آموزش برای تبدیل اتصال به Tomans و Rials

ساخت وبلاگ

مثل مسیح شدن

Richard J. Foster

ریچارد جی فاستر

Potter Hands

برای مسیحی ، بهشت هدف نیست ؛این یک مقصد است. هدف این است که "مسیح در شما شکل می گیرد" برای استفاده از سخنان رسول پولس (گال 4: 19 ؛ تمام معابر نقل شده از NRSV است ، مگر اینکه در غیر این صورت ذکر شده باشد). به رومی ها ، او اعلام می کند ، ‘کسانی که [خدا] را پیش می برد ، او نیز از این پیش تعیین می کرد که مطابق با تصویر پسرش باشد" (8: 29). و به قرنتیان ، او می گوید ، "همه ما ، با چهره های رونمایی شده ، با دیدن جلال خداوند ، انگار که در یک آینه منعکس شده است ، به همان تصویر تبدیل می شوند" (2 Cor 3: 18 ؛ تأکید اضافه شده درهر سه). بنابراین می توان هدف جسورانه زندگی مسیحی را به عنوان شکل گیری ، مطابقت و تبدیل به تصویر عیسی مسیح خلاصه کرد. و تعجب در همه اینها این است که عیسی مسیح در میان مردم خود به عنوان ناجی جاودانه ، معلم ، پروردگار و دوست ما آمده است.

او که راه است راه زندگی را به ما نشان می دهد تا ما به طور فزاینده ای بیاییم تا عشق ، امید ، احساسات و عادات او را به اشتراک بگذاریم. او موافقت می کند که به ما یوغ شود ، همانطور که ما به او یوغ می شویم و ما را در مورد چگونگی زندگی خود زندگی می کنیم زیرا او اگر در جای ما بود ، آنها را زندگی می کرد.

اکنون ، ما باید اصرار داشته باشیم که این شیوه زندگی با اطمینان در زمینه یک یاران همفکر پایدار است. برای رشد ما در فیض ضروری است ، زندگی جامعه ای است که در آن پاسخگویی دوست داشتنی و دوست داشتنی وجود دارد. مسیح بودن صرفاً کار فرد نیست. در عوض ، از ماتریس یک یاران دوست داشتنی رشد می کند. ما بدن مسیح با هم هستیم ، که برای عشق به یکدیگر نگاه می کنیم. متأسفانه ، در روزگار ما نادانی بی پروا از چگونگی ما به عنوان افراد و به عنوان یک جامعه ایمان در واقع به سمت مسیحیت حرکت می کنیم.

امروز ما فاقد الهیات رشد هستیم. و بنابراین ما باید یاد بگیریم که چگونه "در فیض و دانش پروردگار و ناجی خود عیسی مسیح رشد می کنیم" (2 حیوان خانگی 3: 18). به ویژه ، ما باید یاد بگیریم که چگونه با "وسایل فیض" که خدا برای تحول شخصیت انسان مقرر کرده است همکاری می کنیم. مشارکت ما در این "معنی" خداوند ، ما را به طور فزاینده ای قادر می سازد تا شخصیت و شیوه زندگی مسیح را به خود اختصاص دهیم.

این "وسیله فیض" چیست؟و چگونه شاگردان عیسی مسیح می توانند با آنها همکاری کنند تا آنها به مسیحیت تغییر کنند؟

با وسایل تجربی تشکیل شده است

خدا ابتدا از طریق تجربیات عادی زندگی روزمره کار می کند تا شخصیت مسیح را در ما شکل دهد. از طریق این تجربیات ، ما در عمیق ترین سطحی که عیسی همیشه با ماست ، می دانیم که او هرگز ما را ترک نمی کند و ما را ترک نمی کند ، و ما می توانیم تمام مراقبت های خود را به او انجام دهیم. علاوه بر این ، ما می آموزیم که زندگی عادی مقدس است و هدایت الهی در درجه اول در این بخش های مشترک زندگی قرار می گیرد.

