، افزایش قابل توجهی در تلاش برای برش مورد نیاز هنگام انجام متنوع مشاهده شدبرش ، یک تفاوت از نظر آماری قابل توجه به این ترتیب آشکار شد. (P = 0. 00) (جدول III).

تنوع تلاش برش (N) با توجه به تعداد برش ها.

جهانی (N = 40)pElite® (5 نفر)pParamount® (5 نفر)p
منمنمن
تنوع تلاش برش49. 10 [0. 0-179. 7]0. 7848. 10 [27. 2-179. 7]49. 10 [0. 0-60. 3]
1 برش48. 9 [27. 2-68. 4]41. 40 [27. 2-68. 4]49. 60 [43. 3-51. 4]
2 برش52. 5 [35. 9-81. 2]52. 70 [35. 9-81. 2]51. 40 [42. 9-60. 3]
3 برش49. 3 [0-71. 4]0. 6459. 00 [39. 9-71. 4]0. 000 *47. 80 [0. 0-54. 7]0. 000 *
4 برش46. 7 [0-180]43. 30 [36. 3-179. 7]52. 30 [0. 0-57. 5]

* Kruskal-Wallis (P (جدول IV). با این وجود ، به منظور به دست آوردن جزئیات بهتر از درجه تغییر شکل تولید شده ، مناطق تیغه های پوست سر قبل و بعد از انجام برش های متنوع مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت (شکل 3 و 4).

فراوانی تغییر شکل از مارک های مختلف استفاده شده.

N Global (٪)Elite® N (٪)paramount® n (٪)
تغییر شکل
حاضر31 (82. 5)15 (75)18 (90)
غایب7 (17. 5)5 (25)2 (10)

Elite® D3 scalpel blade before use. Continuity of the sharp edge in the active edge is noticeable, without any opacities or deformities.

قبل از استفاده ، تیغه پوست سر Elite® D3. تداوم لبه تیز در لبه فعال ، بدون هیچ گونه کدورت و ناهنجاری قابل توجه است.

Elite® D3 scalpel blade after use. Edge opacity is noticeable in the sharp edge; this can be interpreted as physical deformation of the blade.

تیغه پوست سر Elite® D3 پس از استفاده. کدورت لبه در لبه تیز قابل توجه است. این را می توان به عنوان تغییر شکل جسمی تیغه تفسیر کرد.

تیغه اسکالپل شماره 15 برد پارکر شماره 15 برای دسته اسکالپل شماره 3 یکی از متداول ترین ابزارهای مورد استفاده در زمینه جراحی دهان است و هنوز هم استاندارد طلا برای هر نوع روش است که دلالت بر برداشتن ، برش یا برش نرم استبافت برای دستیابی بیشتر به محل جراحی یا سایت های موجود در حفره دهان ، به دلیل ظرفیت آن برای دستیابی به برش های خوب و تمیز شناخته شده است که در پایان ، روند زخم را به نفع خود خواهد داشت.

هدف از این مطالعه به ما اجازه می دهد تا تغییر شکل لبه تیز تیغه های اسکالپل برد پارکر را از دو مارک مختلف ، با استفاده از یک مدل آزمایشی و انجام یک تا چهار برش در لثه های خوک داخل بدن توصیف و مقایسه کنیم.