به عنوان مقدس کار کنید. اساسی ترین این تجربیات شکل گیری شخصیت در کار ما یافت می شود. کار ما را در جریان عمل الهی قرار می دهد. ما "فرعی" هستیم ، همانطور که J. R. R. Tolkien به ما یادآوری می کند. در گفتن این حرف ، من به اشتراک ایمان خود در محل کار یا دعا در طول کار خود اشاره نمی کنم. مطمئناً هر دوی اینها خوب هستند. اما من به مقدس بودن کار خود اشاره می کنم. همانطور که شما و من به کارهای روزمره خود اهمیت می دهیم ، ما در خود کار خدا را تجلیل می کنیم. هنگامی که مارتین لوتر آموزش انقلابی خود را در مورد کشیش همه مؤمنان به ما داد ، او نه تنها به این واقعیت اشاره می کرد که Plowboy و Milkmaid می توانند کارهای کشیشی یا مذهبی انجام دهند ، بلکه این شخم زدن و شیر دادن به خود عمل کشیشی بود.

اگر ما در حال تلاش برای "مخاطب یک" هستیم ، عیسی را به عنوان همراه و دوست همیشگی خود خواهیم یافت- هرچند که کار ما به اندازه انتخاب چوب ها بسیار دنیوی است. ما در صمیمیت با خدا و صبر با دیگران رشد خواهیم کرد. و ما در عادی ترین شرایط ، مراقبت های الهی و راهنمایی های فوق طبیعی را تجربه خواهیم کرد - مانند کشف مشکل در ماشین لباسشویی یا پیدا کردن کلمات مناسب برای یک مکالمه دشوار.

عیسی ، ما باید به خاطر بسپاریم ، بیشتر زندگی زمینی خود را در آنچه امروز ما یک کار یقه آبی را سپری می کنیم ، گذراند. او منتظر نبود تا تعمید خود در اردن برای کشف خدا. دور از آن! عیسی قبل از صحبت از واقعیت خدا در خدمت خود به عنوان یک خاخام ، واقعیت خدا را در فروشگاه نجاری و بارها تأیید کرد. پولس می گوید: "بنابراین ، چه بخورید و چه بنوشید ، یا هر کاری که می کنید ،" همه کارها را برای جلال خدا انجام دهید "(اول کور 10: 31).

آزمایشاتی که استقامت ایجاد می کنند. یکی دیگر از وسایل تجربی فیض برای شکل گیری شخصیت انسانی در محاکمات مختلف ، مصائب و مشکلاتی که از طریق آنها می رویم یافت می شود. جیمز رسول به ما یادآوری می کند ، "هر وقت با هر نوع محاکمه ای روبرو می شوید ، آن را چیزی جز شادی در نظر بگیرید ، زیرا می دانید که آزمایش ایمان شما استقامت را ایجاد می کند" (جیمز 1: 2 - 3). این "استقامت" همان چیزی است که فیلسوفان اخلاقی قدیمی آن را "استحکام" می نامیدند و آنها آن را به عنوان یکی از فضیلت های بنیادی که برای یک زندگی خوب ضروری بود ، می دانستند. جیمز می افزاید: "و اجازه دهید استقامت تأثیر کامل خود را داشته باشد ، به طوری که ممکن است بالغ و کامل باشید و فاقد هیچ چیز نیست" (1: 4).

در بعضی مواقع ، این ناراحتی ها در افراطی غم انگیز است. شرکتی که برای کل زندگی خود کار کرده اید ، شکم می رود و بدون شغل باقی مانده است. تنها دختر شما ناگهان و بی نیاز در یک تصادف رانندگی می میرد. یک خطای کوچک در بیمارستان شما را به طور دائم کور می کند. اینها غم و اندوه هایی هستند که در چهره بشریت نوشته شده اند.

اما بیشتر اوقات ، محاکماتی که ما با آن روبرو هستیم از تنوع باغ است نه قهرمانانه. برتر شما در دفتر اشتباه می کند که شما را در موقعیتی ناخوشایند قرار می دهد. پسر شما با اسلحه جدید BB خود ، یک سوراخ گرد زیبا در پنجره همسایه قرار می دهد. شما با کسی که قبلاً بهترین دوست شما بود ، در تنش مداوم پذیرفته شده اید.

اما از طریق عملیات فیض ، حتی این استقامت کار در ما وجود دارد و ما چیزی از صبر کیهانی خدا می آموزیم. ما می آییم تا زمان خدا و راه های خدا را به عنوان خوب خوب ببینیم. ما به همان چیزی که جورج فاکس زن و مرد "تأسیس" می نامیدیم تبدیل می شویم.

محاکمات ، مصائب ، آزار و اذیت - اینها را باید انتظار داشته باشیم. آنها بخشی از زندگی هستند. مهمتر از همه ، آنها بخشی از شاگردی ما به مسیح هستند - "در واقع ، همه کسانی که می خواهند یک زندگی خدادادی در مسیح عیسی زندگی کنند مورد آزار و اذیت قرار می گیرند" (2 تیم 3: 12). نکته مهم این است که چگونه ما از طریق روند این تجربیات به طور کامل تر در راه مسیح شکل می گیریم.

حرکت روح. هنوز شکل دیگری از وسایل تجربی فیض خدا از طریق تعامل ما با حرکات روح القدس بر قلب ما حاصل می شود. آیا تاکنون نقاشی و تشویق روح را حس کرده اید؟شما احتمالاً صدای شنیدنی را نشنیده اید - هرچند که ما هرگز نباید این احتمال را رد کنیم. اما به احتمال زیاد وزن و اقتداری را که با ارتباطات الهی همراه است احساس می کنید. وضوح کلام حقیقت غیرقابل توصیف بود. و همزمان با حقیقت آشکار خدا در کتاب مقدس ، برای همان روحی که الهام بخش کتاب مقدس است در کار شما است.

اغلب روح به عنوان معلم به ما می آید. شاید ما یک کلمه تضمین و مراقبت ساده را دریافت کنیم: "شما به روشی که هرگز به امید امیدوار نیستید دوست دارید."شاید نقاط کور وجود داشته باشد که به بررسی مناقصه او احتیاج دارند. شاید در حقیقت دستورالعمل وجود داشته باشد. نکته اصلی در واکنش ما به و تعامل با آموزش پر از لطف خدا است.

ممکن است قلب خود را سخت کنیم و از نور دور شویم. اما صبر و عشق خدا بر ما غلبه می کند ، و ما توبه می کنیم و به نور تبدیل می شویم. ممکن است بحث کنیم ، بحث کنیم ، سوال کنیم. به عقب و جلو می رویم تا زمانی که به دیدن خوبی های درستی برسیم. در کل ، خداوند در حال شکل گیری ، شکل دادن ، ما را به موجوداتی تبدیل می کند که می تواند پرتوهای غلبه بر عشق او را تحمل کند. موجوداتی که می توانند حاوی خوبی های خدا باشند بدون اینکه کاملاً در آن انجام شود.

در مواقع دیگر ، روح به عنوان مشاور و راهنما می آید. شاید به ما کلمات نبوی داده شود تا به اشتراک بگذاریم ، و به همین ترتیب با ترس و لرزیدن در جلسه جمع شده برای عبادت صحبت می کنیم. با این حال ، تجربه آنقدر هیجان انگیز است که خودمان را فراموش می کنیم و فراتر از رهبری خود صحبت می کنیم. به زودی از خطای ما معقول است ، ما از نافرمانی خود غمگین می شویم و می دانیم که کلمات یک بار صحبت نمی شوند. تمام وقت ما در حال یادگیری هستیم تا کلمات زنده کننده روح را از کلمات مرگ و میر گوشت متمایز کنیم. ما می بینیم که کلمات آغاز شده انسانی ما به هوای نازک ناپدید می شوند ، و فقط Debar YHWH ، کلام خداوند ، دوام می آورد و ما به گنج این کلمات شگفت انگیز زندگی می پردازیم.