مطالعات مختلفی که تا به امروز انجام شده است ، علاقه آنها به مطالعه تأثیر ابزارهای مختلف در فرآیند زخم شدن مخاط پس از روشهای جراحی متنوع بدون تعیین یا توصیف ناهنجاری های ناشی از تیغه پوست سر است. نویسندگانی مانند ارشاد و همکاران ، مزایا و مضرات لیزر CO 2 و تیغه پوست سر را در جای زخم زخم ها پس از یک نمایشگاه دهان و روش های جراحی در بافت نرم مقایسه کردند. آنها روند زخم زخم را مشاهده کردند و آنها را ، هر دو از نظر بالینی از نظر بالینی ، 24 ساعت پس از عمل مقایسه کردند. 9 آنها تفاوتهای قابل توجهی در ظاهر زخم ، تشکیل بافت اسکار و ضخامت زخم در گروهی که با تیغه پوست سر مداخله شده بودند ، مشاهده کردند ، اما آنها تغییر شکل یا تلاشی را که ابزار در طی این روش متحمل شده بود ارزیابی نکردندبشرنویسندگان دیگری که مطالعاتی را انجام داده اند که در آن نوع دیگری از نتایج اولیه را ارزیابی کرده اند ، Sinha و Gallagher بودند. 10 آنها عملکرد ابزارهای مختلف را در فرآیند زخم مقایسه کردند که یک تیغه فولادی ، تیغه اولتراسونیک ، مونو یا ابزارهای الکتریکی دو قطبی یا لیزر CO 2 هنگام انجام عمل جراحی دهان در یک مدل حیوانی استفاده شد ، نمونه ها برای یک مطالعه بافت شناسی جمع آوری شدندمقاومت در برابر کشش اندازه گیری شد ، علاوه بر این ، جنبه هایی مانند هموستاز ، انعقاد ، پایبندی بافت ، زخم زخم ، رپیتلیالیزاسیون و التهاب را ارزیابی کردند و آنها دریافتند که تیغه اولتراسونیک بهترین ابزار در کنترل هموستاز و انعقاد بیشتر است. بیشترین مقاومت در برابر کشش هنگام استفاده از تیغه پوست سر استیل و تیغه اولتراسونیک مشاهده شد. بیشتر این مطالعات بدون ارزیابی تنوع در تلاش برای برش ابزارها ، با ارزیابی ابزارهای مختلف ، به ارزیابی زخم بافت با ارزیابی ابزارهای مختلف هدایت می شوند. Ryu و همکاران ، 11 زخم زخم را پس از انجام برش با تیغه پوست سر ، لیزر CO 2 یا لیزر ER در مخاط خوکچه های گینه از نمونه های بیوپسی از هر زخم مخاط خوراکی مورد بررسی قرار داده و بیان TNF-α و TGF-β1 توسط ایمونوهیستوشیمیایی مقایسه شد. رنگ آمیزی مشخص شد. نویسندگان نتیجه گرفتند که لیزر ER نسبت به بقیه سازها در فرآیند زخم به مزایای بیشتری رسیده است. Chanthasopeephan و همکاران ، 5 برش از بافت کبد ضخامت غیر یکنواخت با سه سرعت برش مختلف (0. 1 سانتی متر در ثانیه ؛ 1. 27 سانتی متر در ثانیه ؛ Y 2. 54 سانتی متر در ثانیه).

آنها دریافتند که عمق برش نقش مهمی در نیرویی دارد که هنگام برش باید اعمال شود. با استفاده از یک دوربین استریو و یک سیستم پردازش تصویر ، یک روش مؤثر برای اندازه گیری عمق تیغه های پوست سر در بافت است ، در حالی که به وضوح پیشرفت برش را نشان می دهد ، همچنین نتایج مشابهی را با نتایج گزارش شده در این مطالعه نشان داد ، جایی که یک نکته مهمافزایش تلاش لازم برای انجام برش های متنوع در هر دو مارک ارزیابی شده گزارش نشده است (P = 0. 00).

گزارش شده است که هنگام انجام جراحی های کبد یا روده ، نویسندگانی مانند Leong ، Coffey و Hill ، 12 از روش های رادیویی کمک شده برای انجام برداشت ها یا کبدی استفاده می کنند ، با استفاده از یک نمونه اولیه ساخته شده برای انجام شبیه سازی های جراحی بین فرسایش رادیو فرکانس و کبد. با این حال ، آنها از کمبود ادبیات در مورد جنبه های مکانیکی ، خواص و تعامل بین ابزار برش ، بافت و کبد ، با توجه به مقاومت یا عدم وجود بافت با توجه به ابزار یا سبک استفاده شده ، گزارش دادند.

با توجه به نتایج موجود در مطالعه حاضر ، استنباط می شود که تیغه های پوست سر از یک فرآیند قابل توجه تغییر شکل رنج می برند ، که این اپراتور را وادار می کند تا به تدریج از قدرت بیشتری در هر برش جدید استفاده کند تا بافت را جدا کند ، که به نوبه خود لزوماً کاهش می یابدسرعت برش که در همان زمان در افزایش مقاومت تغییر شکل بافت ترجمه می شود.

از دیدگاه کاربرد زخم ، این پدیده مخالف برخورد راست بافت است ، زیرا به اصلاحات یا تغییرات بیشتری که توسط بافت وارد شده است ، پیچیده تر و آهسته تر روند زخم آن خواهد بود. همانطور که توسط مالک و همکاران در سال 2011 پیشنهاد شده است. 9 به هر حال ، نمی توان تشخیص داد که در آن تغییر شکل لحظه ای که توسط تیغه های پوست سر رنج می برد و افزایش تلاش برش در روند زخم بعد از انجام عمل جراحی دخالت می کند ، حتی اگر چنین باشد. از قبل فرض شده است.

به طور مشابه ، تأیید شده است که پس از انجام اولین برش ، تغییر شکل تیغه های پوست سر افزایش می یابد ، که می تواند به صورت کیفی بیان شود. لحظه ای که بصری عکس ها را از قبل و بعد مقایسه می کنیم.

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:02