تمام این تجربیات ، به همان اندازه که زندگی متنوع و متنوع است ، به معنای عمیق تر و بالاتر ما به سمت کریستلی بودن است. و بنابراین آنها وقتی که ما از قلب دلپذیر هستیم ، این کار را انجام می دهند. خداوند پویا را می گیرد و تعامل ما را با خود و گیاهان در درون ما عادت های عمیق قلب-عادت های بیعت شاد و تسلیم خوشحال ، عادت های اطاعت وفادار و استقامت بیمار می گیرد.

مطابق با وسایل رسمی

وسیله رسمی فیض به رشته های شناخته شده زندگی معنوی اشاره دارد: رشته هایی مانند دعا ، مطالعه ، روزه ، تنهایی ، سادگی ، اعتراف ، جشن و موارد مشابه. من این معنای "رسمی" را می نامم زیرا آنها شیوه های رسمی تنظیم زندگی ما برای آموزش در زندگی معنوی را شامل می شوند. ما به سادگی باید درک کنیم که ما هرگز در عادت ها و تمایل های مسیحی بدون اقدام شدید و آگاه از طرف خود رشد نخواهیم کرد.

حال باید با قدرت گفت که این اعمال ما را برای خدا قابل قبول نمی کند. پذیرش ما به تنهایی به لطف است و توجیه ما تنها به لطف است. رشته ها زمینه این عمل را تشکیل می دهند. آنها تمرینات معنوی هستند که از طریق آن ما "بسته قدرت" شخصی خود را به ارمغان می آوریم - ما آن را بدن انسان می نامیم - و آن را به عنوان یک قربانی زنده به خدا معرفی می کنیم (رومیان 12: 1).

ورزشکاران خدا. اما این رشته های معنوی بدن ، ذهن و روح را برای چیزهای خدا آموزش می دهند. "خود را در خداپرستی آموزش دهید ،" می گوید: پول (اول تیم 4: 7). پیشینه Cali Paul ، سالن بدنسازی یونانی است که در آن ورزشکاران برای شرکت در بازی ها آموزش دیده اند. و مسیحیان از قرن های اولیه از خود به عنوان Athletae Dei ، ورزشکاران خدا صحبت می کردند.

ما در بدن و عادات ذهنمان از شر که در تمام زندگی بشر نفوذ می کند ، جاسازی کرده ایم. و بدن و ذهن ما به نظم و انضباط مناسبی نیاز دارند تا از این عادتهای مخرب آزاد شوند تا بتوانند با روح ما به یک هماهنگی کار تبدیل شوند.

اکنون ، مهم است که "آموزش" را از "تلاش" متمایز کنیم. من ممکن است خیلی تلاش کنم تا در یک مسابقه ماراتن پیروز شوم ، اما اگر من آموزش ندیده باشم ، حتی به پایان نمی رسم ، و به ذکر برنده نیستم. بدون آموزش ، منابع به سادگی در عضلات من نیستند ، آنها در ساختارهای عادت در بدن من نیستند. در روز مسابقه ، هیچ تلاشی برای عدم آموزش نخواهد بود. این آموزش است که به من امکان می دهد تا به طور مؤثر در مسابقه شرکت کنم. در زندگی معنوی نیز همین مسئله صادق است. آموزش عادات داخلی را در درون ما ، "عادات مقدس" ایجاد می کند.

فتح غرورفرض کنید من آرزو می کنم که در نبرد بر سر غرور پیروز شوم.(من می دانم که امروز مردم خیلی نگران غرور نیستند ، اما اربابان فداکار همیشه آن را به عنوان مخرب ترین گناهان می دیدند.) من هرگز نمی توانم با "تلاش" غرور را شکست دهم. حمله مستقیم به پراید فقط باعث افتخار من به فروتنی می شود! نه ، من باید تمرین کنم. اما چه کاری انجام دهم؟

خوب ، به عنوان مثال ، نویسندگان بزرگ را در مورد روح "دوازده مرحله فروتنی" سنت بندیکت خواندم - می فهمم که آنها مرا به من می دهند تا با آموزش در خدمت با غرور و غرور مقابله کنم. چرا؟از آنجا که خدمات ما را از طریق مرگ و میر کوچک فراتر از خودمان می برد. به عنوان مثال ، یک پدر به آرزوی خود برای تماشای فوتبال دوشنبه شب برای بازی با فرزندان خود می میرد. یا یک شوهر به ارتقاء می میرد که به معنای جابجایی برای این است که همسرش در حرفه منتخب خود پیشرفت کند.

مطمئناً این مرگ و میر کمی است. اما هرکدام ما را فراتر از خودمان می برد و خداوند از این اقدامات ساده خدمات برای کار معجزه در ما استفاده می کند. از طریق خدمت به دیگران می آموزیم که افراد با ارزش چقدر هستند. ما به عنوان اشخاص برای آنها ارزش قائل هستیم و حتی در احمقانه های آنها نیز لذت می بریم. همه اینها ما را در یک رابطه درست با دیگران قرار می دهد."من" و "مال من" جای خود را به "ما" و "ما" می دهند. ما می آییم تا خودمان را به عنوان بخشی از یک کل ببینیم.

اگر علاوه بر این ، من تماس جدی ویلیام لاو یا دوازده درجه فروتنی و غرور سنت برنارد را خواندم ، از اهمیت عبادت به عنوان یک رشته برای پرورش فروتنی آگاه می شوم. همانطور که من شروع به دیدن خدا به عنوان بلند و بلند شده ، برای شنیدن کروبی و سرافیم ستایش خدا و همه میزبان آسمانی که تاج های خود را قبل از عرش می اندازند ، آواز می خوانند ، "شما شایسته هستید" ، من در رابطه با خدا به چشم انداز مناسب آورده ام(وحی 4: 9 - 11). من می دانم که تمام آنچه هستم ، تمام آنچه که هستم ، تمام کاری که انجام می دهم مشتق شده است. من کاپیتان نجات خود نیستم و نه استاد سرنوشتم. دور از آن. من کاملاً ، کاملاً ، کاملاً وابسته به یک پدر دوست داشتنی هستم که به من نیاز به باران و آفتاب به من می دهد ، و در چه کسی زندگی می کنم و حرکت می کنم و وجودم را دارم. تو هم هستی

آیا می بینید که این تمرینات اساسی معنوی برای ما چه کاری انجام داده است؟آنها ما را به چشم انداز مناسب نسبت به دیگران - روابط افقی درست و به چشم انداز مناسب نسبت به خدا - تبدیل کرده اند. وقتی این چیزها به وجود آمد ، می توانیم درک کنیم که ویلیام قانون وقتی از "معقول بودن فروتنی" صحبت می کند ، چه معنی دارد.

اکنون ، این تمرینات کوچک خدمات و عبادت ما را صالح نمی کند. عدالت در درجه اول ، و همیشه یک اثر خدا "به لطف از طریق ایمان" است. نه ، این تمرینات صرفاً ما را در برابر خدا قرار می دهد - ارائه ساده فداکاری زنده. اما از این پیشنهاد کوچک که خدا قادر به به وجود آوردن کالاهای بسیار بیشتر است: مانند ایجاد یک فضای داخلی برای ترجیح دیگران. مانند درک خدا به عنوان خالق و پایدار همه چیز ؛مانند دیدن تلاشهای ما به عنوان پاسخ رفلکس به فرینهای الهی و موارد دیگر.

این ، در زمان خدا و به روش خدا ، تعادل دلپذیری در زندگی ما ایجاد می کند تا فروتنی از ما به طور طبیعی و به همان اندازه نفس نفس بکشد.

منوی رشته ها. من به رشته های خدمات و عبادت اشاره کردم. بسیاری دیگر وجود دارد. رشته های درونی ، مانند مراقبه ، دعا ، روزه گرفتن و مطالعه ، قلب و ذهن ما را به سمت روش مسیح پرورش می دهند. مراقبه توانایی شنیدن صدای خدا و پیروی از کلام او است. دعا گفتگوی مداوم با پدر در مورد آنچه ما و خدا با هم انجام می دهیم. روزه ، انکار داوطلبانه از یک عملکرد غیر عادی به دلیل فعالیت معنوی شدید است. مطالعه فرایندی است که از طریق آن ذهن را به منظور مطابقت با نظم هر آنچه که بر آن تمرکز می کنیم مطابقت دارد.

رشته های بیرونی ، مانند سادگی ، تنهایی و تسلیم ، اشتهای ما را به سمت روش مسیح پرورش می دهند. سادگی یک واقعیت درونی تمرکز یک چشم بر خداست که منجر به شیوه زندگی بیرونی عاری از "کامبر" می شود ، همانطور که ویلیام پن بیان کرد. تنهایی شامل ایجاد یک فضای خالی و خالی برای خدا است که تمام سیستم های پشتیبانی کاذب را که ما برای زندگی خود استفاده می کنیم ، زیربنایی می کند. ارسال ، توانایی رفع بار ابدی نیاز به دستیابی به راه خودمان است.

رشته های شرکت ها ، مانند اعتراف ، راهنمایی و جشن ، محبت های خود را به سمت روش مسیح پرورش می دهند. اعتراف فضل است که از طریق آن گناهان و غم و اندوه های گذشته بخشیده می شوند. راهنمایی تجربه دانستن قاعده الهی خدا بر زندگی ما است. همانطور که آگوستین گفت ، جشن است ، "یک آللویا از سر تا پا!"

اکنون ، من هیچ لیست جامعی از رشته های معنوی ندارم ، و تا آنجا که می دانم ، هیچکدام وجود ندارد. ما به سادگی در حال یافتن راه هایی برای قرار دادن کسانی هستیم - بدن ، ذهن و روح - قبل از خدا. همه اینها را باید اضافه کنم ، از یک وضعیت مناسب قلب بیرون می آید: به دنبال اول پادشاهی خدا ، گرسنگی و تشنگی برای عدالت ، آرزو می کنم مانند مسیح باشد.

انجام این کارها که توسط دیگران دیده می شود ، عدم درک این نکته است که رشته ها کاملاً هیچ شایستگی ندارند. آنها ما را با خدا درست نمی کنند یا جایگاه خود را با خدا بهبود می بخشند. تمام رشته های زندگی معنوی این است که ما را در مقابل خدا قرار دهید. در این مرحله ، آنها به انتهای اتصال خود می رسند. اما کافی استخداوند این پیشنهاد ساده ، ناقص و گمراه کننده را همانطور که ممکن است انجام می دهد ، و از آن استفاده می کند تا در درون ما فضیلت ها و نعمت هایی را بسازد که به سختی تصور می کنیم - ما را مطابق با راه مسیح.

تبدیل شده توسط ابزار ابزار

ابزار ابزاری فیض به سازهای مختلف جسمی و انسانی که خدا برای تحول ما استفاده می کند ، اشاره دارد. خدا در خرد بزرگ خود آزادانه تصمیم گرفته است تا از طریق واقعیت های قابل رویت ، زندگی خود را برای ما واسطه کند. این یک رمز و راز عالی است. خدا ، که روح ناب است ، کاملاً عاری از همه محدودیت های ایجاد شده ، به ضعف ما می پردازد و ما را با وسایل جسمی و قابل رویت تغییر می دهد.

بسیاری و متنوع ابزارهای ابزاری فیض هستند. تعمید وسیله ای برای فضل است که به موجب آن ما در مرگ مسیح دفن می شویم و به زندگی او بزرگ می شویم. موعظه وسیله ای برای فضل است که در آن "قربانی کلمه" به ما داده می شود ، و وزرای مسیح خود عناصر زنده در دست مسیح هستند ، شکسته و در روح ریخته می شوند. دراز کشیدن دست ابزاری برای لطف است که از طریق آن خداوند آنچه را که می خواهیم یا نیاز داریم به ما منتقل می کند ، یا آنچه خدا در خرد او می داند برای ما بهتر است. مسح با روغن وسیله ای برای شفابخشی بیمار است. نماز شفاعت ابزاری برای لطف است که از طریق آن خدا آزادانه از ابزارهای انسانی استفاده می کند تا اراده خود را بر روی زمین صحبت کند همانطور که در بهشت است.

تبدیل شده توسط کتاب مقدس. احتمالاً هیچ وسیله ابزاری برای فیض تر از خواندن ، مطالعه و مراقبه بر روی کتاب مقدس وجود ندارد. خواندن عادت کتاب مقدس ، محبت ها را لمس می کند. مطالعه سیستماتیک کتاب مقدس ذهن را لمس می کند. و مراقبه پایدار بر روی کتاب مقدس روح را لمس می کند.

وقتی کتاب مقدس را می خوانیم ، یک دیدگاه جهانی به دست می آوریم. ما در "تاریخ مقدس" غوطه ور می شویم. در خواندن درباره تعامل خدا با ابراهیم و روت ، مری و پولس ، ما چیزی از برخورد خدا با ما را درک می کنیم. خواندن بخش های کل در یک محیط واحد - به عنوان مثال ارمیا ، یا جان یا رومیان - حس بیشتری از دنیای غیب به ما می دهد. با آبرام ، ما به دنبال "شهری که پایه و اساس دارد ، که معمار و سازنده آن خداست" (هب 11: 10). با مریم اعتراف می کنیم ، "اینجا من ، بنده خداوند هستم. بگذارید مطابق کلام شما با من باشد "(لوقا 1: 38). با پولس می توانیم "به سمت هدف برای جایزه کالی رو به بالا خدا در مسیح عیسی" فشار بیاوریم (فیل 3: 14 ؛ RSV).

از طریق این فرآیند ، کتاب مقدس "در سراسر اتوبیوگرافیک شما" می شود ، تا از عبارت اسکندر Whyte استفاده کند. همانطور که کتاب مقدس را مطالعه می کنیم ، ما به دنبال هدف نویسنده هستیم و به دنبال معنای متن هستیم. گرامر ، تاریخ ، جغرافیا و تحقیقات انتقادی همه در تحقیق ما در مورد کلام خدا نوشته شده است. ما به نتایج مطالعه خود تسلیم می شویم ، زیرا می خواهیم آنچه را که کتاب مقدس می گوید بیشتر از آنچه می خواهیم بگوییم.

به عنوان مثال ، هنگام مطالعه ده فرمان ، از طریق تحقیقات تاریخی متوجه می شویم که این امر از نزدیک شکل معاهدات خاور نزدیک باستان را که در آن سوزن از لطف و رحمت بزرگ خود به واسال می گوید ، و با قدردانی ، Vassal موافق است. به شرط میثاق در اطاعت از سوزن. گریس قبل از تعهد می آید! ناگهان ، سخنان خدا به مردم اسرائیل به معنای بزرگ شده است: "من خداوند خدای شما هستم که شما را از سرزمین مصر بیرون آورده است ، از خانه برده داری" (Exod. 20: 2). می بینید که مطالعه ، ذهن را با روش ها و ماهیت خدا مطابقت می دهد.

در مراقبه بر روی کتاب مقدس ، قلب و روح بیشتر از نزدیک به عشق به خدا شکل می گیرند."چگونه جوانان می توانند راه خود را خالص نگه دارند؟"مزمور را گریه می کند ، و سپس به سؤال خود پاسخ می دهد: "با محافظت از آن مطابق کلام خود" (Ps 119: 9). شایعات پایدار بر روی کتاب مقدس - در مورد Dais ، تورات - به ویژه با تصفیه آرزوهای روح ، پوره ما را حفظ خواهد کرد.

به ما نیز قدرت جدیدی داده می شود. به عنوان مثال ، همانطور که مراقبه می کنیم ، بر سخنان حیرت انگیز عیسی ، "صلح من به شما می دهم" (یوحنا 14: 27) ، ما به واقعیت که این گذرگاه صحبت می کند ، تعمید می یابیم. ما از این حقیقت برخورد کردیم که او اکنون ما را با آرامش خود پر می کند. روح و روح به آرامش جریان او بیدار می شوند. ما همه حرکات ترس و عصبانیت را با "روح قدرت و عشق و خود نظم و انضباط" احساس می کنیم (2 تیم 1: 7). و نتیجه پر از لطف: قلبی که برای دریافت عشق به خدا بزرگ شده است."اوه ، من چگونه قانون شما را دوست دارم! این مدیتیشن من تمام روز است ... سخنان شما به سلیقه من چقدر شیرین است ، شیرین تر از عسل به دهان من! "(Ps 119: 97 ، 103).

شام خداوندیک وسیله ابزاری آشکار فیض ، نان و شراب مقدس مقدس است. صرف نظر از موضع کلامی خاص ما در مورد ایوچاریست ، همه ما موافق هستیم که ، به طریقی که نمی توانیم کاملاً درک کنیم ، زندگی خدا از طریق نان و شراب به ما واسطه می شود. ما تحت تعجب این واقعیت تجسم قرار می گیریم.

اما چگونه مشارکت ما در جشن اکواریستی برای تبدیل ما به مسیحیت کار می کند؟خوب ، اول از همه ، تقریباً هر جنبه ای از ارادت قلب در جدول خداوند یافت می شود - معاینه ، توبه ، دادخواست ، بخشش ، تأمل ، شکرگذاری ، جشن و موارد دیگر. و فداکاری قلب اصیل همیشه تحول شخصیت ، توبه ، دادخواست ، بخشش ، تامل ، شکرگذاری ، جشن و موارد دیگر را ایجاد می کند. و فداکاری قلب اصیل همیشه تحول شخصیت را ایجاد می کند. اکواریست مهمترین اقدام اخلاقی کلیسا است ، زیرا جشن آن ما را در داستان مداوم کار رستگاری خدا گنجانیده است.

سپس ، شام خداوند تحول درونی را به روشی که ما را مجبور می کند به قربانی بزرگ بازگردیم ، به وجود می آورد: بدن شکسته عیسی ، خون او ریخت. اینگونه زندگی می کنیم. اینگونه تقویت می شود. اینگونه است که ما توانمند می شویم. همه ما به سرویس ارتباط با نماز دعای کودک می آییم - دعای دریافت. ما با دست باز می آییم. ما نیز با دست های خالی می آییم. ما چیزی برای دادن نداریم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم دریافت است. هرکدام از ما به جدول اعلام می کنیم که "درست همانطور که من هستم ، بدون یک دعوی ، اما خون تو برای من ریخته شد."آنچه در این صورت اتفاق می افتد همه لطف و هیچ چیز از ما نیست. تحول قلب. ایمان. امید. عشق. یک سادگی شگفت انگیز که عاری از دستکاری و مدیریت و مانور است.

و "دست های خالی" ما را به صورت کامل به ما می آورد ، به لطف جایی که ما شروع کردیم. و چه فضل دگرگون کننده ای است! این لطف است که نه تنها وقتی می میریم ، ما را به بهشت می رساند بلکه بهشت را به اینجا و اکنون می رساند. این لطف است که به طور مداوم در حال شکل گیری و مطابقت و تبدیل ما به شباهت مسیح است. تنها پاسخ کافی به چنین "فیض شگفت انگیز" ، Doxology است.

از مسیحیت امروز ، 5 فوریه 1996

متن برای اولین بار منتشر شده فوریه 1996 · آخرین نمایش در Revovare.org مه 2022

فارکس پرشین...
ما را در سایت فارکس پرشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمدي مينا بازدید : 49 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 11:43